Onnellisuusketju

  • 1 291 328
  • 7 895

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oon varmaan tässä pari viikkoo syöny pelkästään ulkona. Nyt tietenkin rahat loppu ja olutta tekee mieli. Katsoin siis pitkästä aikaa jääkaappiina ja kappas! Siellähän lepäili 4 jääkylmää pinttii Sandelsia. Paistaa se päivä risukasaankin.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kyllähän se tuntuu aina mahtavalta, kun sattuu poikamiehenä saamaan sitä yhtä jutskaa. Nyt on ollut kaksi iältään vähän vanhempaa tapausta noin. 2kk välein, kunnon milfejä molemmat, joka sattuu olemaan myös fanatsiani seksuaalisesti. Uskomaton tunne! Tältä viime v-lopun tapaukselta sain jopa numeron. Todella mahtava nainen. Töitä se on kyllä aina teettänyt, mutta kyllä se sitten jotenkin palkitsee ja mies on yhtä hymyä seuraavat kaksi viikkoa. Masturbointikin on huomattavasti vähentynyt, ei ole edes pariin päivään kiinnostanut, joka on todella outoa. Suhteessa ja nuoruudessa asia oli liian itsestäänselvyys, joten siitä ei edes viitsinyt mainita kenellekkään. Kyllä elämä taas maistuu!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mulla on aivan uskomattoman, mielettömän, helvetin hyvä parisuhde. En yksinkertaisesti tunne tai tiedä ketään jolla olisi parempi. Ennen kaikkea aivan tavallinen arkielämä on todella hienoa, päivästä toiseen.

Komeaa.

Tulinpa onnelliseksi, kun Ilveksen fanilla pyyhkii näin hyvin. Vastoinkäymiset joskus vahvistavat suhdetta!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole tainnut olla n. 18 vuoteen näin tyytyväinen elämääni. Tuntuu, että vihdoin on päässyt yli koulukiusaamisen aiheuttamista itsetunto-ongelmista ja muutenkin asiat on helvetin hyvin. Parasta on se, että tämä kaikki on lähtenyt itsestä eikä esim. jostain (lyhyestä) rakastumisen huumasta. On vaan oikeasti hyvä olla ensimmäisen kerran... no, en oikeasti muista koska olisi näin hyvä fiilis ollut koskaan ennen.

Ei edes vituta mikään. Eikä pelota, että kaikki taas hajoaisi. Sääkin on mahtava ja mulla on maailman ihanin perhe ja ystävät. En enää edes jaksa vihata niitä raukkoja jotka 12 vuotta mun itsetuntoa moukaroi - siinäpä ovat. Ei kiinnosta!

Edit: Tulipa taas avaututtua. Melkein nolottaa :)
Edelleenkin helvetin hyvä fiilis! Uskomaton tunne, onko "normaaleilla ihmisillä" aina tällanen olo? Mikään ei ahdista, ja töihin on kiva mennä joka päivä. En edes mieti, että mitä ne työkaverit ajattelevat minusta. Tai kukaan muukaan. Miksi kaikki viimesen 2kk aikana tapaamat ihmiset on mahtavia ja hyviä tyyppejä? Ja mistä asti ihmiset on olleet mua kohtaan niin ystävällisiä?

Ei voi tajuta. Muutamassa kuukaudessa olo on niin paljon muuttunut. Ihan ns. kokonaisvaltaisesti helvetin hyvä fiilis - onko se sit sitä onnellisuuttaa <3 Ei edes mitään kummempia toiveita tulevasta ole, isompi kämppä vain ja sehän on helppo juttu :) Joskus tuntuu, että ei tää voi olla mun elämää - Niin paljon asiat vastustaneet ennemmin ja kaveripiirin hankkiminen on tuntunut mahdottomalta... ei taida enää olla, tuntuu että tulee suunnilleen kaikkien kanssa hyvin toimeen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vene on vesillä, ja kaikki siinä toimii. Tänään huippuhetki, kun purjeet vedettiin paikoilleen. Juhannus vesillä. Kyllä on ihmisen hyvä aloitella kesälomia.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Perjantaina sain vihdoin ja viimein maisterin paperit mukaan yliopistolta. Olo on paitsi onnellinen, myös huojentunut. On tätä odotettukin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Väsynyt mutta onnellinen. Erittäin rankka työviikko SC-finaalivalvomisineen takana ja mahtava Jussi hyvässä porukassa edessä.

Yritän pysyä poissa tilastoista, pitäkäähän muutkin huoli omista kuolemattomuuksistanne.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ompahan pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun ja myös naisasiaketjuun. Harmi etten vielä uskalla liikaa paljastaa koska Pori on vähän turhan pieni paikka ja Satakunta kateellisten keskus, mutta ehkä jossain vaiheessa enemmän. Toivottavasti mahdollisimman pian...

Joo, oon hittovieköön mennyt rakastumaan vaikka se ei ollut tarkoitus...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ompahan pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun ja myös naisasiaketjuun. Harmi etten vielä uskalla liikaa paljastaa koska Pori on vähän turhan pieni paikka ja Satakunta kateellisten keskus, mutta ehkä jossain vaiheessa enemmän. Toivottavasti mahdollisimman pian...

Joo, oon hittovieköön mennyt rakastumaan vaikka se ei ollut tarkoitus...
Harvoinhan niin silloin tapahtuu, kun olisi tarkoitus :)
 
K

kiwipilot

Kämppä myyty (ilman välittäjää), myyntivoitto neljän vuoden takaiseen kauppaan 37 000€ ja uuden oston jälkeen väliä jäi yhdeksän tonnia. Keväälle varattu kolmen viikon Aasian tour ja viikon päästä muutto uuteen ja isompaan luukkuun. Ihan jees meininki siis.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vuosien harjoittelun jälkeen voin ilolla todeta oppineeni paistamaan täydellisen pihvin vaikka silmät kiinni. Ennen väliin osui aina joku maanantaiversio, joka olisi saanut olla aavistuksen verran kypsempi tai raaempi tai kauniimpi pinnaltaan, mutta enää moneen paistokertaan näitä "ongelmia" ei ole ilmennyt.

Kyllä ihminen on vähästä onnellinen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kesän mahdollisesti ainoat festarit alkaa huomenna. Mukana lajapäin nimiä jotka ei varmasti suurimmalle osalle tuttuja, mutta minulle merkittäviä artisteja. Sen lisäksi raha-asiat rullaa tällä hetkellä erittäin mukavasti ja lomaakin on vielä jäljellä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tänään tuli 10 vuotta täyteen yhteistä avioelämää vaimon kanssa.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Nyt kyllä voi hieman hymyillä. Jatko-opiskelupaikka otettu vastaan ja samalla löytyi myös ensimmäinen oma asunto. Tekee hyvää päästä pois nykyisestä kaupungista.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kesä, auringonpaiste ja päiväkävelyt kahden 8-viikkoisen tyttären kanssa. Korvissa ensi viikon lauantaita silmällä pitäen Maidenia, Sabatonia ja Amorphista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Paskassa on kahlattava, mutta pää on pinnalla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen tässä jo puolen vuoden ajan taistellut että pääsisin muuttamaan paikkakunnalta toiselle tyttöystävän luokse ja nyt tarjoutui työhaastattelu n. kuukauden päähän! Tämä on vielä tullut ns. avoimen hakemuksen kautta (yritys ei siis hakenut työntekijöitä, ei edes avoimella hakemuksella. Laitoin vaan sähköpostia johtoportaaseen), joten tuskin on edes muita hakijoita. Olen varovaisen luottavainen tästä :)
 

Pekkis

Jäsen
Itsellä menee ihan mukavasti, mutta kyllä minä olen Teemun puolesta myös tosi onnellinen. Hänen elämänsä huippu-urheilijana on juuri nyt niin kurinalaista, että viihteellä voi käydä vaan kerran vuodessa, ja kohta koittaa se kauan odotettu viikonloppu kun pojat lähtee Kotkan Meripäiville. Toivottavasti nyt osaavat sitten rentoutua kunnolla.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kesäduuni oman alan hommissa ja on mukava käydä töissä, toisin kuin aiemmassa työpaikassa, jossa enemmän tai vähemmän vitutti kulkea. Nykyisessä työpaikassa viihdyn erinomaisesti ja ilmeisesti on mahdollista jatkaa syksylläkin joitain vuoroja tehden, mikä nostaa mukavasti perheellisen opiskelijan budjettia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vanha Len tuli onnelliseksi kun soitti omalle 17 vuotiaalle pojalleen (vuosi sitten avioero) ja tämä halusi tulla luokseni muutamaksi päiväksi heti kun sopii. No, maanantaina haen kaverin tänne. Onhan hän ollut tasaisesti mulla mutta tuo ikä on sellainen, että kaverit menevät vanhempien ohi usein.

Tuli äärettömän hyvä mieli ja se on onnellisuutta se.
 

Teepussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, WBA, Pink Floyd, Ottawa Senators
Sain eilen tietää saavani asunnon Hämeenlinnasta. Muutto omilleen edessä vieraaseen kaupunkiin. Vetää suupieliä ylöspäin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauhea stressi ollut viime aikoina raha-asioista ja sai miettiä pitkään kuinka sitä ensi viikon vielä pärjää, ennen tilipäivää, mutta veikkauksesta ravahti tilille ihan mukavahko summa. Kyllä nyt kelpaa.

Lähden ensitöiksi kaljakauppaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen tässä jo puolen vuoden ajan taistellut että pääsisin muuttamaan paikkakunnalta toiselle tyttöystävän luokse ja nyt tarjoutui työhaastattelu n. kuukauden päähän! Tämä on vielä tullut ns. avoimen hakemuksen kautta (yritys ei siis hakenut työntekijöitä, ei edes avoimella hakemuksella. Laitoin vaan sähköpostia johtoportaaseen), joten tuskin on edes muita hakijoita. Olen varovaisen luottavainen tästä :)

Samalle viikolle buukattu toinenkin työhaastattelu. Ei ole huono fiilis nytkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös