Onnellisuusketju

  • 1 294 069
  • 7 895

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saattaa olla, että to-pe vapaaksi, tuntuisi hyvältä kyllä tosiaan! Illalla säbää oikein kunnolla ja elämä on laiffia!

On!!
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saan yksiön pitkän ja "mielenkiintoisen" solussa asumisen jälkeen. Ei tätä voi vielä uskoa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viime hetkellä ennen deadlinea vahvistui, että sain hommattua pressanvaalien kolmen pääehdokkaan mainokset yhteistyökumppanin lehteen ja itselleni hyvät provikat. Halosen porukka lähti/pakotettiin mukaan vasta kun Vanhasen ja Niinistön poppoot olivat lähteneet mukaan. Pieni kiristys auttaa aina :)

Se on bissen ja whiskyn paikka kohta.

Nimim: materialisti
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hazaa! Ostin puhelimen todella halvalla vaikka olin jo luopua toivosta! Ostin viinaksia joilla vietän hassun hauskan illan kavereideni kanssa! Ollessani citymarketissa satuin näkemään kuinka ikäiseni tytteli kokeili mustia stringejä, voi herran tähden ja se perä oli taivaallinen. Jättiköhän se juuri minua varten sen oven raolleen, aika relevanttia toimintaa!
 

Aksu

Jäsen
Eihän täs mitään. Synttärit tänään, juhliminen jää monestakin syystä väliin, mut asiat on kaikin puolin hanskassa. Pää pystyssä eteenpäin ja kohti uusia juttuja. Elämä on aikas mielenkiintoista ja ajoittain tosi hienoa. Tykkään...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käsistä päästetty raportti josta tuntee mielihyvää.
Kotona kuulee välikäden kautta pojan (4-v) oppineen yhdestä vakavahenkisestä mies-mies-keskustelusta, että "vaikka välillä riidellään niin rakkaus säilyy". Sydän on pakahtua. Sama äijä latoo illalla hanskoilla sellaisia muulinpotkuja olkapäähän että ajattelen siirtää kaverin nyrkkeilyseuran toimintaan jo ensi kaudeksi. Ei pehmoisän rakenteet tahdo kestää. Ylpeä.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Pienestä ne ilot syntyy, mutta on perkeleen kivaa kun saa toisen uskomaan. Me being Ananaz

------HAND 5------
Game #1299010663: Hold'em NL ($0.25/$0.50) - 2005/11/11 - 19:33:51 (ET)
Table "Lantana" Seat 5 is the button.
Seat 1: Ananaz ($49.35 in chips)
Seat 2: Stickler ($43.45 in chips)
Seat 3: Emper0rr_ ($47.95 in chips)
Seat 4: Theiceman ($9.54 in chips)
Seat 5: columbus ($53.55 in chips)
Seat 6: Taras3112 ($33.10 in chips)
Seat 7: denlikste ($23.05 in chips)
Seat 8: SOMCAP1 ($44.75 in chips)
Seat 9: phil05 ($9.50 in chips)
Seat 10: medea27 ($29.33 in chips)
Taras3112: posts small blind $0.25
denlikste: posts big blind $0.50
----- HOLE CARDS -----
dealt to Ananaz [8s Ts]
SOMCAP1: raises to $2
phil05: folds
medea27: folds
Ananaz: calls $2
Stickler: folds
Emper0rr_: folds
Theiceman: folds
columbus: folds
Taras3112: folds
denlikste: folds
----- FLOP ----- [8h Tc 8c]
SOMCAP1: bets $3
Ananaz: calls $3
----- TURN ----- [8h Tc 8c][8d]
SOMCAP1: bets $39.75 and is all-in
Ananaz: calls $39.75
----- RIVER ----- [8h Tc 8c 8d][2s]
----- SHOW DOWN -----
SOMCAP1: shows [Jh Jc] (A Full House, Eights full of Jacks)
Ananaz: shows [8s Ts] (Four of a kind, Eights, Ten high)
Ananaz collected $87.25 from Main pot
----- SUMMARY -----
Total pot $90.25 Main pot $87.25 Rake $3
Board [8h Tc 8c 8d 2s]
Seat 1: Ananaz showed [8s Ts] and won ($87.25) with Four of a kind, Eights, Ten high
Seat 2: Stickler folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Emper0rr_ folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: Theiceman folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: columbus (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Taras3112 (small blind) folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: denlikste (big blind) folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: phil05 folded before Flop (didn't bet)
Seat 10: medea27 folded before Flop (didn't bet)
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Mä oon onnellinen nykyisin aika useasti. Lupasin itselleni olematta juomatta, jos menen baariin kavereiden kanssa (alkoholi alkoi muodostua pakkomielteeksi ja olen aika lahjakas olemaan huonokäytöksinen kännissä). Olin juomatta ja olen oikeasti tyytyväinen itseeni.

Mulla menee just nyt helvetin hyvin. Kohta on tutkinto takataskussa ja työpaikkoja on avoinna hyvin. Kenties jopa sais töitä. Ensi viikon jälkeen kuulee. Naista ei ole enkä sellaista nyt tarvitsekkaan. Mut jotenkin oon pitkään aikaan tasapainossa itteni ja aivoitusteni kanssa. Mulla on hyvä olla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niina Herala vapailla vesillä..Ihan vain siksi, ettei tuo mulkku Walpio tuollaista muijaa ansaitse! Ja jos nyt kävisi munkki en valittaisi..
 

Veijari

Jäsen
Voi helvettiläinen! Tänään napsahti rahat tilille palkkaturvasta! Johan sitä päätöstä onkin odotettu noin viisi vuotta. On juostu käräjäoikeudet ja hovit läpi.

Aika hyvään saumaan tuli, joulu ja kaikki tulossa.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Jostain käsittämättömästä syystä tänään on ollut todella hyvä olla. Kaikki sujuu loistavasti, fiilis on mitä parhain ja kokoajan on sellainen jännä kutkutus. Jotain kamalaa tapahtuu varmasti vielä. Eihän tällaista olotilaa voi koko päivää olla, eihän?
Niin hyvä olo. että tekisin varmaan mitä tahansa, kun joku vaan pyytäisi. Pelottavaa.
 

scholl

Jäsen
Evenuel kirjoitti:
Jostain käsittämättömästä syystä tänään on ollut todella hyvä olla. Kaikki sujuu loistavasti, fiilis on mitä parhain ja kokoajan on sellainen jännä kutkutus.

Veikkaan syyksi erittäin hienoa säätä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
scholl kirjoitti:
Veikkaan syyksi erittäin hienoa säätä.

Kyllä. Pisti oikeen hymyilyttämään, kun pyöräilin äsken täällä Espoon suunnalla. Parin edellisen päivän paskakelit ovat muisto vain. Loisto keli, ei voi muuta sanoa. Ja kohta lähden taas.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihania lukseja ja kandeloita

scholl kirjoitti:
Veikkaan syyksi erittäin hienoa säätä.

Kyllä! Piiitkästä aikaa päätin itsekin osallistua onnellisuusketjuun. Ensilumi, pieni pakkanen, ei juuri tuulekaan. Pimeän kuhjan päivät ovat toivottavasti tälle syksylle päättyneet.

Vielä kun Turkki pudottaisi illalla Sveitsin :)
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raahasin lähes täyden jätesäkillisen verran vaatteitani ja kenkiäni SPR:n Konttiin. Tästä on syytä olla onnellinen siksi, että

a) tavaroiden vieminen Konttiin on hyvä teko, SPR saa rahaa ja kehitysmaalaiset/ muut Kontissa asioivat hyväkuntoisia vaatteita ja kenkiä.

b) sain vaatekaappini paljon lisää tilaa ja

c) olen näköjään niin rikas, että minulla on varaa viedä kierrätykseen alle vuoden vanhoja, muutaman kerran käytettyjä vaatteita ja ostaa uusia tilalle.

Shoppailu lienee pakkomielle minulle, ja sekin on kivaa.

Lisäksi sain viime yönä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan nukuttua kunnolla, hajoamispisteessä oleva ranne ei särkenyt ihan älyttömästi. Eikä selkä. Eikä pää. Ihq.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Illalla Jokerit-Hpk matsiin aistimaan Hartwallin kenties jopa pirteää perjantai-illan huumaa? Sitten johonkin maistelemaan, lauantaina uudestaan, sunnuntai lepoa, maanantaina vähän töitä ja pakkaus ja sitten viikon pomppu!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voi veljet, kahden kuukauden odotus vihdoin ohi. Tulokset tuli ja mä en perkele vieköön lähde Tampereelle 3.12! YO! \o/
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kulta jätti tänään harjoitukset väliin, koska halusi olla kanssani ennen kuin lähden Lontooseen tiistaina. Silloin joskus kesällä yhdeksän vuoden ikäero ihmetytti, mutta nyt usean kuukauden onnellisen seurustelun jälkeen tuntuu, että loppujen lopuksi sellaista oli ihan turha miettiä. Olen kokenut kullan kanssa elämäni tähän asti parhaat hetket ja uskonpa, että niitä tulee vielä lisää ja lisää. Tästä miehestä en voi kuvitella eroavani.

Kiitos, rakkaani, että olet olemassa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kylmää bisseä ja duunin tuomat vitutukset ylihuomisessa.Kyllä elämä voikin olla ihanaa muutaman vapauttavan oluen jälkeen.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Väsynyt mutta...

Onnellinen. Olipas työpäivä, tukkaputkella painettiin aamukuudesta kahteen iltapäivällä. Tästä kuuluu kiitos Iltapäivälehdille, jotka suvaitsivat saapua pari tuntia myöhässä... No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Mummot saivat ruokansa ja mä duunini tehtyä. Nyt nauttimaan lauantai-illasta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ihan pakko kehua retostella nyt tännekin - nimittäin on ihan kivaa näin "joulun alla" lähteä törsäilemään rahapottia jonka onnistuin tuurilla saamaan. Siis tuli tienattua hieman yli 10 000 € eräässä rahapelissä. Ja raha ei mukamas tee onnelliseksi - HAH! Ainakin minusta on ihan kivaa lähteä shoppailemaan ja sen jälkeen nauttia tasokkaassa ravintolassa tasokkaan kokin valmistama chateaubriand höystettynä talon arvokkaimmalla punaviinillä.

Voisin tietysti avautua myös vitutusketjuun siksi että tuo voittosumma oli 10 000 € eikä 100 000 €...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös