Nyt just vituttaa!

  • 2 632 862
  • 12 421

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa tappion kärsineiden puolesta, kun eivät päässeet lähellekään parasta suoritusta ja vituttaa voittajana, kun saatiin voitto puoli-ilmaiseksi. Ei tollainen ylikäveleminen tunnu kunnon voitolta, perskeles.

Kaveripiirissäni ollaan niin pettyneitä sarjaan, että edes väärän joukkueen kannattajat viitsi kuittailla. Ihmetellään vaan yhdessä, kuinka yksi joukkue voi kusta koko hienon tapahtuman noin totaalisesti.

Toivon, että kohta annetaan kaikille ihan vitusti kenkää, saatana. Vittu, kun rupeaa ottamaan aivan hulluna pattiin joka kerta, kun miettii tuotakin selkäsaunaa. Luulen, että ottaisi vähemmän päähän, jos menisi junaradalle ilman housuja ja odottaisi, että pendoliino sujahtaa persereikään...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen, että ottaisi vähemmän päähän, jos menisi junaradalle ilman housuja ja odottaisi, että pendoliino sujahtaa persereikään...

Kyllä sekin puuduttaa kun neljättä päivää päivystää, eikä Pendolino tule ajallaan.

Mikäänhän ei lohduta nyt, ei edes Jokereiden mahdollinen mestaruus. Talaja ja Luttinenkin todennäköisesti loukkaantuvat niin, etteivät pääse alkamaan kautta ajoissa. Me on hävitty ens kausi!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäänhän ei lohduta nyt, ei edes Jokereiden mahdollinen mestaruus.
Se nyt on ehkä viimeinen asia mikä lohduttaisi, ja samalla ainoa joka tätä vitutusta pahentaisi vielä entisestään. Harvemmin tulee naapurin touhuja seurattua, mutta nyt piti sivusilmällä seurata tuota välieräpeliä ja kummasti hymyilytti JYPin jatkoaikamaali. Siitä viime kevään puolivälieräsarjasta teki niin huikean juuri se, että kausi päättyi IFK:n mestaruuteen. Jos Jokerit kyykkää itsensä pronssipeliin tästä sarjasta, ei kukaan edes muista tämän kevään puolivälierien perseraiskausta parin vuoden päästä. Ei mua olisi ainakaan viime kevään paikallissarja innostanut paskaakaan, jos oltaisiin otettu Lukolta kuivana kakkoseen heti perään välierissä.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Satuin istumaan eilen duunissa kahvipöytään ja ihmettelin miksi oli niin hiljaista. Sitten aloin miettiä, että toi kannattaa Ässiä, toi Kärppiä ja minä HIFK:ta. Lopulta juttelimme pari sanaa tulevista MM-kisoista ja niiden korkeista lippujen hinnoista...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei mua olisi ainakaan viime kevään paikallissarja innostanut paskaakaan, jos oltaisiin otettu Lukolta kuivana kakkoseen heti perään välierissä.

Vahva kannatus tähän. Mulle ei ole koskaan riittänyt se, miten menee keskinäiset narrien kanssa verrattuna siihen, miten menee koko sarja. Mulla on pari frendiä, jotka mittaavat koko kauden suunnilleen sillä, miten on väännetty keskinäiset. Mä voin vaikka kipuilla runkosarjassa joka kerta pataan narreilta (joka ei ole kivaa kuitenkaan), jos saan palkaksi kannun nostelun keväällä. Kukaan ei muistele silloin runkosarjaa. Samoin playoffit pesee runkosarjan satanolla. Joku laskee nytkin, että keskinäiset meni narreille itse asiassa "vain" 5-4 ja ihmettelen oikeasti jos joku vitun talviklassikon voitto + muutama muu runkosarjavoitto jotenkin lohduttaa pleijarien täystyrmäyksen jälkeen. Kelasin juuri samaa; tuskin kukaan narrifani saa käsittämättömiä kicksejä tästä keväästä, jos putoavat Jypiä vastaan. Kyllä meidänkin viime kevään pääasia oli kannun nostelu ja kun pelattiin Lukko-sarjaa, en itse ainakaan ajatellut pätkääkään narrisarjaa.

Kuka sitten voittaa tänä keväänä? Kiinnostaa oikeasti yhtä paljon kuin kilo paskaa. Ei ole suosikkia, eikä antisuosikkiakaan. Mulle on aivan sama voittaako narrit vai joku muu. Olen täysin fiksoitunut HIFK:hon. Olen aina sanonut mun "keskinäiset on koko kausi" -frendeille, että olen niin kova HIFK-fani, että mulle ei jää aikaa/energiaa/kiinnostusta olla samalla narrien antifani. En siis käy ilkkumassa, jos ne putoaa. Näen asian niin, että jos olisin kiihkeä narrien antifani, uhraisin heille lähes yhtä paljon aikaa ja energiaa kuin HIFK:lle ja oisko se sitten eräänlaista narrien nonsaleeraamista, että pidän heitä vain joukkueena muiden joukossa? Kun pelataan vastakkan, niin siinä tilanteessa on tietenkin aina erityislataus, mutta keskinäisten ulkopuolella mulla ei ole aitoa kiinnostusta antifanittaa Ilmalan puupäitä. Ai niin, nyt muuten vituttaa, kun ei pelata enää.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mikäänhän ei lohduta nyt, ei edes Jokereiden mahdollinen mestaruus

Mene vankilaan, mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.

JYP voi vielä jeesata sen verran, että tästä kaudesta ei tule täydellinen katastrofi. IFK:n menestys on tietysti tärkeintä, mutta kyllä minua aina ilahduttaa, kun Jokerit häviää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mene vankilaan, mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.

JYP voi vielä jeesata sen verran, että tästä kaudesta ei tule täydellinen katastrofi. IFK:n menestys on tietysti tärkeintä, mutta kyllä minua aina ilahduttaa, kun Jokerit häviää.
No mut hei... jos Jokerit jollain ihmeen kaupalla sattuisi voittamaan mestaruuden, niin tehän voisitte lohduttautua, että hävittiin mestareille, mut jos jypi löylyttää Jokerit, niin silloinhan te hävisitte paskalla pelille toiselle paskalle jengille, eli te olitte silloin toooosi paskoja...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
No mut hei... jos Jokerit jollain ihmeen kaupalla sattuisi voittamaan mestaruuden, niin tehän voisitte lohduttautua, että hävittiin mestareille, mut jos jypi löylyttää Jokerit, niin silloinhan te hävisitte paskalla pelille toiselle paskalle jengille, eli te olitte silloin toooosi paskoja...

Kiitos, en olisi itse osannutkaan muodostaa näin monimutkaista ajatteluketjua.

Todettakoon nyt, että tottakai IFK:n putoaminen on se, joka sen vitutuksen aiheuttaa. Jokereiden mestaruus olisi ainoastaan kirsikka kakun päälle, mutta en kyllä lähde väittämään, etteikö se lisäisi vielä vitutusta. Sitäpaitsi se heikentäisi IFK:n lähtökohtia tulevaan kauteen (koska vahvistaisi Jokereita).
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Öh...mikä on Jokerit?

Vastaan esimerkin kautta:

Mulla on pikkuvarpaassa sellainen vittumainen kovettuma, se on ollut siinä jo vaikka kuinka kauan. Välillä se haittaa enemmän, välillä vähemmän. Viime aikoina siitä on ollut enemmän haittaa.

Jotenkin siihen on vähän sillee kiintynytkin, että olisi kummallista ajatella elämää ilman sitä. Mutta toisinaan se yrittää kasvaa ja silloin se rassaa tosi paljon. Niinkuin tänä keväänä. Mutta eiköhän se siitä taas kutistu.

Pitäis kai olla vaan ajattelematta sitä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka sitten voittaa tänä keväänä? Kiinnostaa oikeasti yhtä paljon kuin kilo paskaa. Ei ole suosikkia, eikä antisuosikkiakaan. Mulle on aivan sama voittaako narrit vai joku muu.
Paskapuhetta. Kaiken tuon analyyttisen jargonin alla sinä toivot Jokerien putoavan välierissä, eikä siinä ole mitään pahaa. Samoin tekevät muutkin teidän fanit. HIFK on suosikkiseurasi ja täten tietysti lähinnä sydäntäsi, mutta halusit myöntää sitä tai et, Jokerien menestys ja ennen kaikkea menestymättömyys kiinnostaa sinua. Se on luonnollista, eikä se muuksi muutu, vaikka kuinka hokisit "keskinäiset on koko kausi" -frendeillesi olevasi kiveäkin kovempi hifkifani.

Sori kuokkimiseni :)
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Vastaan esimerkin kautta:

Mulla on pikkuvarpaassa sellainen vittumainen kovettuma, se on ollut siinä jo vaikka kuinka kauan. Välillä se haittaa enemmän, välillä vähemmän. Viime aikoina siitä on ollut enemmän haittaa.

Jotenkin siihen on vähän sillee kiintynytkin, että olisi kummallista ajatella elämää ilman sitä. Mutta toisinaan se yrittää kasvaa ja silloin se rassaa tosi paljon. Niinkuin tänä keväänä. Mutta eiköhän se siitä taas kutistu.

Pitäis kai olla vaan ajattelematta sitä.

hahahha, loistava vertaus :D Pakko varoittaa sen verran että siitää saattaa kehittyä jopa kuolio tässä tulevina vuosina, ei jalkaraspit tai muutkaan apuvälineet tepsi!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Paskapuhetta. Kaiken tuon analyyttisen jargonin alla sinä toivot Jokerien putoavan välierissä, eikä siinä ole mitään pahaa. Samoin tekevät muutkin teidän fanit. HIFK on suosikkiseurasi ja täten tietysti lähinnä sydäntäsi, mutta halusit myöntää sitä tai et, Jokerien menestys ja ennen kaikkea menestymättömyys kiinnostaa sinua. Se on luonnollista, eikä se muuksi muutu, vaikka kuinka hokisit "keskinäiset on koko kausi" -frendeillesi olevasi kiveäkin kovempi hifkifani.

Sori kuokkimiseni :)

Väärin! Tämä kausi on omalta kohdaltani poikkeus. Toivon että Jokerit voittaa mestaruuden!! Syy on yksinkertainen, naapurissani asuu vannoutunut Jokerifani, ollut jo aikoinaan Töölön Vesan fanittaja. Mies on vajaa 60v, viimeisen vuoden aikana mm. leikattu useaan otteeseen, ollut siis vakavasti sairaana. Silti, kaikista tuskista, säryistä ja vastoinkäymisistään huolimatta on aina ollut hyvällä tuulella ja huumoria täynnä ja jaksanut kuunnella muiden murheita jne. Koska tiedän että hän niin toivoo oman jenginsä mestaruutta, niin todella soisin on nyt kun HIFK lomailee, Jokerit hoitaisi homman. Ihan naapurini vuoksi. Jos se vähänkin toisi lohtua ja iloa hänelle kaikkien vastoinkäymisten jälkeen niin helvetin hieno homma.

Muutenhan minua vituttaisi suunnattomasti että HIFK sluibailisi lomilla ja Jokerit voittaisi mestaruuden.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Paskapuhetta. Kaiken tuon analyyttisen jargonin alla sinä toivot Jokerien putoavan välierissä, eikä siinä ole mitään pahaa.

Olet väärässä. Olen itse asiassa ollut mm. Jokerit-TPS -finaaleissa aina Jokerien puolella. Kuka hullu kannustaisi turkua ? Jyp on maailman yhdentekevin jengi, en osaa sitäkään kannustaa. Sen verran myönnän, että Pelicans tai Blues olisi ehdoton suosikkini sarjassa narreja vastaan tällä kaudella. Tää menee aika kausi- ja pelitapakohtaisesti. Tykkäsin Sheddenistä HIFK:ssa, miksi en olisi tykännyt hänestä narreissa? Metropolit oli huikea kaveri, Thomas voitti HIFK:lle kultaa ja silloisessakin Jok-Kärpät -sarjassa toivoin narrien voittoa. Nimenomaan tiettyjen pelaajien ja valmentajan takia. Kaikki, jotka mut tuntevat, tietävät tämän. Antifanitus on mun mielestä pikkulasten hommaa, missä itse lajilla ei ole mitään merkitystä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
. Antifanitus on mun mielestä pikkulasten hommaa, missä itse lajilla ei ole mitään merkitystä.

Itse tunnistaudun antifaniksi - toivon aina, että Jokerit häviää, oli se sitten Euroopan liigan sarjaottelu saksalaista halonhakkaaja-jengiä vastaan tai marraskuinen peli TPS:ää vastaan. Kuitenkin väitän, että tämä antifanius kumpuaa IFK:n kannattamisesta. Jokerit on minulle aina ollut se pahin IFK:n vastustaja, joten minulle ei ole vaan yksinkertaisesti ole mahdollista olla mitään muuta kuin pahoillaan Jokereiden onnistumisista.

Muut joukkueet on kutakuinkin harmaata massaa, mutta IFK ja Jokerit herättävät minussa vahvoja tunteita. En kuitenkaan Jokereita vihaa ja voin ihan hyvin myöntää, että ikävä niitä paskiaisia tulisi ennen pitkää, jos pelaisivat jossain toisessa sarjassa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse tunnistaudun antifaniksi - toivon aina, että Jokerit häviää, oli se sitten Euroopan liigan sarjaottelu saksalaista halonhakkaaja-jengiä vastaan tai marraskuinen peli TPS:ää vastaan.

Ymmärrän täysin, mutta en pysty itse moiseen. Tämähän on loppujen lopuksi mielipidesaitti ja kaikkien pitää tulla toimeen sen kanssa, että mielipiteitä on erilaisia.

(silti toivoisin, että kaikki olisivat samaa mieltä mun kanssani, koska olen guru, visionääri ja aina oikeassa)
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minäkin tunnustaudun antifaniksi siinä mielessä, että en osaa Jokereiden puolella olla. En minä nyt pahoillani ole Jokereiden onnistumisista, mutta aina sitä vaistomaisesti on Jokerien vastustajien puolella. Muutamana vuonna olen yrittänyt olla Jokerien puolella jotain Tepsiä tai Kärppiä vastaan, mutta sydän on aina päättänyt toisin.
 

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Ei se varmaan teitä juurikaa lohduta, mutta vituttaa tuo konttaus täällä naapurileirissäkin. Taas oli luvassa stadin derby ja tällä kertaa Jokereillakin oli iskukykyisempi joukkue viivalla. Meni sitten koko sarja ihan persiilleen, kun siitä tuli läpihuutojuttu. Vituttaa tappion kärsineiden puolesta, kun eivät päässeet lähellekään parasta suoritusta ja vituttaa voittajana, kun saatiin voitto puoli-ilmaiseksi. Ei tollainen ylikäveleminen tunnu kunnon voitolta, perskeles. Nyt joutuu sitten keksimään jännitettävää jostain jyppi-sarjasta, just joo. No terveisiä Hietsuun ja paremmalla tsempillä ensi kauteen.

Tuntupa jotenkin hyvälle tämä viesti . löytyy naapuri leiristäkin , joku jotka pystyvät myötäelämään meidän tuskan kanssa . Kyllähän tuo viimevuoden game 7 asti menny sarja on huikeinta mitä housut jalassa on IFK fanina ikinä kokenut . Jos joskus hommaan nahkaani IFK tatskan , siinä lukee kyllä myös ne päivämäärät koska game 7 pelattiin . Lukkosarja + Blues sarja oli läpsyttelyä ja puuhastelua siihen kiimaan mitä koettiin silloin .

Tuo on just niin totta niin kun kirjoitit , että jos joku sarja on läpihuuto juttu eipä niitä vuosien päästä muistella , totta kai voitto on aina hieno , mutta jos toinen ei pysty laittamaan mitenkään kampoihin , en minä ainakaan fiilikseen pääse .Mutta silloin kun askiin jätetään kaikki , niin tollaset matsit muistaa niin kauan kun hoitopaikka vanhainkotiin on varmistunut .
 
Viimeksi muokattu:

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Antifanitus on mun mielestä pikkulasten hommaa, missä itse lajilla ei ole mitään merkitystä.

Tähän vahva disagree (tai sitten mä oon vaan helvetin lapsellinen)! Mulle IFK on aina ollut ja tulee aina olemaan se jengi, joka on syvällä sydämessä eikä koskaan menetä paikkaansa mun elämässä. Narrit taas on se isolla rahalla kasattu, vittupäiden fanittama, vässykkäkiekkoa pelaava ripulipersejengi, jota en siedä lainkaan. Mä siis antifanitan niitä ja nautin helvetisti aina kun Hjalliksen porukka saa turpaansa. Säälittävää sinänsä (joidenkin mielestä ainakin), että ikää mullakin on jo ihan liikaa tällaiseen. Vitut siitä. Kun ajamme Hjartwallin ohi, niin skiditkin yökkäilee auton takapenkillä. Tapakasvatus siis kohdillaan.

Mua vituttaa edelleen toi saatanan 0-4 niin vitusti, että olen duunissakin antanut alaisilleni kiellon puhua lätkästä, erottamisen uhalla. Leikin asia? Ei mulle ainakaan. Paremmilleen saa hävitä jos kaikkensa itsekin antaa ja pelaa taitoarajojensa ylärekisterillä joka sekunti...

Vajoan takaisin vitutukseeni, moro.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä on myös yksi lapsellinen anti-fani. Hykertelin äsken erittäin tyytyväisenä, kun Urheiluruudussa näytettiin Jypin maaleja Jokeri-verkkoon. Orastava kevät muuttuisi välittömästi synkistä synkimmäksi syksyksi, jos nakkikattila päätyisi Kehä ykkösen sisällä siihen väärään halliin. Eikä tässä anti-fanituksessa ole mun mielestä mitään ihmeellistä tai väärää. Voimalla on aina vastavoimansa. Ihan perusfysiikkaa. Ja onhan näitä parivaljakoita maailma täynnä. Liverpool-fani ei taatusti tykkää, jos Everton pärjää paremmin Valioliigassa. Manchesterissä Cityn ja Unitedin fanit ei takuulla suo menestystä naapuriseuralle. Torontolaisia lohduttanee tällä hetkellä ainoastaan se seikka, että myös Habsin kausi on menossa päin peetä. Jyväskylässä on kaksin verroin syytä juhlaan, kun kalakukot tippui jatkosta ja omat porskuttaa. Perussettiä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tjah. Johtuisikohan tuo antifanius siitä ajankohdasta, jolloin on alkanut kannattamaan joukkuetta? Jos on joutunut uimaan vastavirtaan Jokerihuuman aikana ja joutunut kärsimään siitä, on antifanius ymmärrettävää.

Jokereitahan ei vielä silloin ollut, kun minun rakkauteni IFK:hon syttyi, joten se on joukkueena minulle ihan kiva 'uusi yrittäjä'. Pääkaupunkiseudulta kumminkin :)
 

scholl

Jäsen
Minäkin tunnustaudun antifaniksi siinä mielessä, että en osaa Jokereiden puolella olla. En minä nyt pahoillani ole Jokereiden onnistumisista, mutta aina sitä vaistomaisesti on Jokerien vastustajien puolella. Muutamana vuonna olen yrittänyt olla Jokerien puolella jotain Tepsiä tai Kärppiä vastaan, mutta sydän on aina päättänyt toisin.

Mä olen joskus ollut ihan tyytyväinenkin siitä, kun Jokerit menestyivät ja mestaruus jäi ainakin etelään, eikä ihan landelle kuten muistaakseni 1994 sitten tapahtuikin Jokereiden voittaessa. Mielummin he kuin TPS, mutta viime aikoina he ovat alkaneet matkia IFK:ta ja viemään täältä lähes tuhkatkin pesästä kuten Sheddenin ja sitten täytyyhän sanoa, että nykyään Jokeri-kannattajat ovat ihan mulkkuja. Enkä pidä muutenkaan siitä likaisesta pelistä. En esim. tule antamaan ikinä anteeksi, että ne kommarit pelasivat mut jossain kabinetissä viime keväänä ensin kuukaudeksi ja sitten kahdeksi kuukaudeksi pelikieltoon. Ja sitten joku Jarkko Ruutu mussuttaa julkisuudessa, että joku spreijaa hänen rappukäytävässään ja muuta twitter-skeidaa joka päivä.

Luin nyt kiukkuisena parissa päivässä kirjan Good Boss, Bad Boss, jonka on kirjoittanut Robert Sutton. Avautui ihan eri näkökulmasta toi paskansyöjä. Hän on varmaan melkoinen työpaikkakiusaaja ja masentaja. Jos kukaan ei usko tavoitteisiin niin mitään ei voi saavuttaa ja jos tehdään typeriä juttuja vain paskansyömisen varjolla niin herregud. Haluan siteerata tässä yhtä kohtaa sivulta 124: "It reminds me of something that one of my college friends liked to say: "eat shit. Ten billion flies can't be wrong"... such collective stupidity makes people feel far better than when they do the same, equally moronic things on their own".

Kousan vaihtuminen Juho Mieloseen kuulostaa pläniin sopivalta muuvilta.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä tässä anti-fanituksessa ole mun mielestä mitään ihmeellistä tai väärää. Voimalla on aina vastavoimansa. Ihan perusfysiikkaa. Ja onhan näitä parivaljakoita maailma täynnä. Liverpool-fani ei taatusti tykkää, jos Everton pärjää paremmin Valioliigassa. Manchesterissä Cityn ja Unitedin fanit ei takuulla suo menestystä naapuriseuralle. Torontolaisia lohduttanee tällä hetkellä ainoastaan se seikka, että myös Habsin kausi on menossa päin peetä. Jyväskylässä on kaksin verroin syytä juhlaan, kun kalakukot tippui jatkosta ja omat porskuttaa. Perussettiä.

Tämä itsellenikin. Mutta täytyy silti huomioida pari jutskaa: 1) HIFK tarvitsee narreja, menestyviä narreja vieläpä. Sama toisinpäin. Molempia titaaneja palvelee se että toinen on jatkuvasti siinä 'menestys enemmän kuin mahdollista' luupissa. Surullista kyllä näitä aikoja ei hirveästi ole tullut mutta nyt kun molemmissa on pro-jäbät organisaatiossa niin tulevaisuus lupaa hyvää.

2) SM-liiga ilman narreja olisi perkeleen tylsä sarja. Jo pelkästään se että molemmat vetää pleijareissa luo sähköä. Viimevuonna ihanasti, tänä vuonna painajainen. So it goes. Jos HIFK joskus lähtee Euroliigaan narrit tulevat taatusti perässä(tai edellä, sama se). Uskon että myös Ilmalassa alkaisi olemaan tylsää jos vihatut punanutut pelaisi toisessa liigassa.

Narrifaneilla on ihan yhtälailla idiootteja ja säälittäviä tapauksia siinä missä meilläkin+niillä muilla. Ehkä itse olen kohdannut sitten niitä fiksumpia, mutta ihan hyviä keskusteluita asiallisessa hengessä on tullut käytyä. Pientä vittuilua ja kuitteja puolin ja toisin, kuuluu asiaan. Moni on ihan avoimesti myöntänyt mm. että nämä hata hatat kuuluu kyllä asiaan mutta pippelin piirtämiset paperille aiheutta myös heillä myötähäpeää.

Mikä narreissa on parasta? No ne aiheuttaa fiiliksiä päästä toiseen. Yhtenä aamuna vituttaa kun heittivät meidät niin tylysti lomalle. Toisena aamuna saa nauraa ääneen kun kuulee minämevittu-mainoksia. Kolmantena jo huokailee ja toivoo että alkaisi taas uusi kausi+paikalliset.

ps. Hjallis on pelleidioottisaatana ja Ruutu on juudasmulkkupetturi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös