Olen äänestänyt asukasta/asukkaita bb-äänestyksessä

  • 471
  • 4

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Uusi kausi bb-talossa on jo jonkin aikaa ollut käynnissä ja huomenna häädetään taas joku asukas ulos talosta. Ja tuolla vapaan puolen bb-ketjussa on jo ollut kovaa spekulaatiota siitä, että onko äänestystulokset manipuloituja ja kannattaako äänestää. Ja usein kuulee myös sanottavan, että täytyy olla joko urpo tai juntti, jos laittaa rahojaan moiseen äänestykseen tai ylipäätänsä katsoo kyseistä ohjelmaa. Siksi ajattelinkin perustaa ketjun niille, jotka ovat äänestäneet jotain asukasta kyseisessä ohjelmassa. En enää suostu kävelemään pitkin sivukatuja tai käymään kaupassa 5min ennen sen sulkeutumista vain sen takia, että olen osallistunut bb-talon äänestykseen. On aika astua eturiiviin ja olla ylpeä siitä, että on äänestänyt bb-äänestyksessä. Minä huudan ja vapautan sieluni olemattomista kahleista toteamalla, että itse olen äänestänyt Kadia. Tuota nättiä virolaista, joka sijoittui toiseksi Sauli Koskisen voittaessa vuonna 2007. Silloin asukkaat asuivat kivenlahdessa. Kadi Kaljula oli talossa huumorintajuinen, aito, lämmin ja aivan ihana. Mutta pidemmittä puheitta julistan ketjun avatuksi ja olkoon sana vapaa. Trollit pysyköön koloissaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kerran äänestin kaveriani kun pääsi finaaliin saakka. Eipä tuo nyt haittaa, vaikka tulinkin tukeneeksi tuota paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En oo ikinä äänestänyt BB:ssä ketään ja tuskin tulen äänestämäänkään. Euroviisuissa ja Idolsissa sitten taas kyllä olen äänestänyt. Euroviisuissa äänestin muistaakseni Georgiaa ja Idolsissa taas äänestin aikanaan Anna Abreuta eikä muuten kaduta pätkääkään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen katsonut BB:tä kaikkien näiden vuosien aikana yhteensä noin 15 sekuntia. Vastaukseni ketjun kysymykseen on siis: en.

E: Menikin ryminällä (kuin Tikka Kärppien maalille) ohi aiheen koko viesti, kun otsikossa ei ollut kysymystä, vaan toteamus, mutta eipä siinä.

E2: Esittäisin jokaiselle tässä ketjussa JAA-äänen antavalle vastakysymyksen: äänestittekö esim. viime eduskuntavaaleissa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen katsonut BB:tä kaikkien näiden vuosien aikana yhteensä noin 15 sekuntia. Vastaukseni ketjun kysymykseen on siis: en.

E: Menikin ryminällä (kuin Tikka Kärppien maalille) ohi aiheen koko viesti, kun otsikossa ei ollut kysymystä, vaan toteamus, mutta eipä siinä.

Kaikki lasketaan ja etenkin tässä thredissa. Mutta kyllä tossa ajassa (15s) olisit toki jo ehtinyt äänestääkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös