Nyt vituttaa!

  • 3 011 115
  • 11 368

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olisitte kiitollisia siitä mitä hallissa ei ole. Esim vuvuzelat. ;)

Älä saatana tällaista kirjoittele. Eiköhän tuossa joku ylimarkkinointialipäällikköhevoskuiskaajavääpelin tittelillä vääntävä Viasatin tonttu tuon lue, teetätä miljoona Vuvuzelaa lapsityövoimalla Gabonissa ja tuo matseihin seuraavat 10 vuotta. Näissä ei pidä olla ikinä liian varovainen, varsinkin kun vuvuzelat alkavat olla jo retrokamaa tässä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa. Onhan noiden "esiinmarssista" jo kohta puolivuosikymmentä, toisin sanoen ajalta 1 eim, eli vuosi ennen ilmaveivimaalia.

Mutta juu, nuo läpyttimet voitaisiin kieltää vaikka jollain pykälällä. Tässä maassa esimerkiksi Valvira on kunnostautunut kieltämisessä ja Venäjällä nyt kaikki on kiellettyä ellei erikseen sallittua, joten apua olisi saatavilla. Voisiko esimerkiksi Valvira kieltää nuo mielenterveydelle haitallisina tai vastaavasti KHL:n joku pomo fasistisina ruoskaa muistuttavina homoesineinä? Ostaisin kyllä Iltalehden, jos sen etusivulla huutaisi otsikko "Fasistiset homoruoskat kielletty!".

Mua on alkanut vituttamaan tuo Rotenbergin kahden pakan käyttö. Jos olet Jokereissa ja SKAssa omistaja, niin valitse saatana puolesi. Jos seisot selkeästi SKAn leirissä, niin Jokereissa ei sitten ole syytä esiintyä minään seuran kasvoina, puhemiehenä tai vastaavana. Markkasen asema aikaan oli hieman kiusallinen, mutta silti ammattimainen: hän torjui kiekkoa hänen tilanteeseensa sopivassa ympäristössä ja hoiti samalla oman seuransa asioita sen minkä pystyi ilman jääviyskysymyksiä. Mun puolesta Rotenberg saa vaikka tatuoida SKA-logon naamaansa ja olla Jokerien hallituksessa, kunhan vain esiintyminen ja puheet mätsäävät kuvioon. "Kyllä, olen kova SKA-fani ja seuralla on tärkeä asema sydämessäni. Kyllä, olen myös Jokereissa, mutta seuran puolesta lausunnot saatte toisilta henkilöiltä. Helsingissä toimin puhtaasti ammatillisesti."
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuo kyseiset kommentit oli kylläkin annettu venäläiselle Ria Novostille.

Tiedostan toki, että Roman on joskus saattanut kommentoida SKA:n asioita myös suomalaiselle medialle, mutta tässä tapauksessa näin ei ole.

Jaa, tänään tosiaan voi olla huono päivä ton sisälukutaidon kanssa. Niinhän se lukikin otsikossa että "venäläismedian haastattelussa". Pahoittelen.

edit: pakko tosin sanoa että tässäkin asiassa taitaa eniten vituttaa nimimerkki TosiFanin ja muiden viisastelu pitkin meidän palstaosiota.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olen jo pitkään suunnitellut salakuljettavani Vuvuzelan torstain matsiin. Vielä pitäisi opetella käyttämään sitä oikeaoppisesti.
Mä olen messissä, ja osaan lisäksi vanhan liiton pasuunamiehenä päristellä sellaisella. Sä tuot vuvut, mä tuon tieto-taidon?

Kahdella vuvuzelalla saa muuten äänensä kuulumaan helposti kovempaa kuin Arenan ämyreiden taukodiskot, joten vapiskaa toimistolla!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kahdella vuvuzelalla saa muuten äänensä kuulumaan helposti kovempaa kuin Arenan ämyreiden taukodiskot, joten vapiskaa toimistolla!

Saanko liittyä seuraan vanhan koulun jänisräikällä? Vappunenä ja peruukki luonnollisesti asusteena. Koska suu jää käyttöön voin huudella vitun homot ja sen erilaisia variaatioita sekä vielä toinen käsi jää vapaaksi keskisormen heiluttelulle.

Mikä se matsi olikaan jossa joku puhalteli trumpettiin tai johonkin vastaavaan puhallinsoittimeen. Oikein nauratti, että capoilta oli megafonit kielletty, mutta tuo loi oikeanlaista tunnelmaa peliin. Olisi niin järkyttävää kuunneltavaa, että vieläkään en ole täysin toipunut siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mä olen messissä, ja osaan lisäksi vanhan liiton pasuunamiehenä päristellä sellaisella. Sä tuot vuvut, mä tuon tieto-taidon?

Kahdella vuvuzelalla saa muuten äänensä kuulumaan helposti kovempaa kuin Arenan ämyreiden taukodiskot, joten vapiskaa toimistolla!

Kutsukaamme tätä nimikkeellä "Suuri vastarintaliike" eli SVL. Tarkennettuna vastarintaliike läpsyttimille, Gangnam Stylelle ym. melusaasteelle. Vähän järeämpää mökää kehiin, niin eiköhän toimistollakin aleta heräämään. Tuosta voi jokainen hieman fiilistellä: Vuvuzela @ youtube

Saanko liittyä seuraan vanhan koulun jänisräikällä? Vappunenä ja peruukki luonnollisesti asusteena. Koska suu jää käyttöön voin huudella vitun homot ja sen erilaisia variaatioita sekä vielä toinen käsi jää vapaaksi keskisormen heiluttelulle.

Kaikki ovat tervetulleita SVL:n riveihin. V*t*n h*m*n-huutelulle ehdotonta kannatusta!
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
^^^^^^
Vaikka lienen tunnettu vankkana väärinkannattajana lupaan taputtaa ihka oikeita käsiäni tahtiinne. Kun järkkärit siirtävät teitä parempaan talteen, huudan niille erinäisiä kirosanoja niin kovaa kuin kurkusta lähtee.

(Tää on oikeastaan hieno pelisuunnitelma, koska jo etukäteen hirvittää mitä jäällä mahtaa torstaina tapahtua. Ja vituttaa, että olen niin pessimistinen.)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eli pelisuunnitelma on seuraava: seuraavan kerran, kun vieraspäädyn yläkatsomo on tyhjillään, kokoonnumme sinne vuvuzelojen kanssa. Väärinkannatuspisteitä saa yhden jokaisesta vartijasta, jonka onnistuu paikalle keräämään ja kaksi, mikäli onnistuu juoksemaan vartijalta karkuun tyhjässä katsomossa. Lisäksi jokaisesta erästä, jonka saa katsomossa viettää, saa pisteen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jos joku haluaa vielä liittyä protestiliikkeeseen ja tehdä järjestysmiesten homman entistä hikisemmäksi, niin mm. Amazonin sivuilta saa ostettua halvalla itselleen Vuvuzela-torven. En viitsi linkkiä laittaa natsimoderaattorien linjan tietäen, saattaisin sortua turhaan mainostukseen ja saada siitä rangaistuksen.

Pelin voittajalle lupaan kustantaa litran Jack Daniel's whiskeypullon.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli pelisuunnitelma on seuraava: seuraavan kerran, kun vieraspäädyn yläkatsomo on tyhjillään, kokoonnumme sinne vuvuzelojen kanssa. Väärinkannatuspisteitä saa yhden jokaisesta vartijasta, jonka onnistuu paikalle keräämään ja kaksi, mikäli onnistuu juoksemaan vartijalta karkuun tyhjässä katsomossa. Lisäksi jokaisesta erästä, jonka saa katsomossa viettää, saa pisteen.
Jos vielä pääsee Siperian suolakaivoksille 5 vuodeksi, siitä saa 10 pistettä ja papukaijamerkin.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vituttaa aivan saatanasti että jää tän päivän peli väliin! Sattui sitten olemaan avovaimon isän 60v -juhlat tänään. Yksi niistä peleistä, joita olen odottanut ihan hulluna.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Mä jätin ilmaisen 2vrk viinaristeilyn tämän vuoksi väliin. Itse asiassa ainoastaan omat hautajaiset olisi ainoa pätevä syy jäädä veke.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Rita 1. ketjussa. Mitä nyt helvettiä.

Juhiksen kuume nyt ei välttämättä ole huono asia. Pakisto on tänään vähän turhan hidas.

Sanoinko jo, että RIta ykkösessä? Nyt on kaikki nähty..
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Wtf? Perustelisitko tätä hieman... Ihan tajuton määrä taitoa puuttuu Jokerien rosterista ilman Aaltosta.

Olen yleistä mielipidettä vastaan. Mielestäni Aaltonen ei ole parhaimmillaan isoissa peleissä. Aaltonen on parhaillaan otteluissa, jossa hän saa tilaa, aikaa ja onnistumisia. Pelihuumorin noustessa nähdään häneltä hienoja temppuja ja ratkaisuja tilanteissa. Sen sijaan näissä huippuotteluissa tilan ja ajan vähetessä ja kaksinkamppailuiden voittamisen ( ei voita ikinä) korostuessa Aaltonen on hävinnyt aina tyystin kuvasta. Ainakaan itselle ei tule mieleen tältäkään kaudelta yhtään ns. isoa peliä, jossa Juhis olisi ollut hyvä.

Taitoa puuttuu toki Aaltosen poisjäännin myötä jne, mutta toisaalta SKA on lyötävissä nimenomaan tiiviin ja kurinalaisen viisikkopelaamisen avulla. Siihen palettiin Aaltonen ei oikein sovi.

5 maalia, ei ole kummoinen suoritus pelaajalta, joka pelaa kiintiöpaikalla ykkösessä ja ei tee MITÄÄN puolustussuuntaan. Tosin sitäkin enemmän vituttaa Juhiksen jatkuva kaksinkamppailuiden (jos nyt ylipäätänsä kiekosta lähtee taistelemaan) häviäminen hyökkäysalueella.

Edit. Aaltonen on mielestäni joukkueen yliarvostetuin pelaaja, vastaavasti Hahl aliarvostetuin.
Edit 2. Tätä peliä ei voiteta Aaltosilla, vaan Kapasilla, Jaakoloilla ja Omarkeilla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Mielestäni Aaltonen ei ole parhaimmillaan isoissa peleissä...

Kyllähän tuo ratkaisi liigahistorian ensimmäisen game7-finaaliottelun Kärpille, mieleen tulee myös "kohtuullisen" iso maali Venäjää vastaan Sotshin olympialaisissa.

Kumpikin maali henkilökohtaisia suorituksia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lisäksi nosti tasoaan viime kauden finaaleissa jo ennen Game seveniä. Kärpät oli tappiolla otteluissa 3-1, ja JMA oli se, joka alkoi siinä vaiheessa posottaa uudella vaihteella. Nimenomaan runkosarja lienee se, jonka aikana taso saattaa heitellä kiinnostuksen mukaan, mutta aidosti isoissa peleissä Juhis tuntuisi olevan rautainen pelaaja.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vai on se Bremberg#19 sinusta Hahl aliarvostettu. Minusta Hahlia arvostetaan suurestikin niin joukkueen, valmennuksen ja fanien keskuudessa. Vai mistä oli oikein kyse?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös