OLetko ollut NHL-matsissa paikan päällä?

  • 1 872
  • 31

Montako NHL-matsia olet nähnyt paikan päällä?

  • 0

    Ääniä: 89 68,5%
  • 1

    Ääniä: 16 12,3%
  • 2 tai enemmän

    Ääniä: 20 15,4%
  • 10 tai enemmän

    Ääniä: 1 0,8%
  • 20 tai enemmän

    Ääniä: 4 3,1%

  • Äänestäjiä
    130

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
Seuraavat matsit olen nähnyt livenä:

Chicago - San Jose 2-6, Owen Nolan teki hattutempun, tuloksesta huolimatta (Sharks voitti) heikko matsi.

New Jersey - NY Rangers 1-6, loistava paikallispelifiilis silloisella Continental Airlines Arenalla.

NY Rangers - Edmonton, 2-2 tasapaksu peli MSG:lla, ei kerrottavaa jälkipolville.

San Jose - Anaheim, 5-2, San Jose vei Duckseja kun mätää ankkaa. Silloin Teemu pelasi Duckseissa ja loukkasi nivusensa 1. erän jälkeen.

San Jose - Buffalo, 6-5 ja. PAras matsi mitä olen paikan päällä nähnyt. Sabres johti vielä 3 min ennen loppua 3-5 mutta Vinnien ja Friesenin maaleilla Sharks tuli tasoihin ja taisi olla Granato ja teki ja-maalin.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllä olen, kolmesti.

Vancouverissa, GM Placessa näin kaksi peliä:

Canucks vs. Calgary Flames
Canucks vs. Dallas Stars
Sitten näin Winnipegissä yhden harkkamatsin.

Canucks vs. Minnesota Wild

Lasketaanko Winnipeg Jetsin Helsingin vierailua NHL-peleiksi? :D Tai Gretzkyn 99stars matsia Jokereita vastaan? Nekin oon nähnyt...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole

En ole mutta menen. Hommahan on niin että Fops-junnut tekee joka vuosi pelireissun kanadaan, ajankohta on sillon kun täytän 15-ikävuotta eli noin kolmen vuoden päästä...:D
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tammikuun lopulla

Montreal-Ottawa 1-1
Montreal-San Jose 3-1

Onpa vielä muistona Montreal Gazettekin jossa Berezinin historiallisesta maalista juttu. 10 000!
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viime kaudella Isossa omenassa lomaillessani kävin katsomassa kaksi peliä; Rangers-Senators ja Islanders-Devils. Molemmat pelit päättyivät vierailijoiden voittoon.

Gardenissa tunnelma oli enemmän kuin huono. Yleisöä ei yksinkertaisesti tuntunut kiinnostavan itse ottelu ollenkaan, vaan paikoille saavuttiin poikkeuksetta viisi minuuttia myöhässä. Erän keskiväli juteltiin vieressä istuvien kanssa ja viisi minuuttia ennen erien päättymistä poistuttiin virkistäytymispisteille.

Paikallismittelössä tunnelma oli taas täysin päinvastainen. Yleisö oli mukana ihan kybällä. Johtui varmasti paljon siitä, että paikalla oli runsaasti vierailijoiden kannattajia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onhan sitä muutamia NHL-matseja nähty ihan paikan päällä ja koettu hitunen siitä tunnelmasta mikä peleissä vallitsee. Samalla sitä haaveilee mahdollisuudesta päästä katsomaan paikan päällä pleijareita, Stanley Cup finaalin näkemisestä nyt en edes uskalla haaveillakaan. Eiköhän se ole tavoittamattomissa.

Otteluiden näkemisestä on aikaa jo melkoisesti, ne ovat utuisena muistikuvana mielessäni. Lopputuloksia paremmin muistan nykyään itse otteluissa vallinneen tunnelman ja välähdyksenomaisen muistikuvat pelistä. Mikäli viitsisin niin kaivaisin jostain arkistoista esille myös pelien lopputulokset mutta kun nyt laiskottaa sen verran niin tyydyn vain listaaman alle pelit.

Rangers - Nordiques.
Capitals - Flyers.
Devils - Flames.
Rangers - Red Wings.
Tuolloin elettiin kautta '93-94.

Red Wings - LA. Kings.
Maple Leafs - Canadiens.
Nämä pelit näin Naganon talvikisojen jälkeen. Samaisella reissulla näin myös Windsor Spitfires'ien ja jo unohtuneen joukkueen välisen juniorikiekko ottelun mutta sitähän ei lasketa lukuun vaikka tuolloin jäällä viiletti pelaajia joista jokunen muistini mukaan on jo varattu NHL'ään.

Kaikkein sykähdyttävin tunnelma mielestäni oli Joe Louis Arenalla, eikä tunnelma suinkaan huono ollut Maple Leaf Gardenissa tai Madison Square Gardenillakaan. No, Windsor Arenassa vallinnutta tunnelmaa junnuottelussa kuvaa oivallisesti yksi ainoa sana: KUUMA.

vlad#16.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Neljä matsia legenda-hallissa, eli Maple Leaf Gardenissa kaudella 1996-1997, ja viime kaudella näin yhden matsin ACC:ssä, sekä yhden NBA-matsin samassa laitoksessa.

Tästä oli muistaakseni jo ketju...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös