Otteluseranta 04.11.2014: Jokerit - Metallurg Magnitogorsk yms.

  • 9 865
  • 84

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Pääasia, että paikoille on päästy nyt viimeistään tässä lopussa. Eikä se johdu siitä, että vastustaja löysäisi. Tämäkin peli ratkesi maalivahtipeliin.
Omasta mielestä asenne ratkaisi tänään. Ei oltu henkisesti valmiita puolustamaan tarpeeksi tiukasti tai menemään vastustajan päässä maalineteen. Vähän liikaa tuli no katotaan ratkasuja molemmissä päissä tänään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Omasta mielestä asenne ratkaisi tänään. Ei oltu henkisesti valmiita puolustamaan tarpeeksi tiukasti tai menemään vastustajan päässä maalineteen. Vähän liikaa tuli no katotaan ratkasuja molemmissä päissä tänään.
On tosiaan jotenkin uskomatonta, että vieraissa vedetään hampaat irvessä jokaisen kiekon eteen mutta kotona vedetään vähän sinnepäin. Esim. Karalahden toiminta on tänään ollut suorastaan oksettavaa.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jeps semmoinen matsi tänään. Täysin voitettavissa oleva joukkue, joka nojasi tänään lähinnä kahteen aivan huikeaan yksilöön ja huikeaan maalivahtiin. Muutoin Metallurg ei esittänyt kyllä mitään ihmeellistä tänään, Jokerit kohdannut tällä kaudella kovempiakin vastustajia.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sanokaa mulle, miksi ihmeessä näitä Zaripoveja ja Kovareita ei edes yritetä horjuttaa kovilla taklauksilla? Tänäänkin Semirillä ja Mäksällä useita paikkoja ajaa, mutta ei.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jeps semmoinen matsi tänään. Täysin voitettavissa oleva joukkue, joka nojasi tänään lähinnä kahteen aivan huikeaan yksilöön ja huikeaan maalivahtiin. Muutoin Metallurg ei esittänyt kyllä mitään ihmeellistä tänään, Jokerit kohdannut tällä kaudella kovempiakin joukkueita.
Voitettavissa? Kyllä. Sen sijaan melkoista aliarviointia tuo, ettei muka esittänyt mitään ihmeellistä. Kolmannessa erässä näillä ote vähän kirposi, mutta pelikin oli siinä vaiheessa jo 1-4. Alivoimahan Magnitkalla oli aivan jäätävää eikä Jokereilla ollut Gundersonin tolppalaukausta lukuunottamatta kunnon mestoja edes ylivoimalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä niihin pakaroihin, ja tisseihin kyllästyy, mikäli tytön performance taso laahaa.

No en mä tuolla otannalla osaa sanoa Lotan muusta performanssista, ei Lotasta ehkä juontajaa tule mut ei se tarkoita etteikö Lotta muuten voisi olla hauskaa seuraa. Enkä mä Lotalle juontajan hommia ajatellutkaan. ;)

Pelistä sen verran et tänään hävittiin eniten maalin suulla, meillä oli paikat maaleihin mut siinä missä Karlsson päästi vedot sisään vastustajan Koshesjotain otti vedot kiinni. Tänään ei ollut tolpatkaan puolella.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sanokaa mulle, miksi ihmeessä näitä Zaripoveja ja Kovareita ei edes yritetä horjuttaa kovilla taklauksilla? Tänäänkin Semirillä ja Mäksällä useita paikkoja ajaa, mutta ei.

On niitä yrittäny monikin jengi. Näkemäni perusteella lopputulema on yleensä ollut se, että taklaus on otettu vastaan ja hoidettu siten yksi höntyilijä pois pelistä ja muutaman sekunnin päästä vilkkuu punainen maalin takana..
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Sanokaa mulle, miksi ihmeessä näitä Zaripoveja ja Kovareita ei edes yritetä horjuttaa kovilla taklauksilla? Tänäänkin Semirillä ja Mäksällä useita paikkoja ajaa, mutta ei.

Semirihän koitti ajaa Kovarin pystyyn ensimmäisessä erässä, mutta Kovar otti sen niin hyvin vastaan, että lopputuloksena Kovar pysyi pystyssä, mutta Semir lensi selälleen jäähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös