Otteluseuranta 10.–11.12.2023

  • 14 703
  • 370

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Meillä insinööreillä helppo lautanen. Mitä siinä luki?

Olikohan siinä kuusi kohtaa: Luistelumatka, yli 32km/h spurtit, hyökkäysalueaika, laukaukset maalia kohti, laukaisun kovuus ja laukaisuprosentti.

Näistä jo pelimäärän perusteella ylivoimasesti Barkoville neljä ensimmäistä. Kolme ekaa menisi tasaisilla pelimäärilläkin helposti Barkoville.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hämmensi kun oli kahta väriä päällekkäin ja jäi epäselväksi, että kuka sen datan oli mallintanut/tulkinnut.

No kai siinä on kahta väriä kun verrataan kahta pelaajaa?

Pylväilläkin tuon olisi voinut tehdä. Olisi ollut selkeämpi

Meneekö kuva muilla sameaksi välillä, katsomosta katson, DNA nettiliittymä mokkulassa, joka kiinni telkkarissa ( SONY ).

P.S tämä Ei ollut maksettu mainos
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sassan 3s syöttö mainittu telkkarissa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kent Nilsson teki jotain 130 pistettä Flames-paidassa 80-luvulla. Lienee se haettava vastaus kysymykseen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kent Nilsson teki jotain 130 pistettä Flames-paidassa 80-luvulla. Lienee se haettava vastaus kysymykseen.
Mulle tuli vaa mieleen Näslund, mutta se oli Montrealissa. Swedu sentään oikein :D
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomarilta hieno avojään pommi!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mulle tuli vaa mieleen Näslund, mutta se oli Montrealissa. Swedu sentään oikein :D
Minulle tulee Näslundista ensiksi mieleen Markus (Canucks), ei Mats. Olen vissiin junnu.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Håkan Loob tasan 50 maalia, eikä ne ruotsalaiset ole osanneet sen jälkeen maaleja tehdä.
Pisteitä toki. Mutta eivät pärjää Selänteelle ja Kurrille niissäkään. Maaleista ei tarvitse edes puhua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sry OT:Sta, mutta liittyen noihin vuosiin ja maaleihin.
En olisi kymmenen vuotta sitten kyennyt lukemaan näitä viestejä, ehkä me ollaan päästy traumoista yli!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oliko 91 Mats Sundin ja viimeinen minuutti, 03 se 5-1 sulaminen ja 06 Sakun maila
86 Masken Carlsson, 91 Sundin, 2003 5-1 --> 5-6 ja 06 kaikki tietää!!
 

Alejandro

Jäsen
Pisteitä toki. Mutta eivät pärjää Selänteelle ja Kurrille niissäkään. Maaleista ei tarvitse edes puhua.
Tietokilpailukysymys: Montako maalia Selänne teki pelaamissaan MM-finaalissa, olympiafinaalissa, World Cup -finaalissa ja Stanley Cupin finaaleissa YHTEENSÄ?

Edit: Vai perhana pelasiko edes MM-finaalissa 1999. Taisi olla loukkaantuneena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös