Oletko hankkinut kesäheilan?

  • 785
  • 16

Oletko hankkinut/hankkimassa kesäheilaa

  • Kyllä

    Ääniä: 5 5,2%
  • En

    Ääniä: 27 28,1%
  • Minulla on vakituinen enkä tarvitse.

    Ääniä: 36 37,5%
  • Kiikarissa on toivottakaa onnea metsästykseen

    Ääniä: 28 29,2%

  • Äänestäjiä
    96

Tuamas

Jäsen
Hankittuna on yksi ja katottuna ehkäpä vaihto toiseen.
Eli tuosta puuttuu yksi vaihtoehto, elikkä "Kyllä, useampiakin"


Ensimmäinen kesä neljään vuoteen siten, ettei ole vakituista kumppania, ihan mukavaa vaihtelua loppujenlopuksi. Tietysti, jos ei minkään näköstä flaksia olisi käynyt, niin voisi mielipide olla toinen tai oikeammin, mielipide olisi toinen.
 

Aksu

Jäsen
Mukana pyörii edelleenkin vappuheila, jonka tuona siunattuna ryyppyjuhlana tapasin eli pitkäksi meni sekin tarina. Kesäheilaa ei siis ole ja toivottavasti ei tarvitse hankkia...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
En vielä, mutta eiköhän hän pian ilmesty! Viimeistään loman aikana!
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, on kesäheila, löytyi juhannuksena ja on siitä saakka ollut kuviossa mukana. Kaiken lisäksi voi puhua todellakin heilasta, koska en vielä oikein katso seurustelevani, enemmänkin tapailevani tätä tyttöä. Saa sitten nähdä, mitä tapahtuu kun syksy koittaa. Tänään oltiin uimassa yhdessä ja se oli ainakin ihan kivaa...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei ole, huomenna...eiku siis tänään pitäis käydä pyytämässä yhtä Tammelantorin mansikanmyyjää vaikka...ööö..kahville.
Ans kattoo ny.
Mulla on eka kesä 6 vuoteen ettei ole ketään naispuoleista kuvioissa.

Muistakaa sitten tärkein pointti.


Älä ota kesäkissaa tarpeettoman rajusti
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Kylläpäs nuo mansikanmyyjät ovat kysyttyä treffi seuraa :)itsellänikin on kiikarissa yks semmonen pitäsköhän itsekkin mennä ensivuonna myymään mansikoita kaupalle :)
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Askarruttaapas tämä aihe kovasti Belenosta, kun kahdelle eri forumille avaa sen ja vielä kahdella eri nimimerkilläkin.

Pyöriihän niitä kesäheiloja ympärillä, kunhan onnistuisi säilyttämään jonkun vielä syksyllekin.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vakituinenhan minulla, mutta kutsuako häntä sitten vappuheilaksi vai...ei, ihan ystävä pidemmän ajan takaa jo, mutta nykyään siis vakkari tyttis. Tykkari vattis... :)
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Aksu
Mukana pyörii edelleenkin vappuheila, jonka tuona siunattuna ryyppyjuhlana tapasin eli pitkäksi meni sekin tarina. Kesäheilaa ei siis ole ja toivottavasti ei tarvitse hankkia...

Jätkällä on siis edelleen ryyppy päällä vapusta!:D Kannattasko hellittää pariksi päiväksi!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Tommy
Minulla myös vappuheila kolmen vuoden takaa.

Pistän paremmaksi (vaiko pahemmaksi) ... mulla on vappuheila yhdeksän vuoden takaa ...
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti laiska laita


Jätkällä on siis edelleen ryyppy päällä vapusta!:D Kannattasko hellittää pariksi päiväksi!

Olen hellittänyt jo. Eihän työssä käyvällä ihmisellä ole aikaa juoda kuin viikonloput ja arki-illat eikä siinä ehdi kunnolla edes päästä vauhtiin. Tosin nytkin istun työpaikalla Koff-tölkki kädessä ja kirjoittelelen tätä sekavaa raapustusta, mutta kaikki johtuu vain siitä, että muu toimistoväki on lomalla. Ja minä en... mutta kuten huomaat, en anna sen haitata.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
On tai en ole varma onko enää,mutta oli kuitenkin kesäheila,hankein sen jo hyvissä ajoin ennen juhannusta..No se taitaa olla jo mennyttäkin joten täytyy varmaan ruveta katselemaan uutta..
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä ketju, kuin luotu mulle! Kiitos!


Kyllä olen, harmi vaan että en ehkä nää häntä enää koskaan... *nyyh*

Juttu meni niin että olin lomalla vanhempieni kanssa hotelli Keurusselällä (tulin puolituntia sitten) ja tapasin tennistunnilla(!) Hyvän näköisen nuoren naisen. No tutustuimme siinä sitten vähän ja hän keksi hyvän idean, pelaamme biljadia ja häviäjä joutuu tekemään voittajalle mitä vain voittaja tahtoo. No minä tietenkin voitin, no enhän minä nyt mitä vaan kehdannut sanoa joten päätin että hän saa päättää, no ei siitä päätöksestä tullut mitään

*yö*

Seuraavana päivänä löysimme sohvan ja istuin siihen ja hän meni makaamaan pää syliini, siinä sitten tutustuimme toisiimme ja sellaista. Illalla myöhemmin olimme jo kuumina ja rupesimme suutelemaan ym. (juu nov?) ja fritsut kaulaan(3), oli siinä vanhemmille selitettävää. No seuraavan iltana (viimeinen) jatkoimme siitä mihin jäimme, ja ensimmäinen kielarini näki päivänvalon... Ja kävimme jopa vaatteitten alla... No hän asuu vantaalla ja minä täällä Forssan vieressä Tammelassa, emme ehkä nää enää ikinä...




Sääliä?



En muuten tarkistanut viestiä, voi olla kirjotus virhiutä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei oo ei, eikä taida tullakkaan..Miika-90, älä sitä sure, aina niit menee ja aina niitä tulee..,jos on tullakseen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös