Onneksi olkoon!

  • 342 977
  • 940

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Ville [Peltonen] halusi kuulla, mitä me aikanaan teimme ja mitä siitä on siirrettävissä eteenpäin. Istuimme kolmistaan [Stubbin kanssa] monta tuntia. Ville kirjoitti muistiinpanoja pää punaisena."

Kuulostaa täysin Peltoselta tämä. Ikuinen opiskelija, vai miten sitä Timonen aikoinaan kuvaili.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Stadin pikkugimmoille U16 Suomen mestaruudesta bulisti ONNEA !!!

 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onnittelut Calounille. Honzan kämmääminen Bluesiin on yksi suurimpia virheitä, mitä IFK:n historiassa on tehty. Vittu, että vitutti silloin.
Vieläköhän se jaksaisi puoli kautta vetää? Ylivoiman maestroksi.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Onnea miehen ikään päässeelle. Pubille.
Kaikkien aikojen viihdyttävin jääkiekkoilija Liigassa.
Kaikkine puolineen, tuotti sellaista tunnetta rintalastan alle, jota nykyiset möyrijät eivät saa koskaan aikaiseksi.
Kiitos.
 
Muistanko oikein vai väärin että Caloun veti 95-96 sen saldon 11 8+3 = 11 änärissä siten että sai tämän jälkeen passituksen farmiin?

98-99 liigassa oli myös aika käsittämätön kausi, syöttöjä melkein saman verran kuin pistepörssin kakkosella pisteitä.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Calounille. Honzan kämmääminen Bluesiin on yksi suurimpia virheitä, mitä IFK:n historiassa on tehty. Vittu, että vitutti silloin.
Vieläköhän se jaksaisi puoli kautta vetää? Ylivoiman maestroksi.
Olikohan tässä takana se, että meidän jengin eräs pakki vähän ja vähän enemmän auttoi hänen vaimoaan kotiasioiden hoidossa? Saatan muistaa ajankohtaa väärin, mutta vaikutti aika paljon päätökseen....
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olikohan tässä takana se, että meidän jengin eräs pakki vähän ja vähän enemmän auttoi hänen vaimoaan kotiasioiden hoidossa? Saatan muistaa ajankohtaa väärin, mutta vaikutti aika paljon päätökseen....

Muistaakseni hyökkääjä nimikirjaimilla AUK. Saatan minäkin muistaa väärin. Samalla kaudella oli Lehkosen koirankopit Lappeenrannassa ja muuta upeata.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistaakseni hyökkääjä nimikirjaimilla AUK. Saatan minäkin muistaa väärin. Samalla kaudella oli Lehkosen koirankopit Lappeenrannassa ja muuta upeata.
Oliko se AUK? Muistan sit väärin... olen miettinyt koko ajan pakin nimeä enkä muistanut.... Joku 3.kentän jätkä kuitenkin ;)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Koska olin liian junnu Hakin aikana niin minulle Pubi on GOAT IFKssa, jonka olen nähnyt pelaavan. Muistan vielä, kun faksiaikakautena Caloun oli tekemässä surullisen kuuluisaa paluuta Columbuksesta niin heräsin itse alakouluikäisenä hakemaan Hesaria, jotta näkisin tämän ilouutisen. Onnea Pubi!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistellaan menneitä... Caloun oli yksi ärsyttävän taitava MikkiHiiri mikä näin Jokerit näkövinkkelistä olisi pitänyt kolata laidasta läpi.

Taitava, väkkärä, filmaaja, kuumakalle, loistava maalintekijä...!

Onnittelut miehen ikään pääsemisestä!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Simo Saarisesta muistuu aina mieleen ensimmäisenä ne lähes kuolemaa halveksivat vanhan liiton heittäytymiset laukauksen eteen. Niitä ei enää nähdä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Simo Saarisesta muistuu aina mieleen ensimmäisenä ne lähes kuolemaa halveksivat vanhan liiton heittäytymiset laukauksen eteen. Niitä ei enää nähdä.
Kyllä, ja tästä pelityylistä johtuneet lukuisat loukkaantumiset. Sääli, ettei tuohon aikaan tilastoitu blokattuja laukauksia peleissä. Simolle olisi kertynyt ns. muutama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös