Onnellisuusketju

  • 1 291 468
  • 7 895

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikkeen sitä ihminen pystyykin

Olen syyskuusta alkaen tehnyt "yhtä juttua" ja ai vitsit, nyt se on valmis.
Se oli työläs, itseasiassa sairaan työläs ja olosuhteetkin oli vähän kehnot mutta hyvä tuli. Niin hyvä että en saa silmiäni irti siitä.

Terveisin koo, väsynyt mutta onnellinen
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tässä nyt missään seitsemännessä taivaassa olla, mutta oli keskimääräistä mukavampaa saada vähän hellyyttä yöllä pitkästä aikaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Olen onnellinen, että olen vielä hengissä. Jätin eilen vähäksi aikaa avatun kaljatölkin pihalle ja palattuani kiskaisin siitä miehekkään siemauksen. Huomasin heti, että joku klöntti meni suuhun ja purskautin saman tien suun tyhjäksi nurtsille. Jumalauta, tölkissä oli ollut ampiainen. Onneksi se taisi olla jo niin jurrissa, että ei pystynyt pistämään. Olen jonkun verran allerginen ampiaisen pistolle enkä uskalla edes kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos se olisi pistänyt suuhun. Tuollaiseen on kuulemma joku kuollutkin kun on hengitystiet turvonneet umpeen.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Olen syyskuusta alkaen tehnyt "yhtä juttua" ja ai vitsit, nyt se on valmis.

Syyskuusta kesäkuuhun = vauva? Onneksi olkoon!!!

Olen onnellinen sen vuoksi että sain purettua yhden ihmissuhteen viime lauantaina erittäin hyvin.
Tapahtuman jälkeen söimme yhdessä illallisen, joimme pullon viiniä ja parit halaukset keskustelujen aikana.
No hard feeling. Aivan ihana nainen. Jollekkin toiselle täydellinen, muttei minulle.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Olen onnellinen, että olen vielä hengissä. Jätin eilen vähäksi aikaa avatun kaljatölkin pihalle ja palattuani kiskaisin siitä miehekkään siemauksen. Huomasin heti, että joku klöntti meni suuhun ja purskautin saman tien suun tyhjäksi nurtsille. Jumalauta, tölkissä oli ollut ampiainen. Onneksi se taisi olla jo niin jurrissa, että ei pystynyt pistämään. Olen jonkun verran allerginen ampiaisen pistolle enkä uskalla edes kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos se olisi pistänyt suuhun. Tuollaiseen on kuulemma joku kuollutkin kun on hengitystiet turvonneet umpeen.

Kai sinulla adrenaliinipiikki on aina kesäaikaan valmiina, jos olet edes jonkin verran allerginen? Muutoinhan tuo on hengellään leikkimistä. Jos taas se on, ei pitäisi tuollaisen tappaa ketään - säikäyttää varmasti.
 

Pafe

Jäsen
Olen onnellinen, että olen vielä hengissä. Jätin eilen vähäksi aikaa avatun kaljatölkin pihalle ja palattuani kiskaisin siitä miehekkään siemauksen. Huomasin heti, että joku klöntti meni suuhun ja purskautin saman tien suun tyhjäksi nurtsille. Jumalauta, tölkissä oli ollut ampiainen. Onneksi se taisi olla jo niin jurrissa, että ei pystynyt pistämään. Olen jonkun verran allerginen ampiaisen pistolle enkä uskalla edes kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos se olisi pistänyt suuhun. Tuollaiseen on kuulemma joku kuollutkin kun on hengitystiet turvonneet umpeen.
Itsellä ei ihan noin lähellä käynyt, mutta kuitenkin ainakin herätti. Eli olin ajamassa pientä kulkuväylää tuonne rannalle ruohonleikkurilla ja sitten kun palasin takaisin samaa "uraa" uudelleen ajaen pikku kyy kieriskeli siinä väylällä ja lähti nopeasti heinikkoon, kun ajoin lähelle kun en aluksi sitä huomannut. Onni oli että kyy makoili ajetulla väylällä joten sen huomasin. Itselläni ei ollut kuin shortsit ja paljaat jalat eli ei kenkiäkään, joten jos kyy olisi ollut vielä vaikkapa kinttujeni viereisessä heinikossa, niin ihan mahdollista että olisi saatu vielä juosta kyypakkausta etsimään.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
niin ihan mahdollista että olisi saatu vielä juosta kyypakkausta etsimään.

Jos mahdollista niin kannattaa huutaa jotakin toista tuomaan se kyypakkaus. Pureman saaneen henkilön ei kannattaisi - kuulemma - liikkua, ellei pakko.
==> ettei myrkky leviä elimistössä.

Näin mulle on selitetty erään proviisorin suulla.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Olen iloinen, kun sain sittenkin vaihdettua työharjoittelupaikan. Alkoi pelottaa liikaa uudet seikkailut, joten pääsen sitten vähän tutumpaan puuhaan, joskin erilaiseen paikkaan kuin ennen. Voi olla henkisesti rankempaa, mutta uskon viihtyväni.

Ja kaverit on kivoja. Yksi kaveri oli viikonloppuna bändin keikalla josta minäkin pidän kovasti. Hän soitti illalla ja kohta ihmettelin että kukas hemmo tuossa välillä huuteli. Oli iskenyt puhelimen laulusolistille joka sitten pari sanaa huikkasi.
Kuulostaa teinityttöjen puuhastelulta, mutta hemmetin hyvä mieli tuli.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
9.7. alkaa viiden viikon työrupeama erään firman toimistossa. Saisihan tuo pitempäänkin kestää, mutta pääseepä ainakin alkuun. Työmatkakin on vajaa kaksi kilometriä suuntaansa, joten kävellen tai pyörällä taittuu hyvin - ja saa hyötyliikuntaa.

Lisäksi ilostuttaa kesä, hyvin sujuva painonpudotus, perhe, veljen yllättävä kihlausuutinen ja kaverit. Myös jonkinlaista ihastumista on havaittavissa.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Olen onnellinen sen vuoksi että sain purettua yhden ihmissuhteen viime lauantaina erittäin hyvin.
Tapahtuman jälkeen söimme yhdessä illallisen, joimme pullon viiniä ja parit halaukset keskustelujen aikana.
No hard feeling. Aivan ihana nainen. Jollekkin toiselle täydellinen, muttei minulle.

Sama kävi mulle. Tosin ei me syöty tai juotu, mutta puhuttiin asiat halki ja käveltiin eri suuntiin. Ja ollaan oltu vielä senkin jälkeen ihan yhteyksissä. Jännä siinä on se, että oikein kukaan kaveri ei ole tota tajunnut. Mun mielestä on ehdottomasti hieno lopetus. Ei 3,5v suhdetta paremmin olisi voinut päättää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta tulee pian eno, kolmatta kertaa kerran. Merkittävää se, että tällä kertaa pikkuveljeni (outo tunne jotenkin) toimesta ja olen siten ns. "kokoeno", sillä siskollani on eri isä (ei niin, että varsinaisesti kokisin, että hän ei olisi ihan yhtä lailla sukua).

Joka tapauksessa jotenkin hämmentävä tunne sydämessä ja ilo veljen puolesta tietenkin. Kaikki ei ole tälläisiä samanlaisia mörököllejä lapsivastaisia kuten minä ja hyvä niin.

Hyvä, että edes joku meidän perheessä jatkaa sukua, isäukostanikin tulee näin ollen vihdoinkin oikea isoisä, mistä olen myös onnellinen.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Huomenna alkaa kauan suunniteltu lomamatka kavereiden kanssa ulkomaille. Ja muutenkin olen järjestellyt aikataulut kesälle sopiviksi, joten mitään suurempia rasitteita ei tässä ole pariin kuukauteen.

Tuon reissun jälkeen voisi mennä rakkaan isä-ukon vanhalle mökille vähän huilaamaan ja vetämään henkeä ennen uuden hockey-kauden alkua.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minusta tulee pian eno, kolmatta kertaa kerran. Merkittävää se, että tällä kertaa pikkuveljeni (outo tunne jotenkin) toimesta ja olen siten ns. "kokoeno", sillä siskollani on eri isä (ei niin, että varsinaisesti kokisin, että hän ei olisi ihan yhtä lailla sukua).

Haluan ensin onnitella suvun lisääntymisen johdosta. Seuraavaksi haluan kuitenkin huomauttaa, että pikkuveljesi kautta sinusta ei enoa voi tulla. Eno on äidin veli. Isän veli on setä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seuraavaksi haluan kuitenkin huomauttaa, että pikkuveljesi kautta sinusta ei enoa voi tulla. Eno on äidin veli. Isän veli on setä.
Aivan niin, tulipa paha lapsus. =D

Tilannehan on oikeastaan vielä hienompi, kun olen pian myös setä, en pelkästään eno.
 

luulosairas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jukurit
eipä ole minulla ollut aiemmin tähän ketjuun asiaa. Nyt kuitenkin ajattelin avata pään, kun tänään sain työpaikan. Huomenna pitääkin sit mennä jo töihin. Kaikista hienointahan tässä on, että pääsee (toivottavasti) mukaviin oman alan töihin ja pääsee hankkimaan kauan kaivattua työkokemusta.

-Oma ilo, paras ilo-
 

Animal

Jäsen
Olen onnellinen, koska se ärsyttävän näköinen serbilesbo, joka voitti muuten euroviisut, lupasi olla tulematta Suomeen toista kertaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
School's out forever!

Pienellä viiveellä tuli tieto, mutta gradu läpi, kurssit on kasassa ja nyt on koulut käyty!

Na na na na, na na na na, hey hey-ey, goodbye!
Na na na na, na na na na, hey hey-ey, goodbye!
Na na na na, na na na na, hey hey-ey, goodbye!

Pääsinpäs joskus kirjoittamaan tähän ketjuun.:)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa, eipä sitä tänne ole kyllä itselläkään liian usein ollut asiaa, mutta nyt kyllä on aika onnellinen olo. Uusi duunipaikka, 5 vko:n kesäloma vielä edessä, uusi asunto löytyi lähes etsimättä jne.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jalat huutaa hoosiannaa, vapaa-aikaa ei ole, mutta silti pirun onnellinen duunipaikasta.

Piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa oikein odottaa perjantaita että voi rehellisesti raskaan työviikon jälkeen mennä saunaan ja korkata kylmän oluen.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jeh, pääsykokeet ohi, ja ihan hyvin tuntui menevän! Tuntuu siltä kuin loma olisi alkamassa, vaikka töissä olenkin koko kesän. Melkein puoli vuotta kuitenkin tuli kaiken muun tekemisen ohella kirjoja päntättyä.

Toivotaan nyt vielä, että paikka aukeaisi tai kääntyy tämäkin ilo vielä vitutukseksi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Rauma -> Jyväskylä

Jes jes jes ja JES!

Tänään oli tullut postilaatikkoon kirje, jossa mainitaan minun saavan siirron jyväskylään. "Opiskelupaikka vaihtuu todella kuppaisesta kaupungista sivistykseen." Noin eräs kaveri minua jo onnitteli. Oikeessa on.

On todella hyvä fiilis jatkaa opintona kotikaupungissa! Eniten minua ilostuttaa se, että opetuksen taso on täällä taatusti korkeampaa kuin Raumalla. ...ja tietty se että näkee enemmän JYPin pelejä. ;)

Raumaa en jää kaipamaan, korkeintaan muutamaa opiskelukaveria.

Rauma, hori persettä!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnittelut HerraHermannille. Olen puolestasi erittäin iloinen. Tuollainen uutinen on ehdottomasti juhlan arvoinen asia. Varmaan vähän samanlainen kokemus kuin kotiutuisi vankilasta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onnittelut HerraHermannille. Olen puolestasi erittäin iloinen.

Kiitosta vain! Onhan tässä kaikkea pientä paperischaibaa ja muuta säätöä vielä, mutta se ei poista sitä riemua. Kotikaupunkiin on aina kiva palata. JYP sai siis jälleen yhden paluumuuttajan. Minut. :D
 

luulosairas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jukurit
Ja nyt jo toisen kerran tässä ketjussa. Eka työpäivä takana ja vieläkin iloinen meininki. Tosin itse työtä en vielä päässyt mutustelemaan, kun kaikkea perehdytystä ja opiskelua on kuitenkin ekat päivät tiedossa.

Mukavia työkavereita tuntui firmasta löytyvän ja työsopimuskin tuli työpäivän aluksi kirjoitettua. Nyt sit ootellaan vaan muutama viikko, että pääsee töissä tekemisen asteelle.

Vielä pienenä tarkennuksena, että on tässä työpaikkaa jo vähän aikaa etsittykin. Joulukuussa valmistuin AMK:sta ja ei silloin tuntunut vientiä olevan. Nyt olin jo vaipumassa epätoivoon, kun työkokemuksen puute kaatoi kaikki aiemmat työmahdollisuudet. Oikeanlainen työvoimapoliittinen koulutus toi mahdollisuuden näyttää osaamisensa kohtalaisen suuressa yrityksessä. Kylläpä on hyvä tunnelma täällä.
 

hilapiste

Jäsen
Nyt kun kelit lämpenee niin olen todella iloinen siitä, että päästiin muuttamaan pois edellisestä vuokrakämpästä. Oli meinaan kesähelteillä semmoinen maanpäällinen inferno se kämppä. Helleyöt nukuttiin jääkylmän suihkun jälkeen viileimmässä huoneessa tai parvekkeella ja esim. ruokaillessa iltapäivällä hiki valui kuin juoksulenkillä. Kämppään ei viitsinyt edes mennä kuin mahdollisimman myöhään illalla eikä sekään oikeastaan mitään auttanut. Vaan nyt on asiat onneksi paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös