Otteluseuranta 10.–11.10.2017

  • 5 883
  • 89

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oon unessa. Heitin kolme euroa Predatorsille liveen, että saan tasaluvun kassalle. Katoin, et kerroin oli 4.1 voitolle jatkoajalla, aattelin et no ehkä ne tasottaa.

Kerroin olikin 41 ja varsinaisella voitto. Kiitos Forsberg.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Larkin kilauttaa tolppaan. Siinä positiiviset tästä erästä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
4-0, Neal kukas muukaan.

Taisi olla Vegasin ensimmäinen yv-maali.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mantha kaventaa! Larkin taistelee maalin takana kiekon omille ja Mantha pistää kiekon yläpesään.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Arizona saa maalitilin auki, 4-1 Rieder ohjaa maalin edestä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Devin Shore huitaisi Abby suun seudulle, ei jäähyä. Hups, dumarit hereillä.
 

Tontsasd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Seattle Kraken
Minusta musiikkivalinta oli melkoisen erikoinen. Ainakin minulle tulee tuosta Unelmien sielunmessu -musiikista mieleen rankat päihdeongelmat.
Biisihän oli siis Imagine Dragonssin Warriors. Itse olin ainakin tyytyväinen valintaan. Suosittelen kuuntelemaan uudestaan kun ainakin itselle oli vaikea kuulla sanoja vaikka tunnen kappaleen.

Ja ettei kokonaan mene offtopicin puolelle niin olipahan alku Vegasilta. Raannasta tehtiin kunnolla reikäjuustoa.

Edit: mobiililla näköjään jäi lause pois.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hanzal heittää tyhjiin Janmarkin tarjoilusta ja se oli siinä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Hieman on erilaista tauko-ohjelmaa Vegasissa kuin mihin on muualla tottunut.
 
Biisihän oli siis Imagine Dragonssin Warriors. Itse olin ainakin tyytyväinen valintaan. Suosittelen kuuntelemaan uudestaan kun ainakin itselle oli vaikea kuulla sanoja vaikka tunnen kappaleen.

En tarkoittanut esittelyjen aikana soinutta kappaletta, vaan tätä biisiä joka lähti soimaan esittelyjen ja kansallislaulun jälkeen muutama minuutti ennen avauskiekon tippumista:
Requiem For A Dream Full Song HD - YouTube

Tuo on ihan mahtava teos mutta Requiem for a Dream on niin ahdistava elokuva, että mun mielestä se ei ole ihan omiaan nostattamaan fiiliksiä ennen NHL-ottelua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huh huh Vegas dominoi Coyotesia aivan täysin. Ja Perlini tippui kokoonpanosta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
5-1 Vegasille. Leipsic on aika hyvä pelaaja.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä kun se Neal tekisi sen yhden niin olisi erinomaisesti pullat uunissa HockeyGM joukkueellani. Toki hyvä näinkin.

Edit:

Coyotes teki vielä yhden joten ottelu päättyi Vegasin 5-2 voittoon. Vakuuttava kotiavaus Vegasilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös