OT Cup I @ hattrick.org

  • 15 241
  • 156

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.

Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.
 

Thomasson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Koska allekirjoittaneella on keskikenttätreeni päällä, keskikentän ykkös- sekä kakkostreenattavat kutakuinkin samaa tasoa, käytännössä varma nousu kutosdivariin odottamassa ja näin ollen varaa riskeerata ykkösmiestenkin terveys, ilmoittautuu hän mukaan.

Hänen joukkueensa on nimeltään Hämmästyttävät (255681), ja hän kannattaa ilman muuta ja ennen kaikkea vaihtoehtoa see (C).
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.

Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.
Alkulohkossa voi tietysti hieman kakkosia kentällä käyttää, mutta jos jatkoon mennään niin täysi panostus tähän vuoden merkittävimpään tapahtumaan. Varsinkin kun ei juurikaan sarjapelit jaksa napata tällä kaudella..
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.

Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.

Itsehän treenaan syöttöä ja pelaan treenipelit 2-5-3 muodostelmalla. Kuhan höntsäilemään lähdetään :)
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.

Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.

Itse ajattelin peluuttaa sellaista ykkös- ja kakkosmiehistön välimuotoa näissä Jatkoaika matseissa. Kahtotaan nyt jos oikein innostuu niin jopa ihan ykkösmiehistöllä saatan ainakin osan peleistä pelata, tietenkin vastustelijan mukaan. Oma sarjatilanne hieman sellainen, että vaikka sarjanousu ei ihan täysin utopiaa olisi, niin on se kuitenkin ns. far stretch. Toisaalta taas putoaminenkaan ei enää ole mahdollista, siispä tällä kaudella ei oikein ole enää mitään voitettavaa/hävittävää.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mukana ollaan.

FC KalPa (1054565) ja vaihtoehtoa c kannatetaan.

Taisin olla 28, joka ilmoittautuu mukaan, eli vielä neljälle olisi tilaa.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mukana

FC Luzers(254890)

Jatkoajassa on ennenkin pelattu hattrick-cupia. Silloiselta nimeltään HOT-cup, pari kertaa taidettiin turnaus mitellä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
FC Arabia (558083) ilmoittautuu myös mukaan. Kasista nousu on kauden päätavoite, joten sitä ei riskeerata missään nimessä, eli kakkosjengillä lähdetään mukaan.

Tuo c vaihtoehto myös vaikuttaa parhaalta, vaikka ei mulla sinne asti saumoja olekaan...
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyskän Pamaus (557034) ilmoittautuu turnauksen viralliseksi heittopussiksi.

Ja vaihtoehdoista a kuulostaisi hyvältä.

Edit. Jaa, kappas, taisinkin olla 33. No, varasijalle sitten!

Edit.2 Vai olinkos sittenkään? Omien laskujeni mukaan 32. Tiedä häntä, ehken vain osaa laskea.
 
Viimeksi muokattu:

Gilera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu en minäkään tähän cuppiin aio mitenkään panostaa. Kakkosmiehistöllä lähdetään höntsäämään. Pakkitreenarina ainoastaan puolustus on kakkosmiehistössä kunnossa. Muuten kakkosmiehistö on täyttä kuraa.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse pelaan vitosessa ja hyökkääjiä treenaan. Hyökkäys on ainoa ase joten katsotaan mihin se sitten riittää, muu porukka on umpisurkeaa. HOT-cuppia aikoinaan pelattiin muutamaan kertaan ja mukavaahan tämä on että näitä turneita järjestetään mutta ei sen kummempaa panostusta ainakaan täältä ole tulossa. Katsotaan mihin asti näillä pärjätään.
 

Theone

Jäsen
Paikallisliikenne (1217477)

Mukana ollaan jos mahtuu, kakkoskokoonpano on vain niin surkea, että pataan tulee kaikissa peleissä.

Vaihtoehto C.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Ite pelaan seiskaa ja sijoitus tällä hetkellä 5. Sopivalla miksauksella lähetään pelailee... Pakkitreeni menossa tasaisessa pakistossa.

Onnistuisko sellanen jatko peliohjelma myös lohkovaiheen jälkeen tippuville?
Esim. kaikki kolmoset samaan koriin ja pelataan sijoituksista 17-25. Voittaja aina jatkoon, tai paras kolmonen vs. toiseksi paras kolmonen pelaa sijoista 17-18 ja jne... Lohko nelosille sama homma sijoitukset vaan vaihtuu.

Toivottavasti oli edes kehiteltävä idea. Meinaan vaan, että saataisiin pelejä enemmän myös näille ennakkoon heikommille joukkueille, kun tasoerot ovat varmasti aika isoja.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti oli edes kehiteltävä idea. Meinaan vaan, että saataisiin pelejä enemmän myös näille ennakkoon heikommille joukkueille, kun tasoerot ovat varmasti aika isoja.

Tasoeroja on aivan varmasti mutta esim omalta kohdaltani voin sanoa kakkosjoukkueeni olevan aivan sysipaska vaikka pelaankin vitosdivarissa. Jos tähtimäärillä sanotaan niin ykkösjengi ottaa ~65 tähteä erinomaisella keskikentällä ja kakkonen nipin napin 25 tähteä tuhoisalla keskikentällä ja näistä 25 tähdestä 3 hyökkitreenattavaa ottavat n 15 tähteä. Tuonne jää loput 10 tähteä jaettavaksi 8 pelaajan kesken eli kertoo tasosta jotain.

Tällä tahdon sanoa sitä, että ranking ei kerro todellakaan totuutta siitä millainen kakkosjoukkue tasoltaan on. Aivan eri juttu sitten on se miten lohkot sitten jaettaisiin. Menisikö ihan kylmästi vaan kaikki samaan koriin ja suoraan lohkoihin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Onko kukaan muu cuppiin osallistuva nelosdivarissa vai joudunko ottamaan rankingin ykköspaikan ja järkyttävät menestyspaineet kontolleni?
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Tasoeroja on aivan varmasti mutta esim omalta kohdaltani voin sanoa kakkosjoukkueeni olevan aivan sysipaska vaikka pelaankin vitosdivarissa. Jos tähtimäärillä sanotaan niin ykkösjengi ottaa ~65 tähteä erinomaisella keskikentällä ja kakkonen nipin napin 25 tähteä tuhoisalla keskikentällä ja näistä 25 tähdestä 3 hyökkitreenattavaa ottavat n 15 tähteä. Tuonne jää loput 10 tähteä jaettavaksi 8 pelaajan kesken eli kertoo tasosta jotain.

Tällä tahdon sanoa sitä, että ranking ei kerro todellakaan totuutta siitä millainen kakkosjoukkue tasoltaan on. Aivan eri juttu sitten on se miten lohkot sitten jaettaisiin. Menisikö ihan kylmästi vaan kaikki samaan koriin ja suoraan lohkoihin.

Tällä saataisiin myös lisää pelejä, ja omalta kantilta voin sanoa, että ihan random treenipeli ei sytytä juuri yhtään. Nopea vilkaisu riittää yleensä. Mutta, jos vastassa on joku palstaveli täältä niin kyllä siinä on oma lisäjännite. Ja, kun kuitenkin itse myös pelaan kuitenkin treenipelejä, niin en näe huonona ideana tätä.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Onnistuisko sellanen jatko peliohjelma myös lohkovaiheen jälkeen tippuville?
Esim. kaikki kolmoset samaan koriin ja pelataan sijoituksista 17-25. Voittaja aina jatkoon, tai paras kolmonen vs. toiseksi paras kolmonen pelaa sijoista 17-18 ja jne... Lohko nelosille sama homma sijoitukset vaan vaihtuu.

Toivottavasti oli edes kehiteltävä idea. Meinaan vaan, että saataisiin pelejä enemmän myös näille ennakkoon heikommille joukkueille, kun tasoerot ovat varmasti aika isoja.

Tuota noin, ei ainakaan viralliseen cupiin, MUTTA joku toinenhan voisi tämänlaisen vetää kaikille halukkaille. Tuleehan tässä nyt kaikille edes se kolme matsia, se on paljon moneen muuhun "forum cuppiin" verrattuna.

Mutu tuntumalla vaihtoehto c otti voiton, joten arpakohtalon onni on aina arvaamaton. Mutta ensimmäinen kierros vedetään niin, että lohkon 1. ei voi kohdata toista lohkon 1. eikä saman lohkon 2. Saadaan jotain merkitystä myös lohkovoitolle.

Varajoukkueita on aina valitettavasti tarvittu, joten mukaan vaan vielä. Varajoukkue otetaan mukaan, jos joku sopii ensimmäisellä kierroksella toisen ystävyysottelun tai luopuu ennen sarja-avausta paikastansa.

Ja kuten säännöissä on mainíttu niin finaali kuitenkin pelataan puolueettomalla kentällä. Kenttä ratkee siinä vaiheessa kun tiedetään, mistä alueilta finalistit tulevat.

Tällä tahdon sanoa sitä, että ranking ei kerro todellakaan totuutta siitä millainen kakkosjoukkue tasoltaan on. Aivan eri juttu sitten on se miten lohkot sitten jaettaisiin. Menisikö ihan kylmästi vaan kaikki samaan koriin ja suoraan lohkoihin.

Tasoeroa on kuitenkin, vaikka 4./5.divarilaisen kakkosmiehistöllä pelaakin 7./8. divarilaista vastaan. Pakko nuo on laittaa jonkinlaisen rankingiin, ettei kaikki kovat joudu samaan ja joukko 8.divarilaisia pelaa toisessa lohkossa. Tämä ihan näin muinaisen FF Cupin kokemuksen pohjalta. Mitä vähemmän mennään arpomalla niin sitä vähemmän on porukalla mutisemista. Tämäkin näin kokemuksen syvällä rintaäänellä : )
 

Gilera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mikäs on tilanne tämän cupin kanssa, onko jo Olpalla selvillä ketkä ottavat osaa tähän yms? Kaipaisin hieman tietoa. Anteeksi, olen hieman kärsimätön. Heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös