Onnellisuusketju

  • 1 293 188
  • 7 895

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lauantaina oli meitillä häät Jyväskylässä. Loistavat pippalot vaikka itse sanonkin ja väki viihtyi aina pikkutunneille asti tanssien ja laulaen. Vaimoksi en ole vielä oppinut parempaa puoliskoa nimittämään, mutta pitää tässä alkaa opetella. Lauantaina paukataan kohti jenkkilää häämatkalle. Hyvä fiilis!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kai ymmärrät, että tuo tarkoittaa väkisinkin Turkuun muuttamista?

Viisumiasiat ajoissa kuntoon, kaikki mahdolliset rokotukset ja koulun jälkeen 7-9-vuotta terapiassa, niin kyllä se siitä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kai ymmärrät, että tuo tarkoittaa väkisinkin Turkuun muuttamista?

Mutta onneksi olkoon silti.

Turkuhan on hieno kaupunki ja mulla ainakin on turkulaisistakin vain hyvää sanottavaa. Pääosin sivistynyttä ja sopivan pidättyväistä jengiä, joka antaa tilaa muillekin eikä tule heti iholle tekemään tuttavuutta.

Onnittelut siis Ressalle uudesta tulevasta kotikaupungista.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Turun oikeustieteellisestä tuli hyväksymiskirje. Voisi sopia tämän hetkinen fiilis tämän otsikon alle.

Onnea.

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että kuinka paljon luit pääsykokeisiin? Käsittääkseni tuo oikeustieteellinen ei ole sieltä helpoimmasta päästä opiskelupaikan saamisen kannalta. Eli tuliko kovastikin tehtyä töitä vai mentiinkö ihan synnynnäisillä kyvyillä?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnea.

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että kuinka paljon luit pääsykokeisiin? Käsittääkseni tuo oikeustieteellinen ei ole sieltä helpoimmasta päästä opiskelupaikan saamisen kannalta. Eli tuliko kovastikin tehtyä töitä vai mentiinkö ihan synnynnäisillä kyvyillä?

Kyllä se ihan kokopäivätyötä on vaikka on niitäkin neropatteja/superihmisiä jotka pystyvät käymään samaan aikaan töissä.

6 päivää viikossa, kirjasto aukes 9.00 ja kotona takasin 18-20.00 riippuen päivästä. Tietty ruat ym tauot välissä. Tänä vuonna piti kiskoa 80 pisteestä (eli täydet) 63,5 pinnaa jotta pääsi sisään. Itsehän menin sieltä missä aita on matalin eli 64 :D

Kiitos onnittelijoille ja niille ketkä huolestuivat tänne Suomen persereikään muutosta: olen jo totutellut täällä asumiseen jo parisen vuotta, joskaan ei se vieläkään mitään herkkua ole...
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Lauantaina oli meitillä häät Jyväskylässä. Loistavat pippalot vaikka itse sanonkin ja väki viihtyi aina pikkutunneille asti tanssien ja laulaen. Vaimoksi en ole vielä oppinut parempaa puoliskoa nimittämään, mutta pitää tässä alkaa opetella. Lauantaina paukataan kohti jenkkilää häämatkalle. Hyvä fiilis!

Paljon onnea Humpauttajalle, mulla oli eräs tuttu teidän häissä ;) Hyvää matkaa Miamiin =)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olen aidosti onnellinen tyttäreni puolesta Bieberin tulosta Suomeen Justin Bieber saapuu Suomeen! - The Voice. Olen samalla onnellinen itseni puolesta. Ei tarvitse lähteä Sveduihin tämän takia ja rahaa säästyy. Vitutusketjuun taas on asiaa, jos meikäläisen pitää lähteä keikalle mukaan. Hope not.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Uusi sänky, uusittu kämppä, johon vihdoin taas pääsi. Lisäksi kohta alkaa loma. Duunissa on saanut helvetillisen duunin jälkeen suhteellisen ok tilanteen päälle, joten voi lähteä vielä lomallekin suhteellisen kivoin tunnelmin. Ei ole oikeastaan koskaan tullut pidettyä lomaa. Toki tässä parissa viikossa on töitäkin tiedossa, mutta ainakin pari päivää on tavoitteena lähteä vaikka ihan vain torille kahville ja käydä katsomassa vaikka jokin futismatsi.

Oikeastaan ennen tätä hetkeä koko lomaa ei ole vielä edes osannut odottaa. Mikäs tässä, olympialaisetkin alkaa niin siinähän menee leppoisasti telkkari taustalla pauhaten osa ajasta.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiistaina kihloihin, tänään tuli mentyä naimisiin ja esikoinen syntyy ensi viikolla. Aika onnellinen olo on kyllä nyt!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei mitään ihmeellisempää, mutta joskus sitä vain huomaa jopa rakastavansa urheilua, etenkin jalkapalloa. Huikeaa, että nyt on olympialaiset menossa. Enkä malta odottaa kesää 2014, jolloin jalkapallon MM-kisat Brasiliassa starttaavat. Siinä välissä toki karsintaa, arvontaa ynnä muuta, mutta koko MM-kisaprosessi itsessään on jo jotain todella mahtavaa. Niin universaali juttu kuin voi olla.

Tämä kymmenminuuttinen Wavin' Flag-biisin "maailmanlaajuinen versio" vain nostattaa tunnelmaa. Linkki YouTubeen.

http://www.youtube.com/watch?v=UnxaMEAYRbg

Pienistäkin asioista voi olla onnellinen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kauan kaivattu loma alkoi tänään, joskin palkaton sellainen, mutta tähän vaiheeseen elämää rentoutuminen tekee hyvää! Pariin seuraavaan viikkoon en edes ajattelekaan työntekoa!

vlad.
 

Voittaja

Jäsen
Tuli just syötyä ruisleipää ja tuo veti kyllä mielen onnelliseksi. Täällä päin kun tuo on täysin tuntematon eväs, mutta onneksi pakkasessa on vielä muutama kappale taannoisen Suomen reissun jäljiltä. Elämän pieniä iloja.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Meksikon futiskulta vetää aika helvetin onnelliseksi. Vuoden 98 MM-kisoista asti Meksiko on ollut ykkössuosikkini, mutta minkään näköisissä "oikeissa" kisoissa ei ole voitto ollut lähelläkään. Tätä juhlistetaan nyt Coronalla ja Sauza Hornitosilla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nooralotta Nezirin tekemä 100 metrin aitajuoksun Suomen ennätys vetää iloiseksi. Kun vasta 19 -vuotias nuorukainen rikkoo 8 vuotta vanhan ennätyksen, niin se lupaa hyvää tulevaisuutta varten. Olen seurannut Nooralotan uraa jo useamman vuoden ajan ja mukavasti on koko ajan mennyt noususuhtaisesti, toivottavasti sama jatkuu myös ensi kaudella.
Ai niin, eilen Neziri teki oman ennätyksenä 100m sileällä. Kaksi omaa ennätystä samalle viikonlopulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös