Nyt meinas kyllä lentää kaukosäädin

  • 1 234
  • 11

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Nyt meinas kyllä kaukosäädin lentää

ei tommonen voi olla mahdollista, ei edes F1:ssä ...
(Häkä keskeyttää murskaavasta johdosta parisataa metriä ennen maalia moottoririkon takia eikä sää pisteen pistettä)

edit: meni tossa otsikossa vähän sanat sekaisin, kun niin kiihtyneenä kirjoitin
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kyllä vähäksi aikaa petti rauhallisemmankin miehen kärsivällisyys. Ei p***ele että voi mennä homma persiilleen inhottavalla tavalla. Juuri, kun olisi saanut voiton ja roppakaupalla lisää motivaatiota ja pisteitä, käy noin. Sori vaan pojat, mutta homma on nyt niin, ettei Häkkistä nähdä kolmen parhaan joukossa, kun pisteet kauden lopuksi lasketaan.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Hah hah

Kyllä nauratti makeasti vikalla kierroksella kun Häkkinen keskeytti. Kaverini, joka on vannoutunut Häkkis-fani alkoi heti toisen varikkokäynnin jälkeen hehkutettaa Schumin keskeyttämistä ja sitä että Schumi vikisee ja Häkä vie.
Voi juma sitä itkua ja voivottelua, mikä siitä nousi kun Häkkinen keskeytti.

Vaikka en toivoisi kenellekään vastaavaa, minkä Häkkinen tänään koki, niin joku roti sentään siinäkin ettei nyt muillekaan toivota epäonnea. Tämän takia sai kaverikin kuulla sen, että sitä saa mitä tilaa.

Vitutti kyllä Häkkisen kohtalo, sillä kyllä kaveri olisi ansainnut voittonsa.
 

Maestro

Jäsen
Hannu Hanhet juhlivat

Hannu Hanhet juhlivat myös MM-kiekossa. Latvialla noin viisi paikkaa toisessa erässä: yksi maali. Ruotsilla 2: 2 maalia. Ja sitten Irbe imaisee taas: 5-2. Ei voi olla totta.

Spekuloidaanpa vielä Saksa-Tshekki-ottelua. Saksa johtaa sensaatiomaisesti kahden erän jälkeen 2-1, kunnes Künast viimeisellä minuutilla imaisee kaksi roikkuheittoa. Tshekki vie voiton 3-2. Voisiko huonompaa päivää penkkiurheilun osalta olla?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Pahimpia pettymyksiä

Joita minä olen kohdannut,perkele bizzetkin oli mökiltä loppu.Mäkin odottelin jo vesi kielellä Schumin keskeytystä,mutta miten kävikään!!!Kisan loputtua menin ja potkin meidän mökin grillin paskaksi,tiilet lensivät vienosti kevät säässä.

Sääli vaan kun tuli eilen hakattua klapit,olisi siinäkin riittänyt pientä riehumista.Tuosta grillistä vielä sen verran,että piti se muutenkin purkaa ja duunata uusi tilalle,minä vain nopeutin aikataulua.Muija oli kerrankin tyytyväinen kun tein hommia. :D :D :D
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Itseäni ei tuo niinkään harmittanut. Itse olen suurempi Ferrari-, kuin Häkkisfani. Lisäksi on nuo manageripelit, joissa kaikissa olen luottanut Schumiin. Smolarista löytyy vielä Villeneuvekin, joka nousi keskeytyksen myötä kolmanneksi. Samoin Heidfelt sai keskeytyksen myötä kuudennen sijan ja lisäpisteitä. Ja taisipa Trullikin nousta. Eli minä olen helkkarin tyytyväinen.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä oli syynä siihen kun Schumi alkoi selvästi jäädä Häkkisen toisen varikko visiitin jälkeen? Käänsin kanavaa sen jälkeen kun palkintojuhlat oli ohi enkä kuunnellut lehdistötilaisuutta. Ihmettelen myös sitä että miksi Häkkinen ei hiljentänyt vauhtia ja alkanut säästelemään konetta viimeisillä kierroksilla kun Schumi oli jo niin kaukana.

Selostaja Tuominen muuten hauskasti totesi että Espanjan presidentti on paikalla. :)

Edit: Schumilla näköjään ollut rengasongelmia ja Häkkiseltä hajonnut kytkin.
 
Viimeksi muokattu:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Täytyisi muistaa,ketä syyttää/kiittää,kun aihetta on.Tällä kertaa Erjan laatima taktikka oli erinomainen,mutta hän ei osannut säädättää kytkintä optimaaliseksi.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Ei vituttanut lainkaan, vaikka Häkkinen keskeytti. Harmitti vain Kyllösen puolesta, kun se ehti jo innostua Mikan ja McLarenin hienosta varikkotaktikoinnista ja Mikan voitosta.

Itse vain toivoisin, että tämä Häkkisen palvonta alkaisi jo hiipumaan. Rupeaa vituttamaan, kun nykyään - samaa tehty jo ainakin pari vuotta - kerrotaan Seitsemän uutisissa, sen jälkeisessä Tulosruudussa (kesäisin ja viikonloppuisin), Kympin uutisissa sekä sen jälkeisessä Tulosruudussa sekä mahdollisesti vielä jossain Formula1-erikoislähetyksessä, kun Mika Häkkinen on ollut vapaissa harjoituksissa kolmas. Ylipäänsä, onko mitään järkeä näyttää Vapaita harjoituksia?

Menee hiukan yli jo tämä hehkutus. Toivottavasti David Coulthard voittaisi MM:n.

Milloinkohan joku yritys tajuaa tarjota Erjalle jotain mainossopimusta, kun sitä näytetään vähän väliä ruudussa?
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
joo nuo vapaat harjotukset ottaa päähän, no eipä niitä ole mikään pakko seurata joten turhaan täällä kitisen...

...mutta kuitenkin sama asia jos sunnuntaina ennen hockey-night matsia, näytetään tunti Tapparan tai jonkun muun aamuharjoituksia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös