Ossi Pellinen Ilvekseen lainalle

  • 3 518
  • 5

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Elikkäs aamulehden uutisen mukaan mies tulee Ilvekseen kokeelle.

Porin Ässien ja jatkoajan sivujen mukaan omaa sopimuksen Ässiin 2010 asti, ilmeisesti tuo purettu?

Tässä jälleen yksi kasvattimme, jonka onnistumista liigassa olen toivonut jo pitkään. Edelleen kaveri vaan taitaa olla vähän liian heikko liigaan fyysisellä puolella niinsanotusti, mutta josko nyt jo natsasi.
 
Viimeksi muokattu:

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
Pellinen lainalla Ilveksessä joulutaukoon saakka. Ymmärsin, että mies on Ilveksessä lainaperiodin, jonka Ossin pitäisi olla Lempäälässä. LeKin kannalta suuri menetys, joten toivottavasti pääsee myös pelaamaan. Isokokoinen, nopea ja taitava. Asenne myös hyvää tasoa, joten läpimurtoon on ainekset.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Isokokoinen, nopea ja taitava. Asenne myös hyvää tasoa, joten läpimurtoon on ainekset.

...niin kuin on ollut jo useamman vuoden eri puolilla Suomea, mutta eipä sitä ole koskaan tapahtunut. Tuskin tapahtuu nytkään. Nämä ovat näitä hankintoja joita en itse ymmärrä, ellei sitten Mälkiän vihjaama flunssa-aalto ole kaatanut liian isoa osaa hyökkääjistöstä. Jos vain Rask ja Määttänen ovat poissa, olisimme kyllä selvinneet junnuillakin aivan yhtä hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Komppaan Infamousta. Jos joukkueesta useita pelaajia influenssan kourissa, niin sitten tämän siirron voi jotenkin ymmärtää. Mikäli näin ei ole, niin täysin typerä siirto. Pellinen on liigatasolla ns. nähty.

Säästettäisiin rahat nyt vain siihen yhteen kunnon laituriin, joka tarvitaan, kun Rask on pois.
 

Tuamas

Jäsen
Pellinen on sellainen pelaaja jolla kyllä olisi lähes kaikki mahdollisuudet läpimurtoon liigatason 1.-2.-ketjuihin.
Kädet, taitotaso yleisesti ja luistelu riittäisi kyllä hyvinkin nykyliigassa,
jokin vain on ollut läpimurron tiellä.
Itse Pellistä seurattuani olen tullut siihen lopputulokseen, että liika kiltteys, pieni pelisilmän puute ja tietynlainen pehmeys ovat ne suurimmat syyt siihen miksei vielä ole löytynyt vakituista pelipaikkaa liigaseuroista.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voisiko modesedät vaihtaa topicciin sanan lainalle?

Kiitos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös