Nybondakselle potkut!

  • 185 923
  • 755

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jollei maanantain aikana ilmoiteta Nybarin potkuista, niin uskottavuus menee koko touhusta. Jotain on tehtävä, eikä Selinin potkut ole vaihtoehto.

Ensi kaudeksi on pakko rakentaa uskottava jengi, ja se ei tule onnistumaan ellei uusi UTJ aloita hommassaan hyvissä ajoin tämän vuoden puolella.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jollei maanantain aikana ilmoiteta Nybarin potkuista, niin uskottavuus menee koko touhusta. Jotain on tehtävä, eikä Selinin potkut ole vaihtoehto.

Koska kyseessä on Nybondas niin skenaario lienee että Selin lähtee ja hyväveli Tanska saa vallan. Säälittävää.

Lähde Tom menemään ja vie Carlsson mennessäsi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
SaiPan UTJ Tuomenoksa löytää yliopistosarjasta nuoren eteenpäin menevän jenkin Goodwinin, joka on piste/peli tahdissa. Meidän punamokkasiininen pummi löytää vittu jonkun Purren Carlssonin mottipäisellä! Ei saatana ole reilua!
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole ikinä toivonut HIFK:n tappioa vaikka on vetojakin joskus ollut jengin voittoa vastaan, mutta nyt ollaan mahdollisuuksien äärellä. Nyt tappioputki tohon ja kunnolla painetta karavaanarin erottamiseksi, niin josko tämän suhteen ihme tapahtuisi. Se vaatisi vaan kunnon kyntämisen, mutta pahimmassa tapauksessa jengi saa sen verran ryhtiä että kampeaa itsensä sääliviivalle, mikä on Nybondasin normisuoritus ja hallituksen näkemyksen mukaan yhtä kuin OK.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
SaiPan UTJ Tuomenoksa löytää yliopistosarjasta nuoren eteenpäin menevän jenkin Goodwinin, joka on piste/peli tahdissa. Meidän punamokkasiininen pummi löytää vittu jonkun Purren Carlssonin mottipäisellä! Ei saatana ole reilua!

Ehkä ei reilua, mutta kausi on onneksi vielä nuori. Kukaan ei ole vielä (ymmärtääkseni) hävinnyt koko kautta ekan kahdeksan pelin aikana, mutta toki IFK:lla sillä tavalla alkaa olla tosi kyseessä, että kohta pitää alkaa tulla jo voittoja tai sitten rupeaa olemaan jo todella pitkä takamatka.

Jos yhtään helpottaa niin Tapparan meno on vähintään yhtä tuskaista ja onnistumisia ei meinaa tulla millään. Tänään onneksi helpottava voitto edes, puristaa sitä muuallakin ihan helkkaristi.

Mutta joo, mistähän IFK saisi maalintekijöitä kans.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tiistaina jos koskaan olisi pienen lakanan paikka... Stondis tyhjäksi ja viestiä tilalle.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahinta on tämä tilanne, missä fanit lähinnä toivoo tappiota että saataisiin yksi arrogantti ja mediaa pelkäävä UTJ pois organisaatiosta. Seura ja sen historia ei tätä ansaitsisi juhlavuotena. Mutta minkäs teet kun urheilujohtamisen taso on tätä luokkaa.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
SaiPan UTJ Tuomenoksa löytää yliopistosarjasta nuoren eteenpäin menevän jenkin Goodwinin, joka on piste/peli tahdissa. Meidän punamokkasiininen pummi löytää vittu jonkun Purren Carlssonin mottipäisellä! Ei saatana ole reilua!

Itse olisin hyvin kiinnostunut tietämään mitä
helvettiä Veli Pekka Kautonen & Harri Rindell puuhaavat. Vai onko tämän kauden joukkue täysin Tompan kasaama. ?
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahinta on tämä tilanne, missä fanit lähinnä toivoo tappiota että saataisiin yksi arrogantti ja mediaa pelkäävä UTJ pois organisaatiosta. Seura ja sen historia ei tätä ansaitsisi juhlavuotena. Mutta minkäs teet kun urheilujohtamisen taso on tätä luokkaa.
Eihän Nybari voi saada kenkää, koska johtoryhmä ei tiedä että hävitään. Ei siellä kukaan seuraa millaista peli on, vaan kuinka paljon tulee rahaa kirstuun. Jossain keväällä saattaa joku kysäistä "Hur gick den här sesongen, vann vi?"
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Hyvää yötä. Viimeinen sammuttaa valot, eli Nybondas. Nyt jännitetään enää lähinnä monta vuotta tätä näytelmää vielä on jäljellä.

(juu, kärjistettyä, huumorintajuttomille tiedoksi)
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää yötä. Viimeinen sammuttaa valot, eli Nybondas. Nyt jännitetään enää lähinnä monta vuotta tätä näytelmää vielä on jäljellä.

(juu, kärjistettyä, huumorintajuttomille tiedoksi)

Firmaporukoita, kaveriporukoita, yritystapahtumia... kaikki menee kaupaksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos yhtään helpottaa niin Tapparan meno on vähintään yhtä tuskaista ja onnistumisia ei meinaa tulla millään. Tänään onneksi helpottava voitto edes, puristaa sitä muuallakin ihan helkkaristi.

Tuskin helpottaa tuollainen täällä yhtään. Tapparalla on kuitenkin lähtökohtaisesti hyvin rakennettu joukkue. No, omaa oloa varmaan helpottaa käydä lueskelemassa tätä IFK:n osiota. Enää ei oikein viitsi vaan edes nauraa näille jutuille. Onko kellekään vaadittu yhtä pitkään tällä palstalla potkuja kuin Nybarille?
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuskin helpottaa tuollainen täällä yhtään.

Tuolla aiemmin ketjussa vaan oli puhetta siitä, että kaikki muutkin tekevät maalit joka paikasta. Ei ainakaan meillä ole ollut mitään ruusuilla tanssimista tuo maalinteko tuolla Tapparassa :D

Mutta joo itsehän olen kannattanut Nybarin potkuja jo pidemmän aikaa. Saa nähdä, kauanko niihin vielä menee.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuolla aiemmin ketjussa vaan oli puhetta siitä, että kaikki muutkin tekevät maalit joka paikasta. Ei ainakaan meillä ole ollut mitään ruusuilla tanssimista tuo maalinteko tuolla Tapparassa

On kai se vähän nihkeää ollut, mutta tän viikon peleissä 2, 3 ja 5. Yli kolmen keskiarvolla pitäisi voittaa aika paljon.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SaiPan UTJ Tuomenoksa löytää yliopistosarjasta nuoren eteenpäin menevän jenkin Goodwinin, joka on piste/peli tahdissa. Meidän punamokkasiininen pummi löytää vittu jonkun Purren Carlssonin mottipäisellä! Ei saatana ole reilua!

Tää valitus nyt on täysin turhaa. Sitä valitusviestien määrää ei olisi Jatkoajan serverit kestäneet, jos Nybondas olisi hankkinut ennen kauden alkua jotain yliopistopelaajia. Jälkiviisaus ei ole viisautta, ja mikään ei todista, että tuo Goodwini olisi pärjännyt yhtään meillä.
Vaikka kuinka Nybaria haukutaan, niin kyllähän nyt helvetti tuolla kokoonpanolla pitää saada parempaa tulosta. On siellä sen verran kovia pelimiehiä kuitenkin, että Saipat, Jukurit ja Ilvekset pitäisi kaatua heittämällä. Yhtään em. joukkueita halveksimatta, mutta kyllä meidän nippu paperilla on huomattavasti kovempi kuin noilla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Koska kyseessä on Nybondas niin skenaario lienee että Selin lähtee ja hyväveli Tanska saa vallan. Säälittävää.

Lähde Tom menemään ja vie Carlsson mennessäsi.

Itse olen joskus ajatellut, että Tanska voisi olla hyvä vaihtoehto päävalmentajaksi. Nyt mieleni on muuttunut, ei niinkään sen takia, että minulla olisi Tanskaa vastaan mitään. Syy on siinä, että nyt olen vakuutunut siitä että HIFK:n edustuksen urheilupuoli pitää räjäyttää ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Puhtaalta pöydältä ilman hyvä veli -suojaverkkoa.

Itse en usko, että Selinin saadessa kenkää Nybondas nostaa Tanskaa päävalmentajaksi. Tanska on liian leimautunut Nybondaksen mieheksi, hänen epäonnistuessaan ei ole oikein selkiä, joiden taakse väistää vastuuta.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kuinka Nybaria haukutaan, niin kyllähän nyt helvetti tuolla kokoonpanolla pitää saada parempaa tulosta. On siellä sen verran kovia pelimiehiä kuitenkin, että Saipat, Jukurit ja Ilvekset pitäisi kaatua heittämällä. Yhtään em. joukkueita halveksimatta, mutta kyllä meidän nippu paperilla on huomattavasti kovempi kuin noilla.

Eli valmentajan vika ja pitäisi vaihtaa, sitäkö tässä sanot?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itse olen joskus ajatellut, että Tanska voisi olla hyvä vaihtoehto päävalmentajaksi. Nyt mieleni on muuttunut, ei niinkään sen takia, että minulla olisi Tanskaa vastaan mitään. Syy on siinä, että nyt olen vakuutunut siitä että HIFK:n edustuksen urheilupuoli pitää räjäyttää ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Puhtaalta pöydältä ilman hyvä veli -suojaverkkoa.

Itse en usko, että Selinin saadessa kenkää Nybondas nostaa Tanskaa päävalmentajaksi. Tanska on liian leimautunut Nybondaksen mieheksi, hänen epäonnistuessaan ei ole oikein selkiä, joiden taakse väistää vastuuta.
Nybari mitään selkiä tarvitse. Tiedote vaan kotisivuille: Joukkue oli hyvä ja laadukas, mutta valmentaja epäonnistui.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun on henk. koht. kovin vaikea nähdä, että Nybondaksella riittäisi pokka heittää lisää valmentajia junan alle tässä tilanteessa. Kuitenkin IFK:n ongelmat tuntuvat jatkuvan valmentajasta huolimatta, joten sidosryhmien vakuuttaminen uudella miehellä ei ole ihan niin helppoa.

Toisaalta kyllähän Kai Suikkanen vielä varmaan pestiä kyttää, joten varmasti olisi nopeasti paikalla, jos siltä tuntuisi. Jos nyt edes lähtökohtaisesti tuolla vaihtoehdolla haluaa spekuloida niin ehkä pitää kysyä, ketkä ovat edes saatavissa? A-P Seliniä meritoituneemmat vaihtoehdot taitavat olla aika kiireisiä omissa duuneissaan ja Tapolan Jussi ei taida ihan pienellä rahanipulla irrota Tapparasta / maajoukkueesta.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli valmentajan vika ja pitäisi vaihtaa, sitäkö tässä sanot?

Kyllä nuo tappioiden syyt nyt ekana osuu pelaajiin ja valmennukseen.
En minäkään Nybaria kehu, ja varmasti olisi voinut rakentaa joukkuetta paremmin, mutta kyllä tuollakin joukkueella pitää pelata paremmin kuin tähän asti on pelattu.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mun on henk. koht. kovin vaikea nähdä, että Nybondaksella riittäisi pokka heittää lisää valmentajia junan alle tässä tilanteessa. Kuitenkin IFK:n ongelmat tuntuvat jatkuvan valmentajasta huolimatta, joten sidosryhmien vakuuttaminen uudella miehellä ei ole ihan niin helppoa.

Toisaalta kyllähän Kai Suikkanen vielä varmaan pestiä kyttää, joten varmasti olisi nopeasti paikalla, jos siltä tuntuisi. Jos nyt edes lähtökohtaisesti tuolla vaihtoehdolla haluaa spekuloida niin ehkä pitää kysyä, ketkä ovat edes saatavissa? A-P Seliniä meritoituneemmat vaihtoehdot taitavat olla aika kiireisiä omissa duuneissaan ja Tapolan Jussi ei taida ihan pienellä rahanipulla irrota Tapparasta / maajoukkueesta.
Vaikka Selinin pesti ei minussa mitään hurraa- huutoja herättänyt missään vaiheessa, niin eihän tässä nyt ainakaan vielä voi sanoa, että vika on valmentajassa. Ei tuosta tasapaksusta materiaalista kukaan taio hetkessä kultaa, se on ihan varma. Vaikka en tietoisena valintana todellakaan innostu mistään projekteista, niin kyllähän tosielämän realiteetti taitaa olla se, että aikaisintaan ensi kaudella Selinillä on edes mahdollisuus menestykseen. Toki puolivälieriin pitäisi tuonkin materiaalin riittää. Hommien natsatessa juuri oikeaan aikaan(kuten viime keväänä) pidemmällekin, mutta ei missään tapauksessa finaaleihin mitään saumaa.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on henk. koht. kovin vaikea nähdä, että Nybondaksella riittäisi pokka heittää lisää valmentajia junan alle tässä tilanteessa. Kuitenkin IFK:n ongelmat tuntuvat jatkuvan valmentajasta huolimatta, joten sidosryhmien vakuuttaminen uudella miehellä ei ole ihan niin helppoa.

Valmentajan kenkiminen ilman että UTJ lähtisi samalla oven avauksella olisi niin ala-arvoinen temppu, etten millään usko että edes IFK:n hallitus kykenisi moiseen paskapäätökseen.

Kyllä nuo tappioiden syyt nyt ekana osuu pelaajiin ja valmennukseen.
En minäkään Nybaria kehu, ja varmasti olisi voinut rakentaa joukkuetta paremmin, mutta kyllä tuollakin joukkueella pitää pelata paremmin kuin tähän asti on pelattu.

Jos puhuttaisiin vain tästä yksittäisestä kaudesta, niin voisi ajatella että joukkue on materiaaliltaan sarjan keskitasoa ja sitä kautta valmentaja alisuorittaa. Mutta kun puhutaan kokonaisuudesta ja siitä kaikesta mitä on vuosien saatossa tehty vituilleen ja mikä on johtanut tähän tilanteeseen, niin on vain yksi vastuullinen ja se on UTJ.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse olisin hyvin kiinnostunut tietämään mitä
helvettiä Veli Pekka Kautonen & Harri Rindell puuhaavat. Vai onko tämän kauden joukkue täysin Tompan kasaama. ?
Nämä kaksi syntymäsokeaa paviaania pitää myös kenkiä Karavaanarin mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös