Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 038 255
  • 17 214

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Niin kuin Lassekin hoitaa. Eiku...
Tämä nyt on keskustelu mihin en ole missään vaiheessa halunnut osallistua kun minun mielestä "kehitysjohtajan" vai minkä päällikön tehtäviin ei kuulu joukkueen kasaus ynnä muut sijaistelut.

Itse olen valmis osallistumaan tähän keskusteluun kun a) Kukkonen ei ole tehnyt etänä töitä mutta Kärpät vaan unohti ilmottaa tämmöisestä ja puski vastuun Kukkoselle, b) arvioitavana ei ole urheilutoimenjohtajan tehtävät ja c) kun Kukkonen on hoitanut yhden kauden verran hommiaan rauhassa ilman kaikkea muuta vastuuta mikä miehelle on annettu toimiston paskuuden tuloksena.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai että Michal Bros! Kiinnostus nousisi ensi kautta koskien huomattavasti. Toki ei tosiaan tietoa osaamisesta valmentajana, mutta ehkä tätä kautta saataisiin taas nuo tsekki kontaktit vähän paremmalle tasolle niinkuin ne oli joskus aikoinaan. Lasken Brosin kuitenkin ulkopuolelta tulevaksi, koska kuitenkin 16 vuotta sitten ollut viimeksi kärpissä pelaajana.

Mäntymaa - Bros - X - Hilli.

Bros on ollut junnujen päävalmentajana joten aikuisten tasolta ei niin ole kokemusta joten tuon X soisi olevan joku kokeneempi jolla on kokemusta myös miesten tasolta.

Katselin muuten, että Viktor Ujcik toimii Dukla Jihlavan miesten päävalmentajana kun Bros siis saman joukkueen U20 päävalmentajana.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Olisiko Bros hyvä linkki Tshekkeihin tuomaan tänne myös pelaajaliikennettä?
Samaa mietin itsekin. Jandus ja Kovarcik kun vetää nappikauden ja viihtyy Oulussa, niin saattaa alkaa "Smejkalit" ja "Kralit" löytää tännekin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eiköhän tuolla löydy.

4 kautta ollut joukkueen päävalmentajana ja yhden kauden taitovalmentajana. Ja kaksi kautta ollut urheilumanagerina.
A-junnujen valmentajana siis.

Mutta siis joo, en todellakaan ammua alas, tervertuloa vaan! Hyvähän tuota apuvalmentajistoa on hieman päivittää pikku hiljaa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Voihan se olla, että Myli on panikoinut kritiikin keskellä ja etsii tulevan kauden ykkössentteriä puhelimen muistista. A:lla alkavia nimiä ei löytynyt, mutta Bros tulikin vastaan jo nopealla selauksella.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Voihan se olla, että Myli on panikoinut kritiikin keskellä ja etsii tulevan kauden ykkössentteriä puhelimen muistista. A:lla alkavia nimiä ei löytynyt, mutta Bros tulikin vastaan jo nopealla selauksella.
Tämä olisi loogisin selitys. Toisaalta jostain se pelaajien ja myös valmentajan etsiminen on aloitettava ja aakkosjärjestys on ihan yhtä hyvä kuin joku muukin. Nyt ollaan menossa B:ssä, ehkä Myli ajattelee että hänen Kärppä-urasta tulee niin pitkä että koko puhelin kelataan läpi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen valmis osallistumaan tähän keskusteluun kun a) Kukkonen ei ole tehnyt etänä töitä mutta Kärpät vaan unohti ilmottaa tämmöisestä ja puski vastuun Kukkoselle, b) arvioitavana ei ole urheilutoimenjohtajan tehtävät ja c) kun Kukkonen on hoitanut yhden kauden verran hommiaan rauhassa ilman kaikkea muuta vastuuta mikä miehelle on annettu toimiston paskuuden tuloksena.
Kukkonen on pian hoitanut kokonaisen kauden tehtäväänsä lähitöinä ja toisen etänä. Kukkosen tärkeä tehtävä on toimia linkkinä joukkueen ja johdon välillä. Tässä minun näkemykseni mukaan Kukkonen on epäonnistunut pahasti. Marjamäen potkut viivästyivät liian pitkään. Joukkue voi pahoin ja liian monet yksilöt voivat pahoin Marjamäen alaisuudessa. Menestysmahdollisuuksia ei ollut. Luulen, että tämän asian huomaaminen ja viestin vieminen johdolle jäi mitä ilmeisimmin Kukkoselta tekemättä tai ainakin kesti liian kauan. Kukkosen pisteet ovat tästä syystä minun silmissäni laskussa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kukkosen pisteet ovat tästä syystä minun silmissäni laskussa.

Sama täällä. Toki omat odotukset Lassea kohtaan olivat erittäin korkealla ja ajattelin, että hän jos kuka, saa tuotua tekemisen meininkiä ja ryhtiä koko organisaation tekemiseen. Samat ajatukset kyllä oli Marjamäenkin paluun kohdalla ja pettymään joutui. Lassen puolustukseksi sanottakoon, että seuran ylin johto ei kuulemma ole Lassea oikein halunnutkaan muuta kuin mannekiiniksi.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Bros apuvalmentajana kuulostaa lähtökohtaisesti hyvältä. Vaikka onkin tuttu nimi, niin siitä on kuitenkin jo yli 15 vuotta, kun mies Kärpissä pelasi, joten aivan mistään firman miehestä ei ole kyse. Lisäksi Bros penkin takana varmasti lisää yhteyksiä Tsekkiin ja saattaa jopa tuoda hieman tsekkiläistä taitokiekkofilosofiaa takaisin Ouluun. Alustavasti siis jatkoon.
 

Redimor

Jäsen
Kukkonen on pian hoitanut kokonaisen kauden tehtäväänsä lähitöinä ja toisen etänä. Kukkosen tärkeä tehtävä on toimia linkkinä joukkueen ja johdon välillä. Tässä minun näkemykseni mukaan Kukkonen on epäonnistunut pahasti. Marjamäen potkut viivästyivät liian pitkään. Joukkue voi pahoin ja liian monet yksilöt voivat pahoin Marjamäen alaisuudessa. Menestysmahdollisuuksia ei ollut. Luulen, että tämän asian huomaaminen ja viestin vieminen johdolle jäi mitä ilmeisimmin Kukkoselta tekemättä tai ainakin kesti liian kauan. Kukkosen pisteet ovat tästä syystä minun silmissäni laskussa.
Vieläkö lasse häärää sen juonioriprojektin parissa?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkohan Manner ensi kauden Sport-päävalmentaja? Tämä on aivan omaa päättelyäni, koska mitään tietoa tästä ei ole kantautunut. Siinä vaiheessa tonttia apuvalmentajistoon on tosiaan tarjolla ja vaikea nähdä Mannerin pitkään olevan apuvalmentajana meriiteillään. Bros olisi tosi mielenkiintoinen haku ja siinä vaiheessa odottaisin samaa kuin liigan alkutaipaleella, että kärpät koostuis omista junnukoulun/Pohjoisen pojista ja hirmukovista tsekkivahvistuksista. Sytyn ajatukselle!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
En laita päätäni pantiksi, mutta oiskohan ollu Bross hallilla tänään. Kukkonen ja Myli katteli treenejä jonku ulkomaalaisen herrasmiehen kans.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Olitko itse hallilla? Jos olit niin katso Elitestä tai Googlesta miltä Bros näyttää.
Olin ja katoin kyllä mutta en siltikään sata varma ole. Jäädään odottelee...
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyviä ajatuksia täällä ja mielellään näkisin Brossin mukana valmennuskuvioissa, kun @Ujcik#11 huhut pitänevät paikkaansa.

Ensinnäkin kytkyt tsekkiläiseen pelitapakulttuuriin valmistaa ja edesauttaa edelleen sitä kadotettua Kärppien imagollista laatutekemistä ja identiteettiä huimasti. Varmasti pelaajien yksilötaito tulee kehittymään isosti, kun tsekkiläinen kädenjälki alkaa näkymään.

Samoin, kuten jo mainittukin, tämä auttaa tsekkipelaajistoa sopeutumaan Ouluun ja näin ollen olisi vieläkin pehmeämpi lasku tsekeillä joukkueeseen.

Ilman muuta M. Bros olisi väkevä hankinta valmennukseen.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikäli tämä Bros homma on yhtään todellisuutta niin oisko pitkästä aikaa katseet käännetty sinne Tsekkien suuntaan missä oli vuosia sitten Kärppien onnistumisprosentti vahva. Mikäli näin ja vaikka tämä olisi pelkkä huhu niin kannatan ainakin itse sitä että käännettäisiin katseet sinnepäin. Ainakin itsellä on positiivinen kuva Tsekkien tuomasta fibasta kärppiin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kyllähän omasta mielestäni Brossin tulo valmennuksee olis hyvä tuulahdus.
Saatais jotain muutakin tietoa sekä toivottavasti suuntia mihin lätkä on nykyään muuallakin menossa kuin vain Suomessa
Ja toki tuo mainittu kontakti keskieurooppaan eikä vain tsekkeihin olis posia.
Menee ihan vaikka posiketjuunkin.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
No niin, niin no.

Tämä ei ole huhu, enkä tiedä mihin tämän laittaisin. Laitetaan se siis tänne.

Tänään matsissa kiinnitin huomiota, kun Myli ja Kukkonen istuivat aitiossa henkilön, jota en tunnistanut heti, kanssa. Mies kuitenkin vaikutti ulkoisesti todella tutulta, ja tuo jäi päässäni vaivaamaan jopa niissä määrin, että itse ottelu meni hetkittäin ohi. Henkilö oli selkeästi vieraana, ja Myli & Lasse näyttivät keskustelevan pelin tapahtumista - sen verran kädet heiluivat tilanteiden jälkeen.

Aikani mietittyäni keksin, mistä mies on olemukseltaan tuttu. Jay Woodcroft, Edmonton Oilersin tällä kaudella kenkää saanut päävalmentaja. Tein Googlen kuvahaun, ja uskoni vahvistui entisestään - kyseessä on ainakin täysin Woodcroftin näköinen mies, jos ei muuta.

Kolmannessa erässä aitioon kiipesi myös Jussi Jokinen, kenen kanssa tämä Woodcroftin näköinen mies tervehti todella lämpimästi ja pitkään halaten. Woodcroft oli Oilersin kakkoskoutsi kun Jusa siellä pelasi.

Eli hallilla oli Jay Woodcroftin näköinen mies. Päätän raporttini tähän.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Canes
No niin, niin no.

Tämä ei ole huhu, enkä tiedä mihin tämän laittaisin. Laitetaan se siis tänne.

Tänään matsissa kiinnitin huomiota, kun Myli ja Kukkonen istuivat aitiossa henkilön, jota en tunnistanut heti, kanssa. Mies kuitenkin vaikutti ulkoisesti todella tutulta, ja tuo jäi päässäni vaivaamaan jopa niissä määrin, että itse ottelu meni hetkittäin ohi. Henkilö oli selkeästi vieraana, ja Myli & Lasse näyttivät keskustelevan pelin tapahtumista - sen verran kädet heiluivat tilanteiden jälkeen.

Aikani mietittyäni keksin, mistä mies on olemukseltaan tuttu. Jay Woodcroft, Edmonton Oilersin tällä kaudella kenkää saanut päävalmentaja. Tein Googlen kuvahaun, ja uskoni vahvistui entisestään - kyseessä on ainakin täysin Woodcroftin näköinen mies, jos ei muuta.

Kolmannessa erässä aitioon kiipesi myös Jussi Jokinen, kenen kanssa tämä Woodcroftin näköinen mies tervehti todella lämpimästi ja pitkään halaten. Woodcroft oli Oilersin kakkoskoutsi kun Jusa siellä pelasi.

Eli hallilla oli Jay Woodcroftin näköinen mies. Päätän raporttini tähän.
Ensikauden valmennustiimi siis Mäntymaa, Bros & Woodcroft. Ostan.
 

murri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Edmonton Oilers, Pulju
No niin, niin no.

Tämä ei ole huhu, enkä tiedä mihin tämän laittaisin. Laitetaan se siis tänne.

Tänään matsissa kiinnitin huomiota, kun Myli ja Kukkonen istuivat aitiossa henkilön, jota en tunnistanut heti, kanssa. Mies kuitenkin vaikutti ulkoisesti todella tutulta, ja tuo jäi päässäni vaivaamaan jopa niissä määrin, että itse ottelu meni hetkittäin ohi. Henkilö oli selkeästi vieraana, ja Myli & Lasse näyttivät keskustelevan pelin tapahtumista - sen verran kädet heiluivat tilanteiden jälkeen.

Aikani mietittyäni keksin, mistä mies on olemukseltaan tuttu. Jay Woodcroft, Edmonton Oilersin tällä kaudella kenkää saanut päävalmentaja. Tein Googlen kuvahaun, ja uskoni vahvistui entisestään - kyseessä on ainakin täysin Woodcroftin näköinen mies, jos ei muuta.

Kolmannessa erässä aitioon kiipesi myös Jussi Jokinen, kenen kanssa tämä Woodcroftin näköinen mies tervehti todella lämpimästi ja pitkään halaten. Woodcroft oli Oilersin kakkoskoutsi kun Jusa siellä pelasi.

Eli hallilla oli Jay Woodcroftin näköinen mies. Päätän raporttini tähän.
Tätä en usko ennen kuin joku laittaa kuvan. Jää Ritchiet ja kumppanit kakkoseksi.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mitä hemmettiä Woodcroft tekisi Raksilassa keskiviikko-iltana helmikuussa? Lukitsen vastauksen b) Seppäsen Pasi Tyrnävältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös