Nyt just vituttaa!

  • 2 574 274
  • 12 172

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kannata hirveästi alkaa vittuilemaan muille siitä, mikä niille on tärkeää.

Ja, jos et ole varma, onko, ole hiljaa.

Tämä oli ihan yleismaailmallinen neuvo, ei liity HIFK:n mitenkään.

Ai tämä mun viesti saa ihmisen lähettämään yksityisviestin, että minun lapsukaisen pitäis pyyhkiä kyynel. Ja, että minä olen LUUSERI!!!

Julkaisen poikkeuksellisesti tämän @Jakke76 yksityisesti lähettämän viestin sisällön pääpiirteissään sen takia, että tänään Suomea on kohdannut aivan järjetön tragedia. Yksi nuori ei enää koskaan palaa koulusta kotiin. Ja toinen nuori on vähintään koko lapsuutensa sosiaalihuollon piirissä. Kaksi muuta uhria taistelevat hengestään sairaalassa. Tämä sairaalloinen kiusaaminen ja netissä pikku "juttujen" tekeminen saa mun puolesta tulla päätökseen.

Juuri tällaista paskaa kukaan ei halua elämäänsä. En minä ainakaan. Minä haluan, että sentään Jatkoaika on tuttu ja turvallinen paikka olla ja kirjoittaa, mitä mieltä on mistä tahansa asiasta. Ja minulle se on tähän mennessä sitä ollutkin. Olen saanut shittiä kirjoittelustani ja mielipiteistäni, mutta se on ok, kun se tapahtuu julkisesti. Silloin sitä vastaan voi puolustautua. Kuten pitääkin. Sehän keskustelupalstan perimmäinen ominaisuus onkin. Että ollaan jotain mieltä, joku toinen jotain muuta, ja sitten pitää argumentoida, jos on toista mieltä.

Kannustan tällä ulostulolla muitakin kirjoittajia tulemaan ulos heille tulleen paskan takia. Ettei kenenkään tarvi lukea yksityisviesteissä mitään vihapuhetta, tai päänaukomista. Eli, saa ilmiantaa tekijän.

Jos sen sijaan päädyn isoista ovista ulos, niin ainakin olin rehellinen itselleni.

Pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta, kaveria ei jätetä koskaan!

Ystävällisin terveisin

Vaakuna
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatiin täysin mitä ansaittiin, turha selitellä yhtään mitään. Peltonen ja Salmelainen ulos Nordikselta.

Hyi, helvetti, mitkä musat tuolla Lahdessa.

Kävin ekaa peliä siellä katsomassa ja siellä soi kyllä todella ihan paskat musat, kun jotain teknojumputusta ja kauhealla volyymilla.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Atomirottaa mukaillen:

Kanveisiin taas.
Aina tää yllättää.
Yksinäisyys, eikä voi kuin toivoo
et selviin kesän yli.
Pimeään, viereen jää
yksinäisyys, eikä voi kun toivoo
et selviin kesän yli.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eihän tuo nyt saatana ole vielä mitään. Kertaa tuo lukema kolmella niin meidän mestaruudesta on sen verran aikaa. Kerrankin kun meillä noustaan varteenotettavaksi joukkueeksi niin mekin alettiin puppeloimaan samalla tavalla.

Pahoittelut vieraisiin huutelemisesta.
En halua olla epäkohtelias millään muotoa. Uskon ymmärtäväni ärsytyksen määrän myös teidän leirissänne oman seuranne edesottamuksista.

Silti pidän jotenkin hämmentävällä tavalla todennäköisenä, että jossain kohtaa IFK:n meriselityksiä sivutaan myös Ilveksen tämän kauden menestystä. Tarkoitan sitä, että meidän seuramme johto yrittää ratsastaa pois vastuustaan sillä, että myöskään Ilves ei panostuksistaan huolimatta saavuttanut menestystä. Se se olisi myös alhaista, Peltosen pressin lisäksi.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitutti nähdä tuo loppu. Siis ei päivää...

1. Koivistoinen tekee kriittisen pitkän kiekon, peliaikaa lähes 2min. Tämä johtaa kierteeseen, josta ei toivuta. Tulee aloitushäviöitä ja uusia pitkiä, paine pysyy.
2. Hävitään aloitus taas, tai tulee lähes tasuri. Lehterä työntää kiekkoa pakille, mutta se pomppii kuin flipperissä lähelle sinistä. Kaksi tai KOLME IFKn pelaajaa yrittää työntää kiekkoa alueelta, mutta omat mailat kolisevat yhteen ja kiekko kimpoilee ties mistä Pelsuille päätyyn.
3. Maali on kuin 80-luvun pakkien maalin taakse höntyilyä, jolloin maalin eteen jää vastustaja yksin. Koko viisikko on lähellä kiekkoa laidassa ja sieltähän se syöttö tulee maalin kulmalle unohtuneelle. Deja-vu vanhoista ajoista.

Klassikko päättää kausi näin.
 
Huutelen Kuopiosta! Vitutusta tulee kuitenki pienentämään, ku kalakukot pudottaa porkkanapöksyt sillä nopealla luistevalla pelillä! (ainaki niin täällä uskotaan!)
Muistutuksena kuopioon että tulevalta vastustajalta puuttuu köntsä housusta.
Ovat oleet itseasiassa viime keväinä ärsyttävänkin hyviä luomaan sen vastustaja housuun.
Paras kuitenkin voittakoon. Onnea ja menestystä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se mikä tässä eniten vituttaa on se, että kaikki nämä IFKn menestymättömyyteen isosti vaikuttaneet riskit , jotka ovat kerta toisensa jälkeen realisoituneet a’la 0-näyttöjen päävalmentajat, valuviat materiaalissa jne., ovat sellaisia mitkä monet rivikannattajatkin tunnistivat etukäteen. Miten on mahdollista, että organisaatio ei itse tunnista näitä? Tämä ei ole enää tyhmyyttä vaan silkkaa ylimielisyyttä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Se mikä tässä eniten vituttaa on se, että kaikki nämä IFKn menestymättömyyteen isosti vaikuttaneet riskit , jotka ovat kerta toisensa jälkeen realisoituneet a’la 0-näyttöjen päävalmentajat, valuviat materiaalissa jne., ovat sellaisia mitkä monet rivikannattajatkin tunnistivat etukäteen. Miten on mahdollista, että organisaatio ei itse tunnista näitä? Tämä ei ole enää tyhmyyttä vaan silkkaa ylimielisyyttä.
Veikkaan ylimielisyyttä. Todennäköisesti IFK:lta tulee joku perseitä nuoleva kommentti/meriselitys ja kaikki jatkuu ennallaan. Ville jatkaa ja Salmelainen kasaa vielä kalliimman ja hitaamman joukkueen.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama tyypillinen joka kevään vitutus siitä, kun kevät ei ole kunnolla vielä edes alkanut tai jos on, niin sitä takatalvea on tutusti tullut ja sitten kyllä oikeastaan aina oikean kevään tullen ne pelit Nordiksella onkin meidän jengin osalta yleensä jo pelattu, kuten kävi taas tänäkin vuonna.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Vituttaa etten tiedä saanko osallistua IFKn seuraaviin mestaruusjuhliin? Olenko huono kannattaja? Kertooko Ville koska ketkä ovat huonoja kannattajia?

Toisaalta olen varmaan jo kuollut vanhuuteen kun IFK voittaa seuraavan mestaruuden.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä lohduttaako, mutta 2005 ja 2012 olivat kyllä aikamoisia floppeja myös.

Kuten myös vuodet 2006 ja 2010, jolloin olisi ollut molempina kausina vielä paljon paremmat mahdollisuudet siihen mestaruuteen kun mitä tällä kaudella, koska nyt se Tappara todennäköisesti tulee kuitenkin sitä Kanada-maljaa jälleen kerran taas nostelemaan.

Mutta ompa näitä pettymyksiä nähty tämän jengin parissa niin paljon, ettei kaikkia vuosia meinaa näin yhtäkkiä edes nopeasti muistaa.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Vituttaa, että pyörin tuolla facebookin faniryhmissä jossa et saa sanoa mitään negatiivista seurasta etkä ainakaan Peltosesta.
Ne on strukturoitu hieman siihen malliin, että jos haluaa olla siinä ns. "etupiirissä" niin toi on säilytettävä tai alkavat hylkimään. Käsite IFK-perhe on sellainen missä ne perheenjäsenet vedetään kölin ali tai luiskaan tilanteen sitä vaatiessa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa, että pyörin tuolla facebookin faniryhmissä jossa et saa sanoa mitään negatiivista seurasta etkä ainakaan Peltosesta.
Se voi olla aivojen keino selviytyä äärimmäisessä vitutuksessa, jotta välttyy itsetuhoisuudelta ja aggressioilta. Evoluution tuotoksia.
 

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Ei ole mitään UNIVERSUMIA missä joku IFK:n päävalmentaja X jonka nimi olisi mikä tahansa muu kuin "Ville Peltonen" olisi:

A) saanut kahden vuoden jatkosopimuksen kesken kolmatta keskinkertaista valmentajakauttaan,
tai
B) saisi jatkaa tällaisen säälittävän kyykkäyksen jälkeen. Puhumattakaan millä rosterilla tää kaikki tapahtui...

Tässä tuloksessa vituttaa putoamisen lisäksi ihan yhtä paljon se että Peltonen aivan vittu varmasti osti itselleen jatkoa tuolla sarjan 0-3 >>> 3-3 tilanteeseen taistelusta, ja ensi kaudella on sitten vielä halvempi joukkue jonka se voi laittaa pyörimään nurkissa. Lehterä, Komarov, Melart ym. ovat taas vuoden hitaampia. Hankitaanko vielä 37-vuotias Jasu? Pihlströmille jatkoa? Filppula? Samalla nuoria pelaajia on ulostetaan johonki vitun Turkuun. Kuka oikeasti yllättyisi jos vielä Kaskimäki lähtisi?

Odotan innolla sitä kun kuunnellaan vielä ensi joulukuussa Tobiasta hehkuttamassa jotain 2v vanhaa Spenglerin jälkeistä pisteputkea. Se on varmaan kehystänyt sen Sveitsin lentolipun yöpöydälleen ja pussaa sitä joka ilta ennen nukkumaan menoa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Miten niin moni on huolissaan Villen jatkamisesta?

Kyllähän se nyt vihdoin ja viimein oli tässä. Ei ole mitään muita vaihtoehtoja.

Eikö niin? Eihän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös