Oletko maistanut Sannan fetapiirakkaa?

  • 4 987
  • 36

Oletko maistanut Sannan fetapiirakkaa?

  • Olen maistanut

    Ääniä: 2 2,4%
  • En ole maistanut, mutta kiinnostaa ottaa testit

    Ääniä: 26 31,3%
  • Ei kiinnosta fetapiirakka

    Ääniä: 27 32,5%
  • Fetapiirakka kiinnostaa, mutta poliittiset näkemykset estävät Sannan piirakan syönnin

    Ääniä: 28 33,7%

  • Äänestäjiä
    83
  • Poll closed .

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä pääsee maistamaan Sannan piirakkaa? Ihan maistamattakin uskallan väittää, että hyvältä maistuisi Sannan piirakka.
 
En ole vielä päässyt kokeilemaan mutta reseptin hankalin osuus lienee munamaito. Minulla sitä valmistuu usein yli resepteissä vaaditun määrän. Voi olla, että vatkaan liikaa.

Jos on siis vinkkejä niin otan niitä mielellään vastaan.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Fetapiirakkaa tekisi mieli, mutta kinkkua kaipaisi minusta. Eli tuota kyseistä piirakkaa tuskin tulisi syötyä.
Kyllähän kinkku tuohonkin voisi sopia mutta on hyvä välillä keventää ruokavaliota? Syödä ilman lihaa..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole maistanut, koska feta ei maistu. Muutenkin tuollaiset julkkisten ruokaideat skippaan täydellisesti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole kyllä vielä maistanut. Mutta sen verran tästä on kirjoitettu ja puhuttu että kylläpä sitä Sannan piirakkaa tekisi mieli maistaa. Lisäksi kun siihen tulee fetaa. Tykkään fetasta.

Leivoin tuossa tammikuussa vielä ainakin kotonani feta-pinaattipiirakkaa ja se oli ainakin erittäin hyvää. Miksei siis tämäkin fetapiiras toimisi? Keittiöalan ihmisenä varsinkin olen ainakin kiinnostunut maistamaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Fetapiirakasta tulee parempaa kun fetan määrää jättää vähän vähemmäksi. Tuo 150 grammaa on siinä kipurajalla.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Fetapiirakasta tulee parempaa kun fetan määrää jättää vähän vähemmäksi. Tuo 150 grammaa on siinä kipurajalla.
Eikä tällä just kompensoida sitä lihan puuttumista? Reilusti vaan juustoa että ei oo liian terveellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös