Nyt just vituttaa!

  • 2 573 762
  • 12 172

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin jonkun ikuisen alisuorittajan, ja sitä HIFK on, puolesta vittuuntuminen. Vuosikausia kun tätä jatkuvaa häviämistä seuraa, niin ei tää nyt enää jaksa edes vituttaa pahemmin.

Hienoa että sua ei enää vituta pahemmin, mutta meitä muita vituttaa sinunkin edestä niin anna olla
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin jonkun ikuisen alisuorittajan, ja sitä HIFK on, puolesta vittuuntuminen. Vuosikausia kun tätä jatkuvaa häviämistä seuraa, niin ei tää nyt enää jaksa edes vituttaa pahemmin.

Tämähän on taivahan tosi, erityisesti tänään. Mutta miten juntti pitää ihmisen olla, että kun toinen ihminen sanoo, että ottaa koville, sä tulet vittuilemaan? Sä tai kukaan muukaan ei saa mun mielipiteitä/näkemyksiä muutettua vittuiluilla. Mä muutan kantani, kun koen sille itse tarvetta. Vaikka täällä väännetään, välillä kovaakin, @Frankie n ja mun veto perustuu keskinäiseen kunnioitukseen. Ja se on fair play. Lupaukset pidetään, vaikka koville ottaisikin.

Mua harmittaa ton jengin puolesta. Mua harmittaa omasta puolestani. Ja mua harmittaa kaikkien mun HIFK-ystävieni puolesta. Jos mua ei harmittaisi, kysyisin itseltäni, että miksi mä tätä seuraan?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vittu kun fanit eivät ole yhtä sitkeitä. Muutenhan tämä sujuisi kuin tanssi.
Hei. Fanit ne vasta sitkeitä ovatkin. Ville mestaruudesta on 13 vuotta. Sitä ennen kesti yhtä kauan. Sitä ennen vielä kauemmin. Sitä ennen oli jääkausi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten vituttaa, kun ei vituta yhtään.
Viimeistään puolessa välissä runkosarjaa, näki persesilmälläkin ettei tästäkään kaudesta tule hevon vittua. Runko säilyi, valmennus säilyi, pelitapa olisi säilynyt, jos se olisi keksitty. Kannattaa ehkäpä hankkia erilainen rosteri, jos kilpikonnalla ja toivotaan toivotaan roikkumisella haluaa voittaa mestaruuden.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Hei. Fanit ne vasta sitkeitä ovatkin. Ville mestaruudesta on 13 vuotta. Sitä ennen kesti yhtä kauan. Sitä ennen vielä kauemmin. Sitä ennen oli jääkausi.
Eihän tuo nyt saatana ole vielä mitään. Kertaa tuo lukema kolmella niin meidän mestaruudesta on sen verran aikaa. Kerrankin kun meillä noustaan varteenotettavaksi joukkueeksi niin mekin alettiin puppeloimaan samalla tavalla.

Pahoittelut vieraisiin huutelemisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin jonkun ikuisen alisuorittajan, ja sitä HIFK on, puolesta vittuuntuminen. Vuosikausia kun tätä jatkuvaa häviämistä seuraa, niin ei tää nyt enää jaksa edes vituttaa pahemmin.

Ei kannata hirveästi alkaa vittuilemaan muille siitä, mikä niille on tärkeää.

Ja, jos et ole varma, onko, ole hiljaa.

Tämä oli ihan yleismaailmallinen neuvo, ei liity HIFK:n mitenkään.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin jonkun ikuisen alisuorittajan, ja sitä HIFK on, puolesta vittuuntuminen. Vuosikausia kun tätä jatkuvaa häviämistä seuraa, niin ei tää nyt enää jaksa edes vituttaa pahemmin.
Sä oot kyllä nyt näillä parilla viestilläs osoittanu sangen suurella tavalla miten pieni ihminen olet. Oman erinomaisuuden tunnoissas tänne päätä repimään, lällättelemään kuinka oikeassa olit. Vittujakaan välittämättä miltä muista tuntuu tämä tilanne ja nuo sun sanat, juuri nyt tällä hetkellä. Lähe ny menee, tuollaista käytöstä ei nyt täällä tarvita.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Eihän tuo nyt saatana ole vielä mitään. Kertaa tuo lukema kolmella niin meidän mestaruudesta on sen verran aikaa.

Pahoittelut vieraisiin huutelemisesta.
Se pieni ero: Ilves nousi vasta viime vuosina kärkiporukoihin. IFK on muka ollut joka kausi mestarikandidaatti. No, ei tämä yhtä kova sukellus mielestäni ollut kuin Ilvekseltä tällä kaudella, MUTTA pitkässä juoksussa tää on aivan kammottavaa kidutusta.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pipo vähän löysemmälle nyt. Saatiin taas se mitä tilattiin. Ei tuolla paskakiekolla ansaittu yhtään enempää.

Se on muuten just näin. Tänään Pelicans oli edellä joka sektorilla, paitsi kolmannen erän alussa, jolloin nukkuivat ruususen unta. IFK ei pelitilanteisiin nähden ansainnut johtoaan ja lopulta Pelsut jyräsivät väkisin ohi. Veskaripelikin hävittiin, vaikkei Kokko mitenkään maaginen ollutkaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Se on muuten just näin. Tänään Pelicans oli edellä joka sektorilla, paitsi kolmannen erän alussa, jolloin nukkuivat ruususen unta. IFK ei pelitilanteisiin nähden ansainnut johtoaan ja lopulta Pelsut jyräsivät väkisin ohi. Veskaripelikin hävittiin, vaikkei Kokko mitenkään maaginen ollutkaan.
Kokko oli loistava, mutta ei Hoviseen kuitenkaan hävitty. Harmittavasti se eka maali meni helposti, mutta niitä tulee aina välillä.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just nyt ei ole sanoja. @Frankie , kasaan itseäni negasiipeä varten. Varmaan sulle ihan ok, että vedon lunastaminen alkaa huomenna?

Oikeastihan negasiipi on posisiipi. Me halutaan muutosta, jotta joskus voitaisi vielä menestyä. Siihen muutoksen vaatimiseen liittyy positiivinen odotus siitä, että oikeat ihmiset voisivat ohjata koko organisaation oikealle polulle.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Oikeastihan negasiipi on posisiipi. Me halutaan muutosta, jotta joskus voitaisi vielä menestyä. Siihen muutoksen vaatimiseen liittyy positiivinen odotus siitä, että oikeat ihmiset voisivat ohjata koko organisaation oikealle polulle.
Näin on. Rajat on rakkautta ja nyt ne rajat viimeistään tulivat vastaan.

Jo pidempään "posisiipi" on edustanut itselleni enemmän lähinnä lumoussiipeä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Se pieni ero: Ilves nousi vasta viime vuosina kärkiporukoihin. IFK on muka ollut joka kausi mestarikandidaatti. No, ei tämä yhtä kova sukellus mielestäni ollut kuin Ilvekseltä tällä kaudella, MUTTA pitkässä juoksussa tää on aivan kammottavaa kidutusta.
Meillä ennen muutosta totuttiin kauden loppumiseen ja siihen ettei vituta kun kausi päättyi ajoissa .

Nyt sentään vituttaa kun kausi päättyy pleijareissa. Kyllä sielläkin se punainen lanka löytyy. Meillä se tuntuu olevan taas hukassa
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eniten vituttaa tällä hetkellä se että ei edes vituta, kaikki tunne on valunut vessanpönttöön.
Miten on mahdollista. Tuota kun vertaa omaan shokkiin ja vitutustärinään niin huh. Ja tämä kiekkopettymys tulee kestämään pisimpään ikinä IFK:n aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös