Olli Jokinen MM-kisoihin?

  • 2 580
  • 9

Ottaisitko OJ:n kisoihin?


  • Äänestäjiä
    72
  • Poll closed .

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottaisitko Päällikön kisoihin? Jos kyllä, niin millä perusteella? Jos ei mielestäsi mitään käyttöä, niin kerro toki miksi? Toki kannattaa ottaa noista tämän kauden surffailuissa huomioon se, että kaveri veti ~50 peliä Nashvillessä laiturin tontilla missä ikinä ole ennen pelannut (ehkä joskus majussa taisi vetää?). Ja kun siirto STL tuli niin eipä äijä saanut kunnon näytönpaikkaa edes.

Itse jopa ottaisin. Tulisi roppakaupalla kokemusta ja mielestäni OJ:lla voisi olla käyttöä ja olisihan se Jokiselle tietysti oma näytönpaikka, että vielä pysyy kyydissä mukana. Eriasia sitten se, kiinnostaako kaveria edes nämä kisat...
 

nikozwan

Jäsen
Itse vastasin en. Ei mitään The Päällikköä vastaan, mutta harvemmin onnistunut Leijona-paidassa, joten annetaan nuoremmille tilaa.

edit. siis vaihtoehto 2.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eiköhän Jokisen vaikutus Bluesin kopissa saanut jo paatuneemmatkin ymmärtämään että aika on ajanut pahasti ohitse.
 

Alejandro

Jäsen
Eiköhän Jokisen vaikutus Bluesin kopissa saanut jo paatuneemmatkin ymmärtämään että aika on ajanut pahasti ohitse.
Hmm. Voisitko kertoa tästä Jokisen vaikutuksesta hieman enemmän?

Itse ottaisin Jokisen joukkueeseen ehdottomasti mukaan. Olisi ainakin enemmän viihdearvoa katsoa otteluita kavereiden kesken, kun kentällä viilettäisi meidän Olli.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Äänestin ihan sama. Kisoja tulee ja menee joka vuosi. Mulle on käytännössä yksi lysti ketä siellä milloinkin käy kurvailemassa.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
OJ oli olympialaisissa lempinimensä veroisesti päällikkö ja niillä näytöillä soisinkin vielä yhden näyttöpaikan. Varsinkin nyt kun Wirtanen tipahti sentteriosastolta.
 

Nick Neim

Jäsen
Hmm. Voisitko kertoa tästä Jokisen vaikutuksesta hieman enemmän?

Yksi suurimmista mestarisuosikeista ensimmäisellä kierroksella laulukuoroon. Jokisen Olli ei ehtinyt pudottaa Bluesia poffeista, joten luonnollisesti ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon ei ollut asiaa. Karma is a bitch. Eiku Jokinen is a bitch.

En olisi valinnut kisoihin.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Ei mitään The Päällikköä vastaan, mutta harvemmin onnistunut Leijona-paidassa, joten annetaan nuoremmille tilaa.
.

Boldaus oma, ja juuri tuo boldattu kohta on aika huonoa huumoria. OJ nimittäin nimenomaan on lähes aina ollut hyvä Leijona-paidassa.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Tekee pahaa sanoa tämä omasta suosikkipelaajasta ja yhdestä kaikkien aikojen suomalaisjääkiekkoilijasta, mutta kyllä Olli Jokisen kohdalla juna meni jo. Parhaimmillaan Päällikkö varmasti vahvistaisi maajoukkuetta edelleenkin, mutta koska OJ on valmentajalle vaikea tapaus pelityylinsä, aloitustaitonsa ja laidalle sopimattomuutensa takia, en ottaisi OJ:ta joukkueeseen jos roolina on lähtökohtaisesti vain rivipelaaja. Joukkueen harmonia on parempi, kun joukkueessa on pienemmässä roolissa vain näitä helppoja HMV euro-pelaajia.
 

nikozwan

Jäsen
Boldaus oma, ja juuri tuo boldattu kohta on aika huonoa huumoria. OJ nimittäin nimenomaan on lähes aina ollut hyvä Leijona-paidassa.

Mielipidekysymys. Pisteiden valossa Olli on ollut ok, mutta harvoin dominoinut. Toisaalta on myös usein jäänyt muiden isompien nimien (Koivu(t), Selänne, Ruutu) varjoon, vaikka onkin pelannut ihan ok. Ehkä Olli on ollut joskus myös vähän maineensa vanki, myönnetään. Joka tapauksessa, itse olen ihan tyytyväinen siihen, että nuoremmat saavat mahdollisuuden näyttää.

Ja ennen kuin kukaan ehtii tarttua siihen, että miten niin Ruutu on Olli Jokista isompi nimi, niin tämä heitto oli nyt enemmän suomalaisen karjala-lippis fanin näkökulmasta heitetty. Totta kai Tuomon NHL-ura jää selvästi Jokisen uran varjoon, mutta Suomessa peruslätkäfania ei änäri kiinnosta pleikkapelejä enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös