Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 158
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo, tää nyt on tämmönen viikko. No ens viikol ei sit mitään otetakaan (ja lehmät lentää..)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
arvelivat mua pitkämäen valmentjaksi tuola baarisa noh, sanoin että pitsätläää lun piikkiin.
 

Kyle

Jäsen
Kerrankin pääsee puhtaalla omatunnolla fiilistelemään tähän ketjuun, että OLEN. Yleensä kun ryyppyreissulta palaan on kello jo aamuyössä, eikä kunto ole niin hyvä että koneen saisi päälle ilman väkivaltaa. Kiitos tämän illan tylsääkin tylsemmille kavereille, joitten ansiosta ei ollut pelkoa että olisi mennyt överiksi=rahat loppu.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja aina muutenkin!

Yleensä aina jonkin asteisessa humalatilassa tulee nettiin naputeltua kaikenlaisia ajatuksia. Aina en tosin humalassa ole, mutta aika usein kuitenkin. Itselleni herää ajatus, että milloin sitten olen selvinpäin? Noh, ei kai kannata takertua detaljeihin.

vastaus:
olen, usein.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Niijo hästii! Nyt teemme kukkerballin! Kaik yhdes koos!

Evilän saatananmoisen suorituksen takia oli pakko vähentää varaston alkkomaholituotteita. Valkkaria vetäny (toistaseksi) ja Nightwish soi taustalla.

Ranskalainen Nobel-kirjailija Albert Camus (1913-60): ”On vain yksi todella vakava filosofinen ongelma; itsemurha."

Sikäli hassua jotta lähtökohtasesti kaikki lähtee ittestä ja sisimmästä. Älä siirrä vastuuta jumalille, niihin ei voi luottaa 100%!

Pääasia jotta kunnoittaa sekä läheisiä että läsnäolijoita sekä nauraa kuolemaa päin naamaa!
 

mge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaa kännissäkö?

No niin no nii! Pikkuhiprakka päällänsä, kossua tuoremehulla ja jäillä. Vastaus ketjun kysymykseen; Kyllä.

Tuli ostettu atalo kaupungin laidalta, tai ehkä noin niinq taksimatkan ulottumattomissa ni se on menny tämmöseks iltatipotteluksi yssinääm. Ko penskat ja emäntä jo nuqq...

Huomasimpa muijenki känniläsiten kirjotusvirheita ketjussa ni en oo ollenkaa pahoillaan

British Steel!!!!
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paska juttu!?
Etenevä humalatila yrittää aiheuttaa minulle moraalista krapulaa aiheuttavia avautumiskohtauksia.
Eli nyt pakko kirjautua ulos ja lähtee hankkimaan uusia moraalisia...
 
Tästä tää taas lähtee, buahahahahahahahhaahhahaha



ha


ha

ha

..ja aamulla krapula...


Mutta paskaako sitä miettimään, nupit kaakkoon, perseet olalle ja pakka sekaisin!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällä hetkellä olen. Kaljaa + Jägermeisteria olen juonut. Maistuisi varmaan sullekin.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen täysin selvinpäin!
No ehkä vähän alkoholin vaikutuksen alaisena saatan olla!!
Mutta se että olen vetänyt viunaa 16 tuntia yhtäsoittoa ei kuulu tähän asiaan mitenkään!!!
Ja se että lensin ulos kolmesta eri kapakasta on vain kateellisten panettelua!!!!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Juuh, ainakin nyt. Tallinnasta kotiutuneena ja unta kaipaavana taidan ottaa vielä ainakin yhden siiderin ennenkuin painun pehkuihin...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllä.Vieläkin aika vahvassa humalassa.Internetistä löydetty promillemittari näytti vaivaiset 1,5 promillea tässä vaiheessa.No,kumma juttu ,kun tuli sellaiset 22 annosta alkomahoolia vedettyä...
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annos?

#77 kirjoitti:
Kyllä.Vieläkin aika vahvassa humalassa.Internetistä löydetty promillemittari näytti vaivaiset 1,5 promillea tässä vaiheessa.No,kumma juttu ,kun tuli sellaiset 22 annosta alkomahoolia vedettyä...

Eilen tuli vedettyä iso annos ja tänään ajattelin sellaisen about puolikkaan huitaista. Paljonkos se annos on oikeasti? Ikinä se ei tunnu tarpeeksi olevan.

-duud-
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rontti kirjoitti:
Onko laskuhumala sellainen, missä viinaa kaadetaan maksamattomien laskujen päälle?

Niin, eikös nousu- ja laskuhumala ole ylevimmällään talvisessa hiihtokeskuksessa?

Täältä tähän
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Muutama olut saunan jälkeen EI miestä turmioon vie.
En tosin saunaan vielä ole kerennyt,mutta eiköhän senkin aika vielä tule.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kyllä ne saksalaisen valmistajan tuotteet tässä pikkuhiljaa alkavat autotalista tyhjenemään, koskahan mahtavat hakea vehkeensä pois ?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pieni nousu päällä, Mokoman tuotannon olen kuunnellut läpi, on se vaan saatanan kova tuo Lappeenrannan Slayer..

Jos kohta kömpisi kaverille jauhamaan paskaa ja juomaan kaljaa/lonkeroa

Luonteri Surfia lainatakseni

Jotenkin on niin mahdottoman vahva olo/ turha töniä mä olen peruskallio..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kun olisinkin.Mikään ei nouse päähän tänään.Joku 8 kaljaa juonut ja on selvempi olo kuin ennen näitä oluita.Ehkä sitten kun on vetässyt kunnolla lisää dokaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös