Nybondakselle potkut!

  • 186 535
  • 755

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lainaus IS:n jutusta:

"Nybondas sanoi tehneensä jo 1,5 vuotta sitten seurajohdolle suunnitelman, jonka avulla HIFK:n urheilupuolta aletaan organisoida uudelleen.

– Olen tehnyt aika seikkaperäisen selvityksen. Luulen, että tulemme asioiden kanssa vielä julkisuuteen.

Kuinka paljon olet itse johtamassa asioiden uudistamista?

– Luulen, että aika paljon."


Miten tulkitsette tuon viimeisen?
 

Stigu

Jäsen
Taisi tarkoittaa kuitenkin Marc Mobergia, ainakin näin oletan?!
Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?

Tuossa kun siemailin juhlan kunniaksi savuwiskyä, tajusin että eihän tämä tosiaankaan ole mikään juhlan paikka. IFK kun on kyseessä, niin asiat voivat mennä vain huonompaan suuntaan.

Worst-case skenaario (ilman noita omia poikia) on:

- UTJ: Hans Backe
- talouspuolen johtaja: Tom Nybondas
- markkinointipäällikkö: Ilja Janutskin
- fysiikkavalmentaja: Kari-Pekka Kyrö
- mentaalivalmentaja ja mentori: Raimo Summanen
- ravintoterapeutti: Bob Francis

Toivotaan, että tuossa rivissä ei ole yhtään oikein.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?

Tuossa kun siemailin juhlan kunniaksi savuwiskyä, tajusin että eihän tämä tosiaankaan ole mikään juhlan paikka. IFK kun on kyseessä, niin asiat voivat mennä vain huonompaan suuntaan.

Worst-case skenaario (ilman noita omia poikia) on:

- UTJ: Hans Backe
- talouspuolen johtaja: Tom Nybondas
- markkinointipäällikkö: Ilja Janutskin
- fysiikkavalmentaja: Kari-Pekka Kyrö
- mentaalivalmentaja ja mentori: Raimo Summanen
- ravintoterapeutti: Bob Francis

Toivotaan, että tuossa rivissä ei ole yhtään oikein.
Ei ainakaan 6 oikein!
Whiskyä minäkin! Uusi tuttavuus, mutten jaksa mennä kaapille katsomaan minkä niminen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Myös IS on onkinut Nybarilta muutaman kommentin.

Tämä kyllä kuvastaa miksi on tärkeää, että UTJ:n jakkaralle saadaan joku jääkiekkoa oikeasti ymmärtävä henkilö.

"Nybondas sanoo, että hänen silmissään HIFK:n pelaajisto on SM-liigan kärkikastia ja kestää vertailun liigassa.

– Kamppailemme maalinteko-ongelmien takia, mikä leimaa tätä alkukautta. Minusta meillä on erittäin laadukas joukkue, joka kestää vertailun, jos joukkueet laitetaan riviin ja verrataan vastustajiin. Missään ei myöskään ole väitetty, että tämä jengi olisi valmis."

Joka kausi on varmaan Nybarin mielestä on ollut laadukas joukkue, mutta ei olla pari poikkeusta lukuunottamatta pärjätty joko valmentajasta tai taivaankappaleiden asennosta johtuen? Tai no, tokihan joukkue toki kestää vertailun muihin jos tuijotetaan pelkästään setelinippua mitä siihen on syydetty.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo, Marccihan se oli. No perkele pannaan samaan syssyyn ei-toivottujen listalle Rauni Moberg, eikös se tehnyt sen Tavisota-leffankin?

Tuossa kun siemailin juhlan kunniaksi savuwiskyä, tajusin että eihän tämä tosiaankaan ole mikään juhlan paikka. IFK kun on kyseessä, niin asiat voivat mennä vain huonompaan suuntaan.

Worst-case skenaario (ilman noita omia poikia) on:

- UTJ: Hans Backe
- talouspuolen johtaja: Tom Nybondas
- markkinointipäällikkö: Ilja Janutskin
- fysiikkavalmentaja: Kari-Pekka Kyrö
- mentaalivalmentaja ja mentori: Raimo Summanen
- ravintoterapeutti: Bob Francis

Toivotaan, että tuossa rivissä ei ole yhtään oikein.

Mitä jos uusi UTJ olisi kovat näytöt selänpesusta antanut, yleisötapahtumien erikoismies, kotiuttaja Jumalan armosta, golf-kenttien pystyttäjä, oman elämänsä talousnero ja tulosennusteiden tinkimätön tulkitsija, Esa "lisäätähänjokuhassuttelunimi" Honkalehto. Irtoiskohan halvalla?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
En oikein henkilökohtaisesti jaksa loukkantua siitä myöntääkö Nybondas virheitään vai ei. Jos vertaa edelliseen urheiljohtajaan niin siihen nähden Nybondas menestyi paremmin. 10 vuoden aikana voitettin mestaruus, runkosarjan voitto. Siihen lisäksi välierät ja yhdet finaalit josta jäi käteen hopeat. Silti Nybondas teki virheitä monissa asioissa ja varmasti itse on sen tiedostanut myös.

Homma lähti kokonaan väärille raiteille Matikaisen lähdön jälkeen. Siihen päälle Sormusen palkkaaminen ja Peltosen päällekarkaus niin kyllä niin jälkihoidossa meni muutaman vuosi. Siinäkin tehitiin vääriä päätöksiä(MNH ja Summanen) ja ei Nybondas niitä yksin ollut tekemässä varsinkaan valmennuksen osalta. Yritettiin tehdä korjausliike, mutta Törmäsen pelifilosofia ei lopulta ollut valmis liigaan.

Olen tyytväinen, että organisaatiossa katsotaan eteenpäin. Siellä on liian kauan katsottu taakse. Toivon todella, että nyt urheilupuoli pistetään kerralla kuntoon.
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä jos uusi UTJ olisi kovat näytöt selänpesusta antanut, yleisötapahtumien erikoismies, kotiuttaja Jumalan armosta, golf-kenttien pystyttäjä, oman elämänsä talousnero ja tulosennusteiden tinkimätön tulkitsija, Esa "lisäätähänjokuhassuttelunimi" Honkalehto. Irtoiskohan halvalla?


Loisto idea, ja Honkkis voisi olla piankin saatavilla. Eiköhän se Linna-golf ala pikkuhiljaa olla selvitystilassa!
Ei vaan, liian raakaa pilaa. Alkas tulla aika nopeasti tuota Nybondasta ikävä...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Olen tyytväinen, että organisaatiossa katsotaan eteenpäin. Siellä on liian kauan katsottu taakse. Toivon todella, että nyt urheilupuoli pistetään kerralla kuntoon.

Samat ajatukset. Jos nyt odottaa, että omistaja- Nybondas heivataan koko organisaatiosta samalla oven avauksella koko muun dinoporukan kanssa, niin kannattaa lopettaa seuran fanitus, sillä ei tule tapahtumaan. Jos UTJ- rekry onnistuu, niin kestävää menestystä voidaan kyllä saavuttaa, vaikka vanhat patut siellä taustalla häröileekin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mitä jos uusi UTJ olisi kovat näytöt selänpesusta antanut, yleisötapahtumien erikoismies, kotiuttaja Jumalan armosta, golf-kenttien pystyttäjä, oman elämänsä talousnero ja tulosennusteiden tinkimätön tulkitsija, Esa "lisäätähänjokuhassuttelunimi" Honkalehto. Irtoiskohan halvalla?

Myöskin useita huimia sentterilaitureita Pohjois-Amerikan kiekkosarjoista liigaan scoutannut Ari Vuori olisi vapaana.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
TomTom tajusi navigoida sivummalle! Mahtava uutinen!

Kuka mahtaa olla uusi GM? Itse Peltos Ville? Söde? Stögö? Kölli ja Kiva-Harry ei voi tulla kysymykseen!!!
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mietin jo tänään, että tuli eilen kirjoitettua Nybesta aika rumasti. Onnea ja menestystä muutoksen johtamiseen, mikä se vastuualue ikinä sitten tuleekaan olemaan. Tack!

Ei kannata nyt liikaa potea huonoa omatuntoa, onhan tätä päivää odotettu kuin kuuta nousevaa. Mutta oikeassa olet siinä että kyllä Nybarikin ansaitsee kiitoksensa vuoden 2011 mestaruudesta. Sitä ei voi häneltä ikinä ottaa pois oli hänen osuutensa sitten kuinka suuri tai pieni tahansa. Samaan ei hänen edeltäjänsä ikinä pystynyt vaikka veikin kaikki pytyt ja pystit mukanaan.

IS:n jutusta poimittuna:

"Kuten jenkit sanoo, ”if you can’t stand the heat, get the hell out of the kitchen.” Tämänkin Tomppa onnistui vielä loppumetreillä sanomaan väärin mutta menkööt.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nybondas korvaa Valtasen?

Selväähän on tiedotteen ja haastattelun sanamuotoja parsimalla se, että mies jää organisaatioon. Ja jos 10 vuotta UTJ:nä on liian pitkä aika niin looginen askel on sitten ylennys toimariksi. Nybondashan jatkaa omien sanojensa mukaan "enintään kauden loppuun", joten eiköhän siellä sitten silloin ole hyvä aika siirtyä myös talousvastuuseen.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haastatteluita lukiessa en ollenkaan varma siitä, että tästä suvannosta ollaan selvitty. Tomppa pitäisi saada mahdollisimman kauas HIFK:n johtohommista, mutta se tuntuisi olevan täysi mahdottomuus.

Ei helvetin helvetti. Tekisi mieli iloita, mutta itsesuojeluvaisto ei anna siihen lupaa.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainaus IS:n jutusta:

"Nybondas sanoi tehneensä jo 1,5 vuotta sitten seurajohdolle suunnitelman, jonka avulla HIFK:n urheilupuolta aletaan organisoida uudelleen.

– Olen tehnyt aika seikkaperäisen selvityksen. Luulen, että tulemme asioiden kanssa vielä julkisuuteen.

Kuinka paljon olet itse johtamassa asioiden uudistamista?

– Luulen, että aika paljon."


Miten tulkitsette tuon viimeisen?

Tulkitsen niin että joku iso rooli on luvattu. Tulee ihan oikeasti se fiilis, että mitään kunnon "hakua" ei tehdä, vaan uudeksi urheilujohtajaksi palkataan joku tuttu jeesjees-mies. Perkele, innostuksen tilalle tulee huoli ja epäilys. Lainaan itseäni parin tunnin takaa: Kunhan nyt vaan Tomppa ei ole missään tekemisissä tämä muutoksen johtamisen kanssa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Wohoo, taisin lauantaina sanoa että maanantaina on parempi olla Nybarin lähtö lehdessä ja niinhän siinä kävi. Loppu työpäivä meneekin vihellellessä.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nybondas korvaa Valtasen?

Selväähän on tiedotteen ja haastattelun sanamuotoja parsimalla se, että mies jää organisaatioon. Ja jos 10 vuotta UTJ:nä on liian pitkä aika niin looginen askel on sitten ylennys toimariksi. Nybondashan jatkaa omien sanojensa mukaan "enintään kauden loppuun", joten eiköhän siellä sitten silloin ole hyvä aika siirtyä myös talousvastuuseen.

Itselläkin kävi tämä kauhuskenaario mielessä. Minkäs ikäinen se Valtanen olikaan? Ei kai ole jo lähdössä eläkkeelle?
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
IS:ssa Nybs julistaa 1,5 vuotta sitten aloittaneensa suunnittelutyön urheilupuolen uudelleenorganisoinnista. Eikös se ole heti sen jälkeen, kun sama herra julisti turbulenssin olevan ohi?
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IS:ssa Nybs julistaa 1,5 vuotta sitten aloittaneensa suunnittelutyön urheilupuolen uudelleenorganisoinnista. Eikös se ole heti sen jälkeen, kun sama herra julisti turbulenssin olevan ohi?

Turbulenssi oli historiaa kun Törmänen tuli valmentajaksi. Eli keväällä 2014?

Tämäkin on ihan bullshittiä. Olisi vittu uudistanut sen, kun kerran oli/on UTJ.

Ei ehtinyt. Oli niin kova kiire rakentaa tämän ja viime kauden huippujoukkueita.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!

Samaa mieltä, nyt voisi antaa sellaisen jumalattoman hienon tuen joukkueelle himahallissa että alkavat laittamaan verkot tötterölle. Tuo on kuitenkin se paras tapa jolla voi joukkuetta fanittaa. Täällä itkemällä tai ylistämällä ei kamalasti saa asioita tapahtumaan. Vaikka kaikki kuvittelevatkin että Nybondas ynnämuut lukee tätä jatkoaikaa päivittäin. Siihen en usko hetkeäkään.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitto. Juuri kun olin starttaamassa #savetomnybondas -kamppistani. But seriously, oli kyllä korkea aika että pääsitte tästä hermannista eroon. Onnittelut!
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän toi nyt on aivan selvää että "kenkää" se sai palliltaan. Median paine ja jatkuva julkinen arvostelu oikeiden asiantuntijoiden suusta on pakottanut hallituksen tähän ratkaisuun vihdoinkin. Tähän päälle surkea kauden avaus 270k kattokassiselta ja malisen julkisuuteen päässyt 250k jolle nauretaan vielä pitkään. Se nyt oli selvää että siirtyy vain seuraavaan suojatyöasemaan, mutta kunhan ei koske pelaajahankintoihin niin olen tyytyväinen. Rautainen ammattilainen tilalle eikä mitään helvetin sukulaisia tai saunakavereita. Nyt on mahdollisuus tehdä iso harppaus kärkeen.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ja huomisesta pelistä: Kaikki kynnelle kykenevät muureille, värit ja liput kourassa!
@Lemieaux ja muut boikotoineet: Nyt on tilaisuus tehdä jotain hyvää - ostakaa 10 flabaa ja jakakaa 9 kadun tallaajille ja käyttäkää se 1 itse huomenna!

Tuli kyllä niin puskista tämä ettei ehdi enää muuttamaan suunnitelmia. Mutta jatkossa ainakin allekirjoittanut palaa hallille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös