Onnellisuusketju

  • 1 292 738
  • 7 895

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Reilun viiden viikon loma alkoi kolmisen tuntia sitten! JESS! Kotiin saavuttuani korkkasin yhden lonkeron ja saunoessa ohrapirtelön. Njam! Kohta jäätelön ja kotimaisten mansikoiden kimppuun... ; ) Huomenna sitten pitkästä aikaa juhannus täällä stadissa, lähes täydellisen seuran kera. Mikäs tässä. =))
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reilun viiden viikon loma alkoi tuossa viitisen minuuttia sitten. Ja juhannusta pukkaa päälle hyvässä seurassa, joten mikäs tässä on ollessa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vaikka en Nashvillen fani olekaan niin olen onnellinen että tämä pelle Ballsille ei saanutkaan seuraa ostettua ja että se pysyy Nashvillessä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jee jee. Eilen meni mahtavasti grillaillessa ja saunoessa. Tänään päätän jatkaa itsekseni, ehkä saattaa kaverikin tulla. Siispä hain paikalliselta abc:ltä varmuuden varoiksi muutamat oluset. Samalla tein loton. Ehkä sitä voittaisi...

Syy kuitenkin miksi olen onnellinen (lue: erityisen onnellinen) on se, että voitin apaut 60euroo Potista. Ilmaiset kaljat käytännössä sekä lotto.

Lisäksi mahassa on olutta. :)

"Nyt on hjyvä fiivis." Ja sekin on ihan mukavaa, että sisko odottaa vauvaa ja meikästä tullee eno tammikuussa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Onnellisuus...on herätä. Onnellisuus...on herätä ja huomata, että on vielä minuutti aikaa nukkua. Vain onnellisuuttako on tappaa itsensä hitaasti?
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Cherepanov # 17. Tämä kaveri tulee vielä näyttämään general managereille, jotka jättivät miehen valitsematta. ;)
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä hetkellä olen erittäin onnellinen siitä, että suostuin juhannukseksi töihin. Kyllähän se perjantaina vitutti rankasti, eilenkin vielä kohtalaisesti, mutta nyt on melkonen voittajafiilis. Nyt, kun olen kavereiden krapulaisia olemuksia katsellut, olen vilpittömän onnellinen siitä, etten itse ole samassa jamassa.

Krapulattomuus on jo sinänsä onnellisuutta aiheuttava tekijä, lisäiloa kuitenkin tuovat myös tulossa olevat hyvät juhannusrahat. :)
 

Rocco

Jäsen
Jah!! Epätoivo iski kun kaikki Pablo Franciscon keikan liput olivat aamulla menneet 20 minuutissa. Mutta, sain lopulta kaksi peruutuspaikkaa. Ei tosin aivan parhaalta paikalta, mutta hällä väliä.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Jussista selvitty hengissä, taas. Ja äsken pomo pyysi puhutteluun. Syy: ylimääräinen 250€/kk palkankorotus. Kuulemma ehdotettu vieläpä ylemmältä taholta tässä organisaatiossa. Kelpaa.

t. hanu
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Juhannuksesta täälläkin selvitty. Tosin ei ollut sen kummempia vaikeuksia, kun oli yllättävän leppoisa meininki.
Täällä sitä kotona paikkaillaan, huomenna alkaisi työt uudessa suhteellisen mielenkiintoisessa työympäristössä. Nimittäin Klo.14 Täytyy olla M/s Gabriellalla. Fiilikset on hyvät, ja on mukavaa mennä taas töihin.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Elämän pieniä iloja nämä. Olen onnellinen standardista 802.11 g.

Älyttömän mukavaa tsätätä Jatkoajassa vessanpöntöltä. Kiitos wlan, kiitos!
 

Pafe

Jäsen
Viimeiseimmät pari tuntia olleet ihan hyviä. Hölkkälenkki koiran kanssa, hiukan lihaskuntoa, saunaa ja uimista, venyttely, Helloween soi kaiuttimista...

Muutenkin muuttuu hommat aika paljon kun uusi koulu ja muutto edessä reilun kuukauden päässä. Jännittävää...
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Killers! Kiitos!
 
Oon onnellinen että koko porukka on edelleen hengissä juhannuksen jälkeen, vaikka järveen itse kukin välillä putosi tai eksyttiin saimaalla ja yksi seurueen jäsen ilmoitettiin kadonneeksi. Tosin ei meidän toimesta... Tänään piti hetkeksi kotiutua, mutta kohta mennään taas. Ja meinasin hakea oman alan täydennykoulutukseen. Siltä puolelta saattaa töitäkin jopa löytyä. Joten ihan ok on asiat tällä hetkellä.
Edit: Ja heti kolahti takasin kun avasin postit. Auton vakuutus on unohtunut maksaa. Hyvästi 150 euroa. Vittujen vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas askeleen lähempänä unelmaa :D Liksa nousi taas ja himoittu tutkinto häämöttää aivan tuossa nurkan takana. Hyvä minä :D
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi veljet! iTunesin kautta ostetun musiikin saa Nokian N95 yhteensopivaksi polttamalla biisit ensin CD:lle ja laittamalle ne sitten takaisin tietokoneeseen...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Maanantaista torstaihin painettu duunia ja nyt taas pitkä loma edessä! Nyt on hjuva fjilis!

Pokeria pelaillaan ja pizzatkin tuossa tilasin äsken.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Huomennahan on jo viikonloppu! Ja enää viikko to go ennen kesälomaa. Sääkin näyttää jälleen lauantaiksi kirkastuvan, se sopii. Vaikka ei mua vesisade kauheesti haittaakaan.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Loma Loma Loma. 3 viikkoa. Tänään lätkäpelien jälkeen terassille. Sitten panostetaan uuteen harrastukseen. Eli golfkentällä tavataan. Vielä kun kelejä pitelis.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuukauden loma alkoi tänään! Sauna päällä, oluet kylmässä ja NHL07 odottaa jo pelaajaa. Musiikkina soi loistava Kakka-hätä-77.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jes. Näin se kesäloma toimii. Perkulan paljon on kotona tekemättömiä töitä loman ajaksi, mutta saapa tehdä omaan tahtiin tai todennäköisesti olla tekemättä. Aina se leipätyön kumminkin voittaa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on lomaa nyt! Terassin kautta kotiin lepäämään jne.. Edellinen vapaapäivä, jos ei vkoloppuja lasketa, oli helmikuussa. Kyllä nyt kelpaa naatiskella. Tästä huolimatta, onnellisuusketjussa kun ollaan, voisi vielä mainita erittäin hyvät, ellei täydelliset työkaverit. Kuinka moni muu voi sanoa samaa?
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Noin 150 levyä vuodessa ostavana, voin ilolla todeta, että nyt on löytynyt paras levy vuosikausiin: Editors: An End Has A Start. Siis ehkä timantein sitten OK Computerin. Tällaisten takia jaksaa uskoa musiikkiin.

Suuri aihe, Kuolema, ja elämää suurempi toteutus. Aivan ihanaa musiikkia. Suosittelen lämpimästi kaikille pateettisille juopoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös