Nykyajan nuori nainen - turhamainen?

  • 14 152
  • 120

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Black Adder
Eli tuossa nyt ei taas ole mitään järkeä. Eli teet päätelmät näin vaikkapa autoa ostaessasi: "Ahaa... tässä Ladassa onkin ollut mielettömän hyvä ja järkevä ajatus laittaa nopeusmittari koko kojelaudn mitalle. Joo'o Mersussa ei varmaan ole näin hyviä ajatuksia ollenkaan".

Riippuu tietenkin jokaisen henkilökohtaisista kokemuksista, mutta minun kokemukseni on, että ei niinkään ulkonäkö vaan siisteys kuvastaa ihmisen persoonaa aika paljon. En ole ikinä tavannut persoonaltaan "hyvää" ihmistä, joka olisi ollut epäsiisti.

Älykkyyttä taas ei voi arvioida ulkonäöllä pätkääkään. Joillakin moottori on pieni vaikka pää olisi iso ja komea.

Btw. aika epätoivosta juttua tässä ketjussa :D

----------------------------------------------------
Tunnen vain hyvän näköisiä naisia
----------------------------------------------------

Tuo minun pätkäni oli tietysti oma kokemukseni. Siis minähän MIETIN, että ovatkohan nuo ja nuo naiset kanoja, kun kuljen kaupungilla. Ja helposti sitä LUULEE, että ovat. Johtunee siitä, että kyllä välillä niin ohmoja ihmisiä on tavannut, että oksat pois.
Onhan tuo juttuni kärjistetty, mutta en väittänyt, että jokainen nainen on suoraan kana, joka on hyvännäköinen.
Olen muutenkin sellainen, että tälläiset mallinmitoissa olevat naiset eivät hirveästi inspiroi. Kyllä naisesta pitää saada ottaa kiinni jostain muusta kuin ylöspäin sojottavista lapaluista.
 

verco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Viestin lähetti Anton
Ollessani yksin tai poikaporukalla baarissa tai ravintolassa tms. naiset eivät pidä seuraani kovinkaan kovassa arvossa. En toisaalta ole myöskään iskemässä ketään eli en itse myöskään suuremmin tee aloitteita. Kun taas olen esim. työkavereiden (nainen tai kaksi) tai oman eukon kanssa liikkeellä vastaavissa paikoissa, saan suunnilleen ikäisistäni naisista juttukaverita, he käyvät pyytämässä jopa tanssimaan, puhumattakaan katseista.
Just tämä ihmetyttää! Naisten puolustukseksi on sanottava, että kun poikaporukalla ollaan liikenteessä, niin yleensä virvokkeita on nautittu ehkä jonkin verran enemmän. Mutta ei tämän luulisi olevan aina selitys. Mitä seikkailunhalua tuo oikein on? Mikä siinä varatussa niin kiehtoo?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti verco
Just tämä ihmetyttää! Naisten puolustukseksi on sanottava, että kun poikaporukalla ollaan liikenteessä, niin yleensä virvokkeita on nautittu ehkä jonkin verran enemmän. Mutta ei tämän luulisi olevan aina selitys. Mitä seikkailunhalua tuo oikein on? Mikä siinä varatussa niin kiehtoo?
Se on sitä elämän vittuilua.
Kun on sinkku, saa olla sinkku. Sit ku on varattu, ois niitä pettämistsänssejä paljon. Ja sit sen jälkeen on taas palattu alkuun :(

Ponnahduslautateoria osoittaa tässäkin tehonsa..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anton:"Kun taas olen esim. työkavereiden (nainen tai kaksi) tai oman eukon kanssa liikkeellä vastaavissa paikoissa, saan suunnilleen ikäisistäni naisista juttukaverita, he käyvät pyytämässä jopa tanssimaan, puhumattakaan katseista."

Yksi syy voi olla, että naisseurassa (tai ylipäänsä varattuna) mies saattaa olla jotenkin itsevarmempi ja rennompi ja vetää naisia puoleensa. Tuskin se kuitenkaan ainoa selitys on.

Varattu mies näyttää kieltämättä kiehtovan monia naisia. Miehet usein ihmettelevät, mistä johtuu, että heistä tuntuu tulevan sormus sormessaan huomattavasti halutumpaa riistaa kuin poikamiehenä. Osa varattujen vikittelystä on varmaan sitä, että halutaan vikitellä ns. turvallista tapausta eli ei haluta todellista suhdetta. Joissakin naisissa taas on ilmeisesti vain perässähiihtäjän vikaa. Jos mies on kelvannut jollekin muullekin, niin eihän se voi olla toivoton tapaus. Yleinen syy varattujen miesten viehätykseen taitaa olla hyvin raadollinen. Mies on väline naisten keskinäisessä kilpailussa. Näytetään toiselle naiselle, että kyllä minä sen saisin, jos haluaisin.

Naiset ja miehet käyttäytyvät näissä asioissa usein eri tavalla. Kun on miehen kanssa liikkeellä, muut naiset katsovat miestä välillä hyvinkin avoimesti. Miehet vastaavasti katselevat naista lähinnä silloin, kun nainen on yksin tai mies on turvallisen välimatkan päässä. Liekö tuo sitten miesten keskinäistä solidaarisuutta vai alitajunnasta kumpuavaa pelkoa siitä, että joutuu tappelemaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas täällä ihmeellisiä maailmanmatkaajia? Kainalosta löytyy milloin japanilaista, milloin thaimaalaista, milloin mitäkin? Miten ne jotkut ehtiikiin? Niin no tietty, jos on rahaa matkustaa kauko-itään... Täytyy myöntää että minulla on oma pieni heikkouteni aasialaista kauneutta kohtaan. Ei siitä kuitenkaan sen enempää.

Minulle riittäisi ihan hyvin kotimainen tyttönen, ainakaan ei tulisi kielimuuria, vaikka tuntuvat olevan niin etäisiä ja eteerisiä olentoja aina välillä. Suomalaiset naiset tosiaan ovat ehkä niin omanarvonsa tuntevia nykyään, että ihan mikä tahansa ei kelpaa. Sen olen oppinut huomaamaan, valitettavasti.

Olen aina ihmetellyt muuten tuota "varatut miehet kiinnostaa"? No niinhän se on, mutta siinä on vain se mutka matkassa että miten päästä varatuksi? Aikamoinen pirunkehä.
Miksei kukaan ole keksinyt sellaista liikeideaa, että vuokrataan miehelle valevaimo iltakäyttöön ja sormukset. Voisi monelle sinkkumiehelle olla ihan käyttökelpoinen keksintö ja naisia riittäisi?
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ulkonäöstä sen verran, että hyvä (=miellyttävä) ulkonäky on todellakin alussa hyvin suuri etu. Viehättävään naiseen suhtautuu siten, että jopa pienet lapsukset ajattelussa (=kanamaiset lauseet) saa alussa anteeksi. Jos taas vähänkään keskinkertainen nainen sanoo jotain tyhmää, niin pisteet menee niin pahasti pakkaselle, ettei sieltä juuri enää ole paluuta. Olen jutellut tästä kavereideni kanssa, ja ainakin siinä porukassa tämän kaltainen asenne oli aika yleinen. Vastaavasti hyvin usein kaunis nainen leimataan tyhmäksi, ja miehiäkin useimmin tuon leiman yrittää lyödä muut naiset. Taitaa olla kateutta, sillä eihän itseään paremman näköinen nainen voi olla fiksu. Ulkonäön merkityksen kieltäminen on vain suurta itsepetosta!

Kokonaan eri asia on se, että vaikka sitten aikanaan se kauniskin nainen "rupsastaa", niin sillä ei ole enää merkitystä, koska suhteen aikana on sitten rakastunut ihmiseen, ei ulkonäköön. Olen siis sitä mieltä, että ihminen ihastuu ulkonäköön, mutta rakastuu ihmiseen.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Carlos
Sitten meitä miehiä haukutaan kun kaikki on ylhäällä.

Kaikkihan sen tietävät että meitin piikkikikit ovat aika ploppakynttä poppoota, elikkä he tiputtavat pönttöön kaiken kännykästä hammasharjaan, holkin kannen ollessa ylhäällä. Se että he itse jättävät kannen ylös tarkoittaa taas sitä, että he ovat suorittaneet asiansa ja ovat valmiita käymälässä. Sehän on naisellista että he saavat jättää, mutta emme me... ihan normaalia:-)

heki kirjoitti:

Kokonaan eri asia on se, että vaikka sitten aikanaan se kauniskin nainen "rupsastaa", niin sillä ei ole enää merkitystä, koska suhteen aikana on sitten rakastunut ihmiseen, ei ulkonäköön. Olen siis sitä mieltä, että ihminen ihastuu ulkonäköön, mutta rakastuu ihmiseen.
Joo, näinhän se on. Pahinta on jos tosiaan valitsee kumppaninsa vain ulkonäön - joka on katoavaista - perusteella.

Miten muuten on.. oletteko tyytyväisiä kumppaninne ulkonäköön? Minä olen. Hän on minulle täydellinen:-)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Carlos
Hiukan kärjistän nyt, älä suutu.

Tämä helpottikin asioita kummasti. Eli ei riitä että on hyvännäköinen, tumma ja komea mies, vaan pitää myös olla jännittävä, salaperäinen, syvällinen, hellä ja karski.

Piece of cake. :-)

No ei nyt kuitenkaan ihan :)

Hiusten tai silmien värillä ei niinkään ole merkitystä, sama se, onko vaalea vai tumma, kunhan ei punatukkainen *virn* voin lisätä "pökköä pesään" vielä vaatimalla, että miehellä tulisi kestää vasara ja muut työkalut kädessä. Mutta tämäkin on vain erään pienen tyttösen mielipide... =)

Ja varattuja miehiä voi katsella mutta minä en edes harkitse muuta, jos tiedän miehen olevan varattu. Onhan sitä nyt kunnioitettava parisuhdetta! Ja voisinko luottaa sellaiseen mieheen, jonka tiedän lähteneen minun matkaan seurustelustaan huolimatta?


Ja sivuhuomautuksena: Minä tunnen 19-vuotiaan tytön, joka ei ole koskaan matkustanut junassa. Enkä nyt puhu itsestäni.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Emme me nuoret naiset ole turhamaisia, nykyajan nainen vain on tottunut saamaan lähes kaiken minkä haluaa, myös sen unelmien prinssin mielettömällä ulkonäöllä ja äärettömällä fiksuudella.
Ja eiväthän miehetkään kiinnitä ensiksi huomiota naisen luonteeseen, kyllä se ulkonäkö on tärkein kriteeri, minkä takia moni mies luopuu "tavoiteestaan" eli fiksusta naisesta.
Luin vähän aikaa sitten loistavan kolumnin Hesarista siitä, kuinka nykyajan korkeasti koulutetut naiset jäävät yksin, miehet eivät loppujen lopuksi valitsekkaan itselleen fiksuja naisia, vaikka näin julistavat.
Ehkä tyttöjä kasvatetaan pyrkimään täydellisyyteen, ja siitä monet saavat päähän pinttymän siitä,että miehessä tulee olla kaikki täydellisen miehen ominaisuudet, mutta kyllä jossain vaiheessa jokaiselle koittaa todellisuus ja ainakin joistain "listan" asioista on pakko tinkiä.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Chip
voin lisätä "pökköä pesään" vielä vaatimalla, että miehellä tulisi kestää vasara ja muut työkalut kädessä. Mutta tämäkin on vain erään pienen tyttösen mielipide... =)

Tästä olen muuten ihan täysin samaa mieltä. Itse asiassa tämä on mielestäni yksi niitä asioita minkä takia nainen edes tarvitsee miestä. Mikä parasta, tämän voi kuka tahansa opetella, jos on puutteita ulkonäössä tai älyssä, sitä onkin jo hankalampi muuttaa.

Asiasta kukkaruukkuun, täällä oli kommentti että koulutetut naiset jäävät ilman miehiä??? Oho... En tiedä sitten mistä tämä johtuu, en usko että ainakaan siitä että fiksun naisen kanssa tulee itsetunto-ongelmia. Ainakin minä henk. koht. olen mielestäni kohtalaisen "fiksu" (jos niin saa sanoa), kova puhumaan sekä aika hyvä väittelijä. Tämä huomioon ottaen, jos joku nainen saa minulle jauhot suuhun omilla tiedoillaan/taidoillaan, olen kyllä täysin myyty. Eli minulle kyllä toimii tuo koulutettu nainen oikein hienosti.

Sen sijaan olen kuullut väitettävän että kouluttamattomat/blondit naiset ovat paljon kiihkeämpiä seksin parissa, kuin ne väitöskirjalla varustetut. Itsekin olen jotain tämänsuuntaista kyllä havainnut, eräs ex-tyttöystäväni omasi koulutusta peruskoulun verran eikä oikeastaan muuta, ja oli kyllä varsinainen himonus**ja. Sitten taas pari korkeakoulutettua tapausta ovat olleet suunnilleen yhtä kuumia kuin jääkaappi aamuyöllä, vaikkakin hekin ovat seksistä kyllä pitäneet. En tiedä.. ehkä nainen sitten muuttuu hiukan "robottimaiseksi" kun tarpeeksi paljon luo itselleen uraa?

Ja mainittakoon muuten että joululomalla Suomessa käydessäni mukaan taisi tarttua jotain muutakin kuin hallanpuremia, että keissini saattaa olla hiljalleen sulkeutumassa. :-)) Ko. nainen on mielestäni varsin kaunis, mutta silti sen näköinen että elämä on todella jo vähän kouluttanut ja potkinut päähän. Sisältäpäin katsoen sitten positiiviset adjektiivit loppuvat kesken. Tästä sainkin uuden ahaa-elämyksen, ehkä kukin osaa katsoa jo ulkonäöltä ihmisestä jotain tiettyjä ominaisuuksia (alitajuisesti?), joiden perusteella uskaltaa tehdä lähempää tuttavuutta toivoen että jotain "sellaista" löytyy myös sisältäpäin? Eli varsinaisesti ei tarvitse olla "hyvännäköinen", mutta siinä vastapuolessa pitää olla jotain mikä miellyttää silmää kullakin henkilökohtaisesti, joku piirre mikä "vetää puoleensa".
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Koulutus / seksi... hmm.. en tiedä ovatko nämä asiat verrannollisia keskenään. Minulla on ollut monta suhdetta. Jos otetaan kaikki ihan lyhyetkin huomioon, niin voi sanoa että lopetin laskemasta sadan jälkeen. Nykyisellä tyttöystävälläni ei ole kovaa koulupohjaa, mutta täytyy sanoa että hän tähän mennessä paras! Xsälläni taas on tosi julma koulutus, mutta sängyssä: Arvosana 0.
 

Anton

Jäsen
Juttelen mielelläni persoonan kuin persoonan kanssa aiheesta kuin aiheesta. Uskoisin kumminkin viihtyväni paremmin keskustelussa mukavan misukan kanssa Kainuuta kiertävän postilinjurin takapenkillä juomassa lämmintä pussikaljaa ja juttelemassa anaaliseksin hankaluuksista, kuin La Guardian vip-loungessa, lasi calvadosta kourassa, valokuvamallin, jonka ruumiinlämpötila on aina 32 astetta, kanssa Andy Warholin maanisen varhaistuotannon vaikutuksesta Ghanan tulevaan kaakaosatoon. Se ei liene kummankaan tytön vika tai ansio, vaan tulos siitä että minä itse olen rajallinen tai minulla on simppelisti mahdollisuus tehdä valintoja.

Joudun työelämässä joissain pr-tapahtumissa aika erikoisiin tilainteisiin, tapaamalla outoja ihmisiä, joiden älykkyys on kiistämätön, mutta joiden seurassa ei todellakaan halua olla tilaisuuden jälkeen. Osa näistä persoonista on sieviä tai jopa kauniita, mutta heidän äärimmäinen kapea-alaisuutensa ei juurikaan tee heistä viehättäviä.

Seurustelin pari vuotta naisen kanssa, joka opiskeli samaa alaa ja aika pitkälle ajatteli kuin minä. Työjaopiskelujaarki olivat kaikki samassa nipussa ja melkein koko aika meni "järkeviin keskusteluihin". Olin aika helpottunut suhteen päättymisestä. Jälleen kerran saatan todeta, että sopiva naisystävä on nainen, joka on, jollei täydellinen vastakohtasi, niin ainakin riittävän kaukana sinun omasta maailmastasi. Sopivia vaihtoehtoja lieneekin sitten pari miljardia?

Kieltämättä syyllistyn itsekin "katso ja kuuntele kuinka fiksu minä olen" -keskusteluihin jollain baaritiskillä, mutta se on pikeminkin tuntuman hakua juttukaveriin, jotta löydetään jokin hyvä aihe mistä jatkaa. Okei, olen minäkin ulkokultainen!

Jotta ei menisi liian vakavaksi, niin mitä eroa on impotentilla ja frigidillä?
Viikonloppuna impotentti juo pullon kossua ja lähtee baariin ja grillijonoon haastamaan riitaa ja räyhäämään.
Frigidi lukee viikonloppuna oikeustieteen tenttiinsä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Osittain monen valittama nykytilanne on tasa-arvoistumisen tulosta: nuoret naiset käyttäytyvät samalla tavalla ja pitkälle samoin arvoin kuin mitä nuoret miehet ovat jo vuosikymmeniä tehneet - seksillä on vain välinearvoa ja vastapuoli kylmästi esineellistetään. Sinänsä aivan tervetullutta että kenkä on vihdoin toisessa jalassa - toki monet sanovat, että tämä ei ole "luonnollista" käyttäytymistä, mutta minusta on parempi, että kukin kohdallaan on vapaa valitsemaan periaatteensa kuin että olisi toimittava jonkun mahdollisesti keinotekoisen (esimerkiksi meillä alkuperältään uskonnollisen) ennakkokäsityksen kahleissa. Tietysti miehenä pitkään ärsytti katsoa sivusta, kun omalla kohdalla tarjonta yleensä aina ylitti kysynnän kun taas naispuolisilla ystävilläni tilapäisseuran löytäminen näytti olevan lähinnä tahdon kysymys. Tässä suhteessa seksuaalisen vapauden vallitessa nuoret naiset lienevät aina paremmassa asemassa kuin nuoret miehet, mikä on kai biologian sanelema asiaintila, joka ei kovin helposti muutu. Muuten en osaa yhtyä ajatuksiin naisten kauhean suuresta erilaisuudesta miehiin verrattuna, minulle ainakin yksilöiden erot on paljon suuremmat kuin sukupuolien - ystävistäni monet ovat naisia, eikä vaimokaan erityisen mystisesti käyttäytyvältä vaikuta paitsi että oudon perverssisti se kyllä NAUTTII vaateostoksista sekä ylipäänsä päämäärättömästä vaeltelusta kaupoissa...

Edit: typot
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Ted Raikas
Olen aina ihmetellyt muuten tuota "varatut miehet kiinnostaa"? No niinhän se on, mutta siinä on vain se mutka matkassa että miten päästä varatuksi
Kyllä minä lähden siitä, että SUURIMMAKSI osaksi kyse on siitä, että kun oma akka estää koittamisen, niin yritys jää fantasia-asteelle. Tosielämässä keskustelu menisi näin:
Mies (humalassa?): "mä huomasin että katselit mua tossa äsken lähdettäisö meille?"
Nainen: "no oikeastaan mä vaan ihmettelin että noita helvetin rumia vaatehuoneen pikkutakkeja vielä näkee. Enkä varmaan lähde teille. Mielummin minä alkaisin lesboksi kun olisin sun kanssa!".

Kun keskustelua ei ole käyty, niin mies on varma että nainen, joka häntä katseli on kiinnostunut. Toinen vaihtoehto on että seuraa etsivä nainen kiinnittää huomiota siihen paikan ainoaa urokseen, joka ei tule tuota loistaa pick-up linea heittämään... ;)

Joo tiedän, että naiset etsivät miehistä "turvaa" ja sellaiset miehet, jotka ovat kihloissa vaikuttavat sitoutuvaan kykeneviltä eli turvallisilta. Samoin kuin varakkaat.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti dana77
Kun keskustelua ei ole käyty, niin mies on varma että nainen, joka häntä katseli on kiinnostunut. Toinen vaihtoehto on että seuraa etsivä nainen kiinnittää huomiota siihen paikan ainoaa urokseen, joka ei tule tuota loistaa pick-up linea heittämään... ;)

Ei mutta on tässä muutakin. Minulla on usein tapana ravinteliin mennessä jututtaa naikkosia ihan vain puhtaasti jututtamisen vuoksi. En yleensä koskaan hae yöseuraa itselleni, ihan vaan siis mielelläni vietän iltaa jonkun kanssa, ilman taka-ajatuksia.

Ja siitäkin huolimatta olen huomannut: Kun olen sinkkuna asialla, ei edes juttelusta tule yleensä mitään kovin syvällistä, ja jos tulee, niin kaikki tapahtuva jää ihan taatusti siihen jutteluun.

Sitten kun teen saman varattuna, niin jo siinä vaan valomerkin jälkeen on yllättävän usein kysytty samaan taksiin. En ymmärrä tätä millään, mielestäni käyttäydyn samalla tavalla aina riippumatta tilanteesta. Ja niinkin on käynyt että nainen on loppujen lopuksi suuttunut, kun olen kertonut olevani varattu, eli ihan seikkailumielelläkään kaikki naiset eivät ole vastaan tulleet.

Ihmettelen siis todella, kyllä siinä täytyy olla joku kemiallinen ero, joku ihon erite, joka kertoo naisille jotain erilailla. En ymmärrä tätä muuten oikein millään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Carlos

Sitten kun teen saman varattuna, niin jo siinä vaan valomerkin jälkeen on yllättävän usein kysytty samaan taksiin. En ymmärrä tätä millään, mielestäni käyttäydyn samalla tavalla aina riippumatta tilanteesta. Ja niinkin on käynyt että nainen on loppujen lopuksi suuttunut, kun olen kertonut olevani varattu, eli ihan seikkailumielelläkään kaikki naiset eivät ole vastaan tulleet.

En ole varmaan mikään puhumaan teidän kokeneiden maailmanmatkaajien seurassa, mutta arvelen seuraavaa:

Sinkkuna ollessa on AINA kehonkielessä ja ajatusten takalokerossa kummittelemassa se pieni ajatus; entä jos? Mies ainakaan ei siinä vaiheessa pysty mitenkään peittelemään statustaan, vaikka ei suoranaisesti olisikaan vonkaamassa tai lähentelemässä. Se varmasti välittyy olemuksesta, mikä on hermostunut ja epävarma. Vaihtelee toki, mutta näin näkisin ainakin itseni kohdalla. Puutteen näkee silmistä.

Taas turvallisessa parisuhteessa oleva on jollain tavoin kylläinen (tai ainakin pitäisi) oloonsa. Hänellä on itsevarmuutta ja ei niinkään tarvetta tehdä hurmaavaa vaikutelmaa jokaiseen vastaankävelevään naiseen. Sitä voi olla ikäänkuin "kavereiden" seurassa, huoleton ja vapautunut. Ihmiset ovat vaistomaisesti taitavia lukemaan elekieltä ja ehkä naiselle tälläinen mies viestittää sitten jotain jämäkkää itsevarmuutta. Sitä turvallisuutta.

Olen huomannut asian itsekin niin että seurustelevien naisten seurassa on helpompi olla rennosti oma itsensä. Ehkä se kun tietää että naisella on jo mies vaikuttaa niin, ettei koe tarpeelliseksi itsensä olla koko aikaa jotenkin "kiinnostava".
Jos asia on niin että naisia kiehtoo varatut miehet, niin asia voi olla jossain määrin toisinpäinkin. Miehen näkökulmasta tuntuu että kaikkein hurmaavimmat naiset on aina niitä joilla jo on joku. Hurmaavuudella en tarkoita pelkästään ulkonäköä.
Sinkut ovat aina jotenkin ahdistuneen oloisia ja varautuneita.
 

Anton

Jäsen
Ehkä varatuilla sitten on erilainen ote elämästä, joka heijastuu jonkinlaisena vapautuneisuutena. Ehkä näin, mutta…toinen arveluttavampi tai lähinnä käsittämättömämpi tilanne on siitä edellisestä elämästä eli ollessani vielä poikamies. Ravintoloissa tai jatkoilla oli aina ”korkki hemmettiin ja pullo tyhjäksi” –mentaliteetti, jolloin ei suuremmin tarvinnut olla huolissaan kotiintuloajoista tai –kunnosta. Kävin sitten joskus herättyäni (kello iltapäivällä) nappaamassa tärinänpoistoainetta parin tuopin verran. Kumma kyllä, silloin kävi usein ”tuuri”. Kyseessä eivät olleet puoliammattilaiset tai kassi-almat, vaan ihan järkevät, tavalliset, mukiinmenevät tytöt tai naiset. Se tuntuu kyllä jo oudolta, sillä ihan varmasti myös näytin, siltä miltä olo tuntui eli todella kurjalta. Onkohan naisilla jokin perverssi keskinäinen kisa siitä, että kuka iskee kurjimman näköisen ja oloisen tyypin. Ainakaan mitään turhaa pingoitusta itsellä ei ollut iskemisen suhteen, kun huomattava osa keskittymisestä meni jakkaralla pysymiseen. Rentoudesta tai varmuudesta ei ollut puhettakaan. Pitääkö sitten sanoa, että ruppanainen ulkomuoto herättää hoivausvietin?

Toisaalta rentuillahan on aina valtavasti naisia – syystä, jota en todellakaan ymmärrä.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Carlos
, he tietävät kuka on Janne Ahonen,

Tä on kyllä mulle IHAN ehdoton kriteeri, muuten mä dumppaan heti, itse asiassa usein kysyn tämän heti mennessäni juttelemaan :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Carlos
Tämä on muuten yksi asia mikä jaksaa pistää vihaksi meikäläisessa; miehiä aina syytetään tästä istuimen ylös jättämisestä.


En ole koskaan käsittänyt että mitäs väliä sillä on, jättääkö ne wc-pytyn reunat/kannen ylös tai alas, tai naapurin villakoiran suuhun?
Jos minä pöntöllä asioituani jätän reunat ja kannen alas, niin ei kai kukaan sukupuoleen katsomatta mene sitten sokeasti vääntämään tortut siihen kannen päälle? Onhan ihmisellä silmät päässä ja sen lisäksi vielä usein aivojen välityksellä toimivat kädet ja sormetkin. Miten tämä voi olla näin vaikeeta?
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Tottakai ulkonäöstä voi päätellä älykkyyden, viisauden ja kaikki muutkin luonteenpiirteet. Tottakai seksuaalinen halu ja kyvyt ovat suorassa yhteydessä koulutuksen määrään.

Tottakai!

Hauska lukea tätä ketjua kyllä, aika ulapalla tuntuu jengi olevan. Käsi rohkeasti ylös....ketkä kaikki on jääkiekkoilijoita?

Ei se mitään, hyvähän se mulle on.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Dougie KillMore
Tä on kyllä mulle IHAN ehdoton kriteeri, muuten mä dumppaan heti, itse asiassa usein kysyn tämän heti mennessäni juttelemaan :)

Ai sinullekin vai? Upeaa! Minulla on täällä sielunveli! :-)

Ymmärsit varmaan kyllä mitä ajoin takaa, mutta siltä varalta että et, tämä oli vain esimerkki siitä että japsit seuraavat myös muun maailman asioita kohtalaisen hyvin, vaikkakin tietysti mäkihyppy on suosittu laji myös Jaappanissa.

Tuohon jälkimmäiseen kommenttiisi on pakko tarttua sen verran että eriäillä immeisillä täällä on hauska tapa todeta joidenkin keskustelun naurettavaksi, ilman sen kummempia perusteita. Toteaa vain että tyhmiä ootte, ja piste. Yleensä vielä tämän jälkeen tulee toteamus "tämä oli viimeinen kerta kun käyn tässä ketjussa" tai "kadun että koskaan tulinkaan tähän ketjuun" tai "case closed." Hieno homma.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua on petetty

Siis niinkö, että jos olet nainen joka on suorittanut muitakin opintoja kuin pyhäkoulun ja rippikoulun, olet jääkaapinviileä frigidi. Hitsi vieköön voiko ne opiskellut opinnot jotenkin mitätöidä tai kompensoida jollain toiminnalla. Kurjaahan se on jos on ahkerasti opiskellut ja myöhemmin saa vasta tietää olevansa "nollapisteessä".
Minä peruinkin jo jatko-opiskelupaikkani ja alan lukemaan pelkkää Cosmopolitania. Huomenna ostan hyppynarun ja hyppään lopun elämäni narua, sittenhän olen ainakin yrittänyt valuttaa aivojani jalkojenväliin.
Niin, ja poistan kaikki irtonaiset osat vessanpytystä, jotta voin blondata hiukseni.

Terveisin koo
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
En ole koskaan käsittänyt että mitäs väliä sillä on, jättääkö ne wc-pytyn reunat/kannen ylös tai alas, tai naapurin villakoiran suuhun?
Reunat ja kansi pitää olla aina alhaalla kun holkki ei ole käytössä. Muuten saattavat lapset ja kotieläimet pudota sinne:-)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja
Reunat ja kansi pitää olla aina alhaalla kun holkki ei ole käytössä. Muuten saattavat lapset ja kotieläimet pudota sinne:-)
No niin. Näin teillä siellä Ruåtsissa kenties toimitaan. Meillä täällä Suomessa tärkeintä on se, että seisaaltaan pyttyyn kusevan miehen pitää pystyä suoriutumaan operatiosta kastelematta niitä alaslaskettuja istuinreunoja virtsalla... ne reunat jotka naiset ovat alas jättäneet ja miehet eivät millään voi kumartua niitä ylös nostamaan ennenkuin virtsaputki laulaa?

En tajua vieläkään...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Mua on petetty

Viestin lähetti koo
Siis niinkö, että jos olet nainen joka on suorittanut muitakin opintoja kuin pyhäkoulun ja rippikoulun, olet jääkaapinviileä frigidi.

Terveisin koo

Koo, ole huoleti. Minun vaimoni on yliopistotutkinnon suorittanut, kuten minäkin... meillä on kaksi yhteistä lasta (kai tuo lapsen tekeminen tavallaan jotenkin liittyy seksiin? Kai?) Joten minulla on kokemusta ns. ylempiä opintoja harjoittavien naisten seksielämästä... siis silloin kun minä olen päässyt a.o. aiheesta tekemään karvan päässä gradua aiheesta. Ja kyllä minä olen siihen päässyt.

Olen kerran elämässäni päässyt harjoittamaan seksiä raastuvanoikeuden tuomarin kanssa. Dumari oli 31 v. minä olin 19 v. Ja hyvää teki, sori vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös