Oletko mennyt itseesi?

  • 1 363
  • 6
Tila
Viestiketju on suljettu.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin tuota, kun usein käsketään ihmisten mennä itseensä, niin ymmärrettävää toki on, että Hermafrodiiteiltä tällainen onnistunee, mutta esimerkiksi meillä miespuolisilla tuo itseensä meneminen tapahtuu kai tunkemalla esim. sormet kurkkuun tai vaihtoehtoisesti peukalon perseeseen. Vai? Ensimmäistä saattaa seurata ns. itsestään tuleminen, jos yökkäysefeksi on kyseisessä yksilössä voimakas, ja jälkimmäinen itseensä meneminen on taas julkisilla paikoilla arvelluttavaa ja muutenkin konservatiivisempien heteroiden mielestä homoilua.

Toisaalta naisilla on parempi valikoima itseensä menemisen kannalta, ja uskoakseni yksilahkeisten kohdalla eräänlainen itseensä meneminen on jopa yleistä ja tyydyttävää käytöstä? Itse ainakin koen asian kiinnostavaksi ja todennäköisesti tulen illalla kehoittaneeksi jotain kimulia menemään itseensä tiukan valvontani alla, ja sen jälkeen päällä sekä välissä.

Oletko mennyt lähiaikoina itseesi?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu!

Piti tehdä äänestys, mutta onnistuin tumpeloimaan prkl! Noh, avaudutaan sitten verbaalisesti.

Anteeksi.

Kiitos.
 

Tobias

Jäsen
Borgie kirjoitti:
Piti tehdä äänestys, mutta onnistuin tumpeloimaan prkl! Noh, avaudutaan sitten verbaalisesti.

Anteeksi.

Kiitos.

Avausviestisi luettuani totean, että onneksi et onnistunut äänestyksen tekemisessä. Harmi että osasit kuitenkin kirjoittaa tuon ah niin hauskan avausviestin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Borgie kirjoitti:
Niin tuota, kun usein käsketään ihmisten mennä itseensä, niin ymmärrettävää toki on, että Hermafrodiiteiltä tällainen onnistunee, mutta esimerkiksi meillä miespuolisilla tuo itseensä meneminen tapahtuu kai tunkemalla esim. sormet kurkkuun tai vaihtoehtoisesti peukalon perseeseen. Vai? Ensimmäistä saattaa seurata ns. itsestään tuleminen, jos yökkäysefeksi on kyseisessä yksilössä voimakas, ja jälkimmäinen itseensä meneminen on taas julkisilla paikoilla arvelluttavaa ja muutenkin konservatiivisempien heteroiden mielestä homoilua.

Toisaalta naisilla on parempi valikoima itseensä menemisen kannalta, ja uskoakseni yksilahkeisten kohdalla eräänlainen itseensä meneminen on jopa yleistä ja tyydyttävää käytöstä? Itse ainakin koen asian kiinnostavaksi ja todennäköisesti tulen illalla kehoittaneeksi jotain kimulia menemään itseensä tiukan valvontani alla, ja sen jälkeen päällä sekä välissä.

Oletko mennyt lähiaikoina itseesi?

Voih...onko teillä Lukkofaneilla jo näin epätoivoista?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen koko ajan itseäni täynnä. En tosin ihan niin paljon kuin Golden AWe, mutta silti.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ted Raikas kirjoitti:
Minä olen koko ajan itseäni täynnä. En tosin ihan niin paljon kuin Golden AWe, mutta silti.
Eli sinusta kolmannessa persoonassa puhuttaessa voidaan sinun todeta olevan täynnä sitä itseään.

Ajattelin tässä vain, että vielä pahempaa kuin itseensä meneminen, saattaisi olla äitiinsä tai peräti isäänsä tuleminen. Tarkemmin ajatellen sehän oli mutsini joka sanoo aina, että oot kyllä isääs tullu. Voi vittu. Enpä taida kyllä viitsiäkään tätä juttua enempää miettiä. Seuraava ketju kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös