Oletko Mies vai Hiiri !

  • 4 296
  • 23
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Näinä tasa-arvon kulta aikoina oletko antanut kotonasi päätös ja hallintavallan kokonaan vaimollesi tai tyttöystävällesi !
Antaako kumpanisi ymmärtää että perheessänne vallitsee tasa-arvo, mutta tekee kuitenkin kaikki suuret päätökset itse! Ja valitseeko kumppanisi esimerkiksi ,sinusta välittämättä koska on suotavaa rakastella. Kuka perheessänne elämää johtaa, vai onko jo saavutettu loistava tasa-arvon aika! Onko valta menetetty kokonaan naisille?

PS. Hallitaanko meitä pimpillä ?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä jo ehdin ihmetellä että miksei Wayne ole tänään avannut yhtään uutta ketjua - noh, tulihan se sieltä.

Itse kysymykseen sanoisin, että olen ehdottomasti sekä että.
Katsos kun naiset kavahtavat hiiriä, nousevat sitten hiiren lattialla nähdessään tuolille varpaat kippuralla seisomaan, niin sieltä on hiirellä oikein mukavat näköalat alhaalta ylöspäin hameen alle.

Ja minä olen ehdottomasti tämän perheen Pää, vaimoni on korkeintaan jokin omituinen taho, joka sitä Päätä pyörittää. Niih.

Kahta en vaihda, vaimoa, alushousuja, autoa ennenkuin tuhkakuppi on täynnä ja sukkia. Miten niin tuossa on enemmän kuin kaksi?
 

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator
Katsos kun naiset kavahtavat hiiriä, nousevat sitten hiiren lattialla nähdessään tuolille varpaat kippuralla seisomaan, niin sieltä on hiirellä oikein mukavat näköalat alhaalta ylöspäin hameen alle.

Mitäs sitten teet, jos vaimos housuja käyttää? Niiden haarojako haltioissas tuijotat?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Niin.

Minä olen herra talossa. Esimerkiksi päiväkävelylle saan lähteä nykyään ilman lupaa. Myöskään saunanlämmitykseen en lupaa tarvitse. Taannoin, kun join vielä olutta oli sekin luvallista. Vastaavasti, kun iltaisin vaimoni lähtee yläkertaan yöpuulle, en yleensä kysele, "mihin olet menossa". Eli tasa-arvo toteutuu.

No kerran kävi kyllä niin, että vaimoni tuli kontaten luokseni. Jaa, että miksi. No hän sanoi, että "tule pois sängyn alta ja tappele, kuin mies" ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Loviisa
Mitäs sitten teet, jos vaimos housuja käyttää? Niiden haarojako haltioissas tuijotat?

Hetkinen, enhän minä vaimostani tuossa mitään puhunut.

Mutta jos nyt niihin Loviisan housuihin mennään, niin kyseessähän on korkeintaan lievä Mielikuvituksen Hidaste, eikä suinkaan mikään Este.

Terv. nimim. piukeat Stretch-farkut.
 

krobbe

Jäsen
Järki mukana pitää olla tässäkin kohtaa, akkaväki on pidettävä tyytyväisenä. Meidän perheessä on sovittu selkeä marssijärjestys näissä päätöksenteko asioissa.

Olemme hyvässä yhteisymmärryksessä sopineet, että vaimo päättää pienemmistä asioista, kun taas päätösvalta siirtyy minulle kun on kyseessä suuremmat asiat.

Ps. Tosin niin suuria asioita ei ole vielä vastaan tullut, että olisin päässyt jostain päättämään.
 

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator
Hetkinen, enhän minä vaimostani tuossa mitään puhunut.

Mutta jos nyt niihin Loviisan housuihin mennään, niin kyseessähän on korkeintaan lievä Mielikuvituksen Hidaste, eikä suinkaan mikään Este.

Terv. nimim. piukeat Stretch-farkut.

Niin no, jos nyt jostakin kumman syystä meikän housuista, tahi farkuista, puhutaan, voin sannoo ettei yhdetkään ole ehjät, vaan jok´ikisissä on haaroissa reiät, yli vilkkauden takia.
Rei´istä paljastuukin seuraavaksi sukkikset. No, joo tämmöistä tänään ylivilkkaassa heinikossa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lisäksi minua kiinnosti sellainen kysymys, jos vaimosi on saanut makuuhuoneessa päätösvallan, kuinka pitkälle hermosi kestäisivät, mikäli hän esimerkiksi kolistelisi kotiin kiinnitettävän irtoremmi- vehkeen kanssa, antautuisitko hänelle ?

Ps. Missä kulkee raja ?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Loviisa
jok´ikisissä on haaroissa reiät, yli vilkkauden takia.
Rei´istä paljastuukin seuraavaksi sukkikset. No, joo tämmöistä tänään ylivilkkaassa heinikossa.

Kiitos nyt sitten tästäkin mielikuvituksen kiihottamisesta.
"Haaroissa on reiät ylivilkkauden takia" - päiväni on pelastettu... tai ehkä minä olen muuten vaan tällainen pervo vanha mies.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
kiinnitettävän irtoremmi- vehkeen kanssa, ?

Mikä kumma tuo tuollainen on? Kerropa hieman tarkemmin, kuulostaa ainakin kovasti pipiltä, lyödäänkö sillä vai ei kai sua mihinkään ole sidottu kiinni?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti veinikretski
Lisäksi minua kiinnosti sellainen kysymys, jos vaimosi on saanut makuuhuoneessa päätösvallan, kuinka pitkälle hermosi kestäisivät, mikäli hän esimerkiksi kolistelisi kotiin kiinnitettävän irtoremmi- vehkeen kanssa, antautuisitko hänelle ?

Ps. Missä kulkee raja ?
Ihan vapaasti vaan kehiin remmien, hieromasauvojen ja käsirautojen kera. Ruoskan tosin voi jättää sängyn alle. Enkä myöskään suostu konttaamaan alasti kaulapannassa pitkin Stadin katuja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe
Mikä kumma tuo tuollainen on? Kerropa hieman tarkemmin, kuulostaa ainakin kovasti pipiltä, lyödäänkö sillä vai ei kai sua mihinkään ole sidottu kiinni?

Veikkaan, että veinikretski tarkoittaa naisten käyttämää "vyötä" johon on kiinnitetty dildo. Tällaista naiset tuppaavat toisinaan keskenään touhutessaan käyttää. Tosin tässä tapauksessa jos veinin vaimo sellaisen kotiin raahaisi ja aikoisi sitä sänkyhommissa veinin kanssa käyttää niin eipä ole montaakaan mahdollisuutta mihin aukkoon hän sen koettaisi survaista.

Ja, ei, minä en ole moista vehjettä muualla nähnyt kuin erotiikkamessuilla - minuun sellaista ei ole kokeiltu.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen todennäk. poika, ennemmin kuin mies. Näin sanovat usein. Varmaan se on tämä babyface joka minulta löytyy.

Olen itse vakaasti sitä mieltä, että parisuhteessa homman tulisi mennä aina mahdollisimman tasapäittäin. En voi sanoa että kukkoileva akka olisi mitenkään mieleeni, olen sen verran itsepäinen nulikka. Enkä kyllä usko että kestäisin mitään ylikilttiä hissukkaa, joka ei sanallakaan pistä vastaan ja myöntyy kaikkeen. Niin tyranni en ole, että nauttisin.

Vahva luonne, huumorintajua, venymiskyky (monessakin mielessä). Eiköhän siinä eväitä mukavaan parisuhteiluun.

Taitaa muuten olla kutsumanimeltään "strap" tuo tuollainen naistenlelu, mistä tuossa edellä mm. vlad puhuu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Ted Raikas
Taitaa muuten olla kutsumanimeltään "strap" tuo tuollainen naistenlelu, mistä tuossa edellä mm. vlad puhuu.

Molovaljaat.

Ja itse otsikon kysymykseen vastaisin, että häntäni on lyhyt ja etupuolella.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
On tässä tullut kyseltyä muiden mielipiteitä, sen verran valaisisin omia näkemyksiäni että olen aivan tossun alla,
siksi minun on pakko pönkittää jatkoajan palstalla itseäni, lisäksi vaimoni käyttää minua kyseisellä vehkeellä silloin tällöin hyväkseen, silloin minua itkettää kovasti!
Pelkään hänen kauppareissujaan,"mitä seuraavaksi"?

PS. Pitää lopettaa, vaimo tulee kaupasta!
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Arvelen olevani yksi niistä pojista, jotka luulevat päätösvallan olevan miehekkäästi lopulta itsellä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti pata13
Arvelen olevani yksi niistä pojista, jotka luulevat päätösvallan olevan miehekkäästi lopulta itsellä.
Voi olla muuten pirun totta tuo. Meinaan naisista ovelimmat ovat niitä, jotka antavat miesten uskoa sen että nämä salassa pitävät ohjakset käsissään perheessä ja "muka" antavat naisen vaan pomputella itseään, vaikka totuus ei ole niin. Ja totuushan on kuitenkin niin, että naiset pomputtelevat miehiä siitäkin huolimatta.

Itse en myönnä koskaan olleeni tus... tossun alla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jatkoajan tekohauskin kaveri tämä veiniretski ainakin on jos ei muuta. Toivottavasti kaikki raumalaiset ei ole samanlaisia.

Mitä tulee itse kysymykseen, niin minä teen suurimman osan päätöksissä meillä. Etenkin jos ne liittyy rahaan. Eipä sikäli kyllä tyttöystävä sais tehdä niitä päätöksiä myös rahasta, jos sitä toisi talouteen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti repe_joke
Jatkoajan tekohauskin kaveri tämä veiniretski ainakin on jos ei muuta. Toivottavasti kaikki raumalaiset ei ole samanlaisia.

Väinö on avannut ketjun Jatkoaika ja Mafia, ylläolevat kommentit sinne, niin niistä voidaan keskustella oikeassa topicissa.

En nyt ehdi enempää, kun täytyy mennä komentamaan muijaa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hiiri päivällä ja mies yöllä, tai päinvastoin....

Minä nimittäin jumaloin omaa piikkikikkiäni. Teen vaikka mitä hänen eteensä päivällä, mutta yöllä onkin sitten aika esiintyä. "Merkki" on se kun neidin korvantakana tuoksahtaa kallis hajuvesi - hän ei halua nukkua. Silloin pitää olla MIÄS, muuten saan kaivaa itse aamiaisen jääkaapista!

Muuten meillä kyllä vallitsee demokratia. Emme kiusaa kumpikaan toistamme, päinvastoin.
Loviisa kirjoitti

Rei´istä paljastuukin seuraavaksi sukkikset.
Vieläkö näitä potkuhousuja joku käyttää? Stay Up's on hiio hoo! Myös kureliivit on ookoo.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Predator
Kahta en vaihda, vaimoa, alushousuja, autoa ennenkuin tuhkakuppi on täynnä ja sukkia. Miten niin tuossa on enemmän kuin kaksi?

Niin, on olemassa kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Meillä tämä päätösvalta toimii siten, että vaimo tekee pienet päätökset ja minä isot. Hyvin on mennyt, yhtään isoa päätöstä ei ole vielä tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös