Otteluseuranta – 11. kisapäivä 19.5.2014

  • 140 035
  • 724
Tila
Viestiketju on suljettu.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vittu mitä itkupilliporukkaa jatkoaika täynnä vitun vässykät :D aina on väärin tehty maali tai syöttö. Yhtä monta maalia tuli jokisen maalista, kuin granlundin ilmaveivistäkin. perkele
Jatkoajan mj-osiossa ei tosimiehet koskaan sorru iloitsemaan Suomen onnistumisista, ettei vaan luultaisi glory-hunteriksi. Keskustelu pysyy yllä vain negaation kautta, ei millään nami-nami ja hali-hali jutuilla. Vaikka Suomi voittaisi joka ikisen pelinsä.
 

Katto

Jäsen
En oo kattonut niin tarkasti, mutta joko Saukkonen mainitsi, että Komarov on aika hyvä heittämään vähän jerryä vastustajalle?
Se on aina hyvä mainita..
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Paljonkohan tämä peli olisi jos molemmilla olisi tasavahvat maalivahdit..? Kazakstan vienyt maalipaikat ja kenttäpelin täysin. Ei vakuuta :D

Jos Suomi olisi kanada ja Kazakstan olisi ruotsi niin tämä peli olisi tasan tällä hetkellä. Kun ei jumalauta ole. Tämä on aivan vitun naurettavaa lässytystä. Siellä pelaa Suomi ja Kazakhstan ja Kazakhstan on oikeesti näissä kisoissa laadukas kiekkojoukkue! Siellä on 16 khl miestä. Montako suomella on? Niinpäniin.. ja johdetaan silti. Tämä on kyllä naurettava kannattajamaa kaikinpuolin. Ei kyllä suomalaiset kannattajat edes ansaitse tuon enempää kuin mitä nyt ovat saamassa. Huh huh. Olen vitun sanaton.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Katselin tuossa edellisiä MM-kisojen kokoonpanoja ja voin ihan rehellisesti sanoa, että taitaa olla 2000-luvun ylivoimasesti paskin joukkue kasassa.

Ei taida edes riittää, kyllä saa mennä paljon kauemmaksi, jos meinaa löytää korin, missä on enemmän paskaa.

Tuskaisinta kiekkoa, mitä olen vähään aikaan nähnyt ja ei juuri mitään muuta tunnetta pelin seuraamisessa, kuin sääli ja häpeä. Tippuisivat jo.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suomen puolustuksessa on kokoajan hirveä puristus ja virheiden pelko päällä. Silloinhan niitä virheitä tunnetusti vasta tuleekin ja puolustaminen on pelkää peruuttelua molarin syllin.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Katselin tuossa edellisiä MM-kisojen kokoonpanoja ja voin ihan rehellisesti sanoa, että taitaa olla 2000-luvun ylivoimasesti paskin joukkue kasassa.

Oikeastaan ihan sama. Heikko materiaali Suomella toki on, mutta tälläkin materiaalilla pitäisi Latviat ja Kazakstanit voittaa. Venäjä on ainoa Suomen tähänastisista vastustajista jolla on ollut jotenkin olennaisesti parempi materiaali kuin Suomella.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Tällä jengillä pystysuunnan nopea kiekko pitäisi toimia paremmin, kun taitoa ei ole. Mutta kun sitä liikettäkään ei ole, niin vaikeaa on... Onko Juti kasannut jengin?

Tässä ollaan sitten ihan eri mieltä. Mä oon sitä mieltä, että mitä huonompi materiaali, sen enemmän täytyy kiekkoa pitää itsellä. Jos Kankaanperä pystyy siihen, niin noikin jätkät pystyy siihen.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Edelleen Hietasen jalkakamppi ykkösenä taklauksissa vaikka neljä edellistä olivat monin verroin komeampia pusuja.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tämä Kazakstan on kuitenkin riistänyt USA:lta pisteen ja pakottanut Saksan voittomaalikisaan. A-lohkossa tuo sakki olisi taistellut puolivälieräpaikoista. Se tuntuu aika monelta tätäkin peliä katsovalta unohtuvan. Antoivat myös Venäjälle kovan vastuksen tappiosta huolimatta.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Suomi olisi kanada ja Kazakstan olisi ruotsi niin tämä peli olisi tasan tällä hetkellä. Kun ei jumalauta ole. Tämä on aivan vitun naurettavaa lässytystä. Siellä pelaa Suomi ja Kazakhstan ja Kazakhstan on oikeesti näissä kisoissa laadukas kiekkojoukkue! Siellä on 16 khl miestä. Montako suomella on? Niinpäniin.. ja johdetaan silti. Tämä on kyllä naurettava kannattajamaa kaikinpuolin. Ei kyllä suomalaiset kannattajat edes ansaitse tuon enempää kuin mitä nyt ovat saamassa. Huh huh. Olen vitun sanaton.

Millä ihmeen sanalla sinä oikein luonnehtisit tätä farssia? Minä en keksi mitään muuta, kuin HÄPEÄLLISTÄ.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katselin tuossa edellisiä MM-kisojen kokoonpanoja ja voin ihan rehellisesti sanoa, että taitaa olla 2000-luvun ylivoimasesti paskin joukkue kasassa.
Tässä on tulos kun ryssät valitsee Suomen maajoukkueen yhteistyössä Hjalliksen, Kalen ja Kykloopin kanssa :D
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Oikeastaan ihan sama. Heikko materiaali Suomella toki on, mutta tälläkin materiaalilla pitäisi Latviat ja Kazakstanit voittaa. Venäjä on ainoa Suomen tähänastisista vastustajista jolla on ollut jotenkin olennaisesti parempi materiaali kuin Suomella.

En ymmärrä mitä ajat takaa. Jääkiekkomaailmassa tasoerot ovat kaventuneet niin, ettei Suomi voi helposti voittaa Latviaa tai Kazakstania vahvemmalla joukkueellakaan.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä ollaan sitten ihan eri mieltä. Mä oon sitä mieltä, että mitä huonompi materiaali, sen enemmän täytyy kiekkoa pitää itsellä. Jos Kankaanperä pystyy siihen, niin noikin jätkät pystyy siihen.

Eikö se Jalonen vuosia ole sössöttäny että kiekollinen pelitapa luotiin juuri kompensoimaan Suomen muita kärkimaita heikompaa materiaalia. Mutta tiedä sitten, eiköhän ongelmissa ole enimmäkseen kyse materiaalin ja etenkin puolustuksen heikkoudesta että sieltä ei vaan päästä tarpeeksi nopeasti ylös.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Täyttä paskaa! Tulkaa jo kotiin sieltä Suomea nolaamasta.

Luovuttaja luuserin puhetta puhtaimmillaan. Kandee siirtyä katsomaan ja kommentoimaan jotain muuta lajia. Sellaista lajia, jossa kannattamasi jengi dominoi. Parempi mieli siitä tulee sinulle.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Millä ihmeen sanalla sinä oikein luonnehtisit tätä farssia? Minä en keksi mitään muuta, kuin HÄPEÄLLISTÄ.

Mitä häpeällistä siinä on jos siellä on helvetin monta joukkuetta mitkä ovat tällä hetkellä noilla olemassaolevilla rostereilla vaan paljon parempia kuin suomi? Eikai mopolla moottoritielle voi lähteä. Kyllähän sinä sen tiedät. Tänävuonna tälläistä. Parhaansa nuo tuolla yrittävät ja jos ei riitä niin sitten ei riitä. Oikeat joukkueet menevät yleensä näissä kisoissa jatkoon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä Kazakstan on kuitenkin riistänyt USA:lta pisteen ja pakottanut Saksan voittomaalikisaan. A-lohkossa tuo sakki olisi taistellut puolivälieräpaikoista. Se tuntuu aika monelta tätäkin peliä katsovalta unohtuvan. Antoivat myös Venäjälle kovan vastuksen tappiosta huolimatta.
Niin. On vaan moni juttu mennyt pieleen. Kova lohko (kaikissa joukkueissa paljon KHL/NHL-kokemusta), paljon loukkaantumisia/kieltäytymisiä, Finnesotan jatkopelit, olympiavuosi, huono avausottelu (shokki, paska fiilis), ja vielä kaiken päälle tuo otteluohjelma järkätty Suomen kannalta ihan päin vittua (3 kertaa väsyneenä levännyttä joukkuetta vastaan, toisin päin ei kertaakaan). Pään sisällä iso osa pelistä ja jengi täynnä porukkaa vailla MM-kokemusta... kuten usein - kaikki paskat jutut tapahtuu yhtä aikaa. Shit happens.

EDIT: Niin, myönnän kyllä että itsekin ihmetyttää osa noista pelaajavalinnoista, mutta varmaan esim. ajateltiin että Määttä ja Vatanen jatkaa NHLssä pidemmälle ja eikös esim. Keräselle tarjottu kisapaikkaa, muttei tullut kun ei oltais heti leimattu passia? Sellaset pelaajat pysykööt ihan vaan pois kisoista.


Mistä Hietaselle jäähy? O__o
 

Eazy-E

Jäsen
Suomen joukkue on vain valitettavasti näin huono, EHT tasoa. EHT on kyllä kovempi sarja kuin NHL, kyllä ohtamaa ja marttinen menis helposti chicagon ykköskenttään. Miltä kuullostaisi jos tuotaisiin vanha kunnon hentunen-kapanen-pärssinen ketju taas takaisin???

Oma joukkueeni olisi ollut

pärä-kapanen-hentu
donskoi-viitaluoma-vihko
karalahti-haula-MiGRANNY
somervuori-levokari-barkov
13.hyökkääjä päällikkö

numppa-jere
vallin-levo
pentikäinen-timonen
vatman

hovi
RinNE
raanta
 

Pekkis

Jäsen
Viitsisitkö vielä lyödä jotain faktaa pöytään siitä kuinka paljon pojille näistä maajoukkuepeleistä maksetaan?

Olen siinä uskossa, että Suomen Jääkiekkoliitto ei ole näinä viikkoina pelaajien ainoa palkanmaksaja. Ojenna toki minua, jos olen väärässä. Ja mielellään jonkun konkreettisen esimerkin kera, kiitos.

Tarkoitin lähinnä sitä, että noille ns. "huippu-urheilijoille" maksetaan lätkän pelaamisesta ihan käsittämättömiä palkkoja, ja silloin on syytä sietää myös kritiikkiä. Joka tällä hetkellä on vähintäänkin ansaittua.

Mutta ojenna toki minua, jos olen sen ansainnut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin. On vaan moni juttu mennyt pieleen. Kova lohko (kaikissa joukkueissa paljon KHL/NHL-kokemusta), paljon loukkaantumisia/kieltäytymisiä, Finnesotan jatkopelit, olympiavuosi, huono avausottelu (shokki, paska fiilis), ja vielä kaiken päälle tuo otteluohjelma järkätty Suomen kannalta ihan päin vittua (3 kertaa väsyneenä levännyttä joukkuetta vastaan, toisin päin ei kertaakaan). Pään sisällä iso osa pelistä ja jengi täynnä porukkaa vailla MM-kokemusta... kuten usein - kaikki paskat jutut tapahtuu yhtä aikaa. Shit happens.
No onhan toi jengi roolitettu ihan päin vittua: kaksi pelintekijää ja molemmat samassa ketjussa. Ainakin Erkkaa saa kritisoida ihan huoletta.
 

Big Bear

Jäsen
Luovuttaja luuserin puhetta puhtaimmillaan. Kandee siirtyä katsomaan ja kommentoimaan jotain muuta lajia. Sellaista lajia, jossa kannattamasi jengi dominoi. Parempi mieli siitä tulee sinulle.
Eihän siinä mitään, jos pelissä olisi jotain järkeä. Leijonien tämän kevään joukkueen peli on älytöntä koohottamista. Rinteen varassa tässä on roikuttu koko turnauksen ajan.
No, hyvä se on aika ajoin kokea tällaistakin kuraa. Leijonien pelistä tulee ihan mieleen KalPa 2013-2014.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mistä Hietanen jäähyn sai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös