Nyt sattui Juhaa leukaan – joukkueen raajarikot ja sairastuneet 2023–2024

  • 125 317
  • 400

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eilinen peli oli kyllä katsojankin roolissa hyvä muistutus siitä, että millainen kamppailuvaade kevään peleissä tulee olemaan ja jos niitä pitkään pelataan niin kyllä loukkaantumisiä myös vääjäämättä tulee. Hyökkäys kestää useammankin, mutta puolustus ei kyllä ilman vahvistuksia kestä kunnolla kuin yhden loukkaantumisen ja silloin ollaan kyllä tosiaan liian kapealla.
Tähän vahva sama. Käyhköt ja Salmiset ei kyllä riitä silloin kuin hätäpaikkoina/seiskapakkina.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Kyllähän se Petterin tilanne näytti juuri siltä, että loppukausi menee ohi. Käytännössä ei minkään näköinen tilanne, jossa on yleensä ne pahimmat loukit käyneet.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Sellaista kuiskuttelua tosiaan kuului hallin suunnilta, että Riihisen kausi taisi olla siinä.
Ei voi olla totta, tää meijän tuuri on kyllä vuodesta toiseen tasoa tämä. Vaikka Riihinen ollut tällä kaudella selvästi heikompi kuin viime kaudella, kyllä tää harmittaa ja paljon.
 
Suosikkijoukkue
Pelimannet idästä, Pelicans, FC Bayern
Persson on ollut nyt samalla tyylillä sivussa toistaiseksi, kun Jonne Tammela Saipassa. Tammela hyppäsi kehiin aivan yhtäkkiä ja oli parin pelin jälkeen jo ihan pelimies (kyseessä oli ilmeisesti jotain selkävaivaa jos lähteisiin on luottaminen). Tosin tässä vaiheessa kautta Persson tarvisi mun mielestä min. 7-10 runkosarjapeliä tyydyttävällä peliajalla että olisi playoffeissa käyttöä. Toki mahdollisuuksien mukaan varmaan treenannut omatoimisesti ja pitänyt itseään tikissä comebackia ootellen. Luulen, että valmennus ei ota riskejä tän kaverin kanssa ja ota kehiin liian aikaisin.

Nyt näiden poissaolojen myötä tarvisi hankkia vaikka loppukauden sopparilla kahden suunnan peruspakki, jolla olisi riittävästi tasokasta peliaikaa alla. Jos oikein ymmärsin, niin nyt on mahdollista enää ulkomailta ottaa lisäystä 15.2 asti.​
 
Suosikkijoukkue
Pelimannet idästä, Pelicans, FC Bayern
Kattelin myös että toppari-vilen pelannut myös farminfarmia muutaman pelin. En sitten tiiä miten on haluja vaikka lainalla antaa/tulla loppukaudeksi.
 

Nikez4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,Boston,Newcastle
Olen valmis laittamaan koko pankkitilini rahat sille että Viktor Perssonia ei tulla enää näkemään tällä kaudella Pelicans paidassa. Oli jo viimekaudella pitkä loukki en tiedä on nyt joku uusi vaiko vielä samaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelimannet idästä, Pelicans, FC Bayern
Se nostettiin sieltä ylös ton tehostintin jälkeen. Nyt saanut sekä tehoja että peliaikaa hyvin AHL ssä
Noniin hyvä juttu topparille! Hyvä että muut seuraa tarkasti :)
 

Qula77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Persson on ollut nyt samalla tyylillä sivussa toistaiseksi, kun Jonne Tammela Saipassa. Tammela hyppäsi kehiin aivan yhtäkkiä ja oli parin pelin jälkeen jo ihan pelimies (kyseessä oli ilmeisesti jotain selkävaivaa jos lähteisiin on luottaminen). Tosin tässä vaiheessa kautta Persson tarvisi mun mielestä min. 7-10 runkosarjapeliä tyydyttävällä peliajalla että olisi playoffeissa käyttöä. Toki mahdollisuuksien mukaan varmaan treenannut omatoimisesti ja pitänyt itseään tikissä comebackia ootellen. Luulen, että valmennus ei ota riskejä tän kaverin kanssa ja ota kehiin liian aikaisin.

Nyt näiden poissaolojen myötä tarvisi hankkia vaikka loppukauden sopparilla kahden suunnan peruspakki, jolla olisi riittävästi tasokasta peliaikaa alla. Jos oikein ymmärsin, niin nyt on mahdollista enää ulkomailta ottaa lisäystä 15.2 asti.​
Liigan ja Mestiksen väliset siirrot ovat myös mahdollisia vielä.
 

myllyhuhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Persson tarvisi mun mielestä min. 7-10 runkosarjapeliä tyydyttävällä peliajalla että olisi playoffeissa käyttöä. Toki mahdollisuuksien mukaan varmaan treenannut omatoimisesti ja pitänyt itseään tikissä comebackia ootellen. Luulen, että valmennus ei ota riskejä tän kaverin kanssa ja ota kehiin liian aikaisin.​
Gussekin ottanut käyttöön jo Perssonin numeron.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos lähteet pitää paikkansa niin Persson ei pelaa enää ammatikseen jääkiekkoa, ellei ihme tapahdu.
Tämä nyt enemmän ja vähemmän selvää päätellen siitä, kun ei mitään tarkempaa ole tullut ulospäin toipumisesta. Äärimmäisen valitettavaa, mutta elämä kuitenkin jatkuu. Vähän tulee nuorimman Sopasen kohtalo mieleen.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Todella harmillinen tilanne, ois ollut kiva nähdä Persson kehissä ja sitä potentiaalia miksi hänet hankittiin.. Onko tietoa että milloin tuo vamma oikein alunperin tuli, ja onko jotain pääosumaa siis taustalla?
 
Viime kaudella tullut vamma alunperin ja ei ole mun lähteen mukaan päävamma. Enempää en viitsi avata toisten terveystietoja.
Ainakin syksyllä mies oli katselemassa CHL kotipelejä ja ihan terveeltä näytti ulospäin. Tarkoitan siis, että mitään jalkoja ja käsiä ei ollut kipsissä. Erikoinen tilanne, mutta toivotaan kaikkea hyvää ja ennen kaikkea terveyttä Viktorille.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Loukkaantuneiden listalla ovat Jasper Patrikainen (3-5 vko), Viktor Persson (toistaiseksi), Petteri Riihinen (2-4 vko) ja Elias Vilén (day-to-day).

Riihinen ja Jassekin ehtisi tämän mukaan vielä runkosarjaan. Elias siis lähellä jo paluuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös