Onko tietoa koska Jokerit Helsinki Oy:n B-osakkeiden osakeanti järjestetään?

  • 103 870
  • 601

Freyeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olin paikalla. Loppujen lopuksi melko vähän tuli kysymyksiä, ja Saarni ammattilaisena osasi vastata pitkästi yksinkertaisiinkin kysymyksiin. Siitä huolimatta koin tilaisuuden hyväksi ja keskustelun tervetulleeksi.

Kirjoitinkin jo hallin tilanteesta. Tämän lisäksi pohdittiin Liigaan nousua, ja osakkeen hintaa. Jokerien tavoite on edelleen pelipaikka Liigassa, mutta osakkeen hinta ja sen veivaukset (Liigan sisällä) vaikuttavat näihin suunnitelmiin. Pohdittiin sitä, että jos Kiekko-Espoo saa taiottua osakkeen hinnan merkittävästi alaspäin, palauttaisiko se Jokerien suunnitelman tähdätä jo ensi kaudella karsintapeleihin ja pelilliseen Liiga-nousuun. Tähän vastaus oli, että ensi kauden joukkueen rakentaminen on jo hyvällä mallilla niillä pelimerkeillä jotka linjattiin siinä kohtaa, kun todettiin ettei nykyehdoilla liigaan pyritä. Toisin sanoen joukkuetta ei ole ensi kaudelle kasattu siltä näkökulmalta, että karsintasarja Liigajoukkuetta vastaan olisi realistinen. Asiaan pystyy vielä reagoimaan, mutta olisiko sitten realistista, sitä ei tiedä.

Yleisesti puhui sitä, että odotetaan nyt "juhannukseen". Siihen mennessä lienee selvillä jo Liigan osakkeen hinnan speksit sekä muut mahdolliset asiat joita siihen olennaisesti liittyy.

Kysyttiin myös, onko Jokerien toiminta taloudellisesti kannattavaa tällä hetkellä. Vastaus oli, että ei pidä olla huolissaan ja kassassa on hyvin rahaa. Kumppanuusmyynnissä ollaan jäljessä tavoitteita, ja muilla sektoreilla (esim. yleisömäärät) taas tavoitteita edellä. Taloudellisista realiteeteista kuitenkin nosti, että nämä KHL-valmentajien palkkarästien kuittaamiset sekä konkurssipesästä ostetut fanituotteet ja varastotuotteet vaikuttavat rasitteena tälle ensimmäiselle kaudelle. En itse ihan täyttä selkoa saanut, mikä on oikeasti taloudellinen tilanne, mutta en usko, että olisi mitenkään erityisen tappiollista. Myös se, miten pitkälle Playoffeissa mennään, vaikuttaa kokonaisuuteen.

Junioriputkeen ja -puoleen satsataan paljon rahaa. Tällä kaudella noin 400 000 euroa ja ensi kaudella 600 000€ - 700 000€. Epäili, että mikään muu jääkiekko-organisaatio Suomessa ei tue junioripuolta näin paljoa. Tällä halutaan panostaa siihen tulevaisuuteen ja seuran strategisiin tavoitteisiin.

Omistajille luvattiin myöhemmin analyysia ja raporttia siitä mihin osakeannista tilitetyt rahat on käytetty ja mitä sillä ollaan saatu.

Lisätkäähän muut paikallaolleet, jos unohdin jotain olennaista.
Suuri kiitos. Saarni on kyllä jackpot Jokereille. Vakuuttavaa tekemistä. Ei ole Kurria ikävä.
 

Gemondo

Jäsen
Omistajien rotsista:

- Tilattavissa 4.2 asti
- Toimitusaika 4-6 viikkoa
- Toimitetaan postitse, postimaksu 5,90€ / tilaus.
- Laskutus tilausten mukaan
- Jokerit - Ketterä -pelissä voi käydä testaamassa fanituotepisteellä vastaavaa tuotetta ja sovittaa kokoa. Mainitsethan että olet omistajan rotsista kiinnostunut.
- Myydään edelleen vain osakkaille

Kaikki kysymykset kannattaa ohjata suoraan osoitteeseen store@jokerit.fi.

-Roope, Jokerikannattakat oy / Eteläpääty ry

Mites, onkohan vielä ensi viikon Hokki- ja/tai Hermes-matsissakin takki sovitettavissa?
Itse itselleni vastaten:
Ensi perjantaina on vielä mahdollista kokeilla kokoa xl. Omistajamallin viimeinen myyntipäivä on juurikin silloin 2.2. Joten tervetuloa silloin!
 

ZdenekN#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Mestari 2021
Haluaisin kysyä kaverini puolesta, joka on Jokerien osakkeiden omistaja niin omistaja takista, että onko koko L vai koko XL parempi, kun hän on pituudeltaan 183cm ja painaa reilut 90kg?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Haluaisin kysyä kaverini puolesta, joka on Jokerien osakkeiden omistaja niin omistaja takista, että onko koko L vai koko XL parempi, kun hän on pituudeltaan 183cm ja painaa reilut 90kg?
Sanoisin kans et XL
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kokeilin Ketterä pelissä XL:n takkia se tuntui olevan minulle hyvä. Olin tilannut L takin ja se olisi ollut minulle liian pieni. Jokerit storessa sain muutettua tilauksen.
Mitkäs herran pituus ja paino, niin osaa verrata omaan ruhoon.
Mä oon 179cm, 77kg ja tilasin L:n.
 

Hilavitkutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon näistä kommenteista hämmentynyt entistä enemmän että mikä koko lähtee tilaukseen :D Kokotaulukon perusteella noiden piti olla mallia teltta, mutta nyt kun näitä kommentteja lukee niin onko nää kuitenkin mallia "tilaa yks koko normia isompi"? Strategiset mitat 186/96 ja colleget/neuleet vaatekaapista vaihtelee M, L, XL. Takista meinasin L tilata mutta en nyt sitten tiiä onko kuitenkin XL :D Pitää joku vaihtopörssi laittaa täällä palstalla pystyyn kun takit joskus saapuu.
 

Origami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Leijonat
Oon näistä kommenteista hämmentynyt entistä enemmän että mikä koko lähtee tilaukseen :D Kokotaulukon perusteella noiden piti olla mallia teltta, mutta nyt kun näitä kommentteja lukee niin onko nää kuitenkin mallia "tilaa yks koko normia isompi"? Strategiset mitat 186/96 ja colleget/neuleet vaatekaapista vaihtelee M, L, XL. Takista meinasin L tilata mutta en nyt sitten tiiä onko kuitenkin XL :D Pitää joku vaihtopörssi laittaa täällä palstalla pystyyn kun takit joskus saapuu.

Joo itsellä sama, että hämmennystila vaan pahenee päivä päivältä... :D

Itse käytän takkeja normaalisti koossa M ja saanut myös sellaisen kuvan, että kannattaisi varmaan tilata normaalia kokoa yksi isompi koko. Olen laittanut jo tilauksen vetämään M-koossa, mutta taidan näiden keskustelujen perusteella vielä vaihtaa oman L-kokoon. Mieluummin hieman reilumpi takki, kuin makkaran kuori.

Itsellä on lyhyet raajat, mutta pitkä selkä niin ei tähän kropan muotoon oikein koskaan mikään täydellisesti istu muutenkaan...
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Joo itsellä sama, että hämmennystila vaan pahenee päivä päivältä... :D

Itse käytän takkeja normaalisti koossa M ja saanut myös sellaisen kuvan, että kannattaisi varmaan tilata normaalia kokoa yksi isompi koko. Olen laittanut jo tilauksen vetämään M-koossa, mutta taidan näiden keskustelujen perusteella vielä vaihtaa oman L-kokoon. Mieluummin hieman reilumpi takki, kuin makkaran kuori.

Itsellä on lyhyet raajat, mutta pitkä selkä niin ei tähän kropan muotoon oikein koskaan mikään täydellisesti istu muutenkaan...
Itse tilasin L-koon, joka saatta olla ehkä vähän liian iso, joten voisin mahdollisesti tehdä vaihtokaupat, jos L osoittautuu ihan liian isoksi. Palaan asiaan. Muutenkin hyvä idea @Hilavitkutin että tehdään joku Jatkoaika-käyttäjien takinvaihto rinki. Näin saa mahdollisimman moni oikean koon!
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Mä pistin tänään tilaukseen L mut nyt nous stressinpoikanen että oliko liian pieni.. 172/70 ni prkl ku tietäis että tekikö virheen..
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
En usko noilla mitoilla olevan pieni.
No toivotaan näin. Itellä Jokereiden talvitakki kokoo XL niin on sopiva koko ja sit taas kevyttoppatakki kokoa L mikä on sopiva,niin on takista riippuva että onko just sopiva. Riskillä nekin koot kyllä netistä tilannut ja osunu oikeeseen niin toivotaan tänkin kohdalla osuvan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä pistin tänään tilaukseen L mut nyt nous stressinpoikanen että oliko liian pieni.. 172/70 ni prkl ku tietäis että tekikö virheen..
Mä luulen et sulle kyl sopii L noilla mitoilla
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
No toivotaan näin. Itellä Jokereiden talvitakki kokoo XL niin on sopiva koko ja sit taas kevyttoppatakki kokoa L mikä on sopiva,niin on takista riippuva että onko just sopiva. Riskillä nekin koot kyllä netistä tilannut ja osunu oikeeseen niin toivotaan tänkin kohdalla osuvan.
Joo ei näistä aina tiedä. Itsellä ainakin selvät sävelet kun L on liian pieni. XL on pakko olla sopiva koska seuraava siitä ei voi mitenkään käydä. Toivottavasti osuu kaikilla oikeaan.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Joo ei näistä aina tiedä. Itsellä ainakin selvät sävelet kun L on liian pieni. XL on pakko olla sopiva koska seuraava siitä ei voi mitenkään käydä. Toivottavasti osuu kaikilla oikeaan.
Joo toivotaan että kaikki saa sopivat ilman erillistä häslinkiä. Sen verran toi mittataulukko näytti härän pyllyä että soisi kaikille oikean koon.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Mä sijoitun mitoilla 173cm, 65kg tavallisesti M:n ja L:n väliin. Takeissa yleisin koko on M, mutta huppareissa käytän L:ää, niin on varaa kutistua pesussa.

Hartaan mittailun ja kokotaulukon ihmettelyn perusteella tilasin M:n. Toki takaraivossa hieman jyskyttää ajatus, olisko varmempaa vaihtaa L:ään. Vaihtoppörssi vois olla jees, jos täällä on muitakin tämmösiä keskimittaisia ja sopusuhtaisia.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mä pistin tänään tilaukseen L mut nyt nous stressinpoikanen että oliko liian pieni.. 172/70 ni prkl ku tietäis että tekikö virheen..

En olisi kyllä hetkeäkään huolissani.

Kävin K-Espoo pelissä testaamassa sitä heillä ollut L-koon Karenin takkia fanipisteellä ja oli tällaiselle about 185cm/92kg - kokoiselle kaverille ihan ok tuntunen. Melkein sanoisin, että itselle pelkkä t-paita alla olisi L oikea koko, mutta sitten taas hupparin/pelipaidan jne. kanssa luulisin XL olevan parempi.

Vieläkin tässä koon kanssa arvon, mutta ehkä safetyna vedän XL:na, koska kyllä vähän liian ison kanssa pärjää paremmin kuin vähän liian pienen.

EDIT. Ja oma koko oikeastaan kaikissa vaatteissa yleensä L eli tässä XL olisi yhden koon isompi kuin normaalit omat vaatteet tavallisesti.
 

syöttäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat
Omalta osalta voin kommentoida että mitat on 190cm/110kg(mallia rotevahko läski) ja perjantaina testatessa xl olisi vielä pituuden puolesta käynyt mutta xxl menee tilaukseen jotta ei turhia kiristä. Vaatteet yleensä itsellä xl tai xxl joten tässä valinta osuisi tuohon suurempaan.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä sijoitun mitoilla 173cm, 65kg tavallisesti M:n ja L:n väliin. Takeissa yleisin koko on M, mutta huppareissa käytän L:ää, niin on varaa kutistua pesussa.

Hartaan mittailun ja kokotaulukon ihmettelyn perusteella tilasin M:n. Toki takaraivossa hieman jyskyttää ajatus, olisko varmempaa vaihtaa L:ään. Vaihtoppörssi vois olla jees, jos täällä on muitakin tämmösiä keskimittaisia ja sopusuhtaisia.
Fanien keskinäiselle vaihtopörssille peukku. Jos vaikka sitä kautta saisi lopulta oikean koon, mikäli käy huono tuuri koon valinnan suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös