Nyt vituttaa!

  • 3 007 226
  • 11 368

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Mitä sieniä jengi on syönyt? Kisujen kanssa skulattu samassa hallissa olosuhteiden pakosta joskus, mutta vain siitä syystä.

Paikalliskilpailijaa kommentoimatta siellä samassa hallissa Jokerit on kunnian vuotensa pelanneet ja hieman kunnioitusta voisi tuolle aikakaudelle antaa..varsinkin kun nykytilanne on mitä on.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Paikalliskilpailijaa kommentoimatta siellä samassa hallissa Jokerit on kunnian vuotensa pelanneet ja hieman kunnioitusta voisi tuolle aikakaudelle antaa..varsinkin kun nykytilanne on mitä on.
Nordiksen historialle toki, sijoittuuhan tuohon lyhyt dynastian aikakin, mutta mitä historiaa meillä tuon mahdollisen ostoskeskuksen kanssa olisi? Aivan, ei mitään. Sekin tätä menoa jyrän alla, että jos tuo aikakausi kiinnostaa edes vähän alusta niin kannattaa pitää meteliä Nordiksen suojelun puolesta.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Historialle toki, sijoittuuhan tuohon lyhyt dynastian aikakin, mutta mitä historiaa meillä tuon mahdollisen ostoskeskuksen kanssa olisi? Aivan, ei mitään. Sekin tätä menoa jyrän alla, että jos tuo aikakausi kiinnostaa edes vähän alusta niin kannattaa pitää meteliä Nordiksen suojelun puolesta.

Jees, tämä Garden ei vaikuta projektilta mikä toteutuisi ihan lähivuosina. En silti ihan täysin poissulkisi yhteistä hallia Jullien kanssa - tämmöinen nostalginen hölmö kun olen. Areenaa vastaan minulla ei sinänsä mitään ole, mutta tällä hetkellä omistajakuviot ym. ovat sen verran sekavia ja tulevaisuus epäselvä, että ajatus karkailee.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sekin tätä menoa jyrän alla, että jos tuo aikakausi kiinnostaa edes vähän alusta niin kannattaa pitää meteliä Nordiksen suojelun puolesta.
Nordiksella ei voi tehdä piakkoin enää yhtään mitään, sillä se vaatii todella suuren remontin. Se on eri asia puretaanko koko pytinki, vai tehdäänkö tuo remontti, mutta jääkiekkohallia siitä tuskin enää tulee.

Nordis on mulle rakkaimpia julkisia sisätiloja koko maailmassa, mutta toisaalta onhan senkin taru joskus alkanut. Ja sehän muuten alkoi oikeastaan varsin samalla hetkellä kuin Jokereiden, ja sen alta purettiin toinen urheilupyhättö. Periaatteessa Gardeniin siirtyminen voisi hyvin olla Jokereille uusi alku Areena- ja KHL-vaiheiden sukellusten ja pyllähtelyiden jälkeen.

Oikeasti, miksi ei?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Oikeasti, miksi ei?
Luulen, että myöskään mirrit eivät halua meitä mukaan projektiin. Kerran taisi olla yritystä ja jonkin sortin sopimuskin Areenalle muutosta yhdessä, mutta naapuri osoittautui epäluotettavaksi kumppaniksi. Muun muassa siksi ei.

Jos Jokerit KHL:stä poistuisi, niin alasarjoista olisi ponnistettava. Silloin pitäisi alkaa jo sovittelemaan kahden eri sarjatason otteluohjelmia yhteen joten ihan käytännön esteitäkin saattaisi ilmetä. Areenakin luultavasti olisi ennen pitkään punaisen teipein varustettu ja -50% alennuksessa.

Samaan Liigaan ja kaupunkiin me nippanappa sovitaan, mutta ei enää yhteiseen halliin. Ikinä. Tämän oikeammassa ketjussa näin vastenmielistä keskustelua ei voisi edes käydä. Hyvää pelisilmää pojat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kerran taisi olla yritystä ja jonkin sortin sopimuskin Areenalle muutosta yhdessä, mutta naapuri osoittautui epäluotettavaksi kumppaniksi. Muun muassa siksi ei.
Hjallishan taisi "hinnoitella" HIFK:n ulos tuosta hankkeesta...
Jos Jokerit KHL:stä poistuisi, niin alasarjoista olisi ponnistettava. Silloin pitäisi alkaa jo sovittelemaan kahden eri sarjatason otteluohjelmia yhteen joten ihan käytännön esteitäkin saattaisi ilmetä.
Miksi? Kyllähän tuo Liigan meininki näyttää siltä, että Jokerit sinne todennäköisesti otettaisiin avosylin ilman mitään nousukarsintoja. Ja toisaalta, miksi kahden eri sarjoissa pelaavien joukkueiden otteluohjelmien yhteensovittaminen olisi niin hankalaa?

Samaan Liigaan ja kaupunkiin me nippanappa sovitaan, mutta ei enää yhteiseen halliin. Ikinä.
Mä oikeastaan haluaisin mieluummin samaan halliin kuin yksin omaan. Se naljailu ja vittuilu on paljon laadukkaampaa ja "lämpimämpää" siten. Paljon vähemmän sellaista hampaat irvessä vittuilua puolin ja toisin kateellisessa ilmapiirissä sun muuta halveksimista.

En mä ainakaan HIFK:ta halua jotenkin vihaamalla vihata tai olla sen enempää kusipää niiden kannattajia kohtaan kuin saada kusipäistä kohtelua niiltä itselleni. Mieluummin kuvainnollistaisin sen niin, että kun veli voittaa veljen jossain skabassa niin se nappaa sen pään kainaloon ja antaa vähän nyrkkipyykkiä hiusrajaan...
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen, että myöskään mirrit eivät halua meitä mukaan projektiin. Kerran taisi olla yritystä ja jonkin sortin sopimuskin Areenalle muutosta yhdessä, mutta naapuri osoittautui epäluotettavaksi kumppaniksi. Muun muassa siksi ei.

Mikäs se tossa onkaan totuus. Aidan tällä puolen sanotaan sen epäluotettavan tahon olevan jossakin ihan muualla. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että mielummin omat mökit, kaikki tuntuu muuttuvan paskaksi missä Harry on mukana.


En mä ainakaan HIFK:ta halua jotenkin vihaamalla vihata tai olla sen enempää kusipää niiden kannattajia kohtaan kuin saada kusipäistä kohtelua niiltä itselleni. Mieluummin kuvainnollistaisin sen niin, että kun veli voittaa veljen jossain skabassa niin se nappaa sen pään kainaloon ja antaa vähän nyrkkipyykkiä hiusrajaan...

Sulla on hyvä asenne tähän hommaan, eikä sellaista pikkuveli-kompleksia, mikä monella tuntuu olevan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hjallishan taisi "hinnoitella" HIFK:n ulos tuosta hankkeesta.
Niin sitä naapurissa väitetään. Ilmeisesti olisi pitänyt sitten samalla rahalla pelata vaikka omaa rahaa hallin takana ei olisi lainkaan. Eikä sekään selitä sitä, että vetäydytään sovitusta sen vuoksi ettei voinut tehdä asemaa itselleen edullisemmaksi jälkikäteen.
Miksi? Kyllähän tuo Liigan meininki näyttää siltä, että Jokerit sinne todennäköisesti otettaisiin avosylin ilman mitään nousukarsintoja. Ja toisaalta, miksi kahden eri sarjoissa pelaavien joukkueiden otteluohjelmien yhteensovittaminen olisi niin hankalaa?
Liiga tarvitsee Jokereita ja Jokerienkin tarvitsee jossain pelata, mutta millään kassakaappikaupoilla ja voitelurahoilla en halua suhmuriliigaan palata. Sen verran paskan makua jäänyt kyseisestä saunaklubista. Ehdottomasti alempien sarjatasojen kautta takaisin.
En mä ainakaan HIFK:ta halua jotenkin vihaamalla vihata tai olla sen enempää kusipää niiden kannattajia kohtaan kuin saada kusipäistä kohtelua niiltä itselleni.
Sitähän se tunne kuitenkin enimmäkseen on. Vihaa sellaisella mukavalla twistillä joka sekin sitten katosi aikojen saatossa ja jäljellä oli lähinnä inhoa ja puistatusta. Siitä huolimatta toki mirrit on se mieluisin joukkue voittaa ja hyvässä hengessä pystyn naapurin fanien (ystävien) kanssa aikaa viettämään.

Sitten jäljellä on TPS jonka kanssa Jokerit jakavat kiekkohistorian upeimman vuosikymmenen. Meidän välillä on molemmin puolista arvostusta. Sitten jäljelle jäi nämä "ynnä muut" joiden kanssa kinastelu oli lähinnä vittuilun kuuntelua jos tuli käkättimeen, mutta voitto ei tuntunut mitenkään erikoiselta. Pisteitä muiden lomassa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ei jumalauta ikipäivänä enää samaan halliin naapurin rantaruotsalaisten kanssa. Tunne on varmasti molemmin puolinen. Kun Jokerit jossain vaiheessa palaa Liigaan niin tuskin siihen tarvitsee mitään kierrosta tehdä mestiksen kautta kun katsoo minkäläisiä kabinetti päätöksiä on tullut viime vuosina. Toki katkerat liigapomot voivat asiasta olla toista mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kun Jokerit jossain vaiheessa palaa Liigaan niin tuskin siihen tarvitsee mitään kierrosta tehdä mestiksen kautta kun katsoo minkäläisiä kabinetti päätöksiä on tullut viime vuosina. Toki katkerat liigapomot voivat asiasta olla toista mieltä.
Henkilökohtaisesti tämä on kunniakysymys ja kabinetti oli se mikä Liigassa vitutti. Muistelkaa vähän taaksepäin kun meidän hiekkalaatikossa myrskytuulet puhalsi ja fanit halusivat oikeasti pois Liigasta. Sitten kaikkien yllätykseksi ja monien pettymykseksi nämä haaveet kävivät toteen.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulla on hyvä asenne tähän hommaan, eikä sellaista pikkuveli-kompleksia, mikä monella tuntuu olevan.

Heh, tälle repesin parin ruskean Jaffan jälkeen!

En tiedä mitä ikäluokkaa olet mutta ainakin omien poikieni (8 - 12 v) maailmankuvassa ja samoin heidän kavereidensa Jokerit/KHL edustaa sitä 1.lk ja se Hesan vanhassa Hallissa pelaava punainen joukkue sitten on koottu pelaajista jotka Jokereihin eivät mahdu.

Joskus 80 luvulla oltiin jaloissa. Sitä ei käy kiistäminen. Sitten tuli Jokerit buumi, Selänteet ym ja taitaa hypetys pyörineen paria naapurin suonenvetoa lukuunotetummatta Suomen suurimman ja kauneimman ympärillä.

Ja mitä tähän aiheeseen eli hallijuttuun tulee niin kyllä itse tunnen useamman jullin joille tämä Areena projekti otti sen verran koville että eivät ole koskaan Arenalle suostuneet tulemaan. Se siitä kompleksista ;-)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Henkilökohtaisesti tämä on kunniakysymys ja kabinetti oli se mikä Liigassa vitutti. Muistelkaa vähän taaksepäin kun meidän hiekkalaatikossa myrskytuulet puhalsi ja fanit halusivat oikeasti pois Liigasta. Sitten kaikkien yllätykseksi ja monien pettymykseksi nämä haaveet kävivät toteen.

Juuri näin. Ensin itkettiin liigassa kaikkea mahdollista ja sitten kun avautui portti maailman 2. kovimpaan liigaan niin ruvettiin virittelemään ties mitä salaliitto teorioita.

Ei tästä fanittamisesta draamaa puutu. Suomen suurin ja kaunein. Luonnollisesti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Muistelkaa vähän taaksepäin kun meidän hiekkalaatikossa myrskytuulet puhalsi ja fanit halusivat oikeasti pois Liigasta.
Mä puolestani muistelen sen niin, että kaikki halusivat Vuorisen ja Penttilän pois Liigasta ja tilalle parempaa johtamista. Näin ainakin itse ajattelin. Olihan täällä niitäkin jotka jotain KHL-toiveita virittelivät, mutta lopulta aika hemmetin vähän. Sitten kun KHL-ilmoitus tuli, niin kaikenmaailman tubekasikakkoset rupesivat visertämään sitä "en olis halunnukkaa siis ikin jäädä, hyvästi paska liiga" -sävelmäänsä. Se oli suurinpiirtein yhtä aitoa kuin huoran hymy.

edit.
Hesan vanhassa Hallissa pelaava punainen joukkue sitten on koottu pelaajista jotka Jokereihin eivät mahdu.
Siis olet oikeasti sitä mieltä, että tämän kauden Jokereihin ei mahtuisi esim. Aaltonen, Rask, Elkins, Taimi tai Eronen? Ja tarkennettakoon vielä, että esimerkiksi Keräsen, O'Neillin, Hishonin tai Lajusen tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Huomenna olisi peli ja toivon että hävitään suurinumeroisesti, sekös vasta vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huomenna olisi peli ja toivon että hävitään suurinumeroisesti, sekös vasta vituttaa.
Minkä vitun takia sinulla on suosikkijoukkueena Jokerit jos toivot tappiota? Vituttaa tuollainen toiminta.
Se oli suurinpiirtein yhtä aitoa kuin huoran hymy.
Minä ja lukuisat muut suhtautuivat KHL siirtoon jännityksen sekaisin tunnelmin. Oli niitä känkkäränkkiäkin. Pahimmat känkkäränkäthän on palstalle tullut vasta siirron jälkeen.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, tälle repesin parin ruskean Jaffan jälkeen!

En tiedä mitä ikäluokkaa olet mutta ainakin omien poikieni (8 - 12 v) maailmankuvassa ja samoin heidän kavereidensa Jokerit/KHL edustaa sitä 1.lk ja se Hesan vanhassa Hallissa pelaava punainen joukkue sitten on koottu pelaajista jotka Jokereihin eivät mahdu.

Joskus 80 luvulla oltiin jaloissa. Sitä ei käy kiistäminen. Sitten tuli Jokerit buumi, Selänteet ym ja taitaa hypetys pyörineen paria naapurin suonenvetoa lukuunotetummatta Suomen suurimman ja kauneimman ympärillä.

Ja mitä tähän aiheeseen eli hallijuttuun tulee niin kyllä itse tunnen useamman jullin joille tämä Areena projekti otti sen verran koville että eivät ole koskaan Arenalle suostuneet tulemaan. Se siitä kompleksista ;-)

Meilläpäin Helsingissä näkee huomattavasti enemmän HIFK:n tilpehööriä junnujen päällä kuin Jokerien, ehkä riippuu alueesta.

Hyvinpä on Jokeri-buumi kantanut. Pääosa kannattajista on ihan hyvää jengiä, sääli vain, että omistajatahot ovat epäkelpoa sakkia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis olet oikeasti sitä mieltä, että tämän kauden Jokereihin ei mahtuisi esim. Aaltonen, Rask, Elkins, Taimi tai Eronen? Ja tarkennettakoon vielä, että esimerkiksi Keräsen, O'Neillin, Hishonin tai Lajusen tilalle.

Noista tämän päivän julleista hyväksyisin takaisin ainoastaan taikuri Aaltosen (jos suostuisi pienempään palkkaan).

Elkins aivan liian hidas. Ei mitään asiaa KHL kentille.

Muista en jaksa edes kirjoittaa perusteluja. Olitko tosissasi?
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myös täältä vahva ehdoton ei millekään yhteishallille ifk:n kanssa, vaikka kuinka on joskus samassa hallissa majailtu. Viimeinen asia mitä mä haluan nähdä suosikkijoukkueeni kotihallin seinillä, on paikalliskilpailijan värit, logot tai jotain tauluja ja muistelua historiasta (tähän nyt joku näppärä kommentoimaan arenan ska:n väreissä olevan vieraspukukopin). Mun maailmassa yhteen halliin mahtuu vain yksi pääsarjajoukkue (tai iso joukkue alemmasta sarjasta) per laji.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Minkä vitun takia sinulla on suosikkijoukkueena Jokerit jos toivot tappiota? Vituttaa tuollainen toiminta.
Jokerit on suosikkijoukkueenani siksi, että kyseistä seuraa on tullut kannatettua 90-luvun puolivälistä asti enkä ole kannattamista lopettamassakaan. Muutoksia tarvitaan. Niin pelaajistossa, valmennuksessa, johtoportaassa kuin muillakin osa-alueilla. Tällä hetkellä tuntuu että muutoksia ei tapahdu ennen kuin joukkue alkaa kyntää ihan totaalisesti, surullista eikö? Tuskin silloinkaan mitään tapahtuu, mutta saahan sitä toivoa. Mä alan vaan olemaan lopen kyllästynyt tähän nykytilanteeseen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Viimeinen asia mitä mä haluan nähdä suosikkijoukkueeni kotihallin seinillä, on paikalliskilpailijan värit, logot tai jotain tauluja ja muistelua historiasta
Tässä @McMulligan oivallisesti lisäsikin niitä syitä miksi ei. Kun @V-G- niitä kyseli. Ihmettelen jos näitä syitä ei allekirjoiteta molemmissa leireissä.
Muutoksia tarvitaan. Niin pelaajistossa, valmennuksessa, johtoportaassa kuin muillakin osa-alueilla.
Ok, nyt ymmärrän paremmin. Muutoksia odotellessa en hengitystä pidättele. En osaa toivoa Jokereille tappiota edes silloin jos sillä saisi sopivamman poffivastustajan.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis olet oikeasti sitä mieltä, että tämän kauden Jokereihin ei mahtuisi esim. Aaltonen, Rask, Elkins, Taimi tai Eronen? Ja tarkennettakoon vielä, että esimerkiksi Keräsen, O'Neillin, Hishonin tai Lajusen tilalle.

Mä olen sitä mieltä, että noista mainituista tän hetken Jokereihin mahtuisi ainoastaan Aaltonen ja varauksin Eronen. Tai ehkä puhtaasti täytemiehiksi kyllä. Rask ei tuo pöytään mitään merkittävää etua, mitä joukkueessa ei vielä olisi. Elkinsillä ei riitä vauhti, eikä muutenkaan olisi mikään korvaaja varsinkaan kärkisentterin (Hishon) paikalle. Nelosen sentteriksi ehkä hädintuskin, mutta siellä on jo Wirtanen parempana versiona. Taimikaan ei nyt mikään varsinainen vahvistus olisi ja skippaisin suosiolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olitko tosissasi?
Heh. Mulla on sellainen fiilis että sä et ihan tiedä mistä puhut, jos sanot, etteivät Eronen tai Taimi olisi vahvistuksia nykyiseen Jokereiden joukkueeseen.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh. Mulla on sellainen fiilis että sä et ihan tiedä mistä puhut, jos sanot, etteivät Eronen tai Taimi olisi vahvistuksia nykyiseen Jokereiden joukkueeseen.

Pakkien vika tämä vaikea alkukausi? Tolla kaksikollako suunta muuttuisi? ;-) Ziisus.

Onneksi siellä on vielä Vuorinen päättämässä näistä asioista.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Heh. Mulla on sellainen fiilis että sä et ihan tiedä mistä puhut, jos sanot, etteivät Eronen tai Taimi olisi vahvistuksia nykyiseen Jokereiden joukkueeseen.
Tämän hetken Jokerit on pahasti epäonnistunut. Se, että tämän hetkiseen joukkueeseen mahtuisi jotain naapurin kärkiukkoja ei kerro oikeastaan yhtään mistään mitään. Lisäksi näidenkin arvioiden heittäminen on kyseenalaista kun kuitenkin niin erilaista ja tasoista sarjaa pelataan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noh, minusta asiat näyttävät ulospäin siltä, miten asioita kuvailin. Veikkailisin tuon KHL-tuen olevan joka tapauksessa useampia miljoonia ja viime kädessä pelaajabudjetista tuo erotus revitään, jos Hjallikselle käy kylmät varainhakumatkalla Venäjälle.

Noinhan se olisi jos Harkimon "omistuksella" olisi oikeaa arvoa. Hän on kuitenkin pelkkä bulvaani, joka ei todellakaan maksa omistaan joukkueen lentelyä pitkin Siperiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös