Nybailu

  • 39 409
  • 66

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mallasin jo mahdollista the tiedote paitaa. Hinnaksi tulisi noin 20 € . Btw. Milloinkohan se ainut ja alkuperäinen the tiedote kolahtaa sähköisessä muodossa vai onko joku kompastunut byrolla piuhoihin ?

Mulla on itseasiassa yks tuttu töissä lafkassa joka tekee painatuksia paitoihin voisin kysellä massa-alennusta jos painettais isompi erä.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Yksi uusi Nybismi saatiin taas eilen; Sitä saa mitä tilaa.

Ja minulle ehdottomasti Tiedote-paita. "Ride The Caravan" kuulosti erityisen hienolta ja sanomaa täynnä olevalta versiolta.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Minulle myös Tiedote-paitaa. Joku valittu Nybismi olisi hyvä saada siihen paitaan.

-Tinke

Minua myös kiinnostaisi paita, jossa olis rinnassa " The Tiedote" ja selässä " Tässä Ja Nyt, Välittömästi!" Jos noita jotenkin tuotettais isolla ryhmällä enemmän, niin tulisivat ainakin halvemmaksi, kuin kaikkien itse itselleen teettää yhtä paitaa.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Mulla on itseasiassa yks tuttu töissä lafkassa joka tekee painatuksia paitoihin voisin kysellä massa-alennusta jos painettais isompi erä.


Kysy ihmeessä. Toivotaan, että sieltä saa sitten myös isoja kokoja, kun on koko kevään juonut suruunsa tiedotetta venatessa niin on päässyt snadisti turpoamaan : ) . Mikälisikäli idea the tiedote paidasta natsaa niin ei muuta, kun sinne erääseen sosiaaliseen mediaan infoa milloin paitoja saa ja nimenomaan sitten tiedotteen muodossa. Tiedote. Ennakkotilauksia vastaanotetaan. Tiedote. Paidat ovat nyt painossa. Tiedote. Emme kommentoi keskeneräisiä asioita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oli niin hyvä idea että päätin kantaa korteni kekoon teidän hyväksi. Tein teille duunissa ajankuluksi paidan. Olkaa hyvä.

http://i.imgbox.com/acm1B6dn.jpg

(Linkki vie "The Tiedote" t-paidan kuvaan)

Tänne myös. Komea paita on. Hyvää työtä.
Vittu, että vituttaa roikkua täällä (roikun mä muutenkin) ja odottaa jotain tiedotetta. Ainoa tiedote, joka sieltä tänään tulee on "Olemme lomalla, ähäkutti".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutoin hieno paitaehdotelma naapurista, mutta tuon takatekstin pitäisi olla kokonaisuudessaan "Sitä saa mitä tilaa. Välittömästi."
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Muutoin hieno paitaehdotelma naapurista, mutta tuon takatekstin pitäisi olla kokonaisuudessaan "Sitä saa mitä tilaa. Välittömästi."

Eri mieltä, vaikken potentiaalisiin vaatteenkantajiin kuulukaan. "Välittömästi" voisi olla samanlaisen paidan etumuksessa logon kanssa. Takana voisi lukea "Tässä ja nyt". Kolmantena varmaankin tulisi "Karavaani kulkee" - "Koirat haukkuu".

Jatkakaa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Muutoin hieno paitaehdotelma naapurista, mutta tuon takatekstin pitäisi olla kokonaisuudessaan "Sitä saa mitä tilaa. Välittömästi."

Eri mieltä, vaikken potentiaalisiin vaatteenkantajiin kuulukaan. "Välittömästi" voisi olla samanlaisen paidan etumuksessa logon kanssa. Takana voisi lukea "Tässä ja nyt". Kolmantena varmaankin tulisi "Karavaani kulkee" - "Koirat haukkuu".

Näistä V-G-:n ehdotuksista samaa mieltä lisäpaidoiksi. "Sitä saa mitä tilaa" ja "Välittömästi" eivät liity samaan läppään. Mä haluisin yhden "Karavaani kulkee" - "Koirat haukkuu" -paidan ja yhden "The Tiedote" -paidan, jossa tosin lukis takana "Sitä saa mitä tilaa" sijaan perinteisempi "Tässä ja nyt" (tai "Välittömästi").

Mun mielestä tämä on tyylikästä vittuilua Nybarille, eikä millään lailla loukkaavaa. Ja kannustaa urheilutointa toivottavasti taas sellaisiin suorituksiin mitä oli ennen tätä reilun vuoden dyykkausta. Jotenkin musta tää paita vois jopa olla sellanen tuen osoitus IFK:lle ja etenkin Nybarille, osoittaen samalla pienet piikit niihin osasiin, joissa olisi parannettavaa. Pysykööt UTJ:na, mutta rimaa täytyy nostaa tietyillä alueilla.

Kiitos Jokerifaneille, jotka tekevät hyvää PR:ää kannattamansa jengin puolesta, osoittaa kypsyyttä argumentoinneissaan ja edistää seurojen välistä ystävällisyyttä viime vuosien tapahtumien jälkeen. Me tarvitaan vähän bondagea näihin haavoihin. T-paidan kuvan teko Jokerifaneille ei kyllä minulta vielä onnistuisi, mutta ehkä joku päivä.

EDIT: Joulupatakeräys-topicissa oli myös havaittavissa paljon ystävällisiä viboja naapurileiristä. Kiitos niistä.

EDIT2: Parin kaljan jälkeen suunnittelen vielä punasinivalkoisen Nyt Bondagea! -paidan, jossa etupuolella seikkailee keskeiset hahmot puolin ja toisin ja takana on taiteiltu Helsingin skyline tmv. yhdistävä tekijä sekä isoja haavoja, joita ommellaan kiinni...
 
Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mä haluisin yhden "Karavaani kulkee" - "Koirat haukkuu" -paidan ja yhden "The Tiedote" -paidan, jossa tosin lukis takana "Sitä saa mitä tilaa" sijaan perinteisempi "Tässä ja nyt" (tai "Välittömästi").

Jos joku laatisi "Karavaani kulkee" -paidan, jossa olisi esim. tämänpäiväisessä Metro-lehdessä ollut kuva kauppakeskuksen ovelle juuttuneesta matkailuautosta, ostaisin sellaisen välittömästi, tässä ja nyt.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilaan tässä ja nyt yhden kpl:een The Tiedote-paitaa selkäteksteillä, kokoa L. Toimitus "välittömästi" (milloin se sitten onkaan).
 

Catch22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku teistä haluaa ihan oikeasti ottaa hommakseen tiedote-paitojen painatuksen, niin multa saatte noi graffat painokelpoisena (ja voin niitä toki vielä muokatakin jos tarvis). YV:llä hoituu.

Ja kiitos palautteesta myös. Hyvällä meiningillä tässä kaikki ollaan! Jotenkin tuntuu että kaikkien viime kauden sotkujen jälkeen sitä tarvitaankin.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Sori Tinke mutta nyt ollaan jo #twitter ajassa...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Muistakaa nyt kuitenkin, että HIFK:n logon joudutte varmasti jättämään pois noista paidoista. Tai jos Nybarilta luvan saatte niin se on eri asia.. Veikkaan kuitenkin, että toimistolla ei katsota hyvällä logon käyttöä.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Muistakaa nyt kuitenkin, että HIFK:n logon joudutte varmasti jättämään pois noista paidoista. Tai jos Nybarilta luvan saatte niin se on eri asia.. Veikkaan kuitenkin, että toimistolla ei katsota hyvällä logon käyttöä.


Ei kerrota sille mitään. Painatetaan paidat ja jos tulee jotain kyselyitä niin vastataan, että emme kommentoi keskeneräisiä asioita. Eiköhän totuus kumminkin ole se, että mr Bondas on tietoinen tälläisestä hankkeesta ja toteaa varmasti taas : " tässä nähdään, että IFK kiinnostaa " blaa blaa blaa. Mä itse vakaasti uskon siihen, että tälläisiä paitoja tullaan näkemään.
 

Stigu

Jäsen
Kaipa tämä uutinen kuuluu tänne (linkki johtaa juttuun Paavo Väyrysestä ja Karavaanareista) :

Karavaanarit ja teatteri pitävät Väyrysen kesän kiireisenä | Yle Uutiset | yle.fi

Väyrynen on tavannut livenä meidän Karavaanarin ja kertoo mm. seuraavaa:

- Väyrysen mielestä karavaanarit ovat varsin vaatimatonta porukkaa, mutta perusasiat pitää olla kunnossa.

- Yleensä karavaanarit ovat vähään tyytyviä, siis sehän on elämäntapa ja ei ole totuttu vaatimaan mitään luksusta. ... Mielellään tulisi olla myös jotain toimintaa mikä pitää vireänä, Väyrynen sanoo.

Varsinkin tuo viimeinen lause oli täyttä rautaa. Toivottavasti Tompalla on kesällä jotain tekemistä, että pysyy mieli virkeänä!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kiitos Jokerifaneille, jotka tekevät hyvää PR:ää kannattamansa jengin puolesta, osoittaa kypsyyttä argumentoinneissaan ja edistää seurojen välistä ystävällisyyttä viime vuosien tapahtumien jälkeen. Me tarvitaan vähän bondagea näihin haavoihin. T-paidan kuvan teko Jokerifaneille ei kyllä minulta vielä onnistuisi, mutta ehkä joku päivä.

Tekihän tuo Handello aka aquanqua teidän puolelta meillekin helvetin tyylikkään playoff-kiihotteen videon muodossa joten samaan suuntaanhan tässä dallataan.

EDIT: Joulupatakeräys-topicissa oli myös havaittavissa paljon ystävällisiä viboja naapurileiristä. Kiitos niistä.

Se oli niin saatanan hauska juttu että koko kylmä ja pimeä talvikin vaikutti hetken aikaa ihan hauskalta ajalta, joten kiitos itsellenne.

Se herkistelystä ja Stadin sisäisestä ihanasta yhteiselosta --> takaisin normirytmiin: Haistakaa paska!
 

Stigu

Jäsen
Karavaanari tykittää taas!

Toukokuussa: "Minulla ei ole mitään konkreettista syytä epäillä etteikö Raanta pelaisi meillä ensi kaudella" TJSP.

Kuukausi myöhemmin: "-Raannan lähtöön oli varauduttu hyvän aikaa. Viime viikolla tilanne alkoi lopullisesti näyttää siltä, että hän tekee NHL-sopimuksen."

Ja kirsikkana kakun päällä: "- Kunhan löytyy mitat täyttävä maalivahti, ei ole väliä, mistä tulee"

Kyllä tää meidän Nyba on aika velikulta!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Karavaanari tykittää taas!

Toukokuussa: "Minulla ei ole mitään konkreettista syytä epäillä etteikö Raanta pelaisi meillä ensi kaudella" TJSP.

Kuukausi myöhemmin: "-Raannan lähtöön oli varauduttu hyvän aikaa. Viime viikolla tilanne alkoi lopullisesti näyttää siltä, että hän tekee NHL-sopimuksen."

Ja kirsikkana kakun päällä: "- Kunhan löytyy mitat täyttävä maalivahti, ei ole väliä, mistä tulee"

Kyllä tää meidän Nyba on aika velikulta!

Mitä Nybarin olisi näissä pitänyt oikein sanoa?

"No meillä on joskus syksyllä kyhäilty soppari, mutta siinä vaiheessa näytti siltä että ässät tipahtaa divariin. Nyt on kuitenkin niin, että tää jätkä on vetänyt niin himmeän kevään että lähtee saletisti änäriin ja me ollaan aikamoisessa kusessa"

Kuukausi myöhemmin:

"Ei vittu teki vai?"

ja kirsikkana kakun päälle:

"No nyt ei voi oikeen mitään muuta kuin toivoa että jollain menee jotain päin persettä, yksi vaihtoehto on ostaa joku riskikanukki tai pukea lundellille kamat takaisin päälle. Fakta on kuitenkin se, että ollaan kusessa"

Muutenkin olisi ihan kiva tietää, että mitä tässä olisi pitänyt oikein tehdä tuon veskakysymyksen kanssa? Onko nyt sellainen veskaliikenne, että voidaan sanoa jonkun napanneen oikein kovan veskan samaan aikaan kun Nybari penaili Raannan NHL:ään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös