Nyt just vituttaa!

  • 2 616 238
  • 12 347

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Olisin halunnut nähdä Villen ilmeen kun Tobberi ilmoitti löydöstään. Voin melkein nähdä sen silmissäni. Ville rypistää otsaansa, ja silmät on suurina ja vastaa "Okei Tobias".
Lainaan palstatoveria ja arvaan Villen sanovan: "Okei Toope!"
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisin halunnut nähdä Villen ilmeen kun Tobberi ilmoitti löydöstään. Voin melkein nähdä sen silmissäni. Ville rypistää otsaansa, ja silmät on suurina ja vastaa "Okei Tobias".

Tai sitten hän on sanonut: "Hyvä, että saatiin tämä nyt nopeasti maaliin, koska tarve on akuutti. Koska tulee? Menetkö lentokentälle vastaan vai mennäänkö molemmat?"

Luuleeko joku ihan oikeasti, että Salmelainen ja Peltonen eivät keskustele mistään ja Salmelainen vain hankkii jotain pelaajia (tai on lähinnä hankkimatta, koska ei osaa) ja Peltonen saa sitten aikanaan tiedon pelaajasopimuksista Bättre Folkin kautta? Ja kunnes joku löytyy, Peltonen vain istuu himassa tai koutsien kopissa kuvitellen täysin tietämättömänä, mitä ympäröivässä maailmassa tapahtuu? Koska siltähän se nyt näiden kirjoitusten perusteella vaikuttaa.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs vittua, Tapparan Thomasille 2 ottelun pelikielto päähän kohdistuneesta taklauksesta. Joo, ei tuo taklaus ollut kovin kummoinen, mutta mistä lähtien liiga on alkanut jakaa näitä välimallin tuomioita ja minkä takia ne ei koske ikinä HIFK:n pelaajia. Meidän pelaajille kyllä löydetään koventamisperusteet, vaikka suurennuslasilla pitäisi etsiä jostain kaukaa historiasta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mitäs vittua, Tapparan Thomasille 2 ottelun pelikielto päähän kohdistuneesta taklauksesta. Joo, ei tuo taklaus ollut kovin kummoinen, mutta mistä lähtien liiga on alkanut jakaa näitä välimallin tuomioita ja minkä takia ne ei koske ikinä HIFK:n pelaajia. Meidän pelaajille kyllä löydetään koventamisperusteet, vaikka suurennuslasilla pitäisi etsiä jostain kaukaa historiasta.

Onhan se asteikko ollut koko ajan käytössä. Tosin ei IFK:n pelaajien kohdalla. Tai sitten kurinpito saanut kunnolla paskaa Motinin pelikiellon jäljiltä kun tuossa aiemmin samasta piti palopuhetta maajoukkueen päävalmentaja.

Tässä on kanssa yksi elementti mikä ei varmasti ainakaan P-Amerikkalaisia tänne houkuttele. Nimittäin taklaavan pelaajan olematon oikeussuoja. P-Amerikassa sentään katsotaan myös tämä sieltä toisesta kulmasta jos et pidä omasta päästä vastuuta.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan se asteikko ollut koko ajan käytössä. Tosin ei IFK:n pelaajien kohdalla. Tai sitten kurinpito saanut kunnolla paskaa Motinin pelikiellon jäljiltä kun tuossa aiemmin samasta piti palopuhetta maajoukkueen päävalmentaja.

Karjalainen istui yhdestä päähänkohdistuneestaan IFK:ssa ainoastaan yhden matsin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jos joku olisi kertonut ennen kautta, että meillä on kakkospakkiparina Pakarinen-Lehmus, ylivoimaviisikkona Halttunen-Jääskä-Väänänen-Lehmus-Veslainen ja että Nordiksella on ~5700 katsojaa, olisi mun vastaus ollut: vitun korona.
 

zepHero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HIFK & HK Tiigrid Tallinn
Norjan jantteri voi olla ihan käyttökelpoinen ukkeli, kun oppii pelisysteemin. Toki, voisi sen pelisysteemin ensin kehittää sellaiseksi, että voisi voittaa pelejä vähän suuremmalla prosentilla.

Mutta itse vitutukseen, tätä paskaa ei jaksa enää oikein katsoa edes töllöstä. Ehdin jo sanomaan, ettei kiinnosta mennä nordikselle enää, ennen kun ollaan suorassa poffipaikassa kiinni. Näillä näytöillä ei päästä sinne enää tällä kaudella. Varsinkin YV on edelleen järkyttävää katsottavaa. Onko vastustajat tehneet AV maaleja puolet siitä määrästä, mitä IFK YV'llä? Ehkä ei, mutta tuntuu siltä.

Kiskoisin kännit, mutta pitää pojan kanssa huomenna aamulla lähteä liikenteeseen. Itse lähtö ei vituta, mutta se vituttaa, ettei nyt voi vetää kännejä tämän pelin takia.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
HIFK sijalla 10. Jypiin eroa 1, Kookoohon 2 ja Sportiin sekä HPK:hon 3 pinnaa, Saipa on sentään kymmenen perässä. Ei ole paljon odotettavissa tältä kaudelta ja todennäköisesti kohta ollaan toiseksi viimeisenä. Luulisi ettei Stadin ainoa Liiga-jengi voi olla oikeasti näin paska, mutta pelejä katsomalla syykin tuohon pistemäärään selviää. Olihan tossa tuloksellisesti se parempikin jakso, mutta todellisuudessa samaa paskaa tää on pääasiassa ollut koko syksyn ja pinnoja ollaan saatu lähinnä Taposen ansiosta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK sijalla 10. Jypiin eroa 1, Kookoohon 2 ja Sportiin sekä HPK:hon 3 pinnaa, Saipa on sentään kymmenen perässä. Ei ole paljon odotettavissa tältä kaudelta ja todennäköisesti kohta ollaan toiseksi viimeisenä. Luulisi ettei Stadin ainoa Liiga-jengi voi olla oikeasti näin paska, mutta pelejä katsomalla syykin tuohon pistemäärään selviää. Olihan tossa tuloksellisesti se parempikin jakso, mutta todellisuudessa samaa paskaa tää on pääasiassa ollut koko syksyn ja pinnoja ollaan saatu lähinnä Taposen ansiosta.
Ja ainakin minua tässä vituttaa se, että ensimmäisenä tuolta pistetään kuitenkin Ville Peltosen pää pölkylle, vaikka ongelmat ovat todella paljon syvemmällä. Toki Villessä on myös isoja ongelmia ja hänenkin soppari pitää lopettaa, mutta IFK:n tuntien hän on ainoa kuka lähtee, jos lähtee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuo seuran kokovartaloaneemisuus vituttaa. Aivan kipsissä kaikki. Surullista ja vituttavaa. Kokeneita pelaajia joukkue täynnä ja he näyttävät olevan ensimmäisiä, joilla maila alkaa studata.

Vaihtopenkki on kuin hautajaisista. Ihan hirveetä. Joukkue tarvitsee jonkun kainalopierumiehen sinne nyt heti! Pelaamisen pitää olla hauskaa, ei tuollaista saattohoidon omaista toimintaa ja jatkuvaa virheiden välttelyä. Pyydän anteeksi sanavalintaani, mutta siltä tuo nyt näyttää. Ollaan elossa, kun silmät kerran vielä liikkuu, mutta siinäpä se.

Joukkue tarvitsee nyt jonkun kainalopierumiehen keventämään tunnelmaa! Se, että on hauskaa ei tarkoita, etteikö voisi olla tosissaan. Katsokaa nyt jumalauta JMA:takin

Ehdotan nyt rohkeasti, että annetaan kenkää seuraavasti:

- Timo Everi
- Tom Nybondas
- Markus Lindström
- Roland Carlsson
- Tobias Salmelainen
- Ville Peltonen ja muu valmennus, paitsi Lundell

Ja sitten uudet jaot. Etsikööt uudet henkilöt omanlaisensa balanssin ja käykööt tarvittavat valtataistelunsa keskenään, mutta wanhat luurangot voisi nyt luutia samalla luudalla kerralla vittuun.

Minä en aio katsomosta edelleenkään poistua mihinkään, koska minä en käy siellä listaamieni henkilöiden vuoksi, vaan ihan muista syistä.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotan nyt rohkeasti, että annetaan kenkää seuraavasti:

- Timo Everi
- Tom Nybondas
- Markus Lindström
- Roland Carlsson
- Tobias Salmelainen
- Ville Peltonen ja muu valmennus, paitsi Lundell

Kaunis ajatus arvon @BOL ,
mutta tuskinpa tuollainen määrä palleja heiluu kerralla, jos nyt edes yksi tai kaksi.

Toisaalta jos Helsinki olisi Pohjois-Amerikassa ja IFK NHL-joukkue, niin jotakuinkin tuon mittakaavan pöydän putsaus olisi varmaan jo tehty.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ehdotan nyt rohkeasti, että annetaan kenkää seuraavasti:

- Timo Everi
- Tom Nybondas
- Markus Lindström
- Roland Carlsson
- Tobias Salmelainen
- Ville Peltonen ja muu valmennus, paitsi Lundell

Ja sitten uudet jaot. Etsikööt uudet henkilöt omanlaisensa balanssin ja käykööt tarvittavat valtataistelunsa keskenään, mutta wanhat luurangot voisi nyt luutia samalla luudalla kerralla vittuun.
Siinähän se oikea lähtökohta olisi. Ei tähän oikeata muutosta saada vaihtamalla yhtä tai kahta miestä, vaan se pitäisi tehdä koko organisaatiotasolla. "Hieman" vaan olen skeptinen tämän kaltaisiin liikkeisiin, sillä niin sementoituja siellä monet positiot tuntuvat olevan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinähän se oikea lähtökohta olisi. Ei tähän oikeata muutosta saada vaihtamalla yhtä tai kahta miestä, vaan se pitäisi tehdä koko organisaatiotasolla. "Hieman" vaan olen skeptinen tämän kaltaisiin liikkeisiin, sillä niin sementoituja siellä monet positiot tuntuvat olevan.
Se on juuri näin. Karavaanari toki ensimmäisenä. Muuten järjestys oikea.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
siis huono! Yksinkertaisesti surkeaa. Ei jestas sentään. Junnut on mahtavia kaikin puolin mutta ei Halttunen (eikä kyllä Jukureiden 16v myöskään) kuulu liigaan. Ei HIFK junnun kaatunut, vaan ihan surkeaan ketjujen peliin mutta Herätys Liiga! Liikaa junnuja, liian aikaisin.

Halttunen raapisi ihan karmeat tehot tauluun hyvin roolitetussa jengissä jo nyt. Pystyy tuossa täysin sekaisin olevassa nipussakin luomaan mestoja ihan vain omalla panoksellaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinähän se oikea lähtökohta olisi. Ei tähän oikeata muutosta saada vaihtamalla yhtä tai kahta miestä, vaan se pitäisi tehdä koko organisaatiotasolla. "Hieman" vaan olen skeptinen tämän kaltaisiin liikkeisiin, sillä niin sementoituja siellä monet positiot tuntuvat olevan.

Kukaan ei seurassa tee mitään ratkaisuja yksin. Ei toimari, ei Salmelainen, ei Peltonen, ei Everi. Kysymys on johtamisesta ja tiimitoiminnasta. Kaikki eivät hoida kaikkea, eikä kaikki "osaa" kaikkea, siksi siellä on erilaisiin pesteihin palkattu eri osaamisen omaavia ihmisiä.

Kaikkein eniten perseestä on syyttää tästä vain yhtä henkilöä tai toimenkuvaa. Tämä on paljon isompi juttu. Ja nyt HIFK on monella osa-alueella ihan helvetin aneeminen. Jonkun on johdettava tätä laivaa myös huonoina hetkinä ja sen johtamisen pitää näkyä siinä, että paskan osuessa tuulettimeen ei lamaannuta. Nyt HIFK on näyttänyt viime keväästä asti juuri siltä. Minä en syytä tästä tilanteesta ketään yksittäistä henkilöä, vaan kaikki ovat vastuussa. Ihan samalla tavalla minä en syytä yhtä pelaajaa. En kapteeni-Tallbergia, en Koivistoista, en Nättistä, en Melartia, en Pakarista, en Halosta, en Rantakaria, en Paajasta, jne. Kukaan ei pelaa tahallaan huonosti. Toi jengi nousee yhdessä tekemällä. Tällä hetkellä siellä on monella pakilla aivan liian isot saappaat täytettävänä, mutta kaikkensa he antavat jokaisessa vaihdossa. Antavatko nämä kokeneet pelaajat? Ihan kaiken ja ihan joka vaihdossa? Jos antavat, se ei nyt oikein näy. Kokeneet pelaajat eivät voi mennä joka toinen viikko lukkoon, jos onnistumisia ei tule. Eivät vain voi.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika karmeeta katsoa kun Jukurit tuli parilla syötöllä keskialueen yli heittämällä ja kotijoukkue sai jotenkin ihmeen kaupalla mukellettua itsensä punaviivalle ja kiekkoa päätyyn.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukaan ei seurassa tee mitään ratkaisuja yksin. Ei toimari, ei Salmelainen, ei Peltonen, ei Everi. Kysymys on johtamisesta ja tiimitoiminnasta. Kaikki eivät hoida kaikkea, eikä kaikki "osaa" kaikkea, siksi siellä on erilaisiin pesteihin palkattu eri osaamisen omaavia ihmisiä.

Kaikkein eniten perseestä on syyttää tästä vain yhtä henkilöä tai toimenkuvaa. Tämä on paljon isompi juttu. Ja nyt HIFK on monella osa-alueella ihan helvetin aneeminen. Jonkun on johdettava tätä laivaa myös huonoina hetkinä ja sen johtamisen pitää näkyä siinä, että paskan osuessa tuulettimeen ei lamaannuta. Nyt HIFK on näyttänyt viime keväästä asti juuri siltä. Minä en syytä tästä tilanteesta ketään yksittäistä henkilöä, vaan kaikki ovat vastuussa. Ihan samalla tavalla minä en syytä yhtä pelaajaa. En kapteeni-Tallbergia, en Koivistoista, en Nättistä, en Melartia, en Pakarista, en Halosta, en Rantakaria, en Paajasta, jne. Kukaan ei pelaa tahallaan huonosti. Toi jengi nousee yhdessä tekemällä. Tällä hetkellä siellä on monella pakilla aivan liian isot saappaat täytettävänä, mutta kaikkensa he antavat jokaisessa vaihdossa. Antavatko nämä kokeneet pelaajat? Ihan kaiken ja ihan joka vaihdossa? Jos antavat, se ei nyt oikein näy. Kokeneet pelaajat eivät voi mennä joka toinen viikko lukkoon, jos onnistumisia ei tule. Eivät vain voi.
Toteat, että jonkun on johdettava tätä laivaa myös huonoina hetkinä. Arvostan, että et syytä ketään. Mutta kuka johtaa huonoina tai näinä hetkinä? Minulla on se tunne ettei kukaan. Ja siksi kukaan ei vastaakaan mistään. Vai onko tämä hyvä hetki? Kateprosentti loistava?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllähän tuo seuran kokovartaloaneemisuus vituttaa. Aivan kipsissä kaikki. Surullista ja vituttavaa. Kokeneita pelaajia joukkue täynnä ja he näyttävät olevan ensimmäisiä, joilla maila alkaa studata.

Vaihtopenkki on kuin hautajaisista. Ihan hirveetä. Joukkue tarvitsee jonkun kainalopierumiehen sinne nyt heti! Pelaamisen pitää olla hauskaa, ei tuollaista saattohoidon omaista toimintaa ja jatkuvaa virheiden välttelyä. Pyydän anteeksi sanavalintaani, mutta siltä tuo nyt näyttää. Ollaan elossa, kun silmät kerran vielä liikkuu, mutta siinäpä se.

Joukkue tarvitsee nyt jonkun kainalopierumiehen keventämään tunnelmaa! Se, että on hauskaa ei tarkoita, etteikö voisi olla tosissaan. Katsokaa nyt jumalauta JMA:takin

Ehdotan nyt rohkeasti, että annetaan kenkää seuraavasti:

- Timo Everi
- Tom Nybondas
- Markus Lindström
- Roland Carlsson
- Tobias Salmelainen
- Ville Peltonen ja muu valmennus, paitsi Lundell

Ja sitten uudet jaot. Etsikööt uudet henkilöt omanlaisensa balanssin ja käykööt tarvittavat valtataistelunsa keskenään, mutta wanhat luurangot voisi nyt luutia samalla luudalla kerralla vittuun.

Minä en aio katsomosta edelleenkään poistua mihinkään, koska minä en käy siellä listaamieni henkilöiden vuoksi, vaan ihan muista syistä.
Tästä ja seuraavasta viestistäsi täysin samaa mieltä. Tiedät vaan sen itsekin, että tuo listaamasi porukka (pl. 2 viimeistä positiota) ei tule poistumaan kuin kasvamalla heinää Honkanummella niin silloin on pakko tyytyä alkuun Salmelaisen potkuihin. Meillä on kuitenkin todisteita, että tarpeeksi vittumainen ja osaava kaveri saa kyllä tämän homeisen seuran putsattua vaikka siellä tuo saasta edelleen mukana roikkuu. Itse haluan lapsenuskoisesti uskoa, että Jussi Tapola olisi tällainen henkilö. Valmentamisen lisäksi hänellä on näyttöjä seurajohtamisesta, joten hän olisi ideaalikorvaaja Salmelaiselle alkaen ensi kaudesta. En toki tiedä hänen omista ambitioistaan, mutta IFK olisi se ultimaattinen haaste, jossa onnistuessaan kaikki ovet ovat auki. Itse en jostain syystä poissulkisi VPtä Tapolan kanssa jossain roolissa samanaikaisesti IFKssa.

Muutoksen on tapahduttava ja itse alottaisin Salmelaisesta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kyllähän tuo seuran kokovartaloaneemisuus vituttaa. Aivan kipsissä kaikki. Surullista ja vituttavaa. Kokeneita pelaajia joukkue täynnä ja he näyttävät olevan ensimmäisiä, joilla maila alkaa studata.

Vaihtopenkki on kuin hautajaisista. Ihan hirveetä. Joukkue tarvitsee jonkun kainalopierumiehen sinne nyt heti! Pelaamisen pitää olla hauskaa, ei tuollaista saattohoidon omaista toimintaa ja jatkuvaa virheiden välttelyä. Pyydän anteeksi sanavalintaani, mutta siltä tuo nyt näyttää. Ollaan elossa, kun silmät kerran vielä liikkuu, mutta siinäpä se.

Joukkue tarvitsee nyt jonkun kainalopierumiehen keventämään tunnelmaa! Se, että on hauskaa ei tarkoita, etteikö voisi olla tosissaan. Katsokaa nyt jumalauta JMA:takin

Ehdotan nyt rohkeasti, että annetaan kenkää seuraavasti:

- Timo Everi
- Tom Nybondas
- Markus Lindström
- Roland Carlsson
- Tobias Salmelainen
- Ville Peltonen ja muu valmennus, paitsi Lundell

Ja sitten uudet jaot. Etsikööt uudet henkilöt omanlaisensa balanssin ja käykööt tarvittavat valtataistelunsa keskenään, mutta wanhat luurangot voisi nyt luutia samalla luudalla kerralla vittuun.

Minä en aio katsomosta edelleenkään poistua mihinkään, koska minä en käy siellä listaamieni henkilöiden vuoksi, vaan ihan muista syistä.
Nyt ollaan ilmeisesti upottu Mariaanien hautaan kun sinultakin tulee tällainen näkemys. On kyllä kovat ajat. Ja saatanan syvä monttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös