Onnellisuusketju

  • 1 294 158
  • 7 895

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Sai muija viimein sen melkoisen mojovan palkankorotuksen, jonka todellakin ansaitsikin. Huikeeta.

Hetkinen, kuka on ohjelmoinut muhun empatian?
 

scholl

Jäsen
Olen onnellinen siitä, ettei 1.1.06 klo 0.00 joutunut sanomaan kellekään hyvää uutta vuotta. Kun on hyvässä porukassa liikenteessä niin turhaa teennäistä sönkötystä ei tarvita, vaan voi höbistä ihan normaaleja ja kiskoa shampanjaa. Ainoa pieni takaisku on se, että olkapäässä vihloo aika pahaenteisesti. Rusahti ilmeisesti kun kiipeltiin palotikkaita ja aitojen yli kymmenien metrien korkeudessa suhteellisen korkean talon katolla. Raketit toki näkee katolta paremmin kuin ikkunan läpi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sytyttelin aamulla takkaan tulta, kun puolitoistavuotias tyttäremme heräsi. Häntä kiinnostaa tuli hyvin paljon, kuten kai kaikkia lapsia, ja hänen tapana onkin tulla katsomaan sytyttämistä minuun nojaillen. Nytkin hän hoiperteli sängystään suoraan kohti minua ja takkaa, mutta sen sijaan että olisi ihmetellyt tulta hän tuli suoraan syliini ja halasi minua. Sanotaan nyt, että likimain liikutuin. Neiti kun on melkoisen hellyttävän näköinen aamuisin muutenkin, kun silmät ovat sikkuralla ja aaltoileva tukka aivan pörröllään, ja vielä tuommoisen eleen meni tekemään. Ei silloin voi olla muuta kuin onnellinen.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Rusahti ilmeisesti kun kiipeltiin palotikkaita ja aitojen yli kymmenien metrien korkeudessa suhteellisen korkean talon katolla. Raketit toki näkee katolta paremmin kuin ikkunan läpi.

Mää oon oikeesti luullut, että scholl kuuluu suihkuseurapiireihin, mutta ei - katoilla joutuuvat kiipeilemään. "...kattoterasseista laulaa ei kuitenkaan oo elämää...

Mää olen onnellinen, että tupakkalakkoni kestää jo toista vuorokautta.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Hevosmies kirjoitti:
katoilla joutuuvat kiipeilemään. "...kattoterasseista laulaa ei kuitenkaan oo elämää...

Ei kukaan joudu. Olimme sellaisella kattoterassilla, mutta kun siitä pääsi aidan yli katolle, mistä oli vielä paloportaat ainakin 5 m korkeammalle niin hulluhan se on joka ei aidan yli kiipeä ja korkeammalle ponnista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin tänään lataamassa seutulippua ja koittikin yllätys. Ovat nostaneet Vantaalla alennusprossaa opiskelijoilla 25%:sta 50%:iin! Se jos mikä oli iloinen yllätys (mennyt koko uutinen ihan ohitse), kyllä se kymppi tai pari opiskelijan rahapussissa näkyy ja paljon, nimenomaan säästönä tässä asiassa. Pirun hyvä juttu! Nyt synttäritkin tuntuu hieman paremmalta samalla. =)

Pakko hieman hymyilläkin vaihteen vuoksi.
 

Aksu

Jäsen
Vidu kun tietäis mistä nää aallokot elämässä lähtee. Kääntyny kelkka joulun jälkeen ihan kunnolla. Naisasiat alkaa olemaan todellakin järjestyksessä ja aikas onnellinen olen nyt. Illalla kaverille ja vähän olutta tiskiin. Levottomia ja asiallisia juttuja ja kenties yöllä riehumaan jonnekin. Ei perkele, mie olen aika liekeissä. Tykkään. Töitäkin olis niin paljon kuin haluaa tehdä ja kunto on perkeleen hyvä. Kaikki on kohdallaan.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Ted Raikas kirjoitti:
Kävin tänään lataamassa seutulippua ja koittikin yllätys. Ovat nostaneet Vantaalla alennusprossaa opiskelijoilla 25%:sta 50%:iin! Se jos mikä oli iloinen yllätys (mennyt koko uutinen ihan ohitse), kyllä se kymppi tai pari opiskelijan rahapussissa näkyy ja paljon, nimenomaan säästönä tässä asiassa. Pirun hyvä juttu! Nyt synttäritkin tuntuu hieman paremmalta samalla. =)

Pakko hieman hymyilläkin vaihteen vuoksi.


Koin saman elämyksen, normaalin 30 euron sijasta menikin vain 20 euroa. Kymppihän riittää! :)
 

scholl

Jäsen
Menin lääkärin valmistautuneena siihen, että olkapään tähystys edessä. Hienoa nyt se, että se näyttääkin epätodennäköiseltä. Pari vkoa kipulääkkeitä ja jos ei auta niin pari kortisoonipiikkiä ja vasta viimeisenä oljenkortena tähystys. Hienoa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin olla suhteellisen onnellinen siitä, että ajomatka Tahkolta Helsinkiin sujui toissapäivänä niin hyvin. Välillä pidettiin pitkiäkin taukoja ja välillä ilma oli niin huono että piti ajaa hitaampaa, mutta yhdeksässä tunnissa sitä sitten oltiin perillä kotona. (Selvennykseksi yksi kiekaus Hirvensalmella johon meni pari tuntia ylimääräistä) Ainoastaan ärsytti että varakuskit olivat krapulassa, on tuo kuitenkin pitkä matka ajaa yhtäpäätä ihmisen, jolla on ollut puoli vuotta kortti, eikä juurikaan kokemusta talviajosta.

Ai niin ja autona pikkuriikkinen sitikka.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Eipä ole mitään sitä vastaan, ettei huomenna tarvitsekaan mennä opiskelemaan. Tarkoituksena olisi tavata sukulaisia päivällisen merkeissä, mikä myöskin on hauska juttu. Äsken kävin ulkojäilläkin neppailemassa ja hyvin meni, lisäksi vatsa on täynnä hyvää pizzaa. Mikäs tässä on torstai-iltaa viettää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hah, minä sen nyt päätin, että perseet vedän enkä kursaile! Ainakin yksi ihminen kai lähtee mukaan, MINÄ! Siitäs saatte paskat, kyllä! Ei se mitään, mulla on meinaan baarikaapissani jopa tuota jaloa janoisten nektaria, JORMAA!
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
puuha-pete kirjoitti:
Ei se mitään, mulla on meinaan baarikaapissani jopa tuota jaloa janoisten nektaria, JORMAA!

Maailman jaloin juoma on yhden tähden Jaloviina. Amen. Join ja join ja join. G on kuningas. Te muut voitte haistaa...no, ei vittua mutta jotain muuta.
 

Norsu

Jäsen
Hyvä fiiilis. Yritin joulun alla paikata saamatonta opiskeluani osallistumalla kolmeen tenttiin kerrallaan. Tänään tajusin katsella tuloksia. Läpi meni kaikki. Hyvä paikko ja 9 ovaria (en osaa vielä niitä uusia pisteitä). Arvosanat nyt ei olleet huimaavia (2, 2, 3). Viimeiset vastaukset olivat kyllä vähintäänkin puolivillaista löperrystä. Tästedes en koskaan jätä mitään viime tinkaan...
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
NYT ON HYWÄ FIIWIS! Kavereita tuli nähtyä paljon, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja paljon hyvää juomaa. Siinä on onnen resepti tälle illalle. Tyttöystäväkin tuli samalla kyydillä kämpille ja saadaan ottaa vielä muutamat rauhassa ennen unta. Tällästä sen pitäs olla koko ajan. Aivan loistavaa! Eipä paljon tullu mietittyä maanantaina alkavaa inttiä tän illan aikana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pikkusisko oli synnyttänyt pojan 0:15. Hymyilyttää tuo tapahtuma, kun on saanut omatkin asiat taas järjestykseen.
Ensi kuun alussa sitten katsomaan tätä uutta tulokasta.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
The Real McCoy pyörii tied monettako kertaa..en tiedä onko monellakin riemua näin pienestä,mutta meikäläisellä on iloa...jutun järkevyystaso vetää pohjat mutta ei haittaa...katsokaa kyseinen pätkä ihmeessä..
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Ensimmaista kertaa liian pitkaan aikaan olen oikeasti hyvalla tuulella. Hienoa.

Eraan rock klubin DJ kutsui minua valispiikissaan Nirvana girliksi. Mua ei oo koskaan kutsuttu noin hienolla nimella. Ja soitti sitten Scoffin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaveri laskeutuu kohta laskuvarjoistaan ja tämä poika lähti nyt! Nähdään Säkylässä. Krapula/vitutus-ketjussa..
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ou jes, ihmeitäkin tapahtuu. Pääsinkin yllättäen läpi sekä kemian perusteiden, kemian perusharjoitustyö 1:sen ja eläinfysiologian tenteistä läpi! Mahtava juttu, kun on tässä koko loman ajan enemmän tai vähemmän miettinyt miten niiden kanssa kävi (lähinnä kauhistutti se, että millainen tyosarka on edessä jos nuo 2 iso tenttiä eivät olisi menneet läpi). Nyt on huojentunut olo, tosin vähän stressaa jo torstain Biomolekyylit ja aineenvaihdunta 1 -tentti, kun nyt on vasta 1/4 koealueesta luettuna, suurta inspiraatiota ei ole näkopiirissä ja viikolla on vielä kahdet äidin 50v. juhlat. Mutta vaikka tämä tentti menisi uusintaan, olen sentään onnellinen siitä että nyt napsahti plakkariin elämäni ensimmäiset opintopisteet!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös