Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 170 202
  • 17 617
Suosikkijoukkue
Kärpät

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos ja kun Manninen jatkaa pelejään ulkomailla, niin toivottavasti kaikki paukut isketään ykkössentterin kohdalla Mikael Ruohomaahan. Jos nyt en ihan väärin muista, niin viime visiitin jälkeen taisi jossain haastattelussa sanoakin, että haluaisi vielä joskus palata Kärppiin pelaamaan.

No nyt oisi ruutua ja sankarin viittaa tarjolla. Ikää on kuitenkin jo sen verran (34v), että tästä joku vuosi eteenpäin voikin sitten Suomeen palatessa mennä suosiolla jäähyttelemään johonkin muualle. Vaikka Ilvekseen.
Ruohomaata on ainakin huhuissa viety Ilvekseen ja pienen ilvesfoorumilla tehdyn tiedustelun perusteella osa porukasta tuntui pitävän siirtoa satavarmana. Toivotaan, että osoittautuu ankaksi, kuten usein näille Ilveshuhuille on tupannut käymään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja hyvä niin! Meikäläisen koppa ei meinaa kestäisi pitkää uraa näiden pierunpolttamien omanelämänsäjeesuksien kanssa.
Ihan mielenkiinnosta, mikä on motivoinut tekemään tunnukset tälle palstalle jos vittuilu on ainoa asia mitä edes yritetään tänne tuoda? Huvinsa toki kullakin, ei siinä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ja minä kun luulin olevani oman elämäni kunkku. No poijjaat pyyhkii ohi vasemmalta ja oikealta.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Nämä ovat huikeita nämä uudet palstatoverit! En povaa pitkää uraa näille parille palstaveljelle.
Vähän kuin pääsisi ensimmäistä kertaa kentälle, ja ensi töikseen alkaa haastaa omia ketjukavereitaan nyrkkihippasille. Farssin päätteeksi lyö kiekon omaan reppuun. Tyylikäs suoritus kieltämättä, mutta ei taida riittää kovin pitkään peliuraan.
 

Paralyzerjusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan mielenkiinnosta, mikä on motivoinut tekemään tunnukset tälle palstalle jos vittuilu on ainoa asia mitä edes yritetään tänne tuoda? Huvinsa toki kullakin, ei siinä.
Itsehän aloitit näsäviisastelun oikein terhakkaasti ja samalla mitalla vastasin.

Sitten kaikkien jälkeen tulee tämmöinen ”miksi vittuilet” vaikkakin itse repäisit perseesi, kun sattui niinkin vakavasti, että unohtu yksi ylimääräinen kirjain nimen mukaan. Get real.

Onneksi korjasit jotkut raukat eivät varmaan olisi tajunnu kuka on ”Mäenalainen”

Mut hei kivaa alkavaa vikkoa kaikille palstatovereille! Jatketaan harjoittelua.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ruohomaata on ainakin huhuissa viety Ilvekseen ja pienen ilvesfoorumilla tehdyn tiedustelun perusteella osa porukasta tuntui pitävän siirtoa satavarmana. Toivotaan, että osoittautuu ankaksi, kuten usein näille Ilveshuhuille on tupannut käymään.
Kyllä kipeää tekee, jos Ruohomaa ja Kunyk on ensi kaudella Ilveksen kärkisentterit. No joo, kuten sanoit, niin ei tuolla foorumilla taida olla kuin pari nimimerkkiä, jotka ihan oikeasti on ajantasalla. Punakone etunenässä.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ruohomaata on ainakin huhuissa viety Ilvekseen ja pienen ilvesfoorumilla tehdyn tiedustelun perusteella osa porukasta tuntui pitävän siirtoa satavarmana. Toivotaan, että osoittautuu ankaksi, kuten usein näille Ilveshuhuille on tupannut käymään.
Ei ole tulossa Ilvekseen, lisäksi kukaan "tietäjä" ei ole miestä meille huhuillut vaan pari trollia tai ainakaan mitään tietoa mistään heillä ei ole aikaisemmin ollut. Toki jos päästä keksityt heitot lasketaan huhuksi niin saa Ruohomaasta jälleen yhden hudin listaan muiden iloksi.

Edit. Eikä muuten teidänkään kannata hahmotella miestä ensi kauden nippuun (eikä muidenkaan liigajoukkueiden). Ulkomailla jatkuu hänen uransa.
 
Viimeksi muokattu:

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Norsu on nyt posliinikaupassa ja astioita särkyy :)

Voisiko Iikka Kangasniemi olla saatavilla? ilmeisesti Tsekkeihin oli menossa alkukeväästä, mutta nyt ottajia voisi olla vähän siellä ja täällä.
 

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole tulossa Ilvekseen, lisäksi kukaan "tietäjä" ei ole miestä meille huhuillut vaan pari trollia tai ainakaan mitään tietoa mistään heillä ei ole aikaisemmin ollut. Toki jos päästä keksityt heitot lasketaan huhuksi niin saa Ruohomaasta jälleen yhden hudin listaan muiden iloksi.
Hyvä tietää, itse olen niin vähän teidän foorumia kuluttanut, että minulla ei näistä huhun levittäjistä tarkempaa tietoa ole. Eikä tarkoituksena ollut muutenkaan piikitellä vaan on tullut huomattua, että monet trollaavat ja keksivät näitä Ilveshuhuja ihan omasta päästään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itsehän aloitit näsäviisastelun oikein terhakkaasti ja samalla mitalla vastasin.
En näsäviisastellut, vaan korjasin nimen jonka kirjoitit väärin. Kyl mä nyt ymmärrän jos jotkut random töppöset ja löppöset menee väärin, mutta kyllä Saku Mäenalanen kuuluu samaan kastiin kuin esim. Juhamatti Aaltonen jonka nimi kirjoitetaan säännöllisesti päin helvettiä, vaikka luulisi että etenkin Kärppäfanit osaisi nuo nimet kirjoittaa oikein.

Sitten kaikkien jälkeen tulee tämmöinen ”miksi vittuilet” vaikkakin itse repäisit perseesi, kun sattui niinkin vakavasti, että unohtu yksi ylimääräinen kirjain nimen mukaan. Get real.
Itse asiassa sinähän se olet joka tässä tuntuu perseensä repineen, sen verran kiukkuista tekstiä sieltä on jo useamman viestin verran tullut :D

Onneksi korjasit jotkut raukat eivät varmaan olisi tajunnu kuka on ”Mäenalainen”
Korjaan jatkossakin Mäenalaiset ja Juha-Matti Aaltoset. Siitä ei tarvitse "repiä persettä".

Mut hei kivaa alkavaa vikkoa kaikille palstatovereille! Jatketaan harjoittelua.
Tsemppiä.

Ei ole uusia huhuja minulla, joten se tästä aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, M.Nickerson
Nämä ovat huikeita nämä uudet palstatoverit! En povaa pitkää uraa näille parille palstaveljelle.
Onneksi on järkevämpää tekemistä kun kiikkua näillä palstoilla. Kyllähän te ihan itse kerjäätte verta nokasta. Monenlaista viisastelua.

Ihan pitäisi puhaltaa yhteen hiileen ja kannustetaan toinen toisiamme. Vaikka ollaan välillä eri mieltä;)

Ja mä en oo vielä vittuillu kenellekään joten pikkusen haukutte väärää miestä!
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ja mä en oo vielä vittuillu kenellekään joten pikkusen haukutte väärää miestä!
En itse laske sinua enää "uudeksi" palstaveljeksi, enkä myöskään ole lukenut kenenkään vittuilua kohdallesi, joten en oikein keksi mistä tämän vittuilun löytää.

Vai tuliko väärällä nikillä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, M.Nickerson
Anteeksi veljet turha häiriö;) hyvä meininki:) Toivottavasti saataisiin hyvä yhteishenki tälle palstalle. Jokaista tarvitaan.

Herättää suuria tunteita suosikkijoukkueemme niin välillä on vaikea hillitä itseä. Syytä olisi menestyä ens kaudella.

Josko sieltä kuuluisi jotain kivaa ens viikolla.

Hyvää ja iloa kohti. Turha piikittely pois. Jokainen saa olla sitä mieltä kuin on.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Paralyzerjusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En näsäviisastellut, vaan korjasin nimen jonka kirjoitit väärin. Kyl mä nyt ymmärrän jos jotkut random töppöset ja löppöset menee väärin, mutta kyllä Saku Mäenalanen kuuluu samaan kastiin kuin esim. Juhamatti Aaltonen jonka nimi kirjoitetaan säännöllisesti päin helvettiä, vaikka luulisi että etenkin Kärppäfanit osaisi nuo nimet kirjoittaa oikein.


Itse asiassa sinähän se olet joka tässä tuntuu perseensä repineen, sen verran kiukkuista tekstiä sieltä on jo useamman viestin verran tullut :D


Korjaan jatkossakin Mäenalaiset ja Juha-Matti Aaltoset. Siitä ei tarvitse "repiä persettä".


Tsemppiä.

Ei ole uusia huhuja minulla, joten se tästä aiheesta.
Tsemppiä vaa itelles. Sitä tarvitset pakko-oirees ja narsismis kans
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat

Paralyzerjusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä "hommaa muija!", "mätäaivo" ja pakko-oireiseksi narsistiksi haukkuminen on oikein hyvää näsäviisastelua oikeinkirjoituksesta!



Sitähän itsesi mukaan teet?
”hommaa muija” oli puolivitsillä koivuniemeä sitatoiden koska herra rupesi näsäviisasteleen ikään kuin vitsillä ”en tiedä ketään sen nimistä kuin Mäenalainen”. Ymmärrän että ehkä tuosta vaikea erottaa oliko vitsi vai ei.

Näsäviisastelu kuitenkin jatkui boreliuksen muodossa että siinä alkais itse kullakin vähän risoa kun ensimmäisiin vastauksiin ikinä tällä palstalla annetaan tommoista paskanhinkkua.

Mätäaivo ja pakko-oireinen narsisti olivat ehkäpä turhia sen myönnän. Toisin kuin Mr Arthur Morganit ja rookeri mooret eivät varmasti myönnä mitään, ainahan olette varmasti oikeassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös