Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 070 689
  • 17 322

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Henderson Silver Knightsin ja Sakari Mannisen kausi päättyi su-ma-yönä. 1+1=?
En usko että on Manninen, koska kyllä tuon tason hankintaa rummutettaisiin (tai ainakin pitäisi) kovemmin. "Luvassa myös jatkosopimuksen ja uuden pelaajasopimuksen julkistukset." Kuulostaa nimenomaan just Junttila/Ohtamaa sekä Jandus, kerta ei Antonen ole.

Olisipa joku yllätys.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Toivottavasti Jullen jatkoja ei olla tehty syksyllä, kun mies tehoili näkymättömästi piste/peli -tahdilla.

Silloin ollaan haukattu taas kasa paskaa.

Hyväksyn sopimuksen, jos rooli on max kolmoskentässä ja yv aika kortilla.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse en syty kyllä sitten lainkaan Junttilan jatkosopimuksesta. Kerran Kunyk nostaa kytkintä, niin jatkosopimukset rustaisin viime kauden joukkueesta ainoastaan Kemppaiselle ja Ohtamaalle.

Ulos sopimuksista huolimatta: Jakobsson, Niemelä, Heikkala, Tiivola ja Leskinen. Kolmella ensiksi mainitulla ei ole yksinkertaisesti mitään käyttöä ja kahta viimeistä kun ei huhujen mukaan kiinnostele, niin sitten ei kiinnostele.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Itse en syty kyllä sitten lainkaan Junttilan jatkosopimuksesta.
Itse olin lähes koko kauden tätä mieltä, mutta olihan Julle loppukaudesta hyvä. Luistinkin tuntui liikkuvan ja onhan Julle nyt melko hyvä kahden suunnan hyökkääjä. Jos rooli on maltillinen ja ylivoima-aikaa haetaan kakkosylivoimasta, niin mainio jatko.

Kiroan sitten runkosarjassa uudestaan, kun Julle vaeltelee varjojen mailla. Mutta nyt ihan positiiviset fiilikset. Jakobsson joutaisi kyllä pois.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Julle menee hyvin täytemiehenä, kunhan ei ole ykkössnaipperin palkkapussi. Pariin ensimmäiseen kenttään pitäisi hahmotella muita pelaajia.

Mielenkiintoista nähdä, että vieläkö näitä omia senioripoikia, kuten Julle ja Kepu, ihan vakavissaan suunnitellaan tuloskenttiin.
 

Sepi Kärsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Detroit Redwings.
Itse en syty kyllä sitten lainkaan Junttilan jatkosopimuksesta. Kerran Kunyk nostaa kytkintä, niin jatkosopimukset rustaisin viime kauden joukkueesta ainoastaan Kemppaiselle ja Ohtamaalle.

Ulos sopimuksista huolimatta: Jakobsson, Niemelä, Heikkala, Tiivola ja Leskinen. Kolmella ensiksi mainitulla ei ole yksinkertaisesti mitään käyttöä ja kahta viimeistä kun ei huhujen mukaan kiinnostele, niin sitten ei kiinnostele.
Pitäisin Tiivolan jos valmentaja ois joku muu. Mutta , heidän henkilökemiat on niin tulehtuneet ettei ole mahdollista jatkaa samassa joukkueessa.
 

Jok#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Nashville Predators
Julle sai esikoisen kesällä, niin se vaikutti varmana alkukauden peliesityksiin.

*muokattu kirjotusvirhe pois.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäisin Tiivolan jos valmentaja ois joku muu. Mutta , heidän henkilökemiat on niin tulehtuneet ettei ole mahdollista jatkaa samassa joukkueessa.
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
Toivottavasti tämä on todella hyvää huumoria sinun mittapuullasi.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siira ei nähnyt pikaisella silmäyksellä Tiivolaa taikka Leskistä treeneissä. Toki osa etelän vetelistä on vielä etelässä. Westerholm ja Olkkonen oli ollut mukana.

Kemppainenkin treenaillut Kärppien mukana vaikkei se kerro välttämättä, että sopimus olisi Kärppiin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.

Minun Kärppiini mahtuu vain ne pelaajat, jotka syövät lautasensa tyhjiksi!

Muistakaahan pikkujunnut se, kun lautasella on kasviksia.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän siellä tänään julkaista Jullen jatkot ja Jandusin tai Antosen soppari. Turha odotella mitään McJeesusta tai vastaavaa yllätystä. Ihan vain näin heads uppina että ei tule sitten isoja pettymyksiä tiekkarissa
 
Vahvasti Oulusta kuultua.

Tänään julkaistaan Junttilan jatko ja Antosen pelaajasopimus.

Ja lisäten Leskiseen, hänen ura on ollut menossa alaspäin siitä lähtien kun meni pelaamaan hifkiin. Tuo pelaaminen on niin löysällä alakerralle pelaamista, että kyseinen Ville Leskinen ei minun Kärppiini mahdu.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF

Liitteet

  • Screenshot_2023-04-19-08-15-01-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-04-19-08-15-01-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    303,8 KB · kertaa luettu: 161

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jullen jalka tuntui olevan kateissa pitkin kautta. Liekö loukkaantumista taustalla?

Kuitenkin jatkuvuuden kannalta hyvä, että jatkaa. Kolmosen laidassa varmasti hoitaa hommansa. Parhaillaan myös puolustuspäähän on annettavaa takakarvaus hommissa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.

On pojilla ollut kotikasvatus! Afrikassa nähdään nälkää tämmöisten sankarien vuoksi. Ismokin osaa käyttäytyä siivommin:





Vakavasti ottaen, nyt oli kyllä Torsolta kaikkien aikojen rimanalitus. Voittaa jopa sen, kun voimasuhdeketjussa perusteluna Kärppien ylivoimaisuudelle oli "pohjoinen puhuri".

Se offtopicista. Huhuja ei ole, koska..

..ei tänne kukaan tule.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Toivottavasti teki oikeasti tämän sopimuksen. Mies jonka haluaisin lopettavan uransa täällä kotona. MIKKO NIEMELÄ IKUISESTI!
Tämä käy, kunhan lopettaa uransa ennen syyskuuta.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vahvasti Oulusta kuultua.

Tänään julkaistaan Junttilan jatko ja Antosen pelaajasopimus.

Ja lisäten Leskiseen, hänen ura on ollut menossa alaspäin siitä lähtien kun meni pelaamaan hifkiin. Tuo pelaaminen on niin löysällä alakerralle pelaamista, että kyseinen Ville Leskinen ei minun Kärppiini mahdu.
Katsellaan. Junttila voi toki pitääkin paikkaansa. Mutta katsotaan pitääkö kumpi paikkaansa Pietilä Radio Kalevasta, jonka mukaan kyseessä ei ole Antonen vai Oulun suunnalta kuuluneista huhuistasi, että uusi soppari olisi Antonen.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Miika Koivisto Kärpät.

Sanoo Meriläinen.

Koivisto on helvetin hyvä avaamaan peliä, myös paineen alla kiekko löytää takuuvarmasti oman pelaajan lapaan. Vähän dieselmäinen toki, eikä välttämättä ole se ykkösylivoiman pyörittäjä. Erittäin hyvä puolustaja kuitenkin ja otan tämän huhun ilolla vastaan. Koivisto > Byström.

Jandus edelleen täysi arpi. Niemelän korvaajaksi on varmaan ajateltu. Vertailu Niemelään jää nähtäväksi, olkoonkin että viime kauden Topiin verrattaen ei tarvitsisi hirveästi tehdä.

Koivisto-X
Ohtamaa-Jandus
Kivistö-Olkkonen
Paaso

Mielellään tuohon vielä ottaisi sellaisen rightin kätisen hyökkäysorientoituneen ykköstykin, paremman version Rundbladista. Erittäin hankalaahan näitä on toki Liigaan löytää.

Jos tuohon tulee vielä jonkin verran huhuiltu Ville Pokka, niin näyttäähän sekin ihan hyvältä. Ihan se ylivoiman erikoisosaaminen silti voisi jäädä tässä skenaariossa puuttumaan, ellei Jandus sitä roolia pysty täyttämään.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huhut summaten:

Koivisto - Pokka
Ohtamaa - Jandus
Kivistö/Paaso - Olkkonen
Paaso/Kivistö - Niemelä(?)

Eihän tuo ainakaan ihan paskalta vaikuttaisi, mutta herää kysymys, että kuka olisi se ylivoiman viivauhka? Tästä tshekistä kun ei tiedetä yhtään mitä saadaan ja loput on enemmän tai vähemmän yleispuolustajan muottiin istuvia pelaajia.

E. @Petr T. jo ylempänä ehtikin nopeampana pohtimaan samoja asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös