Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 296 635
  • 4 087
Kaliberhan on paskinta pussia mitä markkinoilta löytyy, mistään hinnasta ei kannata ostaa... Valuu, on paskan makunen ja muutenkin epämiellyttävän oloinen. Hyihyi, ei se turhaan ole noin halpa.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ero on kuitenkin aika huomattava esim. Generalin valkoseen pussiin, jota voi pitää viikon huulessa eikä se ala kusemaan. Pussit olen kyllä muutenkin jättänyt kaikki pois ja siirtynyt kokonaan käyttämään lösiä. Whitet varsinkin on ihan mopoja eikä niistä ainakaan itselleni ole mitään "hyötyä", niinkuin nuuskasta muuten olisi, mutta tajuatte varmaan pointin. Samoin olen nuo halpismerkit jättänyt pois ja tällä hetkellä pakastimesta löytyy Generalin lösiä pari tolppaa ja tornin verran Göteborgin lösiä. Lisäksi taitaa siellä olla pari purkkia Göten white largeja, mutta antaa olla ihan rauhassa. Parasta whiteähän tuo on, mutta huonoa yhtä kaikki.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ero on kuitenkin aika huomattava esim. Generalin valkoseen pussiin, jota voi pitää viikon huulessa eikä se ala kusemaan. Pussit olen kyllä muutenkin jättänyt kaikki pois ja siirtynyt kokonaan käyttämään lösiä. Whitet varsinkin on ihan mopoja eikä niistä ainakaan itselleni ole mitään "hyötyä", niinkuin nuuskasta muuten olisi, mutta tajuatte varmaan pointin. Samoin olen nuo halpismerkit jättänyt pois ja tällä hetkellä pakastimesta löytyy Generalin lösiä pari tolppaa ja tornin verran Göteborgin lösiä. Lisäksi taitaa siellä olla pari purkkia Göten white largeja, mutta antaa olla ihan rauhassa. Parasta whiteähän tuo on, mutta huonoa yhtä kaikki.

Minä olen tehnyt juuri päinvastoin. Siirtynyt kokonaan pois löössistä, pussin käyttäjäksi. Jos pussinuuska ei tunnu missään, sitten pitää ostaa vahvempaa nuuskaa. Ja niinhän minä olen tehnyt. Oden'sin Extremeä ja Thunderin Ultra strongia, suosittelen. Ja kumma kyllä, vaikka ilmoitettu nikotiinimäärä on Onyxissä vähäisempi kuin joissakin ekstra strongeissa, niin Onyx edelleen päräyttää kivasti. Ja sitä ei tartte edes hakea mistään Haaparannasta tai pikkukiskoista, kun ainakin jommaltakummalta laivalta saa tota settiä, muistaakseni Siljalta.

Eli helposti parasta whitea (vaikka ovatkin mustaan pussiin tainneet palata) on Generalin Onyx, sen sijaan noi Kaliberit ja Rocketit ja vastaavat on hirveetä kuraa, maistuu nimenomaan polttoöljylle, jos on käynyt hyvä tuuri.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Onko tietoa nuuskan hinnasta Siljalla tällä hetkellä?

General oli tarjouksessa pari viikkoa sitten vielä. 105 euroa kolme tornia. Taisi olla pussit ja löössit. Yksittäiset tornit sitten sitä perus 43-45 euroa varmaan.

Eli helposti parasta whitea (vaikka ovatkin mustaan pussiin tainneet palata) on Generalin Onyx, sen sijaan noi Kaliberit ja Rocketit ja vastaavat on hirveetä kuraa, maistuu nimenomaan polttoöljylle, jos on käynyt hyvä tuuri.

Onyx on ihan hyvää joo, tosin tuntuu että se alkaa kusemaan suht nopeasti verrattuna normi whiteen. Thunderin ultra strongi on kyllä erittäin jees, mutta sen hankkiminen täällä länsirannikolla on aika vaikeaa. Nuo ihan perus löössit myös tällä hetkellä riittää mulle, joten näillä nyt ainakin toistaiseksi mennään. Ihan kivojahan nuo kauheat nikotiinipommit on ja parempina pysyvät kun niitä ei jatkuvasti käytä. Ja mustiahan ne Onyx pussit ainakin pariviikkoa sitten olivat.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vastaan itse itselleni:
Ärrältä ostin topan punaista Amphoraa. Helkkarin hyvä tuoksu/makunautinto ja nikotiiniakin irtoaa ihan mukavasti. Joskin kannattaa ottaa pesällinen noin vartiksi kuivumaan ennen lataamista.
 

Vesku

Jäsen
Päivitetääs omaehtoisesti Viking Linen portion-hinnat:

LD 31 eur
Romeo & Julieta 34 eur
Montecristo 35 eur
Catch, Grov, General, Ettan, Göteborgs Rapé 37,90 eur

LD:ta ja General Long Extra Strongia ei ollut hyllyssä. Ei mitään tarjouksia.

Lösit 44 eur, paitsi LD 33 eur.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Päivitetääs omaehtoisesti Viking Linen portion-hinnat:

LD 31 eur
Romeo & Julieta 34 eur
Montecristo 35 eur
Catch, Grov, General, Ettan, Göteborgs Rapé 37,90 eur

LD:ta ja General Long Extra Strongia ei ollut hyllyssä. Ei mitään tarjouksia.

Lösit 44 eur, paitsi LD 33 eur.

Kiitos Vesku, juuri eilen maksoin kaverille 38€/tolppa pussi-Ettanista, ihan kohtuullinen oli siis hinta...
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tänään saapui Sikaritalosta tilaamani Väinö Tanner nelonen - piippu. Kolmannen puolipesällisen polttelin just ja erittäin hyvänoloinen piippu.
Sisäänpoltto sekoituksena punaista amphoraa ja caravellea 50/50 suhteella.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaliberhan on paskinta pussia mitä markkinoilta löytyy, mistään hinnasta ei kannata ostaa... Valuu, on paskan makunen ja muutenkin epämiellyttävän oloinen. Hyihyi, ei se turhaan ole noin halpa.

Makuasioita tietysti, mutta kyllä omasta mielestä kaliberia paskempia pusseja markkinoilta löytyy. Esim. Offroad, phantom yms. tanskalaisen maajussin nuuskat. Kaliber on kuitenkin swedish matchin tuote. Purkissa on hieman vähemmän tavaraa, mutta siltikin suhteessa halpaa n. 2e hinnalla. Tunnetuimmat merkit lähentelee jo 5 eur purkki Haaparannassa, yksittäin ostettuna jo ylikin..
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Offroad on kyllä käsittämätöntä kuraa. Eikä tuo kaliberikaan iske, valuu aivan helvetisti kuten sanottu. Omaksi suosikiksi on vuosien varrella noussut knoxin white portion. Ei valu ja on ainakin omalle kohdalle sopivaa tavaraa. Puntti taisi haaparannassa viimeksi olla jotain 24-26 euron paikkeilla. Yleensä tulee haettua aina 4-5 punttia kerralla joilla pärjää sen 3 kuukautta ainakin. Omassa kaveri porukassa on kohtuu helppoa tuo nuuskan hankkiminen, 7 kaveria käyttää, joten käytännössä aina on joku menossa ostoksille.
 

DANSKU

Jäsen
Ahh. Sain laivatuliaisina Generalin Extra Stark pusseja. Toimii mun mielestä ihan hyvin. Ettanin lössiä ja pusseja löytyy jääkaapista ennestään! Kyllä mun kelpaa taas hetken.
 
Suosikkijoukkue
Big Buff#33
General Extra Sterk täälläkin huulessa, ai että! Kyllä kannatti taas käväistä risteilyllä, nyt on pakastin ja jääkaappi täynnä mustaa kultaa. Tuli myös ensimmäistä kertaa ostettua Catchia, on kuin karkki huulessa, positiivinen yllätys.

Eipä ainakaan Viking Linella henkilökuntaa juurikaan kiinnostanut montako tornia osti. Tullisedätkin loistivat poissaolollaan terminaalissa. Kerran olen jäänyt haaviin kiinni, tosin silloin olin noin 13-vuotias ja olin tulossa Tallinnasta vanhempieni kanssa eli olin siis aivan selvä päihteiden salakuljettaja epäilty.
Pääsin jatkamaan matkaani tarkastuksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nämä Skruffin portionit Originalista Extra starkkiin ovat ihan hirvittävää paskaa, white tai normi -pussilla.

Oi miksi oi miksi ei Thunderin Berry Beldiä saa normina, tai sitä wanhan gansan muistamaa Cal Qui:ta edes?

Hajotkaa laivahintoihinne syrjäkyläläiset.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
Generalin Long Portion Extra Strong on parasta nuuskaa mitä maa päällään kantaa. Siirryin muutama vuosi sitten pussinuuskaan ja en ole katunut päivääkään. Kyseinen tuote maksoi viimeksi(07/12) siljalla 20,90/5prk, mutta hinta lienee noussut. Tietääkö kukaan tämän hetken hintaa? Pari purkkia jäljellä enää mutta risteily onneksi piakkoin tulossa ja pääsen ostamaan huolella kyseistä tuotetta.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oli iloinen ylläri, kaliber torni (pussi) maksoi 17,80 arvakaa ostinko monta :)

Tuossa tulikin jo arvostelua, mutta pakko jatkaa. Täällä päin Suomea markkinat ei kovin hyvät ole ja tällä hetkellä tuo kaliberipaska on jonkunlainen muoti-ilmiö juuri sen takia koska on halvinta ja se menee kumminkin kaupaksi. En suosittele kenellekkään, mutta himoissa menee tietenkin.
 

Vesku

Jäsen
Generalin Long Portion Extra Strong on parasta nuuskaa mitä maa päällään kantaa. Siirryin muutama vuosi sitten pussinuuskaan ja en ole katunut päivääkään. Kyseinen tuote maksoi viimeksi(07/12) siljalla 20,90/5prk, mutta hinta lienee noussut. Tietääkö kukaan tämän hetken hintaa? Pari purkkia jäljellä enää mutta risteily onneksi piakkoin tulossa ja pääsen ostamaan huolella kyseistä tuotetta.

Viikkarilla 18,90 eur yksi viiden purkin setti.

Siljalla on kaikki kallimpaa.
 

DANSKU

Jäsen
Näistä laivanuuskista, millasta kamaa nämä Montecristot ja Romeo y Julieta nuuskat on? Kokeilemisen arvoisia? Vai kannattaako vaan jatkaa niissä perusmerkeissä?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuossa tulikin jo arvostelua, mutta pakko jatkaa. Täällä päin Suomea markkinat ei kovin hyvät ole ja tällä hetkellä tuo kaliberipaska on jonkunlainen muoti-ilmiö juuri sen takia koska on halvinta ja se menee kumminkin kaupaksi. En suosittele kenellekkään, mutta himoissa menee tietenkin.

Viime kesänä kävin kaverin luona Lahden lähettyvillä. Kävi ilmi että kaverin kaveri on nuuskaa vailla ja suostuin myymään miehelle kolme purkkia. Äijä lyö 30€ käteen ja kysyy että riittääkö. Koska olen hyväsydäminen ihminen, veloitin kolmesta purkista vain 10€. Tuntu kyllä niin uskomattomalta että joku olisi valmis maksamaan kympin purkista, mutta tietty tuolla päin sitä nuuskaa ei ole saatavilla niin helposti ja on myyjän markkinat.

Näistä laivanuuskista, millasta kamaa nämä Montecristot ja Romeo y Julieta nuuskat on? Kokeilemisen arvoisia? Vai kannattaako vaan jatkaa niissä perusmerkeissä?

Tuo romeo y julie on ihan ok tavaraa, joskin taisi olla suhteellisen arvokasta. Kaveri tuota joskus käytti, ja siltä tuli aikanaan lainailtua muutamia purkkeja.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Älkää erehtykö ostamaan Kapten White pussinuuskaa, hirveän makuista tavaraa ja nikotiiniakin sen verran vähän, että joutuu survomaan ylähyllylle pari pussia kerrallaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Älkää erehtykö ostamaan Kapten White pussinuuskaa, hirveän makuista tavaraa ja nikotiiniakin sen verran vähän, että joutuu survomaan ylähyllylle pari pussia kerrallaan.
Kiitokset vinkistä! En ollut ostamassakaan, mutta kiitos kaunis.

Olen matkalla lopettamiseen tässä jalossa urheilulajissa, jossa mitataan vain hammaslääkärin ammattitaitoa lopulta. Nykyiseltään maistuu yllättävän hyvin ihan tuo Skruffin original portion, mutta (m)urheillessa menee samaisen valmistajan tiukempaa valkoisella pussilla.

Hävettää Suomen puolesta, että typerin osa nuuskankäyttäjistä on etelässä. Ostavat aina sitä huonointa paskaa ja sitten vielä ovat ihmeissään ostamastaan. Niistä laivoista pääsee naapurivaltioonkin asti, vitun urpot! Laivamatkustelevat "vittukupukkarissapitääkäyttääniinsaatananpaljonylähuultanuuskanmyötäuskottavuudentakaamiseksi" -jonnet. Ei näin.

Voi kunpa Lidlistä saisi nuuskaa... tämä ketju olisi oikeasti nuuskasta, eikä hinnasta. Sekä toki kessun tupakoimisesta, tietysti.

Rest In Pouches Claq Qui!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös