Nyt just vituttaa!

  • 2 596 419
  • 12 259

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä voisin periaatteessa hyväksyä uuden Töölön Vesan. Joukkueen pitäisi kuitenkin aloittaa jostain nelosdivarista, eikä nykyisellä narriorganisaatiolla ole mielestäni mitään asiaa tai oikeutta tulla takaisin, etenkään kulkematta divaripolkua.

Jokainen narrifani (ja näitä on ollut sata, ehkä satoja), jonka kanssa olen tässä neljän viime vuoden aikana yrittänyt puhua Peltonen-episodista, on aggressiivisesti kuin aivopesty sopuli ollut sitä mieltä, että Peltonen ansaitsi mitä sai, että teloitusyritys oli oikeutettu. Jokainen heistä on kieltänyt tomekvaltosen, ben-odion tai kekäläisen tehneen mitään väärää ja jokainen on myös ollut sitä mieltä että narreilla on oikeus tulla takaisin liigaan heti kun tahtovat, kyselemättä mitään lupia. Kyse ei siis ole pelkästään pelaajista, valmentajista ja organisaation muista työntekijöistä, vaan koko fanipohja tuntuu olevan läpimätä.

En ole käyttäytynyt luokattomasti, vaan perustellut kiihkottomasti negatiivisen suhtautumiseni narreja ja narrifaneja kohtaan. Älkää sortuko loukkauksiin, kun minäkään en niin tee. En toki voi puhua teidän puolestanne, mutta ainakaan minun Stadiini eivät narrit kuulu, mahdu eivätkä ole kaivattuja.

P.S. Minulla ei ole boikottia, se taisi olla nimimerkki tiki10. Juuri nyt minulla ei olisi mahdollisuuttakaan tulla paikan päälle, mutta en varsinaisesti kaipaa 9 euron muovituoppeja. Katson pelejä etänä ja olen vittuuntunut siitä, ettei Nybari rakentanut joukkuetta loppuun asti.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole käyttäytynyt luokattomasti, vaan perustellut kiihkottomasti negatiivisen suhtautumiseni narreja ja narrifaneja kohtaan. Älkää sortuko loukkauksiin, kun minäkään en niin tee. En toki voi puhua teidän puolestanne, mutta ainakaan minun Stadiini eivät narrit kuulu, mahdu eivätkä ole kaivattuja.

Muistinvirkistyksenä "kiihkoton perustelusi", jossa muuten puhut myös muiden puolesta siitä ettei ko. nimimerkkiä täällä kaivata, kuten ei seuraakaan. Tai jos tämä on sinusta asiallista negatiivista suhtautumista, meidät on kasvatettu hyvin eri tavoin.

Spede, ota juna Venäjälle. Sua ei kaivata meidän stadissa ja sun joukkuetta ei kaivata meidän maassamme.

P.S. Se on "enää". Sun oikeinkirjoitus on "eri" muihin verrattuna.

P.S. Minulla ei ole boikottia, se taisi olla nimimerkki tiki10. Juuri nyt minulla ei olisi mahdollisuuttakaan tulla paikan päälle, mutta en varsinaisesti kaipaa 9 euron muovituoppeja. Katson pelejä etänä ja olen vittuuntunut siitä, ettei Nybari rakentanut joukkuetta loppuun asti.

Selvä juttu, siinä tapauksessa muisti teki tepposet ja pahoittelen moisen vihjaamisesta. Ei mullakaan Jokereita ikävä ole, mutta vituttaa ihmisten arvostelu kannattamansa joukkueen perusteella. Fiksut narrifanit on fiksuja ihmisiä ja idiootit HIFK-fanit on idiootteja jne. Vaikka olenkin todella tyytyväinen että itse tuli perittyä juuri tämän helsinkiläisjoukkueen kannatus.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
No onhan aikaan eletty. Lemieaux vetää ehkä snadisti överillä tunteenpalolla, mutta ei täällä nyt sentään Jokerit faneja tarvitse ruveta hyssyttelemään.

Oma fiilis on sellanen, että just nyt tuntuu hyvältä olla kyseisen porukan kanssa eri sarjoissa, mutta ehkäpä tämä tauko on just se mitä tarvitaan. Sitten, kun suippikset palaa liigaan, niin homma jatkunee terveemmällä pohjalla kuin mitä se oli pari vuotta sitten.

Lemieauxin kanssa olen samoilla linjoilla mitä tulee Peltosen teloitukseen. Se laski sympatiat naapuria kohtaan kyllä aika alhaiselle levelille nimenomaan sen takia, että kyseiselle väkivallanteolle haettiin kaverin puolelta jollain sairaalla selityksellä oikeutus. Eikä tästä ihan hirveän kauaa ole kun joku vieläkin jaksoi narrit-osiossa romantisoida tapahtumalla (säälittävää).
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs täällä Jokereista väännetään? Neuvostoliittolainen jengi joka pelaa sikäläistä liigaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitutti taas katsoa tuota meidän kokoonpanoa. Pelikin on pääosin näyttänyt sekaiselta kasalta sitä itseään, niin yritäppä siinä nyt saada sitäkään kuntoon kun kentällisen verran puuttuu avainpelaajia rosterista ja kokoonpanot elää jatkuvasti.
Yksi putoaa ja toinen tulee tilalle, kierre on valmis. Sitten onkin taas sormi suussa, kun keväällä tulee koko kauden peliään hionut Tappara vastaan ja IFK vetelee ensimmäisiä pelejään parhaalla mahdollisella miehityksellään.

On totta, että loukkaantumiset kuuluvat lajiin, mutta tämä on jo liikaa samanaikaisesti.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sport - HIFK Lehdistötilaisuus 25.10.2016 - YouTube

Vituttaa tuo Polakki.

Mutta mua vituttaa myös Törmänen. Voisi pikkuhiljaa päästä yli siitä mitä viime keväänä tapahtui.

Viime keväänä tapahtui poikkeuksellisen luokatonta ja härskiä tuomarityöskentelyä, jonka seurauksena meillä on yksi viiri vähemmän katossa. Miksi se pitäisi unohtaa?

Muutenkin Stögöltä asialliset kommentit ja kuitit polakille.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
On toi polakki vaan vastenmielinen äijä :)
CHLstä tutut mikitetyt valmentajat olis kyllä kivä pikku lisä näihin peleihin. Nelonen pro k18 lähetys ilman Saukkosta, et voila. Kiinnostus arvo +110%.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sport - HIFK Lehdistötilaisuus 25.10.2016 - YouTube

Vituttaa tuo Polakki.

Mutta mua vituttaa myös Törmänen. Voisi pikkuhiljaa päästä yli siitä mitä viime keväänä tapahtui.
En ota Törmäseen kantaa, mutta olihan nuo Valtosen kommentit jostain hämmentävän, myötähäpeää aiheuttavan ja täysin käsittämättömän välimaastosta. Kyllä on kaverilla vissiin ihan pikkusen antipatiaa IFK:ta (ja Törmästä?) kohtaan, eihän tossa ollut mitään järkeä. Ihmeellistä henkilökohtaisuuksiin menoa, ja hauska kun yritti kuittailla Törmäselle tuosta "viimeisestä sanasta", niin päätti sitten tämän tilaisuuden erittäin sulavasti tuohon "Mun on vielä pakko sanoo...". Ei vittu mikä pelle.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime keväänä tapahtui poikkeuksellisen luokatonta ja härskiä tuomarityöskentelyä, jonka seurauksena meillä on yksi viiri vähemmän katossa. Miksi se pitäisi unohtaa?

Muutenkin Stögöltä asialliset kommentit ja kuitit polakille.

Mitä se hyödyttää nyt sitä asiaa tuoda taas julkisuudessa esille? Ei se siitä enää mihinkään muutu. Keskittyisi nyt vaan tähän kauteen, jotta saataisiin tällä kaudella se viiri kattoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi voi Tomek parkaa.

"Antilta voi kysyä, kun Antti tietää kaikesta kaiken."
"Antti haluaa aina viimeisen sanan"
"Se on kyllä tullut ihan selväksi, että sä oot kouluja käynyt. Sen tietää kaikki".


Muutenkin ihme itkut siitä, että Finley oli huudellut alkulämpöjen aikana heidän pelaajilleen. Hui kauheaa!
Törmänen vastaa, että eiköhän se oli esimerkiksi Pohjois-Amerikassa ihan arkipäivää ja sitten Tomek ei osaa sanoa muuta kuin "Niin siellä Pohjois-Amerikassa..."
HUI!

En nyt välttämättä väitä, että Törmänenkään aina jää ihan itkuitta ja viime kevääseen palu ehkä vähän jo vanhaa, mutta kyllähän tässä ainakin Tomek jäi jalkoihin. Seuraavaan Sport-peliin sitten vaan lisää höökiä ja Finley taas irti(puhtaasti).
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Törmänen olisi voinut tuosta mahdollisesta käskyttämisestä sanoa perkele suoraan, kerran aloitti pariin otteeseen tuossa. Kaikkihan sen varmasti tietää, mutta Polakin eleistä ja siitä miten asian mies otti niin 100% käsky käynyt.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viime keväänä tapahtui poikkeuksellisen luokatonta ja härskiä tuomarityöskentelyä, jonka seurauksena meillä on yksi viiri vähemmän katossa. Miksi se pitäisi unohtaa?

Muutenkin Stögöltä asialliset kommentit ja kuitit polakille.
Höpöhöpö. Yksi viiri vähemmän... ei jumalaare mitä tuubaa. Seliseli. Voihan sitä pettymystä lieventää tuollaisellakin tavalla. Tappara oli parempi joukkue tuomareilla tai ilman. Tsököltä naurettavaa spiidaamista. Tollasella asenteella ette varmasti saa viiriä tänäkään vuonna.
 

444

Jäsen
Eihän tuollainen voi edes vituttaa. Stögönkin ilmeistä näki hyvin, miten sitä lähinnä huvitti nuo kommentit.
Mensalta kyllä todellinen rimanalitus, johon olennaisena osana kuuluivat uhriutuminen, marttyyrius sekä se kuuluisa viimeinen sana, joka itsensä mukaan kuitenkin piti olla Stögön heiniä. Ironista kyllä, että itse Käskyttäjä viitsii edes vihjailla, että kyseessä olisi ollut muuta kuin taklaus omasta mielestään kiekolliseen pelaajaan.
En tiedä, minkälainen lääkitys Mensalla on, mutta muodonmuutos pelin aikana nähdystä lehdistötilaisuuteen on aika raju ja siihen ilmeisesti liittyy jonkinlainen muistinmenetys.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin tätä "Ramin oppipoikaa" on helpompi uskoa käskyttämisestä, eikä tainnut sitä suoraan kieltääkään. Paha alemmuudenkompleksi taitaa myös olla yhtenä sairauden oireena.
 

Lehmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä sattuma, että kahdessa viimeisessä Sportin pelissä on Valtosen pelaajilla yhteensä neljä kertaa tipahtaneet hanskat. Erittäin "yllättävä" sattuma on se, että jokainen näistä neljästä on HIFK-taustainen. Kuinkas ollakkaan. Ja sitten kaveri vielä kehtaa syytellä muita käskyttämisestä. Tähän kun vielä lisää syksyn 2012 tapahtumat, niin ei voi muuta kuin ihmetellä tuon pellen IFK-antipatioita.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jännä tyyppi toi Valtonen. Siviilissä kuulemma hyvinkin ystävällinen, auttavainen ja kaikinpuolin hyvä tyyppi, mutta valmentajana sitten melkoinen reikäpää välillä :D Ja varsinkin meitä vastaan.

Noh, kai tässä yön yli nukuttua voi todeta sen, että olipahan kunnolla tunnetta mukana pelissä niin Vaasassa olleilla kun meillä tv:stä zekanneilla!
(ps. toimii se kaukosäädin vielä vaikka ottikin kunnon lennon 3-3 maalissa).
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Mitä se hyödyttää nyt sitä asiaa tuoda taas julkisuudessa esille? Ei se siitä enää mihinkään muutu. Keskittyisi nyt vaan tähän kauteen, jotta saataisiin tällä kaudella se viiri kattoon.
Sympatiapisteet meni kyllä Valtoselle Vaasan lehdistötilaisuudessa. Törmänen on ihme kitisijä, ärsyttävä mulkero, joka jatkuvasti valittaa tuomioista. Voisi joskus häviön jälkeen antaa tunnustusta vastustajallekin, mutta kääntää aina puheen tuomareihin. Eikö liiga saa tätä äijää kuriin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sympatiapisteet meni kyllä Valtoselle Vaasan lehdistötilaisuudessa. Törmänen on ihme kitisijä, ärsyttävä mulkero, joka jatkuvasti valittaa tuomioista.

Valtosellahan tuli vaan paha mieli kun Finley oli huudellut alkulämmittelyssä. Tätä järkyttävää tapahtumaketjua pahentaa merkittävästi jenkkipuolustajan pituus, joka on "parimetriä". Onneksi suoriutui tuosta traumaattisesta koettelemuksesta kylmän viileällä ja rautaisella ammattitaidolla lehdistötilaisuudessa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stögö voisi jo lopettaa kiukuttelun ja keskittyä valmentamiseen.

Tomekilla on joku trauma HIFK:n suhteen ja se näkyy näissä peleissä. Tunnustan silti, että on se kuitenkin kehittynyt valmentajana helvetisti. Voi olla kultakimpale 3-5v päästä, jos pää kestää(ei muutu Raivo kakkoseksi).

Katsojana mä otan tällaisen viihteen synkkänä syksyiltana mielelläni vastaan. HIFK-fanina mua vituttaa ton jengin touhu snadisti mutta pisteet kelpaa silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös