Onnea JYP, Suomen Mestari 2009!

  • 56 646
  • 318
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Itse olin aukiolla mutta näytti screeniltä katsottuna, että porukkaa oli takana enempi kuin pari metriä. Valaiskaa joku kuinka kauas ihmismassa jatkui?

Itse odottelin poikaa Kompassin paikkeilla ja joukkue veti jo siinä vaiheessa perässään sellaista ihmislaahusta että totesin lähes mahdottomaksi yrittääkään niiltä sijoilta enää lähemmäs Aren aukiota.
 

SjV

Jäsen
Itse olin aukiolla mutta näytti screeniltä katsottuna, että porukkaa oli takana enempi kuin pari metriä. Valaiskaa joku kuinka kauas ihmismassa jatkui?
Kymmentä vaille seitsemän ja Hovin terassia edemmälle ei kannattanut yrittää, oli kyllä muksut mukana joten rajoitti hieman "tunkemista". Tosta saatiin sit sellaiset "kannun kosketus etäisyys paikat". Käytiin aiemmin kääntymässä hieman alempana, mutta Memphiksen kohdalla tuli ihan totaali seinä vastaan.
Kulkueen aikana Sokkarin kohdalla oli ainakin sellainen ryysis, että ensimmäisenä tulleet poliisit teki leveämpää uraa kulkueelle.
 
Olipahan netistä katseltuna aivan mahtavan sympaattiset ja hassulla tavalla "nolot" pippalot! Kaikki pelaajat olivat aivan naamat, Matti "Takaan ja alleviivaan, että tänä iltana otan yhden oluen" Nykänen pisti parastaan ja kaupunginjohtajakin vieraili lavalla juttelemassa sekavia Jyväskylän uudesta superkaupunki-statuksesta.

Huipennuksena Donny Olkkolan biisi playbackina kaksi kertaa putkeen, koska harjoiteltu ohjelmisto ilmeisesti loppui kesken.

Huipennuksen huipennuksena Kalle Koskisen johtama loistava encore! Eikö Amarillossa enää jätkille tarjoiltu, kun piti lavalle takaisin palata?

Kyllä rehellinen urpoilu, pelleily ja itsensä likoon laittaminen aina jäykän muodolliset juhlat voittaa. Minä tykkäsin ja tulin hyvälle tuulelle.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se on semmosta siellä maaseudulla. Valtran eturenkaat hukattu lopullisesti ja jätkät aivan koomassa. Hyvä meininki. Mattikin ihan soosissa. JEE... lkjashdkajsgjkagsahsgda. ja silleen.
 

Erik Loka

Jäsen
Juhlat menevät ehkä Junttimaisinta mitä tiedät -osastoon, mutta ei se mitään. Hauskaa ja juomaakin tuntui riittävän, eikä tuollaisissa kemuissa tarvitse ollakaan mitään kovin tarkkaa ohjelmaa. Masa oli tosiaan aika juovuksissa, eikä pelaajatkaan pelkällä vissyllä kulje. Porukkaakin oli hyvin, todella hyvin. Missä kohtaa oli yleisön peräpää?

Olipa muuten Hank Pikkarainenkin juhlissa mukana. Juu ei ollu autolla.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhlat menevät ehkä Junttimaisinta mitä tiedät -osastoon, mutta ei se mitään. Hauskaa ja juomaakin tuntui riittävän, eikä tuollaisissa kemuissa tarvitse ollakaan mitään kovin tarkkaa ohjelmaa. Masa oli tosiaan aika juovuksissa, eikä pelaajatkaan pelkällä vissyllä kulje. Porukkaakin oli hyvin, todella hyvin. Missä kohtaa oli yleisön peräpää?

Olipa muuten Hank Pikkarainenkin juhlissa mukana. Juu ei ollu autolla.

Mitä, Hank lähtenyt böndelle - ekana soitetaan radioon ja sitten kevätreissulle mestarijoukkueen bileisiin...uskomatonta!!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joo. Sellaiset sopivasti pilke silmä kulmassa -pippalot. Ufoimmat jutut heitti luonnollisesti kaupungin dirika, mutta se nyt olikin aivan odotettavaa. Porukkaa oli T-O-D-E-L-L-A paljon eikä tietääkseni mitään järjestyshäiriöitä ollut. Kivaa oli ja sillee...
 

MISTER X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ARSENAL
Jypillä juhlahumu jatkuu. Hyvät bileet kaupungilla ja väkeä riittää. Matti Nykäsen kutsuminen mukaan oli mielestäni upea juttu. Myös "oma biisi" - Urheilu on ihanaa toimii. Jyp juhlii omalla tyylillään ja siitä täydet pisteet. Onnittelut mestaruuden johdosta.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lievää repeilyä kyllä aiheutti kun kesken S.W Heimon käsien viimeistä biisiä alkoi joku puskea takaa ohitse. Katselin että kuka se siellä taas työntää. Pesosen Harrihan se sieltä puski yleisön läpi ja heitti "Sori mää oon taas vähän myöhässä..." Ja siis muu joukkue oli tullut kulkueena jo noin 15min aikaisemmin... :D
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Ja nyt vasta tajusin, että Piiroinenkin sai mitalin, no pelashan se yhtä peliä useamman minuutin ennen kuin loukkaantui.
Ei kai sentään, tuolla näytti olevan kaikilla vemppaosaston miehillä (ainakin Virpiö, Jormakka, Piiroinen ja Forsberg) mitalit kaulassa, vaikka noista esim. Forsberg ei kyllä mitenkään mitalia voinut saada kun Deessä pelasi siirtorajan jälkeen... olisko siis ollut mitalit lainassa muilta pelaajilta...

MM-leiritykseen veikkaisin Immosen lisäksi myös Malmivaaraa, joka vaikutti olevan selvin päin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei kai sentään, tuolla näytti olevan kaikilla vemppaosaston miehillä (ainakin Virpiö, Jormakka, Piiroinen ja Forsberg) mitalit kaulassa, vaikka noista esim. Forsberg ei kyllä mitenkään mitalia voinut saada kun Deessä pelasi siirtorajan jälkeen... olisko siis ollut mitalit lainassa muilta pelaajilta...
Riittää että on pelannut kauden aikana virallisessa ottelussa JYPin riveissä tällä kaudella. Ovat siis ihan oikeasti ja oikeutetusti saaneet omat killuttimet.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Onhan se hienoa, että tyypit on kännissä ja heittää onelinereita, mutta että pitää järjestää suora lähetys, ei hyvää päivää :D. Joku voisi jopa todeta, että hieno esimerkki nuorille. En minä. Itse totean, että juhlia pitää vähintään viikko, mutta ei sitä tarvitse näytää suorana medioissa. Se menee jo pelleilyn puolelle :)

Mutta pääasia eli onneksi olkoon Jypille.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Riittää että on pelannut kauden aikana virallisessa ottelussa JYPin riveissä tällä kaudella. Ovat siis ihan oikeasti ja oikeutetusti saaneet omat killuttimet.
Väitätkö oikeasti, että mikäli pelaaja pelaisi yhden pelin jokaisessa joukkueessa, hän saisi kaikki kolme mitalia? Kyllä tuossa nyt vähintään vaatimuksena on, että on siirtorajan jälkeen joukkueen listoilla (mitä siis Forsberg ei ainakaan ole pelattuaan D Teamissa) mutta olen kuullut myös vaatimuksista pelimäärien suhteen (x peliä runkosarjassa tai 1 playoffeissa).

Mennään kyllä nyt jo rankasti ohi ketjun aiheen, joten onnea JYP, Jukka Seppänen, pelaajat ja muu joukkue.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Lievää repeilyä kyllä aiheutti kun kesken S.W Heimon käsien viimeistä biisiä alkoi joku puskea takaa ohitse. Katselin että kuka se siellä taas työntää. Pesosen Harrihan se sieltä puski yleisön läpi ja heitti "Sori mää oon taas vähän myöhässä..." Ja siis muu joukkue oli tullut kulkueena jo noin 15min aikaisemmin... :D


Itsehän vähän säikähdin kun Immosen paita päällä paikalla olin, ja joku läimäytti lujaa olalle sanoen "hyvä Immonen!!" Risto "ÄrDee" Dufvahan se sieltä tuli. Puski myös hieman myöhässä yleisön läpi :D. Hieno muisto jäi tuostakin.

Hieno tapahtuma, kaikilla oli varmasti hauskaa!

Priceless -osastoon menevät Kenkä Siekkinen JYPPI on uusi Suomen Mestari -huudatuksellaan, Tuokkola Uunon kamppeissaan sekä Harri Pesonen haastattelussaan jossa sanoi mm. vanhempien pelaajien antaneen "ohjeita" pleijareita ajatellen. Olivat kuulemma sanoneet että ala vaan leijumaan. :D Koskis-Kallekin oli yllättävän riehakkaissa fiiliksissä!

Kiitos JYP! Tämä rakkaustarina ei pääty ikinä.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
Riittää että on pelannut kauden aikana virallisessa ottelussa JYPin riveissä tällä kaudella. Ovat siis ihan oikeasti ja oikeutetusti saaneet omat killuttimet.

Eli yksikin peli riittää mitalin saamiseen? Tämän tiedon mukaan myös Tuomo Jormakka on Suomen mestari? Heh....
 
Olipa muuten Hank Pikkarainenkin juhlissa mukana. Juu ei ollu autolla.

Voi hitto, pitikö tämäkin nyt kertoa, heh - Mikko Luoma -niminen päiväuni katosi juuri ja sen tilalla leijuu Hank Pikkaraisen muotoinen flegmaattinen surffailija. Prkl!

Mutta hyvältä näytti kemut netin kautta ja totta tosiaan aika härmäläistä meininkiä - luojan kiitos ne kasariparrat ja risuviikset on pojilta jo ajeltu. Nykäsmasan maksa ei taida enää hirveän tehokkaasti polttaa sitä alkomahoolia kun yhdestä bissestä menee noin jurriin.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnea tuoreille mestareille!

Onnittelut tuoreille Suomen Mestareille. Vitalis mulla ei ole enään Kärppäpipoa, jota pitää enään ohimolla. Olen tottunut vuosittain uusimaan ns. mestaruus Kärppäpipon.

Tänä keväänä ei tarvitse. Suurin syy tähän on se, että Jyväskylästä käsin tähän meidän oululaiseen kultakoneeseen heitettiin liian vahvat kapulat rattaisiin.

Jumankekka, että JYP oli vahva. Jo ensimmäisestä finaaliottelusta asti olin varma, että JYPpihän tämän vie. Peli ei välttämättä ollut kaunista, mutta ah niin tehokasta. Aivan kuten Jalosen ajan Kärppien.

Ja niille Jyp faneille, jotka suutahtivat minun mukahauskasta kaupunkivertauksesta erään englantilaisen Championship paikkakunnan ja Jyväskylän välillä, toivotan menestystä suoraan sydämestä.

JYP on Rautaa. Onneksi mestaruus ei lipsunut Etelän vetelien keskuuteen.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nykäsmasan maksa ei taida enää hirveän tehokkaasti polttaa sitä alkomahoolia kun yhdestä bissestä menee noin jurriin.

Ja varsinkin kun meni jurriin jo etukäteen, tuon yhden kaljan kun lupasi ottaa vasta jatkoilla. Matti oli kyllä melko mukavassa kunnossa, välispiikit jäivät pikkuisen arvoituksiksi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eli yksikin peli riittää mitalin saamiseen? Tämän tiedon mukaan myös Tuomo Jormakka on Suomen mestari? Heh....
Eli siis Bicek saa myös mitalin postitse?
Käsittääkseni JYP voi tilata mitaleja itse ja käytännössä on päättämässä kuka joukkueessa kauden aikana olleista pelaajista ja toimihenkilöistä saa mitalin. On kuitenkin täysin eri asia kuka saa nimensä Kanada-maljaan. Siinä ei ole JYPillä mitään sanottavaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Urheilun avulla valloitan maailman

Jotenkin huvittavaa, että Nykänen ei oikeastaan liittynyt juhliin millään tavalla. Ainoa syy miksi hän oli siellä, että joku juntti oli nimennyt Donny Olkkolan kappaleen väärin Youtubeen ja JYPin jätkät olivat rokittaneet biisiä luullen sen olevan Nykäsen. Oikeastaan kun dokataan, niin minusta on hieman masentavaa tuoda framille tuollainen spurgu. No, minä ole tosikko ja minusta Nykänen menetti sen hihittelyarvonsa jossain toisen puukotuksen tienoilla. Tietty jos naisten pahoinpitelyt ja puukotukset naurattavat, niin on se sitten yhtä karnivaalia. Harmi, että jämsäläistä Jarmo Björkqvistiä ei saatu lavalle.

Kuten monessa mediassa ollaan toitotettu, niin tuon "Urheilu On Ihanaa" kappaleenhan takana on Donny Olkkola ja olin lukevinani, että Olkkola olisi kovaa vauhtia levyttämässä sitä. Siinä vaan saan saattaa olla yksi ongelma Olkkolan kannalta.

Kuunnelkaapa Arja "Toivakan Naurukone" Korisevan kappale Valloitan koko maailman . Aika tarttuva sävel kieltämättä.
 

Handyy

Jäsen
Kiitos vielä JYPille erinomaisten mestaruusjuhlien järjestämisestä! Oli kyllä mahtavaa, kun juhlat olivat niin jyväskyläläisten näköiset, eikä mitään keinotekoista tuubaa. Hieno idea oli myös tuo joukkueen tuominen lavalle koko yleisömeren läpi, jotta mahdollisimman moni pääsi maljaa koskettamaan ja kättelemään pelaajia.

Nykänen viihdytti kansaa, Tuokkola oli laittanu ittensä viimesen päälle Turhapuroksi, keli oli juhlan alkaessa mikä mainioin ja yleisö hienolla juhlatuulella. Eipä olis parempaa juuri voinut toivoa! Loppuiltakin meni hyvin yökerhossa pelaajien kanssa juhliessa ja onpahan itselläkin nyt aika huojentunut olo kun voi sanoa että se oli nyt viimeinkin tässä.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Olipahan aikamoiset juhlat ja pelaajatkin aivan kännissä. Kännykästä löytyy parit priceless kuvat Mäntymaasta yökerho nightista, juhlatuulella oli ja naisia oli joka sormelle tanssilavalla :D

Mahtavat juntti juhlat, just meidän näköiset. Ei puuttunut kuin iso traktori keskeltä lavaa. Krapulakin alkaa pikku hiljaa mennä ohi!
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Olipahan aikamoiset juhlat ja pelaajatkin aivan kännissä. Kännykästä löytyy parit priceless kuvat Mäntymaasta yökerho nightista, juhlatuulella oli ja naisia oli joka sormelle tanssilavalla :D

Mahtavat juntti juhlat, just meidän näköiset. Ei puuttunut kuin iso traktori keskeltä lavaa. Krapulakin alkaa pikku hiljaa mennä ohi!

No NYT! Itkevä Valtra keula pystyssa. Tieä mitä tähän laittaa. Mie rakastan teitä kaikkia, enkä vähiten pelaajia. Aattelin jo että Jatkoaika saa jäädä syksyyn, mutta kiitos teille kaiikille tästä runnista! Katellaan sitten lisää, Kersakovi kuittaa!!! JaNYT JUHLITAAN!!!
 

SjV

Jäsen
Itse olin aukiolla mutta näytti screeniltä katsottuna, että porukkaa oli takana enempi kuin pari metriä. Valaiskaa joku kuinka kauas ihmismassa jatkui?
Eiköhän tuo KSML:n sivuilta löytyvä kuva valaise vähän tuota alun porukan määrää http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00085/6489596_jpg_85338a1.jpg
Tuo perusteella tuo 10000 voi tuntua vähän heppoiselta. Yhtä jaksoinen ihmismassa tuon perusteella näyttää jatkuvan ainakin kompassille/Kirkkopuistoon asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös