Nyt just hymyilyttää!

  • 2 075 331
  • 10 344

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Aamulla duuniin lähtiessä ensimmäinen ihminen minkä matkalla näin, istui punainen pelipaita päällä kavereidensa kanssa viettämässä ilmeisesti eilisen pelin jatkoja. Tarkemmin katsottuna ks. henkilö on tuttu mm. fanikatsomosta.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Jumalaut, hallin urkurille isoo kättä, nyt on ison maailman meininkiä!

Edit: ai siellä oli ihan kaupunginorkesteri, vielä siistimpää.
 
Viimeksi muokattu:

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Itse olin eilen keikka hommissa Tammisaaressa niin heti ensimmäisiä ihmisiä joka tuli vastaan oli päällään IFK huppari.

Kyllä siinä on joku mikä saa hymyilemään ku näkee tutut värit odottamattomissa tilanteissa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Itse olin eilen keikka hommissa Tammisaaressa niin heti ensimmäisiä ihmisiä joka tuli vastaan oli päällään IFK huppari.

Kyllä siinä on joku mikä saa hymyilemään ku näkee tutut värit odottamattomissa tilanteissa.
Vähän samat fiilikset oli itsellä, kun painoin bulilla Messilä campingissa muutama viikko sitten Stadin kingit hupparissa, niin kävellessä ohi yhden asuntovaunun, siinä ollut pariskunta huikkas että siisti huppari ja en gång, alltid! Heillä oli myös mestaruushuivi näkyvästi siinä vaunussa esillä. Hienoja hetkiä böndellä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
 

Silppuri

Jäsen
Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
Voi että, nyt sait kyllä pahan mielen aikaan :(
 

Liitteet

  • 51e13d385f3fb816.jpg
    51e13d385f3fb816.jpg
    66,4 KB · kertaa luettu: 166
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Itseä nyt ei varsinaisesti hymyilytä tuo hankkeen kariutuminen. Kyllähän sitä jo kaipaisi rivalry -henkeä puhtaalta pöydältä ja Narrien paluu toisi jokaisen Liigaseuran kassaan lisää kyhnyä vierailemalla halleissa, derbyistä puhumattakaan.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Haluaisin Jokerit Liigaan ihan jo siksi, että saataisiin Helsinki haastaamaan Tampereen vetovoimaa. Toisaalta olen helvetin tyytyväinen, että tuo seura saa maksaa tuntuvaa hintaa sekoilustaan varsinkin sen jälkeen, kuinka ylimielisesti siellä suhtauduttiin Liigaan lähdön hetkellä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokereiden vastoinkäymiset hymyilyttää aina (se on omassa DNA:ssa), vaikka samaan aikaan toivon, että Jokerit saadaan takaisin Liigaan, kunhan kaikki hämärät kytkökset itään päin (tai ihan mihin päin tahansa) on saatu katkaistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös