Onnellisuusketju

  • 1 294 148
  • 7 895

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
tant gredulin kirjoitti:
Onko kana mukana? Lissu kertoi juuri Uncutin haastattelussa, että arvostaa kovasti fanejaan. Mietti, että hänen faniensa kotoapoistumisrituaalit saattavat olla 'Car keys? check. Tickets? check. Chicken? check.'

Omaan onnellisuuteeni riittää tänään Vantaa.

Ikävä kyllä ei ole, mutta jos otan matkalta paketin hunajamarinoitua broileria, niin varmaan ajaa saman asian...
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Terveyspuolella hyviä uutisia. Maksa-arvot lähes normaalit ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Reuma ei ole äitynyt pahaksi, vaikka biologinen lääkitys tauolla.

Mistä sitten parhaaseen uutiseen: Kela käsitteli erityiskorvattavuuden kahdessa viikossa, vaikka uhkaili, että voi mennä likemmäs puolikin vuotta. Toivottavasti kukaan ei näe tätä ja luule, että olen kaappidemari, mutta olen ollut Kelan toimintaan aivan häkellyttävän tyytyväinen. Asiakaspalvelu asiallista ja ystävällistä ja ilmeisesti pienellä uikutuksella asioita voi vähän nopeuttaakin. Damn. Tässähän kohta maksaa veronsa ihan iloisin mielin. Nyt sitten toivotaan, että uusi lääke on yhtä hyvä kuin vanha, mutta ei riko maksaa.
 

scholl

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Mä oon niin onnellinen, että älysin laittaa tämän MM-kisojen avaispuheen nauhalle. Ile, sä oot mun idoli!

Harmi, en nähnyt, mutta voisin melkein lyödä vetoa, ettei puhujana kukaan pärjää Carl-Olof Homénille.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
jossu kirjoitti:
Huomenna työhaastatteluun. Ei luulis, että yhdestä puhelusta voi tulla näin hyvälle tuulelle. Jännitykseksihän tää varmasti vaihtuu huomiseen mennessä, mutta ei sitä auta ajatella vielä.

Tein ilmeisen hyvän vaikutuksen. Sain sen paikan. Oon ihan sekasin. Vakipaikka, uskomatonta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Tein ilmeisen hyvän vaikutuksen. Sain sen paikan. Oon ihan sekasin. Vakipaikka, uskomatonta.

Onneksi olkoon! Hienoa, upeeta ja mahtavaa, muistan ite miltä tuntui saada oma vakipaikkani ja seota itekin meinasin, vaikkei nyt ihan mun suosikkihommaa olekaan. :P

Täytyypä sitten sanoa omasta puolestani että olen erittäin onnellinen ystäväni työpaikan saannista, tälläisiä fiiliksiä ja maanantaipäiviä soisi useampiakin elämänsä varrelle.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain tänään asunnon itselleni. Tai no, en uskalla hehkuttaa liikaa ennen kuin vuokrasopimus on tehtynä, mutta varma juttu tämän pitäisi nyt olla. Tuntuu USKOMATTOMALTA ajatella, että pääsen vihdoinkin omaan kotiin. Jonkun verran elämästäni olen tännekin kirjoitellut ja jos joku niistä teksteistä jotain muistaa, niin voi uskoa, että nyt on todellinen voittajafiilis.

Tänään on jälleen mentävä illaksi töihin, mutta takana on kolmen päivän vapaa. Ja mitä kaikkea tuo vapaa sisältikään? Matkustamista poikaystävän kanssa, Särkänniemen huvittelupäivän, erään ystävän tapaamisen ja Alice Cooperin keikan. Ei voi valittaa, voi vain olla onnellinen ja tyytyväinen! Sen verran loistava viikonloppu on takana.
 

chrisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tänään on sit vuoden pitkä odottelu palkittu, eli tyttöystäväni sai opiskelupaikan täältä Vaasasta. Eli nämä helvetin pitkät ja tylsät Kuopio - Pohjanmaa matkat ovat lopullisesti ohi. Ja täydellinen asuntokin on jo varattu meille, mutta jos löytyy jostain vieltä yhtä hyvä halvemmalla niin vaihdetaan. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä nyt elämä hymyilee. Olen varmaan maailman onnellisin mies tällä hetkellä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tapahtumia riittää tällä viikolla..

TI: Jukureiden kausikorttilaisten tapaaminen joukkueen kanssa
KE: KooKoo-Jukurit Kouvolassa
TO: MP-Atlantis jalkapallon ykköstä
PE&La: Marski-Cup, lisäksi perjantaina Peer Gunt Ristiinassa
SU: MP-VG jalkapallon ykköstä

Yleisurheilun MM-kisoja pitää yrittää katsoa ja töissäkin käydä...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mammani kotiutui sairaalasta tänään kunnossa, mikä on vitun hienoa. Toisekseen huomenna mennään katselemaan kolmionpätkää kiinteistövälittäjän kanssa, mikä on hienoa... Elämä hymyilee muutekin loisteliaasti, mikä on hienoa.

Olipas hinttimäinen kirjoitus. Hyi v****.
 

rinkeli22

Jäsen
12 kiloo kadonnut neljässä kuukaudessa elämäntapamuutoksilla! On se vaan huikee fiilis, kun ei enää esimerkiksi hengästy rappusissa, vaan harppoo kepein juoksuaskelin kotiinkin kolmanteen kerrokseen. Joka päivä saa joltain kuulla, että sä olet kyllä laihtunut melkoisesti! Tuntuu mukavalta..

Kilot karisee kyllä vielä jatkossakin, eli asettamiini tavoitearvoihin on vielä matkaa ihan riittävästi, mutta eiköhän tässä ole ehtinyt iskostamaan itselleen terveellisemmät elämäntavat. Jos sitä osaisi nyt sitten tästä eteenpäin arvostaa omaa terveyttään?!
 

Heppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
pääsin lopullisesti ja vihdoinkin eroon inhottavasta ihmisestä joka aiheutti aikoinaan paljon tuskaa. Myös minulta on lähtenyt 8kiloa elämäntapamuutoksella. Ah, asun omassa asunnossani omilla säännöilläni rakkaan kihlattuni kanssa pieni kisu "riesana". Pian alkaa SM-liiga ja koulu!!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Entinen pomo soitti ja pyysi terassille. Kylmää olutta, hauskaa seuraa ja nätti keli. Nam.
Paistaa se päivä välillä näköjään risukasaankin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen vihdoinkin tänä kesänä oppinut juoksemaan lenkkiä ja vielä nauttimaan siitä. Nyt en melkein malttaisi pitää välipäiviäkään ollenkaan. Jaloistakin on mukavasti kadonnut läski ja kunto senkuin kohoaa... Ei edes alkava rajuilma haitannut tänään kun lähdin duunin jälkeen juoksemaan. Mahtavaa! Ja mikä parasta: läskin sulamisesta huolimatta tissit eivät ole kutistuneet...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Riistäjä antoi uuden tietsikan

Niin, töissä alkaa taas pikkuhiljaa viihtymään kun sai uuden työkoneen.
Kyllä tässä taas kelpaa Jatkoajassa istua ja laatia suuria (vapaa-ajan) suunnitelmia.

Tosin nyt pitäisi saada uudet toimistokalusteet, koska musta kone vaalealla pöydällä hyppää aika tavalla itseni kaltaisen esteettisesti valveutuneen jannun silmille.

Täältä tähän
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jani Rita on tehnyt NHL-sopimuksen. Olen onnellinen. Jani on sen verran hieno pelaaja, että ansaitsee vilpittömästi mahdollisuuden pelata maailman kovimmassa jääkiekkosarjassa. Tsemiä Janille meren takana.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Piipahdin työhaastelussa aamutuimaan, tarkoitus vaihtaa parempiin hommiin. Meni kyllä hyvin, katotaan mihin paperit riittää.

Aiemmin viikolla kävin Hlinnan parhaiden säärien kanssa rehveilä. Kyseisen kimalaisen bestis vihjaili että kimalaisella oli ollut oikeasti pari tuntia kivaa seurassani. Mah~tawaa.

Tänään kaljale vaikka henki menis!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Oli eilen hienoa katsoa kun pojat tykkäsivät pelata jalkapalloa. Eikä vaan pelkästään "pelailleet" vaan vanhin pelasi varmaankin parhaat ottelunsa ja keskimmäinen pelasi ekaa kertaa isoveljen joukkueessa (2 vuotta vanhempia) eikä jäänyt yhtään jalkoihin. Vaikka joukkueesta puuttui parhaita pelaajia niin silti pojat ottivat reilut voitot piirisarjan matseissa, eivätkä vieläkään ole hävinneet kertaakaan niissä. On se vaan hienoa katsella lapsia.

Ja omassakin elämässä tuntuu aina välillä olevan valoa tunnelin päässä, välillä tosin tulee ukkospilviä...
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesälomaa takana vasta 4 vaivaista päivää ja 24 edessä! Lisäksi huomenna pääsee Kossille lämmittelemään viikoksi, ei kovin tyhmää!
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen pääsin Seinäjoelle Tappara-Ässät peliin ja kohta Lempäälään taas peliin. Nyt on hyvä fiilis jota ei pilaa edes mahdollinen sadekuuro.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ouzala kirjoitti:
Mitäs tässä, huomenna tuulenhalkaisija kohti Englantia. Reilun viikon matka tiedossa, kruununa Birmingham - Man City. Toivottavasti Miklu kentällä ja maaliverkot makiana!

Ai että, et ikinä usko kuinka kateellinen olen... Kaikenlaista on tilliliha nähnyt muttei koskaan valioliigamatsia paikan päällä! Hyvää reissua!

Itselläni on sama homma kuin Alamummolla eli olen oppinut vetämään viime pävinä vapaaehtoista lenkkiä päivittäin ja nautin todella siitä (innoittajina YU:n MM-kisat ja Veikkaajan hieno juttu Coloradon sudesta). Sitten kun tiet jäätyy niin on aika aloittaa entistä määrätietoisempi punttitreenaus ja loppu onkin suomalaista urheiluhistoriaa...
 
Televisiosta ei tule kuin jotain näyttelypainia, joten South Parkia odotellessani raapustelen.

Mukavaa, kun tulee syksy. Kesä ei ollut yhtään niin rasittava kuin pelkäsin, mutta ei ole syksyn voittanutta. Pimenevät illat, vesisateet ja värikkäät vaahterat ovat mannaa mielenrauhalle. Sitä paitsi syksy on viiniaikaa, joten enää ei tarvitse kantaa kaupasta mäyräkoiria, nyt selviää mukavasti sujahtavilla sopivilla annoksilla.

Kuulin juuri Radio Helsingistä Manicsin Motorcycle Emptinessin ensimmäistä kertaa vuosiin. Helevetin hieno biisihän se, harmi kun ei ole tullut kuunneltua sitä hetkeen kun on noihin tuoreempiin albumeihin ja hevimetalliin vaan keskittynyt. Olisiko melkein paras?

Ensi viikolla pääsee ensimmäistä kertaa tänä kesänä Jyväskylän rajojen ulkopuolelle, kun nelihenkinen paviaanilaumamme lähtee tutkimaan ex-kotini Turun arkkitehtuuria. Hotelli on varattu, auto tankattu ja juonet punottu. Retkestä on tuleva melkoisen mukava, jos kaikki menee putkeen. Ja miksei menisi. Urjala tulee nähtyä siinä samalla myös, kyseessä on muuten kerrassaan huikea paikka.

Sain vihdoin täydennettyä vaatekaappini syksyn ja talven tarpeisiin tämän viikkoisilla kirpputorivisiiteilläni. Nyt on farkkua ja hupparia, kenkää ja lapasta.

Vähänkö menee mukavasti siis.
 

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
Vaikka vastassa olikin "vain" SaiPa oli paluu vakuuttava. 3-1 voitto ja tappeluissa voitot 2-0 IFKlle. Toki ihmiset jotka eivät ole tappeluita nähneet ovat erimieltä. Terveisiä Espooseen ja Jaffalaan.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Mr_Monster kirjoitti:
Vaikka vastassa olikin "vain" SaiPa oli paluu vakuuttava. 3-1 voitto ja tappeluissa voitot 2-0 IFKlle. Toki ihmiset jotka eivät ole tappeluita nähneet ovat erimieltä. Terveisiä Espooseen ja Jaffalaan.

Heh, mä oon onnellinen, että jotkut punaniskat on niin helppoja.
Tai sitten en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös