Oletko ahne?

  • 786
  • 8

tsei_tsei

Jäsen
Huomasinpa suomi24.fi:ssä ahneustestinkin. En tiedä onko täällä ollut jo otsikkoa, mutta pistetään uusi. Itse tein testin ja sain seuraavan tuloksen:

"Raha ei ole sinulle yhdentekevä asia, mutta ei elämän päätarkoituskaan. Et paljoa vaivaa omaatuntoasi maailmantuskalla, vaikka et olekaan täysin välinpitämätön muiden kärsimysten suhteen. Annat joskus rahaa hyväntekeväisyyskeräyksiin, mutta periaatteessa olet sitä mieltä, että hallitusten tulee auttaa kansalaisiaan. Omaisuuden kerääminen ei ole ainoa tavoitteesi. Toivoisit kuitenkin että rahaa olisi sen verran, ettei sen puutetta tarvitsisi murehtia."

Osuipahan vaan aika hyvin analyysi kohdalleen.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin sama tulos minullekin.
En tosin ole 100% samaa mieltä.
 

Juze

Jäsen
Eipä sieltä taida muita vastauksia tullakaan, kun mullekin tuli täsmälleen samat sanat :)
 

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No minullekin tuli sama vastaus...

Tein tuon testin huvikseni myös niin, että vastasin kaikkiin kysymyksiin päinvastaisen vastauksen, ja tulihan sieltä eri vastauskin.

"Myönnä pois: sinä olet tehnyt rahasta elämäsi tarkoituksen. Joko sinulla on jo sitä tai ei, sinä et lepää ennen kuin omaisuutesi välkkyy maan rikkaimpien verokalenterissa. Et juuri tuhlaa ajatuksiasi maailman vääryyksille, elleivät ne sitten koske mätkyjäsi. Sinusta jokainen on oman onnensa seppä, ja köyhät syyttäköön vain itseään ja laiskuuttaan jos eivät voittajien joukossa pärjää."


Eipä taida olla kuitenkaan montaa vaihtoehtoa noissa vastauksissa.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Minäkin sain saman vastauksen. Ilmeisesti on kolme vaihtoehtoa, joko on ahne, on jonkinverran ahne tai ei ole ollenkaan ahne ja kaikki ovat tähän mennessä olleet jonkinverran ahneita.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
sama levy...

itseasiassa todella hölmö testi.
 

tsei_tsei

Jäsen
No mä en tunnusta olevani edes jonkinverran ahne. Se, että haluaa rahaa sen verran, että tulee toimeen ei ole ahneutta. Mä kyllä luulin, että noi lauseet voi muuttua ihan sekaisin, että ei ole vai kolmea vaihtoehtoa. Ehkä olemme vaan liian samanlaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös