Onnellisuusketju

  • 1 293 872
  • 7 895

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt on 6 viikon loma edessä! Mikäs tässä on ollessa, 6 viikkoa on tullut töitä painettua ja ansaittu loma edessä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja lomille Lomps!
Ensimmäinen juotu jo työhuoneessa, kai sitä voisi terassilla vielä vierailla, vaikka Kappelissa, Vespassa tai Teatterissa. Tai kaikissa.
Maanantaina kyllä pitää käydä kääntymässä toimistolla, mutta tunnista 1 lomapäivä lisää joten ei harmita.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pakko heittää tähän loma-hehkutuksen väliin, että olen onnellinen kun itselläni jatkuvat työt maanantaina. 17.7 menee firma kiinni kuukaudeksi ja siksi aikaa pitäisi löytää muualta töitä, lomailut sitten vuoden päästä.

Olen onnellinen viikonlopusta, tulee lepo tarpeeseen.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Liitytään lomille lähteneiden joukkoon. Ah, neljä viikkoa ilman minkäänlaisia sitoumuksia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jes! Onneksi futismatsi loppui, niin pääsen nauttimaan Ikaalisten harmonikkakilpailuista!
 

scholl

Jäsen
Melkein voisin väittää olevani maailman onnellisin ihminen tällä hetkellä, mutta se olisi kyllä itsekästä, koska niin moni pääsee jakamaan tätä iloa. Jos tappio olisi tullut, olisi koettu yksi ihmiskunnan suurimmista tragedioista, mutta nyt... Vain taivas on rajana. Korkkasin juuri Spatenin ja juhlin hillitysti suurta voittoa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saksan voitto oli yhtä lystiä koko perheelle! Varsinkin kun puusilmäiset juntit kirjoittaa keskustelupalstalle seuraavankaltaista paskaa:

"Joo ei Podolski rikosta tehnyt, osoittaa vain miehen henkisen tason leikkiä Hitleriä 72 000 ihmisen ja tv-kameroiden edessä."

Hiphip! Saako valkoihoinen nostaa ylipäätään kättään ylös? Ja jos saa, niin kuka määrittää sallitun kulman? Kerro se minulle, Grainger!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Schwalbe kirjoitti:
Saako valkoihoinen nostaa ylipäätään kättään ylös? Ja jos saa, niin kuka määrittää sallitun kulman? Kerro se minulle, Grainger!

Olisit lukenut vähän toiseenkin suuntaan. Minä taisin mainitakin, etten tällaista episodia huomannut, mutta MIKÄLI näin tapahtui, niin osoitti mies tasonsa.

EDIT: Enpäs maininnutkaan. Tarkoitus oli.

Ja kyllä järkevä ihminen, pahoitteluni, tietää mikä on ns. natsitervehdys.

PS: Lainauksessasi on virhe. Eikö lainauksen muutteleminen ole rangaistavaa?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Schwalbe kirjoitti:
Saksan voitto oli yhtä lystiä koko perheelle! Varsinkin kun puusilmäiset juntit kirjoittaa keskustelupalstalle seuraavankaltaista paskaa:

"Joo ei Podolski rikosta tehnyt, osoittaa vain miehen henkisen tason leikkiä Hitleriä 72 000 ihmisen ja tv-kameroiden edessä."

Hiphip! Saako valkoihoinen nostaa ylipäätään kättään ylös? Ja jos saa, niin kuka määrittää sallitun kulman? Kerro se minulle, Grainger!

Repesin itsekin ihan täysin tästä Hitler-viittauksesta. Ohhoijaa kun on natsiviha taas valloillaan. Kannattaa varmasti lopettaa oluen juontikin samalla, sehän on natsien juomaa se. Samoin kaikki Arialaiset eli sinisilmäiset ja vaaleahiuksiset kannattaa kiertää kaukaa ettei vaan natsismi tarttuisi.

Olen enemmän kuin onnellinen tämän primadonnamaa-Argentiinan tippumisesta jatkosta. Varsinkin kun miehet eivät pelin päätyttyä kunnioittaneet edes vastustajaa vaan kävivät kimppuun.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
SAKSA
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Speedye kirjoitti:
Kannattaa varmasti lopettaa oluen juontikin samalla, sehän on natsien juomaa se.
Joo, paitsi, että oluen ovat keksineet "ählämit", koska oluen valmistus taitaa olla peräisin lähi-idän suunnilta.

Samoin kaikki Arialaiset eli sinisilmäiset ja vaaleahiuksiset kannattaa kiertää kaukaa ettei vaan natsismi tarttuisi.
Joo, paitsi, että arjalainen -sana on juontaa alkup. sanskriitistä ja arjalaiset oli p-intialainen heimo tjsp., joka vaelsi Eurooppaan. Tuskin olivat vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä (siis väriltään). Vaalea rotu ei ole oikeasti arjalaisia.

Varsinkin kun miehet eivät pelin päätyttyä kunnioittaneet edes vastustajaa vaan kävivät kimppuun.
Joo, paitsi, että kaikki eivät käyneet. Osa suri ihan omassa oloissaan tappiota. Kuten pitääkin. Eipäs pistetä joidenkin hölmöilyä koko joukkueen piikkiin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saksa sekä Argentiinan kannattajien säälittävä itkeminen jatkoajan keskutelupalstalla. Ja olut.
 

TML

Jäsen
Vili#16 kirjoitti:
Saksa sekä Argentiinan kannattajien säälittävä itkeminen jatkoajan keskutelupalstalla. Ja olut.

Naurattaa itseänikin varsinkin nämä katkerat Saksaa vihaavat kaverit. Koville ottaa. Voi voi.

Onnellisuuttani lisää se että alle kahden tunnin päästä Wonder Boy pääsee kuskaamaan jälleen Carvalhoa.
Frankie Boy tykittää tänään ottelun avausmaalin ja Enkut jatkoon. Ai ai kun ei malta odottaa peliä!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ted Raikas kirjoitti:
Joo, paitsi, että oluen ovat keksineet "ählämit", koska oluen valmistus taitaa olla peräisin lähi-idän suunnilta.


Joo, paitsi, että arjalainen -sana on juontaa alkup. sanskriitistä ja arjalaiset oli p-intialainen heimo tjsp., joka vaelsi Eurooppaan. Tuskin olivat vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä (siis väriltään). Vaalea rotu ei ole oikeasti arjalaisia.


Joo, paitsi, että kaikki eivät käyneet. Osa suri ihan omassa oloissaan tappiota. Kuten pitääkin. Eipäs pistetä joidenkin hölmöilyä koko joukkueen piikkiin.

Ainakin 5 pelaajaa Argentiinalta kävi poikkeuksellisen kuumana.. Ja nämä olivat siis kenttäpelaajia, eivät vaihtomiehiä joista mm. Cufre sai punaisen kortin.

Olen onnellinen hyvästä säästä ja loistavista jalkapallopeleistä tänään. Toivotaan että Ranska pistäisi jotenkin Brasilialle hanttiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös