Oliko vierotusoireita

  • 3 981
  • 61

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti odgers
Joutui jopa tekemään töitä työpaikalla! Sairasta!

Joo, tunti duunia, ja pakko ottaa sen jälkeen saigonia! Onneks mulla oli pari käyttämätöntä sairaslomapäivää jäljellä. :)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No oudon tuntuista oli kun Jatkoaika ei toiminut, mutta siitäkin selvittiin oikeasti jääkiekkoa pelaamalla ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eipä siinä sen kummempaa. Kun ei tänne päässyt, niin piti tehdä töitä. Kamalaa. Toisaalta, sitten kun sivut taas saatiin pystyyn ja pääsin lukemaan noita yksiä tiettyjä juttuja yhdestä tietystä pelistä, niin tuli väkisinkin mieleen, että olisi nämä sivut voinut vielä pidempäänkin alhaalla olla...
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Ei varsinaisesti liity tuohon muuttohässäkkään joka täällä on näemmä ollut...

Eteläisellä pallonpuoliskolla lomaillessani ei tainnut Jatkis käydä mielessä kuin kerran. Kotona olin ollut 20h matkustamisen jälkeen n.15 min kun huomasin lukevani sivuja taas:D

Kuka muuten oli Itä-Helsingin Noutaja lentokentällä 2viikkoa sitten? Käveli vastaan tupakkihuoneen rappusissa kahdesti... itse teossa en kyllä tavannut. Tunnusta!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oliko vieroitusoireita?

Ei, mutta harmitti kuitenkin. Viikkoon en päässyt koneelle, ja sitten kun sellaisen eteeni sain, oli koko mesta hävinnyt. Elämä on kovaa.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ottipa koville taas

Kun nyt pakonedessä on jälleen koittanut paluu arkeen ja kesämeininki on työnnettävä sivummalle ... niin kuinkas tässä ankeassa tilanteessa kävikään .... ei ollut edes Jatkoaikaa antamassa lohtua. Kyllä koeteltiin ..
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Onneks olin isän luona to-la niin en muutenkaan ois päässy nettiin, nyt helpottaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Koville otti! Jatkorette purkkaa tuli mussutettua ja ircissä roikuttua. Nyt on elämä taas uomissaan...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mitä, oliko jatkoaika offline? En huomannut ollenkaan...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Tulipahan töissä tehtyä töitäkin.
No, nyt on loppukesän työt tehty tässä muutaman päivän aikana.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Saipahan etsittyä netistä paljon uusia mielenkiintoisia sivuja. Ai niin, tulihan niitä töitäkin tehtyä....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämä ilman Jatkoaikaa on kuin masturbaatio ilman käsiä!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei minulle vieroitusoireita sentään tullut, mitä nyt kavereille rutkasin Jatkoajan kaatumisesta. Töitä tuli tehtyä niin paljon että nyt voi hyvillä mielin ottaa vähän rennommin. Tosin pomo taitaa olla toista mieltä...
 

KuPLa

Jäsen
Suosikkijoukkue
¤ Saipa ¤
no tavallaan....aukes kyllä toi Etusivu mutta siitä ei menny mihkään ja sit luki ton otsikon missä ois ollu ekoista jäistä juttua ni vähä alko harmittaa ku ei sitä päässy lukemaan sitä mutta kyllähän se tästä ku tänne nyt ollaan päästy
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella karua oli... Kauheaa kun ei tiedä mistään mitään vaan joutuu tuskissaan vääntelelehtimään. Ei enää tälläistä kiitos.

ps.

Kannattaisi jatkossa olla ihan oikeasti joku sivu missä lukisi, että nyt on tälläinen ja tälläinen vika. Pelkkä epämääräinen maininta ongelmista ja osoite webmaster@hpk.fi ei oikein ole hyvä. Okei se muutettiin jossain vaiheessa, mutta kuitenkin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen riippuvainen.

Ankeaa oli ilman Jatkoaikaa.Vitutti kybällä duunissakin,kun joutui tekemään vaan hommia.Ei kyllä huvittanut käydä millään muillakaan sivuilla.Hienoa että homma toimii taas.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Huh!

Onneksi se painajainen on takanapäin... Totta puhuakseni ensimmäinen päivä oli vaikein kun en ollut lainkaan varma onko vika yksin minun koneessani vai onko koko JA kaatunut, tuhoutunut tms. Onnekseni, oliko se nyt keskiviikkona, eksyin Tapparan kotisivuille ja sieltä keskustelupalstalta sitten löytyi mainintaa JA'n ongelmista. (Kiitokset! sinne informaatiota laittaneille). Sen jälkeen alkoi olla hivenen helpompaa - mutta todellakin vain hivenen.

Tulipa vain mieleeni, mikäli vastaisuudessa ilmaantuu tällaisia yllätyksellisiä ongelmia olisiko kenties mahdollista laittaa asiasta hetimiten infoa tapahtuneesta muille kiekkokeskustelupalstoille. (Mikäli siis sallittua ja mahdollista, kaikki info tällaisissa tilanteissa lievittää tuskaa ja tekee käyttäjien olon helpommaksi).

Lomaterveisin,

vlad#16.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Elämä ilman Jatkoaikaa on kuin masturbaatio ilman käsiä!

Jos ei tolla lausahduksella pääse (taas) Veikkaajaan, niin millä sitten :D

Henk. koht. onneks on kesä ja kotioloissa muutenkin harvemmin täällä hengailee. Töissä ois kyllä ollu vaikeeta...
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Minkä perkeleen takia pitää kirjoituksen loppuun lisätä se saatanan hymiö?

Otsikossa kysytään yksinkertaista asiaa: Miltä tuntui... jne.

Ei siihen vastaukseen tarvitse enää laittaa kannustimeksi mitään naamaa. Vastataan niin, että sanoista käy ilmi tunnetila.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Työtuntisaldo meni heti miinukselle. Tylsää oli, mutta onneksi kärppäsivut olivatkin sitten normaalia virkeämmät.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Itse asiassa meni ihan helposti. En yrittänyt varmaan ihan kymmentätuhatta kertakaan avata näitä sivuja (ja olin vielä viikonlopun poissa netin äärestä). Työn teosta ei tullut sitäkään vähää mitä normaalisti, kun etsiskeli korvaavia sivuja.

No onneksi sentään Tapparan palsta toimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös