Onnellisuusketju

  • 1 292 886
  • 7 895

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sain aivan ihanan joululahjan (halauksen kera). Nyt on niin onnellinen olo. Se oli muuten ainoa joululahja minkä olen etukäteen avannut..En malttanut odottaa=)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kuuden viikon sairasloman (burn out) jälkeen varastopäälikkö on palannut työelämään. Muutama viikko aherrusta takana ja vieläkin hymyilyttää. Kunnon lepo auttoi ja myös työpaikalla huomasivat tilanteen oikean laidan viimein ja sain apulaisen itselleni. Huomisen jälkeen myös jouluhelvetti työiden osalta ohi..voi sitä riemua kun töissä soi taas esim Nova eikä ne saatanan joululaulut! Etenkin se joiku jossa joulupukki suukon sai pursuaa ulos joka reijästä( ainankin melkein)..

Pantera pauhaa steroissa ja koira kuorsaa jaloissa, elämä taitaa olla sittenkin elämisen arvoista!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aaaaahh....

Lasillinen sopivan viileää sahtia... ja lisää odottaa viileässä. Pitää varoa, ettei isäukko juo kaikkea. ;)

Tämä on se toinen tekijä, joka tuo joulun. Toinen on huominen bändin joulujuhla...
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Aaaaahh....

Lasillinen sopivan viileää sahtia... ja lisää odottaa viileässä.

Oho sitä sahtiä valmistetaan siis vielä, vaikka nykyään on saatavilla oluttakin. Muita pula-ajan tuotteita kuten pettuleipää ja kahvikorviketta ei taida sen sijaan nykyään enää kukaan nauttia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti scholl
Oho sitä sahtiä valmistetaan siis vielä, vaikka nykyään on saatavilla oluttakin. Muita pula-ajan tuotteita kuten pettuleipää ja kahvikorviketta ei taida sen sijaan nykyään enää kukaan nauttia.

Kyllä sitä valmistetaan, ja sahti ei todellakaan ole mikään pula-aja korvike. Päinvastoin. Jumalten juoma.

Ja kyllä se olutkin on perkeleen hyvää.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mahtava joulu! Anoppi oli loihtinut aivan mahtavat ruuat ja tunnelma oli loistava. Myös alkoholi tarjoilu toimi siihen malliin että tänään baari kutsuu..

Vaimokkeen kolme vuotias veljenpoika oli myös mainio ilopilleri. Pukkia piti pelätä, mutta sitä lahjojen avaamisen riemua oli ilo katsella.

Juuri nyt Jesse on todella onnellinen mies..rakastan naistani yli kaiken ja muutenkin elämä hymyilee..
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä joulu on hienoa aikaa. Saa olla avuksi lähimmäisille ja siitä myös palkitaan kuten tänäänkin kun piti vielä viime hetkellä mennä kauppaan ja olin kuskina. Kynttilät olivat sopivasti olutosaston vieressä ja kummitäti sanoi että haluatko ostaa jotakin. Vastasin että onpas tossa sixpäkki jouluolutta halpaa. Kummitäti sanoi että ota siitä vaan, hän voi sen maksaa. Ensimmäinen jouluateria tänä vuonna tietysti sekin hieno hetki kuten myös joulusauna. Lahjojakin tuli ja huomenna on oikein iso jouluateria taas tulossa. Yhdestä joulukortista olen erityisen onnellinen jonka posti toi. Ja olutta on niin paljon että ei tarvitse ihan heti kauppaan mennä. Kuten siinä laulussakin sanotaan, ”oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen”.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ennen Joulua sain "lahjasi" pienestä siivous urakasta Koffin Baarikaapin sekä kaksi päkkiä Karhua. Kiittää hän.

Joulun sain viettää rakkaani kanssa, ja vaikka hän lähti jo ennen Joulua kotipuoleensa, niin menin hänen luokseen aattoiltana.

Seuraavaksi odotellaan Uutta Vuotta.
 

Staind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh

Voi jumalauta, tuli sen laatuinen "kättä päälle" -sopimus koskien uutta vuotta että meikä taitaa olla yhtä hymyä koko seuraavan vuoden! Ei helvetti, ette uskoisi jos kertoisin, ettekä varsinkaan sitten JOS kertoisin. Mutta en kerro. Hehe, hyvää uuttavuotta kaikille tasapuolisesti!
 
Kyllä nyt on onnellinen olo. Toissailtana meillä koirat karkasivat, auto osui toiseen 80 alueella. Koiraa ei näkynyt pimeässä missään, ei löytynyt edes parin tunnin etsinnän jälkeen. Ajateltiin jo, että sisuskalut hajalla on mennyt johonkin piiloon kuolemaan, mutta kuitenkin eilen aamulla koira oli ilmestynyt pihaan.

Loppu hyvin, kaikki hyvin (toivottavasti).
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nappiajoitus

Olen tyytyväinen että lähdin hyvissä ajoin Thaimaasta. Kyseessä jotain vuorokausi että tämä sälli olis saattanu jäädä lopulliseti Phukettiin.
 

Jerry_Only

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Hyvinkään ahmat
6 olut menossa ja hyvältä maistuu, tuli oltua selvinpäin miltei 3 viikkoa joten onhan se aikakin hukuttaa murheita ja toivoa. Hyviä tyyppejä tulossa tänne joten turha valittaa, AFI soimaan ja lisää olutta koneeseen.
 

Mammutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Blackhawks,Cam Neely, Timo Peltomaa
No ensiksikin "kakkoselle" "onnittelut" saapumisesta.. hyvä oli ajoitus..

Omalta kohdalta kirjoitteluun tänne on syynä se niin monelle tapahtunut asia..
Taisi viimein löytyä tällekin "lajinsa viimeiselle" oma kulta viereen.. aikaa se otti, mutta nyt näyttää hyvälle..
Vaikeuksia on, niinkuin aina kaukosuhteissa, mutta ne ei kuulu tänne..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jesh! Yksi viimeisistä pahoista kursseista läpi. Arvosana oli vain kakkonen, mutta sekin riittää. Ehkä korotetaan joskus, ehkä ei. :)
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kutsuin pari kaveria syömään keskiviikkona. Ruoka onnistui varsin hyvin ja hauskaa oli. Muutenkin ilta jatkui hyvin baarin puolella. Eli onnellinen olen.

- Tinke-80
 
Mikäs sen mukavampaa kun uuden vuodenaattona ensiksi koulu päivä leppoisasti netissä tonkien ja alkuillasta tyttöystävälle aloittelemaan ja syömään ja sitten illalla makasiineille katsastamaan flaming sideburnsia vapaalipuilla:)
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Töitä 14-22 mutta eipä haittaa. Treffit ens yönä ja en vietä yötä kotona :) *Katsellaan*
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinhän sitä luulisi
että onneton olisin vuoksesi
Mutta tänään ymmärsin
Tää oli peli jonka sinä hävisit
ja minä voitin

Tällaisena iltana
vois vaikka itseensä rakastua
ja haistattaa pitkät kaikille
koko rahalla
Tällaisena iltana

(Egotrippi: Tällaisena iltana


Mulla on ihania ja rakkaita ystäviä, paljon. Ilta oli mukava ja ensi viikoksi treffit. Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Pikku Myy
Mulla on ihania ja rakkaita ystäviä, paljon. Ilta oli mukava ja ensi viikoksi treffit. Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Tässä on niin usein nähnyt Pikku Myyn kirjoituksia eri aiheista vitutusketjussa että on ihan pakko olla iloinen puolestasi!

Itsehän olen onnellinen ihan vaikka siitä että saatiin eilen illalla olla vanhimman pojan kanssa katsomassa ja ampumassa raketteja pihalla. Oli hauskaa yhdessä, samoin kuin vaimon kanssa sitten kun oli saatu lapset nukkumaan...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy

Mulla on ihania ja rakkaita ystäviä, paljon. Ilta oli mukava ja ensi viikoksi treffit. Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.

Etäisesti on jäänyt sellainen vaikutelma, että nimimerkki Pikku Myylle voisi tehdä hyvää pitää pientä taukoa kaikenlaisesta treffailusta ja tauon aikana vaikka koittaa tutustua itseensä ja parisuhteeseen liittyviin odotuksiinsa ja toiveisiinsa. Tällä keinoin uskoisin välttyvämme myös toistuvilta avautumisilta vitutusketjuun. Toisaalta mistäs helvetistä minä mitään tiedän, mistään.

Itse olen perusonnellinen ja ilman murheita, kuten on ollut asiain laita jo hyvän tovin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perusonnellisuutta taas havaittavissa.
Poikaystävä tulee takaisin Tahkolta kavereidensa kanssa huomenna ja pääsee taas kainaloon nukkumaan...

Viikko vielä lomaa jäljellä, tosin kaipaisin jo kouluun...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Etäisesti on jäänyt sellainen vaikutelma, että nimimerkki Pikku Myylle voisi tehdä hyvää pitää pientä taukoa kaikenlaisesta treffailusta ja tauon aikana vaikka koittaa tutustua itseensä ja parisuhteeseen liittyviin odotuksiinsa ja toiveisiinsa. Tällä keinoin uskoisin välttyvämme myös toistuvilta avautumisilta vitutusketjuun. Toisaalta mistäs helvetistä minä mitään tiedän, mistään.
Nimimerkki Pikku Myyn parisuhteeseen liittyvät odotukset ja toiveet liittyvät jonkinlaiseen molemminpuoliseen rehellisyyteen ja avoimuuteen. Jos nimimerkki Pikku Myyn löytämät miehet eivät näitä odotuksia ja toiveita kykene "täyttämään" nimimerkki Pikku Myytä vituttaa ja nimimerkki Pikku Myy tukkii silloin Vitutusketjun ilman nimimerkki Snaksterin avustusta. Tällä kyseisellä hetkellä nimimerkki Pikku Myy on kuitenkin edes jollain tapaa onnellinen, eikä purkaudu vitutusketjuun (kuten nimimerkki Snakster huomannee). Jos tämä(kin) häiritsee nimimerkki Snaksteria (tai ihan ketä tahansa muuta), niin avautumisia otetaan vastaan yksityisviestitse. Nimimerkki Pikku Myy kun ei nimittäin aio pyytää tekemisiään tai olemisiaan anteeksi keneltäkään tällä palstalla.
 
Sisäinen hippini avautuu

Yritin nukkua, uni ei tullut. Pyörin sängyssä ja ihmettelin.

Avasin koneen ja surffailin netissä täysin satunnaisesti. Katselin ihan tavallisten ihmisten kotisivuja. Hymyilin lievästi, mutta hyväntahtoisesti.

Yhtäkkiä jostain syystä mieleeni tuli kevät ja päässä alkoi soida joku Smashing Pumpkinsin (tai Zwanin, Billy Corgan oli äänessä joka tapauksessa) biisi, jonka nimeä en muista.

Tuli lämmin olo.

Tajusin, että rakkaus on hyvä asia olla olemassa. Se on kaunis asia, jota soisi kaikille niin paljon kuin mahdollista.

Nyt ihmettelen äkillistä ja täysin odottamatonta kohtaustani ja kummastelen imelää kirjoitustani onnellisuusketjuun. Tekisi mieli lähteä ulos, mutta eihän siellä nyt mitään tähän aikaan aamusta ole.

Peace jne.

Eikä sitten naureta, jookos...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juuri tällä hetkellä olen hemmetin iloinen saadessani perjantaina tiltanneen koneeni kuntoon.

Käyttöjärjestelmä piti asentaa kokonaan uusiksi kaikkien ohjelmien ja ajurien lisäksi, uusi virustorjuntaohjelma siihen lisäksi, mutta vihdoin toimii.

I'm back, baby!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös