Onko jollain jossain vähän päässä vikaa?

  • 1 679
  • 9

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei noihin joukkueiden ilmoitamiin Healty Scratcheihin kannata luottaa. Varsinkaan jos on joku huippupelaaja kyseessä. Joukkueet eivät vaan halua viestiä toisille joukkueille mitään pelaajan tilanteesta. Joten hyvin usein sanotaan vaan et pelaaja on Healty Scratch eikä jotain et Lehtisellä on nyt sormivamma tai jalkavamma...niin se menee
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Parker27
Ei noihin joukkueiden ilmoitamiin Healty Scratcheihin kannata luottaa. Varsinkaan jos on joku huippupelaaja kyseessä. Joukkueet eivät vaan halua viestiä toisille joukkueille mitään pelaajan tilanteesta. Joten hyvin usein sanotaan vaan et pelaaja on Healty Scratch eikä jotain et Lehtisellä on nyt sormivamma tai jalkavamma...niin se menee

Nimenomaan.Tärkeät pelit lähestyvät ja kyllähän silloin "healthy" kuullostaa paremmalta kuin esim "concussion".Toivotaan nyt että Lehtisen jalkavamma tai mikä onkaan ei pidä miestä kauan poissa...
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Oon hieman eri mieltä. Voipi olla, että etanoliliuottimet ovat vääristelleet muistikuviani, mutta sellainen muistikuva mulla on, että NHL-joukkueet olisi velvoitettu runkosarjan aikana ilmoittamaan hyvinkin tarkasti ilmoittamaan pelaajien loukkaantumiset. Playoff-vaiheessa asia on sitten ihan eri, eli loukkaantumisten ilmoittamista ei enää kytätä niin tarkasti. Tällaista kertoo muistini. Ampukaa, jos olen väärässä. ;)
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Tästä muuten pitäisi syntyä iso äläkkä. Muistatteko, mitä tapahtui Olympialaisten aikaan? Marco Sturm ei saanut lähteä kisoihin, kun Josella olisi ollut matsi jotain joukkuetta vastaan samaan aikaan, kun Sturmin piti pelata. Joku toinen seura sitten protestoi, että "eihän se Sturm voi lähteä, kun sitten sen toisen joukkueen on helpompi voittaa Sharksit, ja ne tappelee samoista pisteistä kuin me. Sitten kun meitä vastaan ovat, niin on parhaat paikalla. Epäreilua."

Niinpä Sturmin lähtö estettiin sillä verukkeella, että joukkueiden on pelattava parhaalla mahdollisella joukkueella.

No, Lemieux saa samaan aikaan vapaasti ilmoittaa, että "minäpä jätän tässä pelejä väliin, kun muuten ei olimppialaisissa jaksa." Kukaan ei älähdä.

Ja nyt saa sitten taas vapaasti leputtaa pelaajia miten haluaa, ja valitusta ei synny. Kaikkihan sen tietää, että ennen pudotuspelejä näin tehdään. NHL on välillä aika pahuksen tekopyhä organisaatio, jossa on eri säännöt eri pelaajille.
 

ipaz

Jäsen
Olihan tuo Sturm-juttu vähintäänkin kyseenalainen, mutta eikös Marco loppujen lopuksi Salt Lakessa pelannut Saksan puolesta?

Olisi mielenkiintoista tietää mikä joukkue teki protestin Sturmista. Olen kuullut huhuja että olisi ollut vieläpä itäisen konferessin porukka, outoa kiusantekoa.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Pelashan se, mutta siinä yhdessä vain. Olisi halunnut pelata kahdessa muussakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös