Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 414
  • 10 305

Arzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Houston Texans, Chicago Bulls, Liverpool
Onneksi tää paska on ohi..
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ruutu+:ssa Stögö itki taas. Nauratti, kun Tulosruudussa sanottiin äsken, että Stögö kehui vastustajaa, mutten sitä haastattelussa kyllä kuullut. Leikattu oli siitä vaiheesta eteenpäin, kun Stögö aloitti itkun, samaa aloitti toistamaan. Varmaan Yleltä voi katsoa samat myös...
 

Jindebyne

Jäsen
Enemmän hymyilyttää kuin vituttaa, vaikka finaaleissa ei ihan riittänytkään. Uskottavuus ja oikeanlainen tekeminen on palautettu HIFK:hon mikä varmasti näkyy ensi kaudenkin tekemisessä.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ehkä laitan tämän myös tänne puolelle.

Tiedoksi: olen huppelissa, joten teksti ei ole ehkä täysin julkaisukelpoista, mutta tunne tullee esille.

Koin tänään jotain ainutlaatuista.

Tappara voitti ansaitusti kuudennen finaalin. Kun menin pelin ratkettua ulos tupakalle, sain onniteltuani paikallisia todella hyvää palautetta. Koko sarjan ajan oli mukava jutella Tappara-fanien kanssa.

Mutta sitten: Kun IFK julistettiin hopeamitalistiksi, koko halli huusi IFK - IFK -IFK. Isolta mieheltä pääsi kyynel jos toinenkin. Vittu, miten hieno joukkue voitti mestaruuden.

Eli KIITOS KAIKILLE HIENOSTA FINAALISARJASTA.

Tsemii röda.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tappara voitti ansaitusti kuudennen finaalin. Kun menin pelin ratkettua ulos tupakalle, sain onniteltuani paikallisia todella hyvää palautetta. Koko sarjan ajan oli mukava jutella Tappara-fanien kanssa.

Mutta sitten: Kun IFK julistettiin hopeamitalistiksi, koko halli huusi IFK - IFK -IFK. Isolta mieheltä pääsi kyynel jos toinenkin. Vittu, miten hieno joukkue voitti mestaruuden.
Voi miten söpöä! :) Kiva että kaikilla oli kivaa! :)
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Pena on nimensä veroinen, rupee vittuilemaan puoli neljän aikaa ei-ihan-niin-seitinohuissa- kirjoitetusta viestistä.

Pisti pienen hymynkaaren äsken, kun luin tota huhuketjuja. Siellä sitä vedetään jo uusia ketjuja fantaisiamiesten kanssa pystyyn. Loistavaa. Tätä se on se IFK-sykli:
1. Edellinen kausi on päättynyt eilen, tänään vedetään uusia ketjuja ja huhutaan toinen toistaan kovimmista vahvistuksta
2. Ristely/joukkueenjulkistus. Kauden ensimmäinen pettymys, kun kaikki huhutut pelaajat eivät olekkaan joukkueessa
3. Kesä. Kuolataan uusia vahvistuksia "voidaan joutua odottaamaan siihen asti, kun NHL:n leirit loppuvat"
4. Loppukesä, kauden ensimmäinen harjoituspeli. Ulkona +20. Ensimmäinen erä ja ensimmäinen "ei tästä tule tänäkään kautena taas yhtään mitään" - viesti palstalle. "Pelin" loputtua Nybondaksen ketju nousee ylimmäksi, ei niin mukavissa merkeissä
5. Liiga alkaa. Jos tulee kolme voittoa kolmesta ekasta pelistä, niin nakkeja varaillaan jo pakkaseen. Jos tulee kolme tappiota, niin Nybondas manataan alimpaan helvettiin ja muistellaan Sormusen Joulupata-keräystä.
6. Joulukuu. Mietitään vahvistuksia, joita pitäisi tulla ja riippuen kolmen viime ottelun tuloksista ollaan joko nakkikiskalla tai joulupadalla.
7. Kevät. Kannustetaan joukkuetta raivokkaasti pudotuspeleissä, oli lähtökohdat sinne miten huonot tahansa niin nähdään IFK ainakin "potentiaalisena yllättäjänä". Onnistutaan saamaan kohtalainen playoffkapina jonkun kanssa, riidellään tuomioista ja kaikesta muusta missä IFK:ta kohdellaan epäoikeudenmukaisesti.Lopuksi todetaan, että parempi voitti ja aloitetaan alusta.

Minä olen mukana tässä kaikessa. Osallisena jokaisessa kohdassa. Olen IFK 365 päivää vuodessa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kaizu, aivan loistava teksti ja se on juurikin näin. Itsekin yöllä Hakametsästä kotiin lyötynä ja leuka rinnassa, mutta neljän tunnin unet ja kone auki+spekulointi alkakoon. Itsekin mukana juurikin tässä kaikessa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pisti pienen hymynkaaren äsken, kun luin tota huhuketjuja. Siellä sitä vedetään jo uusia ketjuja fantaisiamiesten kanssa pystyyn. Loistavaa. Tätä se on se IFK-sykli:
1. Edellinen kausi on päättynyt eilen, tänään vedetään uusia ketjuja ja huhutaan toinen toistaan kovimmista vahvistuksta
2. Ristely/joukkueenjulkistus. Kauden ensimmäinen pettymys, kun kaikki huhutut pelaajat eivät olekkaan joukkueessa
3. Kesä. Kuolataan uusia vahvistuksia "voidaan joutua odottaamaan siihen asti, kun NHL:n leirit loppuvat"
4. Loppukesä, kauden ensimmäinen harjoituspeli. Ulkona +20. Ensimmäinen erä ja ensimmäinen "ei tästä tule tänäkään kautena taas yhtään mitään" - viesti palstalle. "Pelin" loputtua Nybondaksen ketju nousee ylimmäksi, ei niin mukavissa merkeissä
5. Liiga alkaa. Jos tulee kolme voittoa kolmesta ekasta pelistä, niin nakkeja varaillaan jo pakkaseen. Jos tulee kolme tappiota, niin Nybondas manataan alimpaan helvettiin ja muistellaan Sormusen Joulupata-keräystä.
6. Joulukuu. Mietitään vahvistuksia, joita pitäisi tulla ja riippuen kolmen viime ottelun tuloksista ollaan joko nakkikiskalla tai joulupadalla.
7. Kevät. Kannustetaan joukkuetta raivokkaasti pudotuspeleissä, oli lähtökohdat sinne miten huonot tahansa niin nähdään IFK ainakin "potentiaalisena yllättäjänä". Onnistutaan saamaan kohtalainen playoffkapina jonkun kanssa, riidellään tuomioista ja kaikesta muusta missä IFK:ta kohdellaan epäoikeudenmukaisesti.Lopuksi todetaan, että parempi voitti ja aloitetaan alusta.

Minä olen mukana tässä kaikessa. Osallisena jokaisessa kohdassa. Olen IFK 365 päivää vuodessa.

Helvetin hyvä kirjoitus! Näinhän se menee omalla kohdallakin, vaihdetaan vain IFK -> Ässiin *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen mukana tässä kaikessa. Osallisena jokaisessa kohdassa. Olen IFK 365 päivää vuodessa.
Näinhän se juuri on. Eilen oli aikamoinen vitutus ja masennus ja kyllä sitä tänään aamullakin vielä miettii, että "Mitä jos, mitä jos pelattaisiin vielä huomenna, jos asia X olisi mennyt eilen toisin?".
Silti päällimmäisenä on jopa yllättävän hyvä fiilis.

Innoissaan tulee jo luettua spekulointeja tulevista pelaajista ja tiedot Grillforsin ja Elkinsin tod.näk. jatkoista pistää hymyilyttämään.
Kyllä tämä tästä.
Pudia lainaten:"-Nuollaan haavat ja tullaan vahvempina takaisin".

Yllättävän pienet haavat tuli alunperinkään. Johtui ehkä siitä että kaikesta huolimatta kausi oli erittäin positiivinen runkosarjan voittoineen ja finaalipaikkoineen. Kevät jatkui yllättävän pitkään punaisilla, joka seuran historian varrelta helposti huomaa olevan varsin harvinaista. Nyt niitä oikeita tekoja tulevaisuudessa, että ollaan välieräjoukkue vähintään neljä vuotta viidestä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hymyilyttää, kun meidän joukkue pelasi huippulätkää Liigan finaaleissa siinä vaiheessa, kun naapurin hallissa on pelit pelattu jo aikoja sitten ja niiden hallissa pauhaa samaan aikaan joku Antti Tuiskun show. Ruplilla ei saa onnea, ellei narrionni ole tipahtamista jollekin jämäjengille heti kättelyssä. Hymyilyttää, kun meidän joukkueen taloudellinen tilanne on vakaa, naapurissa taas tehdään niin järjettömiä tappioita, että niiden isukin täytyy kuittaa ne tappiot ja kun isukki ei enää jaksa harrastaa lätkäjoukkueen tukemista Suomessa, niin sen jälkeen jokereita ei ole enää olemassakaan. Muutenkin hymyilyttää tuo naapurin kuvio, halli myytiin Putin-propagandan käyttöön, käytännössä myös joukkue ja vielä vittu fanitkin meni samassa kaupassa. Jokerit ottaa perseeseen muutaman ruplan tähden ja kun maksumiestä ei enää ole, niin loppuunnussittu narriraato dumpataan roskikseen jonnekin Pietarin aseman taakse. Hymyilyttää. Johan tuollaista menoa häpeävät sotaveteraanitkin.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ai moi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen mukana tässä kaikessa. Osallisena jokaisessa kohdassa. Olen IFK 365 päivää vuodessa.

Loistava kirjotus.

Pakko sanoa, että jotenkin mua ei vituta niin hirveästi eilinen tappio. Totta kai se vituttaa, mutta on sitä koettu IFK:n kanssa hirveämpiäkin hetkiä. Jotenkin tuli sen game 5:n jälkeen jo sellainen, että ei saatana, on noi porkkanapöksytkin kolme kertaa jätetty putkeen hopealle ja vielä kaksi kertaa niin katkeralla tavalla kuin jääkiekossa vaan mahdollista. Jos jollekkin sen pytyn suo, niin Tampereelle.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Täytyy todellakin muistaa, että siellä on ainoastaan yksi joukkue meidän yläpuolella. Kaikki muut ovat alapuolella.
 

Stigu

Jäsen
Mutta sitten: Kun IFK julistettiin hopeamitalistiksi, koko halli huusi IFK - IFK -IFK. Isolta mieheltä pääsi kyynel jos toinenkin. Vittu, miten hieno joukkue voitti mestaruuden.
Mä ihmettelinkin, miten IFK-fanit pelkästään voi huutaa noin kovaa. Jos siis koko yleisö huusi IFK:ta, niin propsit siitä!

Olkoonkin, että yleisö oli Tapparan seitsemäs kenttäpelaaja.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Pakko sanoa, että vaikka eilen oli erittäin paska maku suussa, niin tänään oikeastaan jo vähän hymyilyttää. Kesä on ovella ja futiskausikin vasta startannu. Kohta kuullaan taas pelaajahankinnoista ja pääsee pohtimaan ensi kautta.

Ylpeä oon koko jengistä, hopea ei todellakaan oo häpeä!
 

Lehmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan tämä nyt huikea kausi monessa mielessä. 2000-luvulla runkkarikeskiarvo on ollut 5,6 ja nyt napattiin historiallinen voitto. Loppusijoituksissa ollaan oltu samalla aikavälillä keskiarvollisesti sijalla 6,3 ja nyt hopeinen mitalikaappiin.

Stögöllä jos jatkuu nousujohteinen duuni niin ensi kaudella keitelläänkin nakkeja. Eniten kuitenkin mieltä lämmittää se, että ensi kauden perustekemiseen on jo nyt 100-prosenttinen luotto. Jo se on harvinaista IFK:n kohdalla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hopea on hävitty, mutta hymyilyttää silti, että HIFK:ssa skulasi viime kaudella kolme pelipaikkansa parasta. Uskomme palkintogaalaa.

Onnittelut Hussolle, Auvitulle ja Ramstedtille.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllähän nuo soppareiden jatkot useamman pelaajan kohdalla hymyilyttää ja siis positiivisessa mielessä. Vielä illaksi jonkinlainen kovan luokan peluri "puskista" ja hymyilyttäisi vieläkin enemmän, mutta hyvä jo näinkin. Ei hötkyillä vielä toukokuun puolivälissä, sillä kovat on piipussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös