Onnellisuusketju

  • 1 292 653
  • 7 895

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Huomenna alkaa kesäaika. Ai että kun on mukavaa!

Joo, oli aivan helvetin mukavaa. Huomasin, ettei se kellon siirtäminen ole niin helppoa kuin luulisi.
Itselläni ei siis ole vaikeuksia ymmärtää kellon siirtämistä.
Olen vieläkin onnellinen, kun IFK voitti eilen. Voittaisivat huomennakin, niin onnellisuusaste olisi vieläkin korkeampi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voittoisaa illanjatkoa!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Eilen päättyi työpaikalla koeaikani. Joten ei tartte enää sitäkään jännittää. Ei nyt sillä, että olisi ollut jotain ongelmia, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Nyt kuitenkin saan jatkaa huoletta kohti tulevaisuutta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onneksi eilen tuli työpaikalta palkka vaikka Handelsbankenissa vikaa olikin eikä heti aamusta tullut.

Olisi muuten ollut laskujen kanssa kusessa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuli varmistus uudesta työpaikasta, enää vain peruskaura (lääkäri, huumetestit, jne.) läpi ja homma on siinä. Vittu että tuli mukava viesti perjantaille!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On työ, jonne ainakin toistaiseksi on kiva mennä. Työympäristö vaikuttaa mukavalta ja suurin osa työkavereista on miellyttäviä tai sitten ymmärtää pitää turpansa kiinni. Myös muutama todella kaunis henkilö on samalla osastolla. Lisäksi huomasin, kolme vuotta sitten tänne kertomastani hyvinkin kauniista ja näpäkästä naisesta on tullut taas työkaverini. Harmi kun oli perjantaina poissa. Huh huh! Onkohan muuttunut vielä kuumemmaksi vai rupsahtanut..

Kuitenkin onnellinen duunipaikastani

Pitänee mennä jännäily ketjuun.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Töissä oli aivan tajuttoman hektinen päivä, kun kolmannes jengistä on koutuksessa tai kipeänä. Normaalipäivän päälle oli vielä kokous, jossa väsyneenä ja stressaantuneena esittelin asiani päin persettä. No, tuli siitä tolkku lopulta, kun kollega vähän jeesasi. Myöhässä kotiin, silmiä kirveli ja nälkä paukutti vatsassa. Söin hiukan.

Fiilis oli sellainen, että olisi pitänyt päästä kehään, aivan uskomaton aggressio päällä! Ei mitään kiukkuista oloa, mutta hirveä energia ja kaikki päivän paska sisällä. Purin fiiliksen kuuntelemalla Decapitatedia, energiaa vapautui. Sitten jotenkin napsahti, tajusin, että tämä on vain elämää. Jumankauta, kaikki tässä kuollaan kuitenkin, miksi pitäisi stressata? Lätkääkin tulee, duunia voi tehdä kymmenen aikaan illalla. Paukautin kuulokkeisiin Flogging Mollyn "Within a Mile of Home" -biisin, korkkasin Newcastle Brown Alen ja jorasin biisin alusta loppuun kaksi kertaa. Hieno fiilis! Ja lätkääkin tulee! Minä osaan, minä elän ja jumankauta minä selviän!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No ei nyt ihan, vaikka kesällä tuli muutama olut viikossa juotuakin. Arkipäivisin pitää olla hyvä syy avata olutpullo tai ihan vaikka limu, koska yritän pitää kiinni viikonloppuherkuttelusta. Nyt vain oli sellainen olo, että siihen sopi pieni irtiotto arjesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa näyttää siltä että kahden asunnon loukku on kohta onnellisesti ohi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
1200€ ulos RAY:lta eilen ja Blues finaaleihin. Pari reissua varattuna, helmenä n. kolmen viikon päästä oleva pidempi reissu MM-kisoihin ja syksyllä Nepaliin ja Bhutaniin. Tänään Helzinkiä kohti soppa mielessä. Mikäs tässä. Vaikka muuten paskaa onkin niin saapahan tämän viikonlopun nauttia.
 
No nyt on tänne asiaa. Elikkäs sain duunin, joka on ennen kaikkea mielekkäämpää ja takaa itselleni hyvän taloudellisen tulevaisuuden. Tuli todistettua, että vielä tänäkin päivänä on mahdollista nousta "lähettipojasta toimitusjohtajaksi", vaikka ei tässä nyt mitään toimarihommia tehdä. Vaati toki kovaa duunia ja onneakin. Itsellä siis peruskoulu pohjalla ja lukion jätin kesken. Siis todella iso helpotus saada työnantajan kustantama kallis koulutus esimiestehtäviin.

Nyt naureskelen niille, jotka ovat samanikäisiä kanssani ja valmistuvat ehkä joskus 2016. Ja sitten miettivät kun ei saa duunia vaikka on mitä tutkintoa ja todistusta näyttää.

:)
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Metal Town tykitti ennestäänkin kovaan kattaukseensa (System of a Downin, At the Gatesin ja muiden johdolla) vielä viime hetken lisäykset eli Devin Townsend Project, Meshuggah ja Evergrey! Ei tarvitse Tuskasta tänä vuonna edes haaveilla, vaan keskikesällä juhlitaan Göteborgissa. Varmastikin kovin festarikattaus mitä olen tällä vuosituhannella nähnyt.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tulosveto HIFK-Blues osui kohdilleen kahden euron panoksella ♥♥♥♥ Voittoa pukkasi siis noin 37 euroa ♥♥♥♥
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään mökille, eikä ollenkaan pöllömpi sää. Perjantai-sunnuntai pitäisi olla 12-14 astetta lämmintä. Öisinkin jäädään viiteen asteeseen. Harmi vaan, että järvi on vielä jäässä, muuten olisi ollut kalastuskeli. :)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän ketjuun kirjoitan harvoin, mutta nyt siihen on aihetta. Lukon mitali puolentoista vuosikymmenen jälkeen saa ihmeesti suupielet ylöspäin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Puolen vuoden komennus maahan, johon olen halunnut töihin viimeiset 12 vuotta tuo aika perkeleen vahvat fiilikset ja korkean hymyn huulille. Nykyään sitä on kuitenkin oppinut jo sen luokan pessimistiksi, että huomaan silloin tällöin miettiväni mihin saatanan soppaan sitä taas on pää laitettu, loppuasiakas kun ei tunnu juttujen perusteella olevan sieltä leppoisammasta päästä. No, boostia tästä tulee vaan omalle motivaatiolle ja sitä on kyllä kaivattu. Jeppe hoitaa taas, kun muut ei pysty.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tähän ketjuun kirjoitan harvoin, mutta nyt siihen on aihetta. Lukon mitali puolentoista vuosikymmenen jälkeen saa ihmeesti suupielet ylöspäin.
Kyllä se vahvasti sama fiilis on täälläkin. Ainakin nyt sen pronssiottelun pelaaminen tuntuu niin kovin tärkeältä!

Tiedä vaikka menisi taas 15 vuotta seuraavaan mitaliin, joten nyt vaan hymyä huuleen!
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mun parhaat kaverit lauloivat mulle ihan yllättäen syntymäpäivän kunniaksi Tainan (minun nimellä tietenkin). Aluksi nauratti, sitten tuli kyyneleet. En tiedä miten tuollaisia ihmisiä voi edes olla ympärillä. Kun joku laulaa noin (ja vielä hyvin) niin se vetää sanattomaksi.

Kiitos teille, vaikka ette tätä luekaan!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vai että tälläistä on se Narrien unelma, onni ja autuus.

No, mikäs tässä on porskuttaessa; täysin kotimaisella kokoonpanolla finaaleissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös