Nybondakselle potkut!

  • 185 965
  • 755

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Kyllähän IFK on omasta mielestäni niin syvällä suossa, ettei se ole enää hauskaa edes näin naapurinäkökulmasta. Jaffalankin käytävillä keskustelun sävy on muuttunut vahingoniloisesta hekottelusta hieman vakavammansävyiseen 'mitä helvettiä siellä tapahtuu?' -ihmettelyyn. UTJ:n on jossain välissä kannettava oma vastuunsa siitä että joukkueen taso on näinkin ailahteleva ollut viime vuosina, ja jos Nybondasta ei nyt laiteta pihalle niin en tiedä mikä siihen sitten riittää. Monoa kannattaisi antaa myös siinä tapauksessa, että joukkueen peli paranee ja nousette keskikastin kamppailuun, koska mielestäni näin surkea kauden alku on selvä osoitus siitä että joukkueen rakennus on epäonnostunut, eikä siitä voi syyttää valmennusta.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nybondas: Muutoksia IFK:n urheilutoiminnassa - HIFK
Olen itse tehnyt puolitoista vuotta sitten aloitteen seuran hallitukselle urheilutoiminnan organisoimiseksi uudelleen. Tämä on minulle kymmenes kausi tässä tehtävässä ja on aika siirtyä eteenpäin.

Pitää ihan pysähtyä miettimään että mitä mä just luin. Helvetin hieno homma, mutta kunhan nyt vaan Tomppa ei ole missään tekemisissä tämä muutoksen johtamisen kanssa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tässäki Nybari ottaa itselleen vielä sulkaa: "Olen itse tehnyt puolitoista vuotta sitten aloitteen seuran hallitukselle urheilutoiminnan organisoimiseksi uudelleen"

No vitsit sikseen. Oikeaan ositteeseen muutosta haetaan.
 

Tommikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/Washington Capitals/Real Madrid
Nyt tuntuu hyvälle! Toivottavasti toimenkuvana on joku Aasian alueen skoutti tai vastaava.

Edit: Typo.

Edit2: Oho, näköjään oli mennyt myös tekstinkorjaus päälle, "skoutti" mennyt muotoon "aloitti" :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ohhoh, enpä olisi tätä vielä tässä kohtaa kautta uskonut. Vasta jos joulun korvilla IFK olisi ollut pohjilla ja 4-5 ukkoa vaihdettu ennen sitä niin ehkä sitten... No mutta nyt on yksi syntipukki faneilla vähemmän, seuraava yrittäjä astuu isoihin saappaisiin ja paineet onnistumisella ovat kovat....
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eiköhän änärityyliin Nybari valitse sopivan uuden GM:n, ja itse siirtyy joksikin IFK:n versioksi president of hockey operationsista.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä! Mahtavaa!

"– Totta kai tähän liittyy myös se, että kuka tekee mitäkin hommaa. Olemme jo kartoittaneet ja kontaktoineet mahdollisia henkilöitä eri toimenkuviin ja päätimme tiedottaa asiasta nyt, ennen kuin huhut leviävät julkisuuteen. Itse siirryn muihin tehtäviin edellä mainittuihin kehityshankkeisiin liittyen, Nybondas sanoo.

– Olen itse tehnyt puolitoista vuotta sitten aloitteen seuran hallitukselle urheilutoiminnan organisoimiseksi uudelleen. Tämä on minulle kymmenes kausi tässä tehtävässä ja on aika siirtyä eteenpäin."
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä!

Olin juuri tulossa kirjoittamaan juuri näitä sanoja. Uskomatonta, enpä olisi uskonut että tämä näin nätisti (EHKÄ) menee. Nyt sitten jännityksellä odottamaan, kuka ottaa UTJ:n paikan.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Päivä, viikko ja kausi on pelastettu. Mahtavaa!! Kiitos Tomppa ja onnea uusiin haasteisiin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Aloite tehty puolitoista vuotta sitten ja kartoitukset käynnissä. Ei huhun huhua tällaisen suuntaan... Nyt mä olen vähän epäilevä.

Mutta helvetin hieno juttu, että tuuletetaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Upea päivä IFKlle, ja nyt sitten kädet ristissä toivon, ettei tuo uusi kaveri ole" IFKn mies" eli Kölli ja syntymäsokeat skoutit eli Kautonen ja KivaHarri eivät voi olla vaihtoehtoja.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kyllä siellä on pojat kuulkaa käynyt niin, että Valtanen meikäläisen sähköpostin saatuaan kutsui heti hallituksen koolle ja siellä oltiin että ei helvetti, näinhän tämä on!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nybari teki Mobergit, siirtyi itse sivuun. Jännä, että teki sen ennen lakanaa.

Nyt Björnbergin hallitukseen liittymisessä on jotain tolkkua. Hallituksessa istuu nyt suurimmat omistajat ja varmasti etunenässä osasllistuvat näihin tuleviin henkilövalintoihin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Loistava uutinen. Kyllähän Tomppa organisaatioon jää, mutta tämä on pieni harmi, jos nyt löydetään ammattilainen vapautuneeseen virkaan, ja tämä saa oikeasti hallituksen täyden tuen toiminnalleen. Kiitokseksi tästä jokaisen kynnelle kykenevän tulisi kammeta huomenna itsensä hallille, äänestämään jaloillaan tehdyn ratkaisun puolesta ;)
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä uutinen, Nybondas on aina tappioiden hetkillä korostanut, että hän kantaa täyden vastuun, vaikkakin tähän mennessä on jäänyt epäselväksi, miten on sen tehnyt. Mutta... Kauhulla odotan, kenet sinne arvotaan näistä Jortikoista ja Tammisista, sillä joku vanha ja "meritoitunut" se kuitenkin on, tai sitten oman organisaation sisältä joku "Rolle". Ja sitten sitä, mikä rooli Nybondakselle tulee, silä onhan aina mahdollisuus, että hän "menee eteenpäin" koko seuran lätkäpuolen urheilutoimenjohtajaksi ja miesten edustustoimen lätkälle tulee omansa, joka on sitten mallia "käsikassara". Vähintäänkin tämä halvaannuttaa koko joukkueenrakentamisen tälle kaudelle (uusi 1. sentteri, uusi 1. laituri, uusi 1. voimahyökkääjä, uusi 1. kiekollinen pakki, uusi 1. fyysinen myös kiekolliseen peliin kykenevä pakki), kun Nybondas on nyt baarissa. No. Koitan olla iloinen siitä, että ainakin yritetään, vielä tämän illan ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös